1. Akumulator pusti priklopljen in ga za čas mirovanja priklopi na polnilec oziroma vzdrževalnik akumulatorjev. Sam imam enega izmed Ctek-ovih modelov (55€) in je odličen
http://www.ctek.si/o-nas.html2. Pusti ga na jeklenkah
3. Si si že sam odgovoril
4. Dopumpaj gume na 3.5 bara (na toliko jih pumpajo proizvajalci za potrebe hrambe, ko gre avto iz tovarne) oziroma je bolje, če bo avto ves ta čas stal, da se ga dvigne na klocne
5. Če bo v garaži ga pokriješ z rjuho, če bo zunaj pa s ponjavo
6. Pred hrambo zamenjaš olje in oljni filter. Jaz sem pri bencinarju odstranil svečke in v cilinder s pomočjo inekcije vbrizgal manjšo količino olja. Preveri še nivo hladilne tekočine in po potrebi natoči do max
7. Natoči sveže gorivo in dodaj adativ
Splošna navodila:
1. menjava olja in oljnega filtra. Kontrola hladilne tekočne
2. naponiti tank do vrha in dodati adativ
3. Napolniti gume nad priporočeno vrednostjo proizvajalca (pri osebnih vozilih je 3.5 bara več kot dovolj) oziroma, če je le mogoče dvigniti avto na podstavke, da je od tal. Pri tem napolni gume za 0.5 bara nad tovarniško vrednostjo
4. Temeljito operi avto in ga zaščiti z enim izmed premazov (vosek, sealent..)
5. Nekoliko odpri stekla, da lahko zračna vlaga izhaja iz vozila (kroži zrak). Če bo avto hranjen v garaži ga pokrij z rjuho oziroma, če bo na prostem pod nadstreškom s ponajvo, ki diha.
6. Avto pustiš samo v prestavi s spuščeno ročno zavoro, da preprečiš sprijetje ploščic/paken z diski. Jaz sem šel tukaj še korak dlje in pobral dol kolesa, ter diske in osovine našprical z dinitrolovim sredstvom za konzervacijo kovinskih, alu in gumi delov. Uporablja se predvsem pri skladiščenju/hrambi v obmorskih logističnih centrih in ladijskem prevozu novih vozil.
7. V izpušno cev porini kos cunje
8. Akumulator prikolopiš na polnilec/vzdrževalnik
9. Brisalce oviješ v pvc folijo, da preprečiš sprijetje gume s steklom
10. Vse kar boš naredil napiši na list papirja in ga pripopaj na volan, da boš pred ponovno uporabo odstranil kar bo potrebno