Stran 1 od 2

Honda prelude 2.2 VTEC ali Mitsubischi 3000 GT

Objavljeno: Če dec 25, 2003 3:13 pm
Napisal/-a Pšeničnik Tomo
Če bi se odločevali namesto meni bi izbrali. Kaj? Rad bi izvedel kakšen pameten nasvet kar se tiče nakupa takšnih avtomobilov.Modeli, ki mi ustrezajo so stari vsaj deset do dvanajst let.Ali ima mogoče kdo od vas izkušnje z tema dvema modeloma.Vesel bi bil vsakega odgovora in svetovanja za- kar se vam vnaprej lepo zahvaljujem.TOMI

Objavljeno: Če dec 25, 2003 3:47 pm
Napisal/-a Slater
Lahko ti povem nekaj stvari za Preluda 2.2 VTEC. Moraš pa paziti pri letnikih. In sicer, letniki 1992 so imeli mehansko izveden sistem za zavijanje zadnjih koles - 4WS. Od tega leta naprej pa je elektronsko.
OK, pa pejmo:
- vsi 2.2 VTEC Preludi na voljo v SLO imajo 4WS (4 wheel steering)
- Nekaterim 4WS povzroča veliiiike preglavice. Spet drugim dela OK. Če imaš probleme, se seveda da tudi zadnja kolesa zaklenit na nevtralno lego.
- 2.2 VTEC Preluda boš v SLO zelo težko dobil lepega. Iskanje takega dobrega preluda je vsaj še 1x težje, kot iskanje dobrega VTIja.
- Vzdrževanje takega preluda, je nekje v rangu Accorda. Je pa malenkostno dražje od Civicov VTi - ne pa spet toliko drastično.
- Prelude 2.2 VTEC ni dirkač, ampak je bolj prestižni športnik. Relacijski ZELO hitri avto. Ima dokaj visoko prestižnost.
- Kar se motorja tiče, nimaš kaj skrbeti, ker če je bil redno vzdrževan, potem ti bo delal kot uric. Gre za ene izmed najboljših Hondinih motorjev.
- Dosti Preludov po SLO je bilo zaribanih, ker ljudje preprosto pozabljajo na dolivanje olja. Koliko ga tak prelude popije, ti ne morem točno reči, vendar moraš nivo olja kontrolirati.
- Avtomobil, kot najbrž že veš ima 185KM in osnovna registracija, brez popusta te pride krepko čez 250.000 SIT

Če se boš odločil za ta avto ne boš razočaran. Seveda pa še enkrat poudarjam, to ni dirkač (dirkač oz. dirkalnik je Integra). Prelude je namenjen recimo trgovskim potnikom, ki so želeli imeti prestiž in hiter avto.

Objavljeno: Če dec 25, 2003 4:52 pm
Napisal/-a menjekul
Slater je napisal/-a: je bolj prestižni športnik. Relacijski ZELO hitri avto. Ima dokaj visoko prestižnost.

- Dosti Preludov po SLO je bilo zaribanih, ker ljudje preprosto pozabljajo na dolivanje olja. Koliko ga tak prelude popije, ti ne morem točno reči, vendar moraš nivo olja kontrolirati.



prestižni športnik? ja porsche carrera že prelude pa niti ne. :wink:

relacijsko zelo hitri avto :?: a na kratke razdalje pa ni hiter :?: :roll:

ima dokaj visoko prestižnost.....mal kilavo je tole povedano :rofl :rofl (ali jo ima ali jo pa nima...dokaj je pomoje bolj težko )

kaj ni dolivanje olja za vsak avto nuja? so zaradi tega preludi res taka izjema? samo pri njih ne dolivajo :?: :roll:


če že moraš kupiti športnika kupi čim mlajšega, edino to.pa good luck

lp

Objavljeno: Če dec 25, 2003 5:00 pm
Napisal/-a Slater
tebjekul:
nisem napisal relacijsko hitri avto, ampak relacijski hitri avto.
Zelo rad bi slišal od tebe, da mi razložiš, zakaj je Carrera prestižna? Mogoče zaradi cene. To, da se ti motor dere ko žvau u avtu, jest ne štejem za prestižnost.
Nisem edini, ki trdim, da je Prelude za trgovske potnike. Motor ni tako divji, kot recimo Integra ali pa S2000. Fant pa izbira med Mitsu 3000 GT in Prelude 2.2. Avtomobila sta si precej različna.
Kar se tiče prestižnosti ... dokaj visoko - višje kot Accord in nižje kot kak S Mercedes.

