Stran 1 od 1

menjava glave

Objavljeno: Ne jan 18, 2004 10:06 pm
Napisal/-a Josephe
Imaš navadno glavo z 8v in jo zamenjaš z glavo z 16v.
Blok motorja in prostornina je povsem enaka, vsi vijaki so na enakem mestu, v glavnem, kar se motorja tiče je vse enak( razn glave ).

No kaj bi bilo potrebno še predelat, če bi to naredu. Morda, kompleten vžig, vbrizg....???

Objavljeno: Po jan 19, 2004 12:30 am
Napisal/-a Nu-NRG
Definitivno racunalnik .. vzig je itaq z svecami katere so v glavi .. pa se vbrizg goriva .. tocno pa si sedaj ne predstavljam v glavi .. aja .. pa jermen .. pa tko se mi zdi mal .. motor je bil narjen za 8V ne za 16V .. vsekakor to upostevaj .. pa pol mors se pomert kolk ti ventili notr padajo .. ker ventilicki pri 16V majo drgacno lego kot 8V .. ufff .. za premislit ..

Objavljeno: Po jan 19, 2004 1:01 am
Napisal/-a monster_d
Mozno tudi da je kolektor drugacen!

Objavljeno: Po jan 19, 2004 7:28 am
Napisal/-a din
Skoraj 100% sem da so tudi bati drugačni, možno ta je tudi kateri vodni oz oljni kanal na drugem mestu oz drugače oblikovan, napenjalec jermena??? itd. V glavnem moraš bit pozoren na X stvari.

Re: menjava glave

Objavljeno: Po jan 19, 2004 12:46 pm
Napisal/-a PeCi
alfa331.5 je napisal/-a:Imaš navadno glavo z 8v in jo zamenjaš z glavo z 16v.
Blok motorja in prostornina je povsem enaka, vsi vijaki so na enakem mestu, v glavnem, kar se motorja tiče je vse enak( razn glave ).

No kaj bi bilo potrebno še predelat, če bi to naredu. Morda, kompleten vžig, vbrizg....???


bolš d si komplet 16V kupiš ker ni velik dražja pa še opreme maš velik več.
Je pa to zakon avto za tak dnar, sem jo js tud mel, sam vzdrževanje tega motorja je ful drag :!:

Objavljeno: Po jan 19, 2004 1:13 pm
Napisal/-a monster_d
Menjaj raj cel motor, itak mora na oko biti ist, tak da homologacije nebos rabo! Najmanj dela najmanj skrbi :wink: