Stran 1 od 2
EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 5:56 pm
Napisal/-a fare
Zdravo vsem.
Mene pa recimo zanima če verjamete v to da so za Evro trg recimo konkretno Nemčijo nova vozila bolj kvalitetno skup narejena od teh kar so namenjena našemu ali trgu malo južno?
Pa to se lahko nanaša tudi na druge zadeve kot so bela tehnika, zabavna elektronika, hrana.....
lp.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 6:25 pm
Napisal/-a čare
seveda,zato pa vsi raje kupujejo uvožene 5 let stare z 80000 kilometri oz. realnimi 400000 ampak ker je toliko bolje narejen resnično zgleda in deluje kot da jih ima 80000.Ni to res,vsi so enako slabo narejeni.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 6:28 pm
Napisal/-a J`Mavr0
Točno ti lahko povem za posebno (slo trg, avstrijski trg) nista identično pakirane.
Pri vozilih pa je tako, vgrajene komponente imajo za nemški trg manjšo toleranco kot za drug trg. (Za motorne dele)
Za firmo ti žal ne bom ...
lp
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 8:01 pm
Napisal/-a sašo5
delavec na traku NE VE za koga in katero državo se avto dela; pač kako se avti za stranke naročujejo, gredo po takem ključu tudi v proizvodnjo: eden je za SLO, naslednji na traku za DEM, naslednji zopet za SLO in tako se lahko pol evrope zvrti dnevno........
Mogoče, pa še to ne verjamem, recimo naročil je Porsche Slo na zalogo 30 Golfov vsi isti paket isti motor_in tukaj bi se dalo "mutit" če je pa avto individual po konfiguratorju naročen, pa ni šans_pri nobeni znamki, ki nekaj pomeni v svetu avtomobilizma....
PS. naj pove nekdo, ki je delal ali dela v Revozu, če je tako ali ne...
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 9:45 pm
Napisal/-a Ivan36
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 9:52 pm
Napisal/-a Ivan36
Še vedno imaš Vzhodni pa Zahodni blok ! Enaka pakunga cenejši okus ! Primer Milka ?! Kraft Polska ni enak D, Bela tehnika 99% Turćija ! Elektronika JKorea in Kitajska, Malezija! Vozila imajo deželno opremo! Torej recimo Golf 7 za Sweden ni enak za IT in recmo BG, ker so drugačni vremenski pogoji Hladno na severu vroče na jugu

Tok jaz vem ostalo pa napište, da bom zvedel

Re: EU vs SLO
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 10:27 pm
Napisal/-a Atrox
sašo5 je napisal/-a:delavec na traku NE VE za koga in katero državo se avto dela; pač kako se avti za stranke naročujejo, gredo po takem ključu tudi v proizvodnjo: eden je za SLO, naslednji na traku za DEM, naslednji zopet za SLO in tako se lahko pol evrope zvrti dnevno........
Mogoče, pa še to ne verjamem, recimo naročil je Porsche Slo na zalogo 30 Golfov vsi isti paket isti motor_in tukaj bi se dalo "mutit" če je pa avto individual po konfiguratorju naročen, pa ni šans_pri nobeni znamki, ki nekaj pomeni v svetu avtomobilizma....
PS. naj pove nekdo, ki je delal ali dela v Revozu, če je tako ali ne...
Sem delal v Gorenju za trakom in ti povem, da se je vedno vedelo na kater trg gre naslednja serija izdelkov

ampak to ni nikoli vplivalo na kakovost.. nenazadnje, celoten proces se je minimalno spreminjal.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Če apr 18, 2013 4:37 am
Napisal/-a grega983
Kako je danes bi ne vedel, potrjeno pa je obstajala razlika med serijami za razvito evropo in serijami za nerazvito evropo.
Lancie delte II za vzhodno in južnoevropske trge skoraj ni več na naših cestah - jih je rja pojedla, medtem ko so za zahodno in severno evropo delane še kar v akciji

Re: EU vs SLO
Objavljeno: Če apr 18, 2013 5:58 pm
Napisal/-a .com
seveda se dela razlika...
tisti ki nasprotno pravi, sam sebi laže...
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Če apr 18, 2013 6:22 pm
Napisal/-a baroax
Imeli 2 ZX-a doma, en delan za IT. trg, ta drugi za HR. Razlika v kvaliteti - očitna.
lp.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Pe apr 19, 2013 4:00 pm
Napisal/-a BBoss
baroax je napisal/-a:Imeli 2 ZX-a doma, en delan za IT. trg, ta drugi za HR. Razlika v kvaliteti - očitna.
lp.
a hočeš rečt, da je en bil nekvaliteten drug pa še bolj nekvaliteten ...

Re: EU vs SLO
Objavljeno: Pe apr 19, 2013 5:06 pm
Napisal/-a JG2
Ne verjamem. Lahko povem, ko sem bil še dijak/študent, sem delal v proizvodnji s plastičnimi deli za nemško avtomobilistično industrijo. Nikoli ni bilo nobenega sortiranja ter delitev Eu vs Jug vs Vzhod. Prav tako recimo znotraj koncerna Vag tudi ni bilo pri teh delih razlikovanja Audi vs VW vs Škoda. Je pa pri tem tako, vsak naj se sam prepriča in verjame naj v to, kar pač želi.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Pe apr 19, 2013 9:47 pm
Napisal/-a sašo5
.com je napisal/-a:seveda se dela razlika...
tisti ki nasprotno pravi, sam sebi laže...
no zdej pa še razloži kako to izvedejo