In NE, dolivanje olja ni nuja za vsak avto! Mislim, da bi to lahko vedel. Pri Primeri nisem na 10.000 km olja niti pogledal, kaj šele da bi pomislil, da bi ga dolival. Kolikor sem ga vlil v mašino, toliko ga je šlo ven.

Objavljeno: Če dec 25, 2003 5:03 pm
Napisal/-a Slater
menjekul je napisal/-a: če že moraš kupiti športnika kupi čim mlajšega, edino to.pa good luck
lp

tole je daleč od resnice! Je pa taka izjava dost tipična ja. Vsak gleda samo letnik. Stanje motorja ali pa vzdrževanje pa je 9. briga, ane? :wink: :D

Objavljeno: Če dec 25, 2003 5:25 pm
Napisal/-a Pero
Slater je napisal/-a:
...
- Kar se motorja tiče, nimaš kaj skrbeti, ker če je bil redno vzdrževan, potem ti bo delal kot uric. Gre za ene izmed najboljših Hondinih motorjev.

- Dosti Preludov po SLO je bilo zaribanih, ker ljudje preprosto pozabljajo na dolivanje olja. Koliko ga tak prelude popije, ti ne morem točno reči, vendar moraš nivo olja kontrolirati.
...


:roll: :roll: :roll:

Objavljeno: Če dec 25, 2003 5:28 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Sicer bi raje tle rekel prelude kot micka .. ce pa se ze dajemo o prestiznih pa hitrih .. jaguar, ST220, kksn AMG, BMW .. :)

Objavljeno: Če dec 25, 2003 5:37 pm
Napisal/-a din
izkušenj nimam ne z enim ne z drugim. sem pa pred časom iskal Prelude ravno te generacije, ker mi je še vedno najlepša Honda nasploh, tako zunanjost kot notranjost. Bil sem pa malo razočaran, ker vse (skoraj), ki sem jih šel gledat ali sem jih videl na cesti so imele probleme z rjo na zadnjih robnikih in pragovih, tako da so me malo odvrnile od nakupa.

Objavljeno: Če dec 25, 2003 7:20 pm
Napisal/-a menjekul
Slater je napisal/-a:tebjekul:
nisem napisal relacijsko hitri avto, ampak relacijski hitri avto.
Zelo rad bi slišal od tebe, da mi razložiš, zakaj je Carrera prestižna? Mogoče zaradi cene. To, da se ti motor dere ko žvau u avtu, jest ne štejem za prestižnost.
Nisem edini, ki trdim, da je Prelude za trgovske potnike. Motor ni tako divji, kot recimo Integra ali pa S2000. Fant pa izbira med Mitsu 3000 GT in Prelude 2.2. Avtomobila sta si precej različna.
Kar se tiče prestižnosti ... dokaj visoko - višje kot Accord in nižje kot kak S Mercedes.

In NE, dolivanje olja ni nuja za vsak avto! Mislim, da bi to lahko vedel. Pri Primeri nisem na 10.000 km olja niti pogledal, kaj šele da bi pomislil, da bi ga dolival. Kolikor sem ga vlil v mašino, toliko ga je šlo ven.


no dečko kot prvo ne spreminjaj mojega imena, ker nisi duhovit :roll:
tvoja razlaga o "relaciji" je zelo tako tako ... loša bi lahko rekel :har
dragi poznavalec avtomobilov.....boš moral še kdaj sedet v poršu se malce popeljat in potem delit kritike za tak avto. seveda tudi cena igra pomembno vlogo ampak pri tebi očitno ne, ker ti pač bolje veš in si zelo podkovan kar se "prestižnosti" tiče.
potniki kupujejo v teh časih boljšo robo čisto tako mimogrede...veš miki smo že v 21 st. :wink:
glede dolivanja olja malo filozofiraš :roll:
glede "čim mlajšega letnika" si malo narobe razumel ampak raje ne bom komentiral, ker boš spet začel duhovičit

