Stran 1 od 2
vecji avto-vecja varnost?
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 1:50 pm
Napisal/-a playa
med ljudmi naceloma velja prepricanje da vec pleha ko imas pred sabo bolj varen si....vendar kolk velik dejavnik varnosti je velikost avta zdaj ko majo zmeri vec enih novih varnostnih sistemov....
cist tko me zanima, kaj je po vase bolj varno, en velik starejsi avto(recmo l.92: bmw5, AR164....) al nek manjsi avto letnik 2004 ki ma velik novejsih varnostnih sistemov ???
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 2:13 pm
Napisal/-a Pugi
Odvisno od situacije: ne da se mi razlagat, bom mjbi zvečer kej napisov, če ne bo kdo drug. Fora je v pravilni zmečkljivosti, deformacijskih zonah, ojačitvah in varnostnih sistemih...
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 2:38 pm
Napisal/-a PhoenixX
definitivno mislm da je vecji avto varnejsi...kolega je z 200kmh zletu iz avtocese z fotrovim mercom 500 , letu po luftu 60 m, pa je dobu sam neki prask po glavi...res da je mel sreco no, ampk z bmw Z3 b se vrjetn ubou...
lp
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 2:54 pm
Napisal/-a Roman
za vsa oprasanja se obrni na to stran
http://www.euroncap.com mislm da mas tukaj vec kot prevec informacij .
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 2:56 pm
Napisal/-a MGsax
to je težko govorit če je večji avto varnejši. ni rečeno po moje.
je pa zelo veliko odvisno od sreče!
pred kratkim je bil aslika katrce popolnoma razbite šofer pa nepoškodovan-pa katerca ni čudo tehnike. drugič: golf3 ni velik avto je pa stric in družina imela srečo ko mu je tisti po avtobanu nasproti pripeljal.
tako da večji=bolj varen ne drži!
tako kot je pugi rekel te zmečkljive cone v sprednjem delu so pomembne ker absorbirajo večino energije ki se ne prenese na potnike itd
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 2:58 pm
Napisal/-a iKst
Do ene meje to drži. Če imata avtomobila pribljižno enako poskrbljeno za varnost (airbagi, zmečljive cone, ojačitve...) je večji avto varnejši. Ni pa nujno da je 20 let stara 5 meterska ladja bolj varna od Lupota. Veliko je tut odvisno od situacije. Pri 200kmh imaš lahko srečo pa v twingotu ostaneš brez praske lahko se pa v S600 že pri 60 ubiješ.
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 3:03 pm
Napisal/-a Sportivo
Ja sej v ameriki so ful cajta ljudi slepili, da so terenci najvarnejši, zato so jihpa tut kupovali, zdaj je pa mal drugače, ko je v javnost prišel podatek da se je že 10.000 ljudi ubilo, ker se je terenec prevrnu,...
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 3:07 pm
Napisal/-a Tomaz40
Moje skromno mnenje pa je, da definitivno drži. Je pa cel kup dejavnikov, ki vplivajo. To je lahko ful obširna debata.
Pred nedavnim je bila na discoveryu oddaja o varnosti ameriških križark iz 50 in 60 let. V nesreči je več pleha ustavilo drugo vozilo, da te ni čisto zmečkal, ampak so bli pa drugi problemi. Npr: varnostni pas ni imel zategovalnikov in te je tko stisnu da ti je lahko zlomilo rebra in jih zarinilo v srce. Pri enem določenem avtu je blo tko, da so imel vsi šoferji v nesreči zdrobljeno koleno in sicer zato ker se je koleno zaletelo v ključ, ki je bil v ključanici postavljeni na napačno mesto v armaturi. Sej so naštel cel kup podrobnosti ampak si jih nisem zapomnil. V glavnem stari avtomobili močno poškodujejo lastnega voznika.
Poglej primer Lade. Ko se je Samara zaletela v Daewoo-a, pa je bila Lada čisto cela so vsi gledal kako je to varen avto. Pa ni. Ker če bi se zaletela 2 Daewoo-a bi oba lastnika vstala in odkorakala stran, če bi bili pa 2 Ladi bi bila pa oba lastnika poškodovana, ker Lada nima zmečkljivih con.
Moje mnenje: Še zmerej se raje zaletim z BMW serije 5 prve serije kot VW Golf zadnje serije al pa Clio.
