Stran 1 od 1
Prednja, leva zunanja zavorna ploscica.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 10:41 am
Napisal/-a Nu-NRG
Objavljeno: Če jan 15, 2004 10:50 am
Napisal/-a MetodTrobec
Jah to je potrošna roba ane.

Ne se sekirat.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 10:56 am
Napisal/-a sport
Po ploščici sodec maš mal zarisan disk.
Probi s prstom če so na disku kake zareze če so ga dej mal postružit
drugač se pa ne kej preveč sekirat.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 11:00 am
Napisal/-a Nu-NRG
Sej sekiram se ne .. vem da ko bom dvakrat mogu pri 160 prbit bremzo zarad kakega ludega vozaca .. bo kot nov .. pozna se samo da je drsala gor. Ni pa kakorkoli poglobljen. Vse na sreco tega da sem si v ponedeljek ko sem sel do mehanika pomagal z rocno. Mondy bil prica

Objavljeno: Če jan 15, 2004 12:44 pm
Napisal/-a Skull23
Nu-nrg: pa so za kej tej diski? js mam diske na koncu pa moram neki ubost... rabim pa nekaj "malo boljšega" da se ustavim tudi ko mam naložen avto.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 1:02 pm
Napisal/-a Nu-NRG
So .. predvsem pri vecjih hitrostih.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 4:19 pm
Napisal/-a nightrider31
toti diski pa niso napak videti,kako pa je med voznjo oz. zaviranjem??
Objavljeno: Če jan 15, 2004 4:32 pm
Napisal/-a MetodTrobec
Aja, to niso original diski? Ne vem... a se sploh splača kupovat ene hude diske? Če nimaš kakšnih boljših gum po mojem ne pomaga dost.

Sploh pa ne na naših cestah.

Objavljeno: Če jan 15, 2004 4:38 pm
Napisal/-a McLaren
MetodTrobec je napisal/-a:Aja, to niso original diski? Ne vem... a se sploh splača kupovat ene hude diske? Če nimaš kakšnih boljših gum po mojem ne pomaga dost.

Sploh pa ne na naših cestah.

Pomoje so diski prvo, kar moraš zamenjat pri Tuningu. Se pravi, da se splača.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 4:40 pm
Napisal/-a MetodTrobec
Jaz bi reku, da so gume najpomembnejše, konec koncev je to edini stik avtomobila s cesto.
Razen če ne pride do nepredvidenih okoliščin.

Objavljeno: Če jan 15, 2004 11:04 pm
Napisal/-a Nu-NRG
MetodTrobec je napisal/-a:Jaz bi reku, da so gume najpomembnejše, konec koncev je to edini stik avtomobila s cesto.
Razen če ne pride do nepredvidenih okoliščin.

Gume konec koncov so pomembne .. ampak kaj se zgodil z zavoro ko se normalen disk pregreje? Samo dol pade avto pa ne bremza vec in disk je fuc .. vijolcno, modre barve.
Ne pozabi dejstva da kakorkoli gume ti gor imas so zavore tiste ki jih ustavijo! De fact.
Za vse naj se enkrat napisem. Z temi diski pod 60km/h na suhi cesti mi sploh ne blokira koles .. ker se ne ogrejejo. Nad 90km/h ko pa se disk ze prilicno dost ogreje pa grabi ko p*****a. Dejansko dlje lahko mocno bremzam kot z prejsnimi.
Vec slik o diskih na
http://ford.night.krneki.org
Objavljeno: Če jan 15, 2004 11:22 pm
Napisal/-a MetodTrobec
Nu-NRG je napisal/-a:Gume konec koncov so pomembne .. ampak kaj se zgodil z zavoro ko se normalen disk pregreje? Samo dol pade avto pa ne bremza vec in disk je fuc .. vijolcno, modre barve.
Zavore je le malo težje pregret, moraš res ekstremne stvari počet, da ti to uspe.

Glede gum je pa tko, pri novejših avtomobilih so že stock zavore dovolj dobre tudi za boljše gume z več oprijema. Tko da je smiselno imet malo boljše gume, bo dosti bolje zaviralo, sploh pri večjih hitrostih.
Objavljeno: Če jan 15, 2004 11:55 pm
Napisal/-a Desmodromika
In to pravi naš MT? Ti že veš, v svojih vaških najstniških letih si že veliko avtomatikov prešraufu ane. Zdaj odvisno kaj je zate extremna stvar?
Objavljeno: Pe jan 16, 2004 12:06 am
Napisal/-a Nu-NRG
MetodTrobec je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:Gume konec koncov so pomembne .. ampak kaj se zgodil z zavoro ko se normalen disk pregreje? Samo dol pade avto pa ne bremza vec in disk je fuc .. vijolcno, modre barve.
Zavore je le malo težje pregret, moraš res ekstremne stvari počet, da ti to uspe.

Glede gum je pa tko, pri novejših avtomobilih so že stock zavore dovolj dobre tudi za boljše gume z več oprijema. Tko da je smiselno imet malo boljše gume, bo dosti bolje zaviralo, sploh pri večjih hitrostih.
Spusti se iz enga dobrega klanca .. pa cel cajt mocno bremzi .. pol pa se ustavi pa ovto odpri .. da ne bo smrdelo v njemu .. ne ves ocitno kako se lahko to lepo pregreva .. zakaj vraga pa mislis da delajo zavorna olja ki bi zdrzala vecjo temepratuo? Pa zakaj majo WRC avtomobili vodno hlajena zavorni sistem? (Celjusti in zavorno olje)
No ja .. ampak ne zato da se te zadeve pregrevajo .. a ti ves do kakega trenja prihaja?
Kaj nardit ko se peljes 180 pa ti en skoci pred tabo .. bremzassssssssss

ko b**** .. vsak pa ve .. da ko ti kolesa blokirajo .. ni dobro .. ker gre guma pa se drsis in posledicno zgubis kontrolo ..
Aja pa se to .. oba NORMALNA (serijska) diska pri summit motors me prideta .. 30.000 SIT. Zakaj nebi tega dnarja raj vrgu v ene boljse diske? Mislm .. ves sploh zakaj so narezani? Kaj to pripomore?
Objavljeno: Pe jan 16, 2004 12:17 am
Napisal/-a MetodTrobec
Saj pravim, da moraš traparije delat, da pregreješ bremze. Če normalno voziš (tako kot je treba

), ni bojazni. Če se pa siliš in bremzaš kot norc, so pa bremze še najmanjši problem.
Sej jst pravim sam, da bi blo bolj fajn v gume vložit ta denar, bi imel več efekta.

Objavljeno: Pe jan 16, 2004 1:13 am
Napisal/-a Nu-NRG
MetodTrobec je napisal/-a:Saj pravim, da moraš traparije delat, da pregreješ bremze. Če normalno voziš (tako kot je treba

), ni bojazni. Če se pa siliš in bremzaš kot norc, so pa bremze še najmanjši problem.

Sej jst pravim sam, da bi blo bolj fajn v gume vložit ta denar, bi imel več efekta.

Torej raje vlozis v gume .. namrec te ki jih imam gor so OK .. diski pa niti slucajno niso bili ok .. kolkr je razvidno iz slik .. tako da ..