Pero je napisal/-a:mazda-mx3 je napisal/-a:Tipo-mania je napisal/-a:kaj pa Italija ki je že u EU in styling friki dajo gor pa čist vse kar se jim zazdi-
ermmm "mogoce" se malo motis tle...Italija ima to drugace urjeno kot mi, to je sigurno.
Sam majo tudi bolj ostro kot mi glede dolocenih stvari. Recimo tam ti proizvajalec napise kire gume (dimenzijo) imas lahko gor, pa cetudi mas TUV z zlato napisano, ne mores dat gor drugih dimenzij.......
Tam ti nehomologiran spojler cestna policija dol da, oz.zahteva od tebe da ga odstranis, to sem ze zasledil po italijanskih forumih, da imajo taplavi bazo podatkov, kaj je za kiri avto homologirano in kaj ne, to je kar nekaj ljudi napisalo, ki so meli tezave s policaji.
Drugace pa je res skoda da bi morali vrniti v originalno stanje avte, recimo tak kot je tvoj........lepo si ga porihtal

Glede Italije pa nimam preverjenih informacij, samo podatke oz. poste (razen unega o dimenziji gum...to lahko zasledis skoraj v vsaki reviji, ko bralci sprasujejo kire gume so homologirane za njihovo vozilo).
LP
ponavadi tele optično-tuning debate ne komentiram, ampak tole se mi zdi zanimivo.
Napisal si da imajo policaji podatke kaj je dovoljeno in kaj ne. Super. sem za to. Naj policaji naredijio homework in poiščejo kaj je dovoljeno in kaj ne.
V Sloveniji je pa ravno obratno.
Primer:
meni v homo kartončku piše dovoljene gume ..x13'' ali 175/65x14'' pa vem da v nemčiji obstajajo TUV in za 15'' in 16'' pa morda še kaj več...
nikjer pa ne piše o dimenzijah feltne. Lahko bi dal feltno z napačnimi vijaki pa dokler bi bilo 175/65x14 bi bilo vse v redu....
Pa kdo lahko določi kaj so originalne in pravilne feltne? Imam ene originalne, ampak sorazmero redke lite feltne. A sedaj bo pa vsak 18 letni policaj vedel vse feltne za XY let nazaj kaj so originalne ali drugačne feltne? Še jaz ne vem za vse avte pa sem že star...
saj se strinjam da morajo obstajat ena pravila kaj se sme in kaj ne, ampak to kar se dogaja v Sloveniji pa presega vsako mejo dobrega okusa.
Z izrazom Dobrega okusa, mislis na mejo zdrave pamenti po vsej verjetnosti.....
Se strinjam.
Zato pa smo tudi na zacetku decembra, ko smo se dobili tudi dajali podpisat peticijo zoper vse to kar se dogaja v nasi preljubi podalpski drzavici.
Te stvari bi morale bit bolj lahke za izvest....utopicno sicer ampak zelja je zelja...
Homologacijo na LPP bi morali ukinit ker je brezveze, ce imas ti TUV ti nima noben organ vec kaj homologirat, ker TUV al pa CEE ne djajao zastonj raznim produktom....proizvajalec se mora prekleto potrudit...pol pa lahko nas janez na LPP-ju rece, da kar je naredil nemec al pa japonec in TUV dal certifikat, ni uredu...LOOOOL.......
Vso stvar bi morali preverit pol na tehnicnem brez dodatnih pregledov in ti tam na mestu popraviti ali pa napisati homologacijski kartoncek.......
Meritve izpusnih plinov ti ne bi smeli zaracunat, ce imas znotraj normativa...ti si svoje delo opravil, ce avto servisiran, ce oni tip na amzsju izgublja cajt, je to njegov problem...
Ce so uvedli nalepke naj zadevo speljejo do konca in ukinejo prometno...
In na koncu, zakaj pa ne smemo imeti majhnih tablic na sprednji strani avta??
Policaj itak meri drugam (prednja sipa) zakaj ne bi smeli imet taki kot sem jaz recimo al pa celica, mr2, ferrari, porsche, civic, integra in pa malo bolj ze po naravi sportni avti, imeti gor manjse tablice.....nonsense....
ma sem se prav šfogiral...hehe..pa brez zamere...ce bi se moralo kaj spremenit, bi se moralo to.....
LP