Upam da mi ne bo treba nikol probat.
LP Tomaž
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 3:12 pm
Napisal/-a Sportivo
tomaz40 je napisal/-a:Pred nedavnim je bila na discoveryu oddaja o varnosti ameriških križark iz 50 in 60 let. V nesreči je več pleha ustavilo drugo vozilo, da te ni čisto zmečkal, ampak so bli pa drugi problemi. Npr: varnostni pas ni imel zategovalnikov in te je tko stisnu da ti je lahko zlomilo rebra in jih zarinilo v srce.
To sem pa tut jaz se mi zdi gledal, ka je pol en tip teste delal, sicer je bil pri ameriškif avtih problem ker nekateri niso sploh imeli varnostnih pasov, pri tistih ka so jih pa meli so se pa ljudem zdeli neudobni, pa se niso pripeli, prvi ka je mel pri vseh modelih varnostne pasove je bil volvo. Pri ameriških je bil tudi problem, da se je pri večini snel volan,...
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 3:17 pm
Napisal/-a Tomaz40
alexpag :Ja. točno to je blo. Pa volanski obroč se je odlomil tko da so prsa voznika priletela v volanski drog in ga preluknjala.
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 4:37 pm
Napisal/-a maky
alexpag je napisal/-a:tomaz40 je napisal/-a:Pred nedavnim je bila na discoveryu oddaja o varnosti ameriških križark iz 50 in 60 let. V nesreči je več pleha ustavilo drugo vozilo, da te ni čisto zmečkal, ampak so bli pa drugi problemi. Npr: varnostni pas ni imel zategovalnikov in te je tko stisnu da ti je lahko zlomilo rebra in jih zarinilo v srce.
To sem pa tut jaz se mi zdi gledal, ka je pol en tip teste delal, sicer je bil pri ameriškif avtih problem ker nekateri niso sploh imeli varnostnih pasov, pri tistih ka so jih pa meli so se pa ljudem zdeli neudobni, pa se niso pripeli, prvi ka je mel pri vseh modelih varnostne pasove je bil volvo. Pri ameriških je bil tudi problem, da se je pri večini snel volan,...
tudi jaz gledal tole... ko so enega tipa še zasledovali right?
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 7:23 pm
Napisal/-a RedBaron
To sem se tudi jaz že večkrat vprašal.
pomoje je nekako tako (ni nujno da je vse prav).
Večji in težji avto je varnejši od manjšega in lažjega, vendar ni pomembna samo velikost :P , najpomembnejše so (poleg pasov seveda) zmečkljive cone in ojačitve kabine. Zmečkljive cone posrkajo čimveč energije, da se je čimmanj prenese do potnikov, potniška kabina pa mora biti trda, da se ne sesede in tako zmečka potnikov.
Večji avto ima daljše zmečkljive cone, torej lahko vsrkajo več energije.
Zanemarjati ne gre tudi elementov ki se nahajajo v kabini sami, AirBagi, zategovalniki pasov...
Zategovlnik pasu je pomemben, ker napne pas, tako da se čimbolj prilega telesu in tako zmanjša pomik telesa naprej (manj možnosti, da udariš v volan).
Kolikor mi je znano, VAG uporablja zategovalnike ki so nameščeni ob bobnu, na katerem je navit pas in ga pri trčenju zavrti v nasprotno smer, tako da navije nekaj pasu nazaj na boben.
Opel in Ford, pa imata zategovalnike vgrajene na sedežu in deluje tako, da potegne navzdol zaponko pasu. (tako imata Escort in Astra 1).
Ker je pas razmeroma ozek, je dobro da imamo tudi AirBag, ker se sila porazdeli po večji površini, poleg tega pa zadrži glavo in tako zmanjša obremenitev vratu.
Tako da, pomoje je varnejši nov polo, clio, 206... kot pa 20 let star Merđo al pa BMW!
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 7:55 pm
Napisal/-a cyclon
iKst je napisal/-a:Pri 200kmh imaš lahko srečo pa v twingotu ostaneš brez praske lahko se pa v S600 že pri 60 ubiješ.
Twingo doseze 200 km/h samo v prostem padu iz aviona!

