Stran 1 od 3
350Z, RX8, AUDI TT, CROSSFIRE....
Objavljeno: Po jan 05, 2004 9:20 pm
Napisal/-a johnny_tran
Odločam se med omenjenimi avtomobili, še posebaj med rx8 in pa 350z, crossfire je v bistvu MB SLK (še star, ne ta ki zdaj pride vem) tko da crossfire niti ne pride v poštev, audi tt pa baje pride sempembra 05'. Tko piše v revijah pa še eno stran sm najdu.
No atributi Zja so: večja možnost tuninga (otto+turbina imam raje kot wankel+turbo), bolj mišičast izgled, ampak je pa res da je zlo težek cena:moja ocena da ne bo več kot 10 mio (to je tut finančna meja)
Rx8:4 SEDEŽI IN VEČJI PRTLJAŽNIK kar je še kar važno, manj športna kot Z

ampak mnogim odtehtajo zadnji sedeži

aja stane pa malo manj kot Z (ocenjujem da je kako pol miljona cenejša od zja) okol 9 mio je polno opremljena (18col, navigacija, usnje, ogrevanje sedežev, xenon, šibedah....)
Mal pomoči pri izbiri bi rad še od vas slišu
lp

Objavljeno: Po jan 05, 2004 9:34 pm
Napisal/-a MGsax
sedaj je odvisno ali potrebuješ zadnje sedeže in prtljažni prostor ali ne in cena v sit če se ti da.??
Objavljeno: Po jan 05, 2004 9:47 pm
Napisal/-a Symon
Hehe Rx-8 je u vodstvu

. Hja ampak je pa težka odločitev (350Z je tut fuul dobr avto). Honda S2000 je prot tem dvema itak nevznimirljiva ostalo je pa ne vem no... Preveč elegantno. Morš met čistokrvnega športnika

.[/url]
Objavljeno: Po jan 05, 2004 9:51 pm
Napisal/-a johnny_tran
symoon, kot da bi bral to, kar sam razmišljam

. čist isto mislm. sej zato pa sprašujem da vidm mal mnenja, pa če kdo še kej dodatnga ve o teh dveh, kar ne piše glih povsod.
Objavljeno: Po jan 05, 2004 10:03 pm
Napisal/-a MGsax
crossfire je zanimiv avto samo ni čistokrvni športnik samo ga je en dirkač lepo skozi nurburgring pičo. oblika zelo zanimiva pa še redek na cestah bo.
350Z j epo mojem zelo športen avto edino kaj bi mene motilo da so ono štango dali preko prtljažnega prostora. mazda je lepa po obliki. tt je že star. honda S2000 dober avtek samo mi streha mehka ni všeč.
osebno bi počakal na alfo GT
Objavljeno: Po jan 05, 2004 10:34 pm
Napisal/-a Symon
MGsax je napisal/-a:Mazda je lepa po obliki. tt je že star. honda S2000 dober avtek samo mi streha mehka ni všeč.
Evo točn to!! Mislm da...
Drugač pa johnny z izbiro Nissana ne boš čist nč zgrešu. TT je res že mal star, čakat pa ne vem, če se ti da/splača (kje je še 2005).MGsax ma čist prav(razen o Alfi). Mercedezov je kar nekaj k Poršev in so preveč "direktorski" (za stare biznismene - upam, da nisi tut ti, da te ne bom kej užalu). Mazda je pa 9.082.000 SIT (vir:
http://www.najdi.si/avtomobili/) polno opremljena.
Kupi pa ti kar ti je najbolj všeč. Karkoli izmed teh boš, ne bo zgrešen nakup

.
(prosjačim, da me boš pelju en krog
)
Objavljeno: Po jan 05, 2004 11:01 pm
Napisal/-a super98
Kaj pa porsche boxter s al pa rablena carrera?
Objavljeno: To jan 06, 2004 12:44 am
Napisal/-a Pugi
Jst sm izbral audi tt... Če vrjameš!
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:04 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:18 am
Napisal/-a Pugi
G-4S je napisal/-a:Mal je problem, ker folk še ne pozna tolk 350Zja. No jaz sem glasoval za ta avto, ker mi je oblikovno ful lep, priznam pa, da tehničnih podatkov še nisem zasledil. Tako da če ima kdo kakšen faj link od tega avta s slikcami in podatki, bi bil zelo hvaležen.
Ta avto ma podobne zmogljivosti kot RX-8, vendar ima v nosu namesto vankla normalen v6 motor... Je pa bolj čistokrven športnik, saj ima le dva zica, oblika je pa res fantastična... Pa tudi o Nissanu ne dvomimo...
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:23 am
Napisal/-a super98
G-4S je napisal/-a:Mal je problem, ker folk še ne pozna tolk 350Zja. No jaz sem glasoval za ta avto, ker mi je oblikovno ful lep, priznam pa, da tehničnih podatkov še nisem zasledil. Tako da če ima kdo kakšen faj link od tega avta s slikcami in podatki, bi bil zelo hvaležen.
S kaze si dol potegn test 350Z od top geara. Clarkson ga je čist spluvu in jst temu človeku kr nekak verjamem!
-avto pretežk in prešvoh
-motor se še dere grdo
-čist nobenga placa
In komentarji v tem stilu...
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:33 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:42 am
Napisal/-a Viper123
RX-8! no ali pa Z

ops:

Hm.. ne vem
Najprej testna vožnja potem pa se odloči!
Pa kaj za boga dela TT med temi avtomobili?

