Stran 1 od 6

Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 12:05 pm
Napisal/-a INFINITI
Autobild je potegnil bazo iz katere je izračunal razlike med tovarniško podano porabo in porabo, ki so jo avtomobili dosegli na testu:

http://www.autobild.de/bilder/bilder-he ... 29421.html

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 12:48 pm
Napisal/-a 2kwik4ya
Škoda ker niso testirali nove Kie Cee'd, me prov zanima kakšne rezultate bi dobili (ker pri nas veselo reklamirajo, da porabi le 3,7 l/100km )

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 12:49 pm
Napisal/-a yashica
@INFINITI zelo zanimiv link ;)

In imamo zmagovalca, ki je poskrbel za pozitivno presenečenje:

CHEVROLET CAMARO coupe 6,2 V8 (432KM):
- tovarniška poraba 14,1L/100km
- poraba na testu 14,1L/100km
- odstopanje 0% :o

Slika

In še poraženec:

OPEL AMPERA ePionier Edition (86KM):
- tovarniška poraba 1,2L/100km
- poraba na testu 5,2l/ 100km
- odstopanje 333,3% :shock:

Slika

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 1:06 pm
Napisal/-a yashica
2kwik4ya je napisal/-a:Škoda ker niso testirali nove Kie Cee'd, me prov zanima kakšne rezultate bi dobili (ker pri nas veselo reklamirajo, da porabi le 3,7 l/100km )


Nizka poraba na papirju je magnet za kupce in ni drugega kot marketinški prijem, ki se ga poslužujejo vsi proizvajalci. Novi ceed pa v času testiranja (glej datum) še ni bil na trgu ;)

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 1:10 pm
Napisal/-a Energetik81
Še največji lažnivec tu je Autobild, ki primerja porabo, izmerjeno po enakem standardu, z meritvami avto-testov, ki niti pod razno niso standardizirani, kaj šele da bi iz njih lahko vlekel zaključke, koliko firme lažejo.

Jaz verjamem firmam, da izmerijo porabe po standardu, ki je natačno določen. Seveda nikjer ne trdijo, da se bo v praksi dosegala taka poraba, ker je popolnoma odvisna od voznika in relacije.
Je pa tovarniška poraba številka, ki je edina uporabna za primerjavo med posameznimi avti.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 1:37 pm
Napisal/-a INFINITI
Energetik81 je napisal/-a:Še največji lažnivec tu je Autobild, ki primerja porabo, izmerjeno po enakem standardu, z meritvami avto-testov, ki niti pod razno niso standardizirani, kaj šele da bi iz njih lahko vlekel zaključke, koliko firme lažejo.

Jaz verjamem firmam, da izmerijo porabe po standardu, ki je natačno določen. Seveda nikjer ne trdijo, da se bo v praksi dosegala taka poraba, ker je popolnoma odvisna od voznika in relacije.
Je pa tovarniška poraba številka, ki je edina uporabna za primerjavo med posameznimi avti.


Najraje imam ko nekdo tako iz riti pihne ven svojo ,misel, pa da niti prebral ni članka ;)

Autohersteller ermitteln den Verbrauch der Fahrzeuge nach einem standardisierten Messverfahren auf dem Rollenprüfstand. Etwa zwei Drittel der Zeit fahren die Autos dabei mit niedriger Geschwindigkeit (bis 50 km/h), das Maximaltempo (120 km/h) wird nur ganz kurz erreicht. Steigungen und Vollgasbeschleunigungen fehlen. Wirklichkeitsnahe Werte kommen so kaum zustande. AUTO BILD testet dagegen nicht auf dem Rollenprüfstand, sondern dort, wo wir alle täglich unterwegs sind: im realen Straßenverkehr. Jeder Testwagen absolviert dabei eine Vergleichsfahrt auf einem genau definierten Rundkurs. Dieser ist exakt 155 Kilometer lang und besteht aus Stadt- (40 Kilometer), Land- (61 Kilometer), und Autobahnabschnitten (54 Kilometer). Gefahren wird zügig, aber nicht sportlich. Tempolimits werden ausgenutzt, das heißt in der Stadt wird 50 km/h und über Land 100 km/h gefahren. Auf der Autobahn gilt 20 Kilometer Vollgas, die restlichen 34 Kilometer werden mit konstant 120 km/h gefahren.



Med drugim (vsaj v nemčiji) imaš že od leta 1996 po zakonu pravico, da pri tehnično potrjenem (certificiranem) prikazu, da tvoje vozilo v vsakodnevnih pogojih popije za več kot 13% več kot je navedeno pri proizvajalcu, imaš relano pravno podlago, da vrneš vozilo nazaj in dobiš svoj denar nazaj ali pa zahtevaš nižjo kupino. - imaš celo link do paragrafa v zakoniku.

Kar pa sam lahko realno povem, je to da recimo primerki kot so 3.0 litrski dizli z eno, dvemi ali celo 3 turbine navajajo neke smešne porabe od 6 litrov - je absurd. Nenazadnje imaš spritmonitor pa vidiš iz prakse mngokaterih kaj je res in kaj ni.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 1:49 pm
Napisal/-a Blinder
Energetik81 je napisal/-a:Še največji lažnivec tu je Autobild, ki primerja porabo, izmerjeno po enakem standardu, z meritvami avto-testov, ki niti pod razno niso standardizirani, kaj šele da bi iz njih lahko vlekel zaključke, koliko firme lažejo.

Jaz verjamem firmam, da izmerijo porabe po standardu, ki je natačno določen. Seveda nikjer ne trdijo, da se bo v praksi dosegala taka poraba, ker je popolnoma odvisna od voznika in relacije.
Je pa tovarniška poraba številka, ki je edina uporabna za primerjavo med posameznimi avti.


Se strinjam. Ne moreš gledat porab, izmerjenih na testnih vožnjah, so vedno drugačni pogoji, plus tiste športne avte bolj terajo.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 2:08 pm
Napisal/-a Energetik81
INFINITI je napisal/-a:Najraje imam ko nekdo tako iz riti pihne ven svojo ,misel, pa da niti prebral ni članka ;)

Autohersteller ermitteln den Verbrauch der Fahrzeuge nach einem standardisierten Messverfahren auf dem Rollenprüfstand. Etwa zwei Drittel der Zeit fahren die Autos dabei mit niedriger Geschwindigkeit (bis 50 km/h), das Maximaltempo (120 km/h) wird nur ganz kurz erreicht. Steigungen und Vollgasbeschleunigungen fehlen. Wirklichkeitsnahe Werte kommen so kaum zustande. AUTO BILD testet dagegen nicht auf dem Rollenprüfstand, sondern dort, wo wir alle täglich unterwegs sind: im realen Straßenverkehr. Jeder Testwagen absolviert dabei eine Vergleichsfahrt auf einem genau definierten Rundkurs. Dieser ist exakt 155 Kilometer lang und besteht aus Stadt- (40 Kilometer), Land- (61 Kilometer), und Autobahnabschnitten (54 Kilometer). Gefahren wird zügig, aber nicht sportlich. Tempolimits werden ausgenutzt, das heißt in der Stadt wird 50 km/h und über Land 100 km/h gefahren. Auf der Autobahn gilt 20 Kilometer Vollgas, die restlichen 34 Kilometer werden mit konstant 120 km/h gefahren.
Ravno zaradi tega trdim, da iz njihove porabe ne moreš delati primerjave. Realni promet = vsakič drugačna gužva, drugi semaforji, drugačen veter/temperatura. Edini primerljivi test je lahko na valjih. Pa še enkrat - ne trdim, da tovarniški podatki pomenijo, da boš to dosegel v praksi.


Kar pa sam lahko realno povem, je to da recimo primerki kot so 3.0 litrski dizli z eno, dvemi ali celo 3 turbine navajajo neke smešne porabe od 6 litrov - je absurd. Nenazadnje imaš spritmonitor pa vidiš iz prakse mngokaterih kaj je res in kaj ni.
Če s takim "hudim" motorjem folk tudi vozi precej drugače, kot bi z 1,0 mlinčkom. Če bi z 3,0 mašino vozil enako pohlevno, bi brez skrbi dosegel tudi malo porabo.

Spritmonitor je uporaben, da vidiš v katerih mejah se giblje poraba pri določenem modelu. Če pa pogledaš povprečno porabo vseh uporabnikov določenega modela, je to bolj malo uporabno, saj je to skupek vseh mogočih načinov vožnje in voznikov.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 2:16 pm
Napisal/-a INFINITI
Dečko - sem si lastil in vozil te in druge stroje; pohlevno, dirkalno, gor ali dol; nikoli nisem dosegel pravljic, ki jih pišejo v kataloge.

