Stran 1 od 1

Uradni in privatni servisi

Objavljeno: To jan 13, 2004 11:40 pm
Napisal/-a Nu-NRG
To temo odpiram zaradi tega, ker sem se odlocil da ne bom smetil v regijevi temi nadomestnih vozil. Se pa nanasa na uprasanje kje servisirate avto.
Vsi vemo, da so pooblasceni servisi svinjsko dragi, enkrat ko se garancija iztece. Znanja raje nebi omenjal, da ne bo prislo do vojn ampak morm oment, da sem videl ze veliko pooblascenih servisov (nekateri tukaj so tudi delali na uradnih servisih) in morm rect bolj leno pa nenatancno pa nestrokovno. Predvsem brez obraza do stranke torej brez odnosa.
Tako pa sedaj pomislim, da pocasi tisti stemplji v knizici od pooblascenih servisov ne bodo vec kaj dolgo veliko pomenili. Ko pomislim raje vidim, da sam izpolnem kaj je na avtu bilo menjano, pregledano pa kilometre in datum. Moj mehanik mi pa se svoj stempl prtisne notr pa ceprav ni pooblasceni serviser, ravno tako, da se ve, da je to dejansko bilo urejeno. Uceraj sem imel redni servis (105.000) ceprav so me zavorne ploscice prislile v to predcasno (103.800) In smo poleg ploscic zamenjali se zavorno olje, in motorno olje. Za delo je zahteval 6000 SIT dal sem pa mu 8000 SIT.
Primer1: folk dobi nadomesten avto zato ker je pripeljal na redni servis mi smo pa to vse naredili v 30min? Da ne omenjam kolk dnarja bodo od tebe hotl met.

Primer2: moj menjalnik, staknila se mi je varovalka pete prestave, z mehanikom pa sva to zrihtala v treh urah. Delo mi je racunal 3000 sit pa 2500 sit za dihtngo. Na uradnem servisu bi bil brez avta krepko en tedn pa na koncu bi morda mogu celo nov menjalnik kupit pa etc. Skratka ponovno nic nardijo pa pune pare poberejo :)

Zdej se pa se vi malo natipkajte svoje mnenje :P

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 12:35 am
Napisal/-a lisko
Jah no ja kaj naj rečem...... svoj avtek servisiram u svoji garaži...... foter svojga avdija prav tako..... ko enkrat obvladaš motor so u principu tko vsi enaki...... Če pa je z elektronko kaj al pa da je preveč riskatno pol pa na servis. Sam do zdej se na mojm men osebno še ni zdel kaj preveč riskanto..... Fotru tud mal kdaj..... tko da domača garaža:)

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 1:01 am
Napisal/-a Skull23
Ful bi blo dobro met kakega privatnega mehanika ki je res mojster in da nardi delo tako kot je treba. Sej keš ni toljko problem, važno je da nardi tako kot boh zapove in da ne rabi za menjat ploščice 5 dni.

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 1:03 am
Napisal/-a klemen
Prejšnji avto, ki sem ga imel je bil vreden zelo malo, servisiral sem ga pa seveda pri nepooblaščenih (ker pač ni bilo denarja za pooblaščene). O nadomestnih, temeljitem pregledu avtomobila, zalogi rezervnih del, ... se jim seveda ni sanjalo.

Trenutni avto pa vedno peljem na pooblaščeni servis, razen kar se tiče izpušnih sistemov in menjave gum. Problem v pooblaščenih servisih vidim samo v pomanjkanju komunikacije med stranko in mehanikom, ki dela na avtu.
Če si prisoten na servisu ali pa če te ob vsaki zadevi pokličejo tega problema ni.

Strokovnost je popolnoma na strani pooblaščenih servisov.
Seveda se pa dobre stvari plačajo.

Ko (če) najdem kak nepooblaščen servis, kjer se jim bo vsak približno toliko sanjalo o avtomobilu, ki ga in bom vozil bom pa mogoče premisli tudi o tem (ali pa če bodo računi iz pooblaščenih postali previsoki).

grozdje je pa seveda kislo, če je previsoko :)

@Nu-Nrg - kolikokrat si bil pa na pooblaščenem servisu ?

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 1:12 am
Napisal/-a Nu-NRG
Jaz velikrat, avto odkar ga imam nikoli, je pa avto bil 4x na pooblascenem servisu.
Moj mehankar kr lepo nardi biznis :) Drgac pa kako lahko pozabjo na fordovem servisu menjat dihtngo pa potem skapla 4l olja ven v manj kot dveh dneh ko pa se je lucka prizgala je bilo prepozno in so bili lezaji fuc. No ja sej je slo na njihove stroske. Ponovno toliko o uradnem servisu. Ce nisi zdravn se ti SANJA NE kaj pocnejo z tvojim avtom. Jaz pa pri pri servisiranju svojega se kaj sam postorim in tocno vem kaj se dela in ce se je kje zalomilo da vidm. Mondy je prica :P

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 9:45 am
Napisal/-a maky
uraden servis...
več razlogov en izmed njih je kulanca in garancije :wink:

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 9:52 am
Napisal/-a MGsax
osebno ga sedaj in ga bom v prihodnjosti vozil na pooblaščeni servis. kot prvo zaradi garancije kot drugo imajo le več opravka z to znamko,....

