J kot jugoslovanski, TAS - tovarna avtomobilov Sarajevo.
Smo imeli golfa J, 1.1 50 KM, letnik 1977 narejenega v Vogošči pri Sarajevu. Na sprednji maski je imel oznako TAS, zadaj pa GOLF J. To so bil pač avtomobili za domače tržišče (za dinarje) v primerjavi z uvoženimi za devize in precejšnjimi dinarskimi dajatvami (carina, prometni davek). GOLF J od opreme ni imel nič, ampak res nič, niti vzglavnikov, niti avtomatskih varnostnih pasov, luči za vzvratno vožnjo. Kasneje so začeli izdelovati model GOLF JL z nekaj opreme in v nadaljevanju še JGL 1.3 60 KM, to je tisti z večjimi lučmi zadaj in črnimi platičnimi odbijači.
Vsi, tudi slavne 1.6 55 KM diesel dvojke GOLF JX, pa so imeli TAS oznako na maski.
Nekaj o golfu J se da prebrati tukaj:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/volkswagen-golf-j/Golf JGL
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... -golf-jgl/A se spomnite, da se je takrat olje menjalo na 7.500 km, seveda INA DELTA 5 ipd, svečke (BOSNA) na ene 15.000 km.