mogoče v množičnih serijah, kot sem omenil zgoraj. Če pa je avto individual narej z opremo po izbiri stranke s konfiguratorja, v proizvodnjo pa letijo z zaključkom oz. potrdilom naročila praktično cele EU, delovni proces izdelave zajema cca 60 delavcev, a misliš da nekdo šepeta zadaj, kam kateri avto gre, tale je za Češko, ta za Slovenijo uf tale pa za Nemčijo pazi, čakamno na nemški del, potem zopet za Hrvaško...ah, ko jih j.... njim pa Kitajske dele gor.......ne bit hecen
PS. med tem sem se pogovarjal z delavcem Revoza, pravi da niti pod razno ne delajo razlik, cel problem je (kakor tudi druge) v kooperantih....firme jih stiskajo in enostavno to šparanje mora nekje "udarit ven"....
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Pe apr 19, 2013 11:37 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Recimo pri hrani, kakšnih pralnih praških ipd. se pogosto delajo razlike. Recimo Müller ima "nemške" Milke, Persil ipd., kar je razvidno iz deklaracije na embalaži, čez je pa samo nalepka v našem jeziku. Ni pa "balkanska" roba za končnega uporabnika nič cenejša na ta račun...
Re: EU vs SLO
Objavljeno: So apr 20, 2013 7:11 am
Napisal/-a emilo
Delam v avtomobilski industriji in lahko povem da se delajo med različnimi kupci istih izdelkov razlike. Enak izdelek bo pri določenem kupcu ``šel skozi`` pri drugem pa bo gladko zavrnjen in bo reklamacija. Pa ni nujno da bo ravno Nemčija ali podobna država zahtevala boljše izdelke, pogosto nam zavračajo izdelke, ki jih ravno nemci sprejmejo, a enakih v Južni Afriki nikakor ne bodo sprejeli.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: So apr 20, 2013 10:58 am
Napisal/-a MBtouran
emilo je napisal/-a:Delam v avtomobilski industriji in lahko povem da se delajo med različnimi kupci istih izdelkov razlike. Enak izdelek bo pri določenem kupcu ``šel skozi`` pri drugem pa bo gladko zavrnjen in bo reklamacija. Pa ni nujno da bo ravno Nemčija ali podobna država zahtevala boljše izdelke, pogosto nam zavračajo izdelke, ki jih ravno nemci sprejmejo, a enakih v Južni Afriki nikakor ne bodo sprejeli.
Torej gre bolj za razliko v kvaliteti izdelave kot pa v kakovosti vgrajenih materialov?
Re: EU vs SLO
Objavljeno: So apr 20, 2013 12:02 pm
Napisal/-a emilo
Nekateri kupci za iste izdelke zahtevajo večjo kakovost, torej da so izdelki res brezhibno čisti, brez gubic... In bolj zahtevnim zato pošljemo boljše izdelke, tiste bolj na meji pa manj zahtevnim kupcem

Re: EU vs SLO
Objavljeno: So apr 20, 2013 12:53 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Smo bli v LTH v Škofje Loki, kjer delajo odlitke za avtomobilsko industrijo. So rekl, da se med proizvajalci zelo razlikuje, kakšno kvaliteto sprejmejo. Nekateri sprejmejo vse, nekateri pa po cele pošilke nazaj pošlejo.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Ne apr 21, 2013 1:22 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
sašo5 je napisal/-a:.com je napisal/-a:seveda se dela razlika...
tisti ki nasprotno pravi, sam sebi laže...
no zdej pa še razloži kako to izvedejo

mogoče v množičnih serijah, kot sem omenil zgoraj. Če pa je avto individual narej z opremo po izbiri stranke s konfiguratorja, v proizvodnjo pa letijo z zaključkom oz. potrdilom naročila praktično cele EU, delovni proces izdelave zajema cca 60 delavcev, a misliš da nekdo šepeta zadaj, kam kateri avto gre, tale je za Češko, ta za Slovenijo uf tale pa za Nemčijo pazi, čakamno na nemški del, potem zopet za Hrvaško...ah, ko jih j.... njim pa Kitajske dele gor.......ne bit hecen
PS. med tem sem se pogovarjal z delavcem Revoza, pravi da niti pod razno ne delajo razlik, cel problem je (kakor tudi druge) v kooperantih....firme jih stiskajo in enostavno to šparanje mora nekje "udarit ven"....
Čist za vsak avto se ve, kje bo prodan. In to se ve, še preden se izdelava avta sploh začne

Nobena fabrika jih ne štanca "na lager" ampak jih štanca glede na naročilo.Točno se ve, da je stranka iz SLO naročila tak model,take pa onake barve in s tako opremo. In to na liniji skup zmečejo. Delov pa tut ne jemljejo kr iz enga kupa,ampak so posortirani glede na željo kupca

Uni delavci za trakom pa itak ne vejo, kakšne kvalitete je del,ki ga vgradijo. Oni samo privarijo/prišraufajo in to je za njih vse.
Re: EU vs SLO
Objavljeno: Ne apr 21, 2013 7:48 pm
Napisal/-a sašo5
tud ti nisi zastopil poante teme oz. tistega kar razlagam: nekako takole: moj avto je na traku in ker vedo,da gre v slo, dobim gor lucasove diske in rec. lukov vztrajnik, za mojim na traku je pa avto za nemca in njemu dajo gor ate pa sachov vztrajnik, kar je kako boljša varijanta...... - mislim da tako ne gre. Gre pa taako, da recimo (primer: Porsche je naročil na lagger 100 golfov V T.I. "sidartha" e sedaj pa pridejo gor cenejši sklopi, ker vozila se izdelujejo vsa po vrsti in je možno v predpripravi prištimat cenejše dele...
evo en link, pravkar našel, sicer ni o avtih, ampak nasploh in po moje lahko tudi le te damo zraven:
http://danas.net.hr/novac/besramno-nas- ... -s-greskom