Stran 1 od 1
Teflonska olja?
Objavljeno: Sr jan 14, 2004 8:37 pm
Napisal/-a Zgaga
Uporaba teflonskih olj. Ja ali ne in zakaj? Kateri proizvajalci?:roll:
Objavljeno: Sr jan 14, 2004 9:21 pm
Napisal/-a nightrider31
ne vem ce je tukaj tekla debata vendar pa nekateri pravijo da za motor ne za menjalnik ja.Naj bi se teflon kao prijel na kovinske dele vendar pa naj bi ga bat in obrocki spravili dol kar bi lahko povzrocilo masenje oljne črpalke.Upam pa,da sem si vsaj priblizno zapomnil in napisal.
l.p.
Objavljeno: Sr jan 14, 2004 9:58 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
Razlike ne opazis, skodit pa tud po mojem ne more. Recimo QMI ali pa MotorUP dodatka za motor sta dost v redu, ki jih not dajejo. Mal bolj se pocutis, ko ves da si poskrbel se za malo zascite...
lp
Objavljeno: Ne jun 27, 2004 12:15 pm
Napisal/-a SaS
Tisti, ki je napisal, da batni obročki odstranijo teflon pa je res ...!
Stvar je sledeča:
Valji (cilinder) je končno izdelan z posebnim postopkom imenovanim honanje. Z honanjem se na površini valja izdelajo mali risi, ki morajo biti zato, da se v njih nabere oz. ohranja olje, ki služi mazanju, hlajenju... skratka da mašina ne zariba. To so zelo male količine olja!
Na ista mesta, kot olje, se prime tudi teflon in zagotavlja manjše trenje površin in s tem posledično nižjo temperaturao, boljšo mazanje, manjšo porabo...
V avtomobilih z par 1000 km se sicer ti risi zgladijo ampak se poveča zračnost med valjem in batom in tudi batni odročki idelujejo male rise (ti so v smeri gibanja in zato slabši) v katerih se pravtako zadržuje olje - teflon!
Teflon natančneje PTFE p je popolnoma neaktivna substanca in nekakor ne reagira (se veže) z mineralnimi, sintetičnimi olji, tudi ne z drugimi snovmi, ki so lahko prisotne v motorju (voda,...)!
Oni ki pa je mel zdriz v motorju pa je verjetno uporabljal kake kombinacije dodatkov za olj in je prišlo do kemične rekcije!