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 9:52 am
Napisal/-a Galantfrik
maky je napisal/-a:uraden servis...
več razlogov en izmed njih je kulanca in garancije :wink:


Če maš d'nar, pol to zihr ni narobe :wink:

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 12:54 pm
Napisal/-a RedBaron
Nimam toliko denarja, da bi servisiral denarja pri prvem fušarju!!

Raje peljem na kvaliteten pooblaščen servis (seveda ga moraš najprej poiskat).

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 1:21 pm
Napisal/-a ssokec
če je mehanik pameten bo doma šraufal, in bo več zaslužil, kot če bi bil zaposlen na nekem pooblaščenem servisu. drugače pa je bolj varno vozit na uradne servise, ker imajo garancijo na določene dele tudi 6 let ampak samo ob redno potrjeni servisni knjižici (lambda sonda, pri SEAT-u)

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 2:11 pm
Napisal/-a misty
RedBaron je napisal/-a:Nimam toliko denarja, da bi servisiral denarja pri prvem fušarju!!

Raje peljem na kvaliteten pooblaščen servis (seveda ga moraš najprej poiskat).


same here ;) (bomo pa vidli, kako bo od februarja, k me čaka redni servis na 60.000 -> poleg običajnih zadev še ploščice, pri meni še diski :(, zračni filter, ...? )

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 6:06 pm
Napisal/-a punkfan
Z uradnimi servisi imam dobre izkusnje s Porschejem na Braunicarjevi, tam so vedno vse fino porihtali, sicer v malo daljsem casovnem intervalu kot pravijo na zacetku, amak sprejemljivo. Racunat pa tudi znajo!

Vsaj BMWja pa raje vozim na privat, v blizini LJ sta 2, ki res obvladata, hitro porihtata in tudi racun ni za vola ubit, kot pri pooblascenih servisih. S tem, da se enako uporabljajo samo originalni nadomestni del...

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 8:06 pm
Napisal/-a andrej777
Transporterja ki je v garanciji na pooblaščeni servis kijo pa mercedeza pa doma. Če se kej unič na kanal pogledamo kaj je narobe. V Trgavini naročimo del in ga dobimo zmeraj v roku 24 ur. Deli so originalni in zamenjamo jih lahko če slučajno nebi bli pravi. In doma zrihtamo. Olje pa filtre pa itak doma menjamo ker mamo zmeraj doma 200l sodček shell olja, oljne filtre pa kupmo. Če bi potegnu črto bi ugotovu da prideš veliko cenej čez leto kot pa s pooblaščenimi serviserji. Še posebej ker dobimo olje pa 700 sit za liter ker je večja količina :P :P :P :P :P :P

Aja pa olje pa filtre zamenjat pa bremze pregledat zna vsak serviser nevem zakaj bi za to vozu avto na pooblaščeni servis in plačal VSAJ enkra več!!!

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 8:17 pm
Napisal/-a woolff
Saj če maš še avto v garanciji ga pač pelješ na pooblaščeni servis, če pa je starejši pa ga pač doma porihtaš. No če ga misliš kasneje prodati je boljše, če maš servisno knjižico... Jaz mam servisni interval na 30k, tak, da ga kar k pooblaščenemu serviserju mislim peljat :-P

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 10:13 pm
Napisal/-a Nu-NRG
andrej777 je napisal/-a:Transporterja ki je v garanciji na pooblaščeni servis kijo pa mercedeza pa doma. Če se kej unič na kanal pogledamo kaj je narobe. V Trgavini naročimo del in ga dobimo zmeraj v roku 24 ur. Deli so originalni in zamenjamo jih lahko če slučajno nebi bli pravi. In doma zrihtamo. Olje pa filtre pa itak doma menjamo ker mamo zmeraj doma 200l sodček shell olja, oljne filtre pa kupmo. Če bi potegnu črto bi ugotovu da prideš veliko cenej čez leto kot pa s pooblaščenimi serviserji. Še posebej ker dobimo olje pa 700 sit za liter ker je večja količina :P :P :P :P :P :P

Aja pa olje pa filtre zamenjat pa bremze pregledat zna vsak serviser nevem zakaj bi za to vozu avto na pooblaščeni servis in plačal VSAJ enkra več!!!

Exactly .. jaz pac nima shanse doma z oljem pacat in ga rajem peljem h mehaniku ker to izvede zelo cisto pa se h ekonomiji slovenije pripomorem ker mu placam :P