Objavljeno: Če dec 25, 2003 7:38 pm
Napisal/-a Slater
menjekul je napisal/-a:
Slater je napisal/-a:tebjekul:
nisem napisal relacijsko hitri avto, ampak relacijski hitri avto.
Zelo rad bi slišal od tebe, da mi razložiš, zakaj je Carrera prestižna? Mogoče zaradi cene. To, da se ti motor dere ko žvau u avtu, jest ne štejem za prestižnost.
Nisem edini, ki trdim, da je Prelude za trgovske potnike. Motor ni tako divji, kot recimo Integra ali pa S2000. Fant pa izbira med Mitsu 3000 GT in Prelude 2.2. Avtomobila sta si precej različna.
Kar se tiče prestižnosti ... dokaj visoko - višje kot Accord in nižje kot kak S Mercedes.

In NE, dolivanje olja ni nuja za vsak avto! Mislim, da bi to lahko vedel. Pri Primeri nisem na 10.000 km olja niti pogledal, kaj šele da bi pomislil, da bi ga dolival. Kolikor sem ga vlil v mašino, toliko ga je šlo ven.


no dečko kot prvo ne spreminjaj mojega imena, ker nisi duhovit :roll:
tvoja razlaga o "relaciji" je zelo tako tako ... loša bi lahko rekel :har
dragi poznavalec avtomobilov.....boš moral še kdaj sedet v poršu se malce popeljat in potem delit kritike za tak avto. seveda tudi cena igra pomembno vlogo ampak pri tebi očitno ne, ker ti pač bolje veš in si zelo podkovan kar se "prestižnosti" tiče.
potniki kupujejo v teh časih boljšo robo čisto tako mimogrede...veš miki smo že v 21 st. :wink:
glede dolivanja olja malo filozofiraš :roll:
glede "čim mlajšega letnika" si malo narobe razumel ampak raje ne bom komentiral, ker boš spet začel duhovičit


si pa unikat :lol:

Objavljeno: Če dec 25, 2003 7:39 pm
Napisal/-a Slater
Pero je napisal/-a:
Slater je napisal/-a:
...
- Kar se motorja tiče, nimaš kaj skrbeti, ker če je bil redno vzdrževan, potem ti bo delal kot uric. Gre za ene izmed najboljših Hondinih motorjev.

- Dosti Preludov po SLO je bilo zaribanih, ker ljudje preprosto pozabljajo na dolivanje olja. Koliko ga tak prelude popije, ti ne morem točno reči, vendar moraš nivo olja kontrolirati.
...


:roll: :roll: :roll:

pozabil si tole odebeliti če je bil redno vzdrževan :wink:

Objavljeno: Če dec 25, 2003 7:43 pm
Napisal/-a Slater
vse izjave sem napisal iz lastnih izkušenj. Pregledal sem kar nekaj Preludk in obiskal kar nekaj mehanikov. Tudi sam sem bil na tem, da si tak avto kupim, ampak na koncu sem se odločil za avto malo nižjega cenovnega razreda. Vse kar sem hotel, je bila pomoč fantu, ki kupuje tak avtomobil.
Ampak očitno nebi smel pisati, ker ste mi nekateri takoj prilimali nalepko "patriotskega Hondaša". No, niste našli pravega.
menjekul: tebi pa se opravičujem, če sem te užalil s svojim ne-smešnim duhovičenjem.
Pa lepe praznike vsem! :wink:

Objavljeno: Če dec 25, 2003 8:23 pm
Napisal/-a menjekul
Slater je napisal/-a:si pa unikat :lol:


pa saj to že vem :roll:

Re: Honda prelude 2.2 VTEC ali Mitsubischi 3000 GT

Objavljeno: Če dec 25, 2003 8:54 pm
Napisal/-a iKst
Pšeničnik Tomo je napisal/-a:Če bi se odločevali namesto meni bi izbrali. Kaj? Rad bi izvedel kakšen pameten nasvet kar se tiče nakupa takšnih avtomobilov.Modeli, ki mi ustrezajo so stari vsaj deset do dvanajst let.Ali ima mogoče kdo od vas izkušnje z tema dvema modeloma.Vesel bi bil vsakega odgovora in svetovanja za- kar se vam vnaprej lepo zahvaljujem.TOMI