Glede na to da si tako neverjetno pameten - bi rad da nam vsem predstaviš svojo najbolj realno vizijo tehnike meritve porabe za vse proizvajalce na svetu, pa da to postane potem bilbija za vse nas

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 2:34 pm
Napisal/-a Energetik81
Kar se mene tiče, to tehniko že imajo. Predpisan točno določen simulacijski cikel. Zame je dosti uporaben za primerjavo različnih avtov med sabo.

Seveda pa tovarniški podatki niso uporabni kaj dosti za ugotavljanje, koliko bo dejansko avto porabil pod tvojo nogo, ker je to predvsem odvisno od načina vožnje lastnika in proizvajalci zaenkrat še ne znajo prerokovati. Sem že 100x napisal, ampak očitno tega ne opaziš.
Kot tudi ni uporabna povprečna poraba na avto testih, zato se mi zdi ta Autobildova "študija" le zanimivost brez neke uporabne vrednosti.

EDIT: če je to res, kar je yashika prilimal, potem bi res lahko pri ciklu upoštevali še aerodinamiko. Ampak koliko bo pa v praksi vsak posameznik porabil, pa še vedno ni mogoče zadeti.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 2:36 pm
Napisal/-a yashica
Sama poraba, ki jo navaja proizvajalec in to neglede na znamko je za lase privlečena, ker meritve niso opravljene v realnem okolju, ampak pod posebnimi pogoji. Poleg tega je poraba odvisna od načina vožnje posameznika.

Kopirano iz teme 1,2TSI problemi:

"Do razlik prihaja zato, ker normni cikel merjenja porabe goriva NEDC ne upošteva resničnih razmer in okoliščin vožnje. Normni cikel merjenja porabe goriva namreč poteka v laboratoriju na testnih oziroma merilnih valjih in simulira 1180-sekundno vožnjo (v trajanju nekaj manj kot 20 minut). Cikel je sestavljen iz dveh delov – 780-sekundne oziroma 4,05-kilometrske vožnje po “mestu” in 400-sekundne oziroma 7-kilometrske vožnje po “podeželskih cestah”. Sestava normnega cikla ni sporna, so pa sporni pogoji oziroma okoliščine preskusa; “vožnja” po mestnih ulicah poteka s povprečno hitrostjo 19 km/h in največjo hitrostjo 50 km/h, povprečna hitrost vožnje po podeželskih cestah pa je 62,6 km/h – največjo hitrost 120 km/h preskusni avto doseže le za 10 sekund. Povprečna hitrost celotnega merilnega ciklusa je le 33,6 km/h.
Medtem, ko tudi najšibkejši avtomobili v resničnem življenju 50 km/h dosežejo v vsaj 10 ali 12 sekundah, pa med merilnim ciklom “mestne” vožnje avto do 50 km/h pospešuje 25 sekund, med merilnim ciklom vožnje po podeželskih cestah pa celo 74 sekund. Z vožnjo v resničnem življenju se vožnja po predpisanem merilnem ciklu res ne more primerjati.
Za odstopanja v porabi goriva je krivo tudi dejstvo, da so pri meritvah izklopljeni vsi električni porabniki v avtomobilu – vključno z lučmi, brisalniki, smerniki, klimatsko napravo in gretjem. Koliko k skupni porabi goriva prispevajo električni porabniki v resničnem življenju, je znano: 100-vatne meglenke približno 0,1 litra, električno-dvižna stekla 0,12 litra, 1500-vatna klimatska naprava pa kar 1,5 litra.
Pri normnem merilnem ciklu avtomobilski izdelovalci lahko uporabijo avto z minimalno opremo, izmerjene vrednosti pa veljajo za vse avtomobile s tem motorjem, ne glede na vgrajeno opremo ali različico. Dobro opremljen avto z večjimi in širšimi pnevmatikami, usnjeno notranjostjo, navigacijo, električno pomičnimi sedeži in še kakšnim delom dodatne opreme lahko tehta tudi 150 kg več od osnovne različice, a se ta dodatek v kilogramih pri merjenju porabe goriva ne upošteva, čeprav 150 kg teže pomeni približno pol litra večjo porabo na 100 km.
Pri normnem merilnem ciklu ni ali pa je vsaj slabo upoštevana tudi aerodinamika avtomobilov. Ker v normnem merilnem ciklu avto doseže le 120 km/h (pa še to le za kratek čas), avtomobili z večjim količnikom zračnega upora porabijo manj kot v resničnem življenju, kjer poraba goriva strmo naraste z večjo hitrostjo. In obratno; avtomobile z dobro aerodinamiko, ki pri večjih hitrostih porabijo manj goriva, normni merilni cikel ne upošteva in nagradi"

