Spomnimo, v slovenščini je stanje naslednje:
odprti clio je napisal/-a:ekologíja -e ž (ȋ) veda o odnosu organizmov do okolja: rastlinska, živalska ekologija / pomen gozda v ekologiji pokrajine
.
Napačno dojemate raziskave. Raziskave ničesar ne dokazujejo, sploh ne pri tako širokih temah. Zgolj dajejo težo neki tezi in ji tlakujejo pot do teorije. Ta trenutek se ubadam z zelo obširno (za slovenski trg) statistično analizo določenih obolenj*, v kateri sodeluje veliko splošnih zdravnikov in specialistov, zato si bom dovolil izjaviti, da mi je jasno kako potekajo te raziskave in posledično tudi izraziti dvom v vsa tako zvana dejstva, kot jih imenujete.
Pozabljate namreč na intenzivno uporabo in izrabo azbesta v ne tako daljnji zgodovini. Prištejte še Černobil in smeti na Balkanu iz devetdesetih, kamor se hodi kopat kar nekaj severnjakov. Če k temu dodate še potencialno genetsko nagnjenost k določeni obliki raka in pasivno izpostavljenost kancerogenim snovem v vsakdanjem življenju (nekdaj so to bili navadni laki za barvanje površin, danes razne dišave in celo plastike), lahko hitro podvomite v eksplicitno škodljivost dizlov. Ne zanikam tega, da so izpušni plini škodljivi, a niso edini.
Razčistite pri sebi pojem "ekologija" in vnovič preberite mojo objavo. Opazili boste, da sem se obregnil predvsem ob uporabo pojma in ne ob naštete prednosti hibrida. Tu se bom spotaknil ob (težke) kovine - sodeloval sem tekom študija pri analizi tal in voda; če danes vsi šaltamo na vašo Toyoyto hibrid, so težave daleč od odpravljenih. S čim pa zavirate, za začetek?
*ker sem poleg iz dobre volje drugih, ne bom podajal nobenih podatkov.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.
Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.