Odločaš se za 2 popolnoma različna avtomobila. Prelude je pač en coupe srednjega razreda, ki dobr zgleda, ima soliden motor in opremo primerno temu razredu. In res se prelude ne more primerjat s poršejem, medtem ko je micka narjena prav za to. 3.0 V6 twinturbo motor, 4wd, zmogljivosti , udobje... Vse se z lahkoto primerja s kakšno 911, ampak na žalost je tudi s ceno tako. Čeprav rabljenega (še vedno je to 10 let star avto) dobiš za cca 2 miljona boš za dele in servise plačeval neprimerno več kot za prelude.

Torej, najprej se odloči če imaš $$$ za vzdrževanje takšnega avtomobila.

Uglavnem, odvisno od denarja. Če imaš dost za 3000gt pol ga kr nabav, če pa bi moral šparat pri servisih in podobno pa boljš da si prelude nabavš ki je tudi zlo vredu avto.

Re: Honda prelude 2.2 VTEC ali Mitsubischi 3000 GT

Objavljeno: Če dec 25, 2003 11:35 pm
Napisal/-a Nu-NRG
iKst je napisal/-a:
Pšeničnik Tomo je napisal/-a:Če bi se odločevali namesto meni bi izbrali. Kaj? Rad bi izvedel kakšen pameten nasvet kar se tiče nakupa takšnih avtomobilov.Modeli, ki mi ustrezajo so stari vsaj deset do dvanajst let.Ali ima mogoče kdo od vas izkušnje z tema dvema modeloma.Vesel bi bil vsakega odgovora in svetovanja za- kar se vam vnaprej lepo zahvaljujem.TOMI


Odločaš se za 2 popolnoma različna avtomobila. Prelude je pač en coupe srednjega razreda, ki dobr zgleda, ima soliden motor in opremo primerno temu razredu. In res se prelude ne more primerjat s poršejem, medtem ko je micka narjena prav za to. 3.0 V6 twinturbo motor, 4wd, zmogljivosti , udobje... Vse se z lahkoto primerja s kakšno 911, ampak na žalost je tudi s ceno tako. Čeprav rabljenega (še vedno je to 10 let star avto) dobiš za cca 2 miljona boš za dele in servise plačeval neprimerno več kot za prelude.

Torej, najprej se odloči če imaš $$$ za vzdrževanje takšnega avtomobila.

Uglavnem, odvisno od denarja. Če imaš dost za 3000gt pol ga kr nabav, če pa bi moral šparat pri servisih in podobno pa boljš da si prelude nabavš ki je tudi zlo vredu avto.

Podpisem pod to!
Tukaj je potrebno pripisat se registracijo in zavarovanje.. :evil:

Re: Honda prelude 2.2 VTEC ali Mitsubischi 3000 GT

Objavljeno: Če dec 25, 2003 11:57 pm
Napisal/-a X-Hair
Nu-NRG je napisal/-a:Tukaj je potrebno pripisat se registracijo in zavarovanje.. :evil:


Kjer se najveckrat zgodbica konca. :?

Re: Honda prelude 2.2 VTEC ali Mitsubischi 3000 GT

Objavljeno: Pe dec 26, 2003 12:02 am
Napisal/-a Nu-NRG
X-Hair je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Tukaj je potrebno pripisat se registracijo in zavarovanje.. :evil:


Kjer se najveckrat zgodbica konca. :?

Jap .. fucking bad ending story

Objavljeno: Pe dec 26, 2003 8:15 pm
Napisal/-a playa
3000gt je za moje pojme velik lepsi , je pa tud dost drazji
honde l93 se gibajo okol 1,3mio medtem ko je gt ene 2,3mio

Objavljeno: Pe dec 26, 2003 8:36 pm
Napisal/-a Suljo
ja ampak a niso mel 3000 GT tut mašino brez turbin.D je biu sam 3.0 V6.Sicer so bli bl redki sam useen :?:
LP

Objavljeno: Pe dec 26, 2003 8:52 pm
Napisal/-a Rjuhar
...moj ocka ma pa vecjo senco kot tvoj, da ves...