ADAC reliability report 2011
Objavljeno: Po maj 14, 2012 12:34 pm
Za tiste, ki še niste videli zadnjega statističnega poročila ADAC o zanesljivosti vozil za leto 2011...
Lp,
Perko
Lp,
Perko
Najhitrejša spletna stran
https://www.avtomobilizem.com/forum/
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=91609
Polo78 je napisal/-a:Zame je bolj merodajen AutoBild, kjer delajo superteste in tako se v praksi pokaže dejanska kvaliteta, rezultati pa seveda precej drugačni kot tule. Sicer naj vsak pač verjame tistemu kar hoče, ampak jaz sem glede te statistike precej skeptičen.
Zanimivo, kako nekateri radi prilagajate svoje mnenje trenutnim potrebam in pozabite na skepso do takih statistik, ko je potrebno v ospredje riniti svojo ljubljeno znamko...esem je napisal/-a:ADAC upošteva nek minimum reg avtov (zato je npr z lestvice izpadel xsara P/C4 P), kar spet ni zelo merodajno. Lahko je še precej bolj zanesljivih avtov, a zato niso na lestvici.
Največji problem je v tem, da imajo vse nemške znamke (zaradi dovolj velikega kroga interesentov) zelo dobre razne mobilne servise, asistence ipd (tudi za "cenejše nemške avte), ostali (vsi!) pa bolj tako, tako. Tudi zaradi tega, ker se take asistence bolj splačajo/dokupujejo pri dražjih avtih, ki so spet v veliki večini nemški. In večino teh z asistenco, kolikor vem (ne znam dovolj nemško, da bi prebral natančne kriterije, ki verjetno itak niso obelodanjeni), ADAC v svojih statistikah ne zajame. Zajame torej skoraj vsakega Korejca, Laha, Francoza, hkrati pa samo (recimo) tretjino nemških okvar, ker za ostale nemške poskrbijo razne asistence ipd. In to se v procentih avtov z okvarami zelo pozna, zato sem do takih statistik vedno bolj skeptičen. Nekaj pomagajo, na splošno, za konkretne avte pa znajo bit zelo pomanjkljive.
esem je napisal/-a:Dovolj heca - najprej izločite tiste, ki vam nikakor niso všeč, nato tiste, ki se precej kvarijo (BTW - Citroen XP in C4P sta že vrsto let najmanj kvarljiva enoprostorca - po ADAC-ovih (nemških) statistikah - toliko o Francozih! Tudi Scenic se je popravil.), nato (pre)drage za nakup ali vzdrževanje, nato se usedite v več različnih (tudi različni motorji, oprema preveč vplivajo na mnenje) primerkov, se zapeljite z ožjim izborom, nato 3-4 favorite iščite po ohranjenosti in ne glejte tistih (kljub "ugodni" ponudbi), ki so v temi "Nategatorji" večkrat omenjeni.
esem je napisal/-a:Po statistiki okvar (ADAC) so francozi s C4P najbolj zanesljivi, Scenic se je tudi popravil, vsekakor pa je Citroen C4P precej pred C-Max-om in tudi pred vsemi japonci in VW-ji (govora je o enoprostorcih). Tudi glede varnosti so francozi v ospredju. A če avtor tega ne ve in verjame v gostilniške "izvedence" ali posplošuje iz drugih modelov istih znamk ali iz zgodovine in je njegovo mnenje že vnaprej zabetonirano na japonce, mu pač težko pomagamo. Probne vožnje!
esem je napisal/-a:Zakaj torej pišeš, če ne veš za Picassoje? Avtor sprašuje po C4P in ne po C4! Kot bi nekdo spraševal po kvarljivosti Tourana, odgovarjali pa bi mu za Golfa (zanesljivost teh dveh se tudi zelo razlikuje). C4 ali C4P sta zelo različna, kar se kaže tudi v tem, da je navaden (stari) C4 povprečno (ali manj) zanesljiv (vsaj na začetku), C4P pa je skupaj s Xsaro P, katere nadgradnja je, že leta najbolj zanesljiv kompakten enoprostorc izmed vseh na trgu (sodeč po nemških ADAC-ovih statistikah) .
Zakaj ni merodajno? Če je nek model avta prisoten v zelo majhnem številu, to lahko pomeni nezanesljive statistične podatke - zato je prav, da imajo tak kriterij.esem je napisal/-a:ADAC upošteva nek minimum reg avtov (zato je npr z lestvice izpadel xsara P/C4 P), kar spet ni zelo merodajno. Lahko je še precej bolj zanesljivih avtov, a zato niso na lestvici.
To z asistencami - ne vem, mogoče je v Nemčiji drugače, ampak pred par tedni smo poklicali VW asistenco (po naši lastni neumnosti izpraznjen akumulator), zrihtat je prišel pa od AMZSja, ki ga slovenska VW asistenca potem pošlje, menda je to čisto vpeljana praksa..In večino teh z asistenco, kolikor vem (ne znam dovolj nemško, da bi prebral natančne kriterije, ki verjetno itak niso obelodanjeni), ADAC v svojih statistikah ne zajame. Zajame torej skoraj vsakega Korejca, Laha, Francoza, hkrati pa samo (recimo) tretjino nemških okvar, ker za ostale nemške poskrbijo razne asistence
Samo zanimivost (itak ni statistično relevantno): v zadnjih nekaj letih nisva jaz in žena nič plačala servisom (VW in Toyota) zaradi izrednih okvar, samo redno vzdrževanje. Pri Toyoti smo popravljali samo par drobnih praskic na laku (nerodnosti na parkirišču), pri Golfu V pa v vseh 5 letih lastništva ni crknilo ničesar razen dvakrat originalni avtoradio (vseeno za moje pojme velika črna pika, ampak OK, to je daleč od takih okvar ki bi te pustile na cesti) - prvi radio so menjali še v garanciji, za drugega sem pa našel identično zamenjavo na Bolhi za cca 150 EUR... No pa pri Touranu nam je pred meseci s pozabljenimi prižganimi lučmi uspelo izpraznit akumulator, heheEnergetik81 je napisal/-a:Skratka veliko bolj bi bila zanimiva statistika, koliko €/leto pusti serviserjem določen model avta zaradi izrednih okvar.
Tattoo- je napisal/-a:Primer št. 3:esem je napisal/-a:Zakaj torej pišeš, če ne veš za Picassoje? Avtor sprašuje po C4P in ne po C4! Kot bi nekdo spraševal po kvarljivosti Tourana, odgovarjali pa bi mu za Golfa (zanesljivost teh dveh se tudi zelo razlikuje). C4 ali C4P sta zelo različna, kar se kaže tudi v tem, da je navaden (stari) C4 povprečno (ali manj) zanesljiv (vsaj na začetku), ...
viewtopic.php?f=18&t=82783&p=1413796&hilit=+adac#p1413796
In na to ADAC-ovo statistiko se je v preteklosti skliceval še marsikdo drug, ko so na vrhu še kraljevali azijski predstavniki (Toyota, Mazda, Hyundai,...)...danes je pa ta ista statistika kar naenkrat samo še zarota nemške avtomobilske industrije?!
esem je napisal/-a:To ni hipotetično vprašanje. O tem smo že govorili in nič dokončnega ugotovili.
Nemške znamke imajo v domovini dobro poskrbljeno za pomoč (mehaniki oz pomoč ja cesti, vlečna služba itd) svojim strankam in do sedaj še nihče ni povedal ali prebral, kako je npr ADAC tu udeležen - se pravi ali zajema tudi te avte v statistiko ali ne, ali sodeluje z "asistencami" znamk in kako itd.
Dokler ne bodo predstavljeni natančni odgovori na ta vprašanja, so te ADAC-ove statistike o nadzanesljivosti nemških znamk popolnoma nekredibilne.
Lepo bi bilo, če bi se našel junak, ki dovolj obvlada nemščino in poiskal ustrezne odgovore.
esem je napisal/-a:Chan, se povsem strinjam, le to bi dodal, da se Nemčija že dolga leta vede tako "protekcionistično" in subtilno v podporo svoji četici proizvajalcev, sedaj pa se jim to lepo obrestuje.ducky je napisal/-a:Na hitro bistvo: -ta statistika temelji le na ADAC-ovih servisih (torej folk, ki pokličejo na pomoč ADAC) ... torej tako, kot če bi naredili tak test v Sloveniji, in sicer koliko popravil posameznih vozil ima AMZS.
Ne vem, kako imajo to urejeno v Nemčiji - lahko da asistenco kakšni nemški ali drugi znamki izvaja po pogodbi ADAC in te avte vključuje v statistiko, lahko da ne. (Če kdo ne razume točno, o čem govorimo - evo primer iz Slo: Poklical sem VW "asistenco", prišel je AMZS kamion (ker je VW "asistenca" imela z njimi pogodbo). Podobno je lahko (ali ne) v Nemčiji)
Še vedno se iz tega ne da razbrat kaj dosti drugega kot to, da so vse znamke precej blizu nemškim in ker so razne asistence nemških znamk v Nemčiji normalno bolj razširjene, torej tudi bolj samostojne in bolje delujoče, to ni ravno plus za zanesljivost nemških znamk.
Polo78 je napisal/-a:@MBtouran: Če je Autobild pod sponzorstvom VW-ja, potem pa vsaka jim čast, da so si upal objavit rezultate njihovih vozil iz supertesta, kjer se trije (se mi zdi) nahajajo na dnu oz. vsaka časta VW-ju, da so jim pustili objavit.Sicer pa ja, znanih je še ene par takih PR-ovskih navez med neko družbo/koncernom in mediji (npr. Dekra in Opel), brez tega pač v današnjem svetu ne gre. Še vedno pa imamo možnost izbire ljudje sami ali bomo večje ali pa malo manjše ovce.