Objavljeno: Ne dec 21, 2003 7:59 pm
Napisal/-a iKst
jaz sem se že 192 po števcu pelu s twingotom (60km), s 16v bi šlo sigurno do 200
Sicer sem pa sam za primerjavo dal twingota. Pač ni nujno da je velik avto bolj varen od majhnega.
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 8:03 pm
Napisal/-a cyclon
Vem, da je samo primerjava.
Zakaj pa ne gre Clio z 170 KM hitreje kot 210 (na razlicnih testih svicarskih in nemskih revij)? Z 60 KM nisi niti pri 175 km/h , kaj sele 190. Realnih seveda.

Objavljeno: Ne dec 21, 2003 9:51 pm
Napisal/-a Sportivo
maky je napisal/-a:alexpag je napisal/-a:tomaz40 je napisal/-a:Pred nedavnim je bila na discoveryu oddaja o varnosti ameriških križark iz 50 in 60 let. V nesreči je več pleha ustavilo drugo vozilo, da te ni čisto zmečkal, ampak so bli pa drugi problemi. Npr: varnostni pas ni imel zategovalnikov in te je tko stisnu da ti je lahko zlomilo rebra in jih zarinilo v srce.
To sem pa tut jaz se mi zdi gledal, ka je pol en tip teste delal, sicer je bil pri ameriškif avtih problem ker nekateri niso sploh imeli varnostnih pasov, pri tistih ka so jih pa meli so se pa ljudem zdeli neudobni, pa se niso pripeli, prvi ka je mel pri vseh modelih varnostne pasove je bil volvo. Pri ameriških je bil tudi problem, da se je pri večini snel volan,...
tudi jaz gledal tole... ko so enega tipa še zasledovali right?
Ja lahk da je ja, nevem no sem ful cajta nazaj gledal, vem da je ene tipe skoz sprednjo šipo metalo, pa en tip je na sebi preizkuse trka delal.
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 10:24 pm
Napisal/-a maky
alexpag je napisal/-a:maky je napisal/-a:alexpag je napisal/-a:tomaz40 je napisal/-a:Pred nedavnim je bila na discoveryu oddaja o varnosti ameriških križark iz 50 in 60 let. V nesreči je več pleha ustavilo drugo vozilo, da te ni čisto zmečkal, ampak so bli pa drugi problemi. Npr: varnostni pas ni imel zategovalnikov in te je tko stisnu da ti je lahko zlomilo rebra in jih zarinilo v srce.
To sem pa tut jaz se mi zdi gledal, ka je pol en tip teste delal, sicer je bil pri ameriškif avtih problem ker nekateri niso sploh imeli varnostnih pasov, pri tistih ka so jih pa meli so se pa ljudem zdeli neudobni, pa se niso pripeli, prvi ka je mel pri vseh modelih varnostne pasove je bil volvo. Pri ameriških je bil tudi problem, da se je pri večini snel volan,...
tudi jaz gledal tole... ko so enega tipa še zasledovali right?
Ja lahk da je ja, nevem no sem ful cajta nazaj gledal, vem da je ene tipe skoz sprednjo šipo metalo, pa en tip je na sebi preizkuse trka delal.
to ja...
ko je še enga fotra kazalo ko so se mu oči zjebale ker se je dal z raketami našopat do 1 macha in ustavit v nevem kako malo metrih z nekje 10g potiska?
mah tolko gledam DC da že malo mešam

Objavljeno: Ne dec 21, 2003 10:50 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Ja dosti zadev steje. Res pa je da se vecji avti bolje odnesejo pri celnem trku in veriznih trcenijh. Ce drugace ne .. zaradi vec pleha

Objavljeno: Ne dec 21, 2003 11:17 pm
Napisal/-a vajdo
Kot je bilo že povedano veliko vlogo odnesejo zmečkljive cone. zakaj pa mislite da so bočni trki tok hudi. ravno zaradi tega ker je malo oz nič zmečkljivih con oz prostora med trkom in človekom.
Objavljeno: Ne dec 21, 2003 11:31 pm
Napisal/-a Desmodromika
Sem pred letom dni bil priča vrtečemu se audiju a4 na avtocesti. Ženska ga je lepo pulila 200, kmalu zatem se je začela prevračati...med prev. sem videl kako je roka zletela iz šipe...tako, da sem raje vozil naprej
