2kwik4ya je napisal/-a:Škoda ker niso testirali nove Kie Cee'd, me prov zanima kakšne rezultate bi dobili (ker pri nas veselo reklamirajo, da porabi le 3,7 l/100km )
Energetik81 je napisal/-a:Še največji lažnivec tu je Autobild, ki primerja porabo, izmerjeno po enakem standardu, z meritvami avto-testov, ki niti pod razno niso standardizirani, kaj šele da bi iz njih lahko vlekel zaključke, koliko firme lažejo.
Jaz verjamem firmam, da izmerijo porabe po standardu, ki je natačno določen. Seveda nikjer ne trdijo, da se bo v praksi dosegala taka poraba, ker je popolnoma odvisna od voznika in relacije.
Je pa tovarniška poraba številka, ki je edina uporabna za primerjavo med posameznimi avti.
Energetik81 je napisal/-a:Še največji lažnivec tu je Autobild, ki primerja porabo, izmerjeno po enakem standardu, z meritvami avto-testov, ki niti pod razno niso standardizirani, kaj šele da bi iz njih lahko vlekel zaključke, koliko firme lažejo.
Jaz verjamem firmam, da izmerijo porabe po standardu, ki je natačno določen. Seveda nikjer ne trdijo, da se bo v praksi dosegala taka poraba, ker je popolnoma odvisna od voznika in relacije.
Je pa tovarniška poraba številka, ki je edina uporabna za primerjavo med posameznimi avti.
Ravno zaradi tega trdim, da iz njihove porabe ne moreš delati primerjave. Realni promet = vsakič drugačna gužva, drugi semaforji, drugačen veter/temperatura. Edini primerljivi test je lahko na valjih. Pa še enkrat - ne trdim, da tovarniški podatki pomenijo, da boš to dosegel v praksi.INFINITI je napisal/-a:Najraje imam ko nekdo tako iz riti pihne ven svojo ,misel, pa da niti prebral ni članka
Autohersteller ermitteln den Verbrauch der Fahrzeuge nach einem standardisierten Messverfahren auf dem Rollenprüfstand. Etwa zwei Drittel der Zeit fahren die Autos dabei mit niedriger Geschwindigkeit (bis 50 km/h), das Maximaltempo (120 km/h) wird nur ganz kurz erreicht. Steigungen und Vollgasbeschleunigungen fehlen. Wirklichkeitsnahe Werte kommen so kaum zustande. AUTO BILD testet dagegen nicht auf dem Rollenprüfstand, sondern dort, wo wir alle täglich unterwegs sind: im realen Straßenverkehr. Jeder Testwagen absolviert dabei eine Vergleichsfahrt auf einem genau definierten Rundkurs. Dieser ist exakt 155 Kilometer lang und besteht aus Stadt- (40 Kilometer), Land- (61 Kilometer), und Autobahnabschnitten (54 Kilometer). Gefahren wird zügig, aber nicht sportlich. Tempolimits werden ausgenutzt, das heißt in der Stadt wird 50 km/h und über Land 100 km/h gefahren. Auf der Autobahn gilt 20 Kilometer Vollgas, die restlichen 34 Kilometer werden mit konstant 120 km/h gefahren.
Če s takim "hudim" motorjem folk tudi vozi precej drugače, kot bi z 1,0 mlinčkom. Če bi z 3,0 mašino vozil enako pohlevno, bi brez skrbi dosegel tudi malo porabo.Kar pa sam lahko realno povem, je to da recimo primerki kot so 3.0 litrski dizli z eno, dvemi ali celo 3 turbine navajajo neke smešne porabe od 6 litrov - je absurd. Nenazadnje imaš spritmonitor pa vidiš iz prakse mngokaterih kaj je res in kaj ni.
Tako delajo vse znamke.lancia hf je napisal/-a:Mene tudi zanima kateri VW Lupo ima extremno reklamirano 3l porabo. Tako, da se kar strinjam kar je napisal @yashica
Daj na papir zelo nizko porabo čeprav nemogoča v realnisti, za piko na i pa še na haubo VW znak in se bojo kupci lepili nanj kot čebele na med.
Blinder je napisal/-a:Tudi če merijo na valjih lahko računajo še zračni upor zraven.
Imaš prav. Zračni upor avta je točno določen: 0,5*CdA*ro*v^2Blinder je napisal/-a:Tudi če merijo na valjih lahko računajo še zračni upor zraven.
yashica je napisal/-a:CHEVROLET CAMARO coupe 6,2 V8 (432KM):
- tovarniška poraba 14,1L/100km
- poraba na testu 14,1L/100km
- odstopanje 0%
nevermind je napisal/-a:yashica je napisal/-a:CHEVROLET CAMARO coupe 6,2 V8 (432KM):
- tovarniška poraba 14,1L/100km
- poraba na testu 14,1L/100km
- odstopanje 0%
Kje so tisti, ki pravijo, da amerikanci pijejo +20 l.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 45 gostov