TT je za pozerje! :P
@super98: ne preveč verjet Clarksonu, je preveč subjektivn! Škoda ko ni več Tiffa

Clarkson je v tem testu rekel, da je motor renaultov, kar pa seveda ni res! Motor je Nissanov in se ga je Renault sposodil od Nissana!
Če bi zamenjal Nissanovo značko z Aston Martinovo bi bil to za Clarksona najboljši avto ever! :P
LP
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:50 am
Napisal/-a Pugi
Viper123 je napisal/-a:RX-8! no ali pa Z

ops:

Hm.. ne vem
Najprej testna vožnja potem pa se odloči!
Pa kaj za boga dela TT med temi avtomobili?

TT je za pozerje! :P
@super98: ne preveč verjet Clarksonu, je preveč subjektivn! Škoda ko ni več Tiffa

Clarkson je v tem testu rekel, da je motor renaultov, kar pa seveda ni res! Motor je Nissanov in se ga je Renault sposodil od Nissana!
Če bi zamenjal Nissanovo značko z Aston Martinovo bi bil to za Clarksona najboljši avto ever! :P
LP
Torej je renaultov...
Pa lih fora clarksona je to, da je subjektiven... Da bolj pove občutke, statistiko si lahko prebereš iz kataloga...
Objavljeno: To jan 06, 2004 8:47 am
Napisal/-a Matt
glasoval sem za drugo - TOYOTA SUPRA nebi ravno cisto novo ampak za 3 mio je ze 95 letnik kaj sele 10 mio. LP
Objavljeno: To jan 06, 2004 9:28 am
Napisal/-a zupi13
crossfire, ker je najbolj eksotičen od vseh (no dober, tut RX in 350Z ne bosta pogosta v SLO!), S2000, pa TT pa absolutno odpadeta, ker sta res avta za pozerje!
Objavljeno: To jan 06, 2004 9:41 am
Napisal/-a nebivedu
Osebno mi noben od teh ni všeč. Večinoma če so mi že všeč športniki naj imajo do 2.0 mašine in na te mašine obešene turbine. Recimo subaru legacy titanium turbo - cena bo tok kot mazda RX8, imel bo 343Nm navora že pri 2400 obratih, kar je ogromno in imel 2 turbini iz titana, kar bo dalo 2000ccm boxer mašini močnih 280KM - omejitev japoncev pač. Pogon je stalni štirikolesni, kar se za tako moč spodobi. In še ena prednost - bo kot sedan in kot karavan verzija narejen, tko da na avtocesti lepo normalno voziš karavana, ko prileti kak porš, mercedes, BMW al pa kej japonskega mimo, pa ti poženeš in ga s karavanom dol počiš za šalo. Pa še kot karavan ima prostora dost za prtljago.
LP
Nebivedu
P.S. To je samo moje osebno mnenje.
Objavljeno: To jan 06, 2004 9:44 am
Napisal/-a zupi13
nebivedu: maš kako sliko???
Objavljeno: To jan 06, 2004 10:39 am
Napisal/-a nebivedu
Evo slikce:
Combining sheer luxury with uncompromised performance, Legacy GT is a driver’s vehicle for those with an eye for excellence. Powered by an incredible 2.0-litre twin-scroll titanium turbo engine delivering 206kW of power in the 5-speed manual and 191kW in the 5-speed sportshift automatic with 343 Nm of torque. Both the wagon and sedan models feature 18-inch alloy wheels, body kit and a sporty dual exhaust system. The interior boasts sumptuous leather trim, aluminium foot pedals, electro luminescent instrument panel and spectacular 13-speaker McIntosh audio system, which creates the ultimate driving environment.
Subaru in New Zealand makes exclusive use of the horizontally-opposed Subaru Boxer engines in all its vehicles. Based around pistons acting in the horizontal plane to mimic the punching action of two boxers, this engine layout allows for a much lower block profile than traditional designs. The mass of the engine can be concentrated much lower in the engine bay, to give each Subaru a lower and naturally more stable centre of gravity. The 2.0-litre engine in Legacy GT features a twin-scroll single turbocharger with titanium blades, delivering lightning fast response times and jaw-dropping acceleration. Our normally-aspirated 2.5 and 2.0-litre engines also offer thrilling performance, through the use of lightweight alloys and a wide range of sophisticated features – including hollow-type camshafts, efficient manifold design and much more.
The extraordinary pleasure of driving a Legacy has been enhanced by advanced transmission systems. Direct hydraulic control delivers superb response while reducing ‘shift shock’. The result is a particularly sporty performance from our automatic transmissions – including Legacy GT’s high-performance 5-speed system – and a quick, direct feel in our manual systems. Low viscosity oils have been used to minimise the required shift force. All manual systems use a dual mass fly wheel to deliver smooth changes with reduced noise and vibration throughout the rev range.
Subaru has taken great care to develop a chassis and suspension system that delivers the best possible control and stability. Light yet strong and rigid structures have been used throughout, with finely tuned suspension geometry and dynamics producing outstanding handling. The advanced strut front suspension, multi-link rear suspension and power assisted rack and pinion steering combine to provide a smooth controlled ride and excellent road holding.
All Subaru Legacy models are fitted with the latest advanced engine immobilisers and DataDot technology. Approximately 10,000 microscopic dots are laser-etched with your vehicle’s unique VIN, then applied to the components of your vehicle via a patented spraying process. Front and rear window labels warn potential thieves that your vehicle and all its component parts will be easily identifiable for the authorities
LP
Nebivedu[/img]
Objavljeno: To jan 06, 2004 10:48 am
Napisal/-a Pugi
No, sam poršov ti s tem ne boš touku, mrbit bocterja, boxterja S pa ne več, sploh pa ne karer...
Je pa drgač majka od avta! Svaka čast Subaruju, res obvladajo...