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 5:33 pm
Napisal/-a BBoss
Pa še to ne pozabit, da hybride testirajo z dokonca napolnjenim akumulatorji in pri dieslih takrat, ko se ne izvajajo razne aktivne regeneracije filtrov trdih delcev... ipd

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 5:51 pm
Napisal/-a Energetik81
Hm, očitno ima zato Ampera tako malo tovarniško porabo, če so štartali s polnim aku.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 6:05 pm
Napisal/-a lancia hf
Mene tudi zanima kateri VW Lupo ima extremno reklamirano 3l porabo. :huh: Tako, da se kar strinjam kar je napisal @yashica

Daj na papir zelo nizko porabo čeprav nemogoča v realnisti, za piko na i pa še na haubo VW znak in se bojo kupci lepili nanj kot čebele na med. =P ;)

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 6:26 pm
Napisal/-a Energetik81
lancia hf je napisal/-a:Mene tudi zanima kateri VW Lupo ima extremno reklamirano 3l porabo. :huh: Tako, da se kar strinjam kar je napisal @yashica

Daj na papir zelo nizko porabo čeprav nemogoča v realnisti, za piko na i pa še na haubo VW znak in se bojo kupci lepili nanj kot čebele na med. =P ;)
Tako delajo vse znamke. :idea:

Glede Lupota - zakaj pa ne? Sodelavec redno dosega porabo 4,5 s Cliotom 1,5dCi, vozi se v službo in nazaj po AC 110-120km/h. Zdaj pa vzami Lupota, ki ima še manjši čelni presek in maso ter še manjši motor, ugasni luči, klimo in ventilator ter se pelji 70-80km/h. Boš ravno prišel do 3L. Seveda je potem to marketing, ker v realnosti ne boš peljal samo enakomerno 70km/h in boš imel prižgane vsaj luči.

Recimo jaz sem enkrat dosegel z Accentom 1,3 bencin tovarniško minimalno porabo 5,5L. Bila je pa čista relacija 70-90km/h. Ja, luči sem imel, pa ventilator. :)

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 6:48 pm
Napisal/-a Blinder
Tudi če merijo na valjih lahko računajo še zračni upor zraven.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 6:58 pm
Napisal/-a lancia hf
Blinder je napisal/-a:Tudi če merijo na valjih lahko računajo še zračni upor zraven.


Nebom trdil, ampak na valjih, če prav vem se merijo samo KW in izpušni plini.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 7:01 pm
Napisal/-a Energetik81
Blinder je napisal/-a:Tudi če merijo na valjih lahko računajo še zračni upor zraven.
Imaš prav. Zračni upor avta je točno določen: 0,5*CdA*ro*v^2
Ker čelno površino A in količnik Cd avta točno poznajo, lahko zelo natančno dodajo na valje dodaten navor glede na hitrost vrtenja valjev. Tako lahko v nulo simulirajo zračni upor. Vprašanje pa je, ali to počnejo. Moram zguglati glede teh tovarniških testov.

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 8:47 pm
Napisal/-a nevermind
yashica je napisal/-a:CHEVROLET CAMARO coupe 6,2 V8 (432KM):
- tovarniška poraba 14,1L/100km
- poraba na testu 14,1L/100km
- odstopanje 0% :o


Kje so tisti, ki pravijo, da amerikanci pijejo +20 l.

:lol:

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Objavljeno: Sr jun 13, 2012 8:55 pm
Napisal/-a yashica
nevermind je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:CHEVROLET CAMARO coupe 6,2 V8 (432KM):
- tovarniška poraba 14,1L/100km
- poraba na testu 14,1L/100km
- odstopanje 0% :o


Kje so tisti, ki pravijo, da amerikanci pijejo +20 l.

:lol:


Vozijo 1,2 tsi :vrum :lol: