Stran 1 od 1
Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: So dec 10, 2011 11:24 pm
Napisal/-a lisko
Obstaja kje na netu kaka stran ali kaj podobnega kjer bi bila v na enem mestu predstavljena vsa možna vmetenja in vpetja ?
Recimo kot je mcphersonova vzmetna roka.....spodaj klasična roka zgoraj direkt vpeto v amortizer...
Toga prema kjer sta kolesi togo povezani in komplet os obešena na vzmeti....
.
.
.
.
Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: So dec 10, 2011 11:35 pm
Napisal/-a alanq4
Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: So dec 10, 2011 11:56 pm
Napisal/-a lisko
Ćist vseh se mi zdi da ni....Toge preme vem da ni
Delam namreč vrtni traktorček in sem prednjo premo nardi čist po svoje (toga prema kot pri klasičnem traktorju ampak sem jo modificiral po svojih zamislih). In sedaj ko je konec sem presenečen ugotovil, da mogoče kot sem kompliciral le ni tako slabo....
Ampak iščem , če že kje slučajno obstaja in kaj bi lahko bile dobre ali slabe lastnosti.
Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: Ne dec 11, 2011 4:34 pm
Napisal/-a alanq4
Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: Ne dec 11, 2011 7:56 pm
Napisal/-a lisko
Ok no mogoč pa morm k optiku
Iskal sem pa togo premo pri traktorjih spredaj. Če si znaš malo zamislit togo premo z vpetjem oz. vrtiščno točko v sredini, potem hitro postane jasno, da kadar kolo naleti na oviro se celotna šasija dvigne in umakne od ovire (premica po kateri leti šasija se loči od ravnine v katero hoče šasija)
Pribl. tako:

Ker pa tole pri vrtnem traktorčku nekak ne "sede" najbolj zarad priključkov spredaj....sem nardil vpetje tako:

Ko kolo naleti na oviro se sicer celotna šasija dvigne....a ostane v liniji. Namesto, da bi šasija šla iz linije se kolesi nagneta navznoter in s tem ohranita šasijo v liniji.
Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: Ne dec 11, 2011 9:24 pm
Napisal/-a alanq4
Zanimiva ideja, samo zakaj sploh komplicirati s premičnimi deli za vrtni traktorček? Greš na sistem tomo vinkoviča (vse fiksno) pa je. saj se menda ne boš vozil čez jame 50 na uro

Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: Po dec 12, 2011 4:54 pm
Napisal/-a lisko
Kok jaz vem tomo vinkovič tud ni tako fiksen kot zgleda. Poleg tega volan nekak ne more bit tko narjen kot pri tomotu zarad samih priključkov. Poleg tega če bom peljal kardan iz zadnjega dela ( kjer je motor) do spredaj, se mi na sredini ne sme lomit (sicer bi se lahk ampak bi še bolj zakompliciralo zadevo....Tukaj pa lahko kardan potegnem po celotni šasiji ga lepo upnem spredaj in spredaj vzamem križe za prenos ( ko se priključek dvigne). Nek sistem vzmetenja pa mora bit spredaj saj bi ob grbinah bilo vedno eno kolo v zraku oz. bi sile na celotno šasijo bile že rizkantne.
Re: Tipi vzmetenja in razlage- vpetja
Objavljeno: Po dec 12, 2011 5:42 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Pomoje ni mislel, da bi naredil pregibnega, kot Tomota, ampak le brez vzmetenja.