Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
muzgan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne maj 25, 2003 2:56 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a muzgan To jan 07, 2014 5:29 pm

Ali izdelujejo tudi bencinsko pnevmatske hibride?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 07, 2014 6:42 pm

A Prius plug in nima možnosti ogrevanja/hlajenja med tem ko se polni? Če se prav spomnim, se je to omenjalo pri novem plug in Golfu, kar se mi zdi res odlična zadeva, če imaš avto že itak priklopljen v elektriko.

Če damo ekologijo (oz. okoljevarstvo =P ) na stran, a je sploh kakšna konkretna prednost npr. Aurisa TS Hybrid-a v primerjavi z dizelsko konkurenco za podoben denar?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a J.McLane To jan 07, 2014 7:43 pm

Boš moral bolj konkretno napisati kateri model je konkurenca. Mogoče Golf 1.6 TDI DSG?

DSG težko sodim ker ga nisem vozil, ampak dvomim da dosega uglajenost hibrida in porabe pri mestni vožnji, na relaciji je tam tam, na AC bo Golf v neki 10% prednosti pri porabi in nekaj prednosti v hrupu pri pospeševanju.

Stvar okusa in želja, torej kompromis kot pri vsaki stvari.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jan 08, 2014 1:20 am

V bistvu nisem imel konkretnega modela v mislih, lahko pa vzamem najbolj varčnega med (karavanskimi) dizli tega razreda trenutno pri nas, Octavio 1.6 TDI 110 KM Greenline, ki je cenovno zelo podobno pozicionirana. DSG-ja bi se osebno izgonil zaradi potencialnih stroškov, ker mi avtomatika itak ne pomeni kaj dosti.

Kako bi se recimo (Auris) hibrid obnesel, če bi par dni zapored delal na dan samo dvakrat po 1.5km, kako pri bolj živahni vožnji (veliko prehitevanj), dolgih relacijah ipd.? V bistvu še najmanj od vsega mestne vožnje, drugače pa zelo raznolika vožnja. Sprašujem, ker je čisto realna možnost, ampak imam občutek, da po porabi ne bi mogel konkurirat dizlu.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a J.McLane Sr jan 08, 2014 7:48 am

Če bi vsak delovni dan naredil samo 3 km bi bila poraba ogromna, ampak to bi letno pomenilo zgolj 700 km pri recimo 10 l/100 km, če ostalih 20.000 narediš normalno s 5 l/100 km je to potem 5,2 l/100 km. Če ne narediš toliko km, zakaj sploh dizel, zakaj sploh avto :lol:

Če ti ni avtomatski menjalnik potem ne boš videl neke prednosti, tudi cenovno potem ne bo več tako konkurenčen, če hočeš športnost imaš verjetno rad kontrolo nad prestavami (DSG to omogoča), ampak športnost z 1.6 TDI :? ?
Če voziš tekoče hitro (brez dirkaških zaviranj pospeševanj) je pa meni osebno super, prehitevanja tudi, samo zahodiš v poden in te Octavia 1.6 TDI nikole ne ujame. Enostavno se razvadiš s preprostostjo dnevne vožnje od A do B, postane ti tako dolgčas, da se potem igraš igrico najnižje porabe :lol:

Testna vožnja, pa predsodke pusti doma.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b Sr jan 08, 2014 8:03 am

Odgovor odprti clio:

Se opravičujem, ker sem zgrešil vašo poanto, namreč da gre za neprimerno rabo besede ekološki. Se povsem strinjam, da izraz »ekološki« ni primeren za avtomobil. Mislim, da ga sam v tej zvezi niti ne uporabljam. Obljubim, da bom v prihodnje še bolj pozoren pri rabi te besede.

Glede vpliva izpustov na zdravje ljudi: nisem zdravnik in si ne bi drznil razlagati kako se zaradi saj ali dušikovih oksidov razvije ta ali ona bolezen. Skliceval sem se na uradno sporočilo Mednarodne agencije za raziskavo raka v okviru svetovne zdravstvene organizacije, za katero verjamem, da vendarle premore tudi koga, ki se spozna na te zadeve in ki je posebej izpostavila kancerogenost delcev. Če koga zanima več o tem, mu z veseljem pošljem.

Raziskav se veliko, rezultati so pogosto delno ali povsem zgrešeni ali pa (še pogosteje) prilagojeni željam naročnika. Trdim pa, da je o izpustih v prometu in urbanih okoljih že toliko znanega, da bi težko ovrgli tezo o škodljivem vplivu le-teh na zdravje ljudi.

S čim zaviramo? Ne vem na kaj tukaj merite. Morda na azbest, ki ga v zavornih oblogah ni že kakih 15 let? Sicer pa, kot veste skušamo pri hibridih zavirati regenerativno, če je le mogoče.

LP, Jernej
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b Sr jan 08, 2014 8:05 am

Odgovor emon:

Zagotovo se doba hibridov šele začenja, saj hibridni pogon v vozilih zmanjša porabo katerega koli energenta, še zlasti ko gre za pogosto speljevanje, zaviranje, vožnjo navkreber in navzdol ipd. Prav tako smo lahko prepričani, da se bo električni doseg z novimi tehnologijami baterij hitro povečeval. Vse več bo priključnih hibridov in popolnoma električnih vozil, čeprav bodo ta verjetno vsaj še kakih 15 let večinoma namenjena za mestno in primestno vožnjo, med tem ko bodo »običajni« avtomobili (hibridni seveda :) )še vedno opremljeni s toplotnimi stroji (na bencin, dizel, metan, metanol itd.) ali z gorivnimi celicami.

Toyota le-tem pripisuje veliko prihodnost. Tehnologija je bolj ali manj pripravljena, serijska proizvodnja pa bo stekla leta 2015 (za takrat napoveduje začetek prodaje avtomobilov na gorivne celice še nekaj drugih svetovnih proizvajalcev). Vodik je gotovo zelo vabljiv energent. Je primerno »kaloričen« -rezervoar ne bo nič kaj večji od sedanjih, polnjenje ne bo trajalo dlje od 3 minut, vodik je čist, na izpuhu gorivne celice dobimo le čisto vodo. Ima pa tudi nekaj slabosti: napeljava mora biti zelo tesna, saj so vodikove molekule zelo zelo drobne in hitro uidejo; ob stiku z zrakom lahko eksplodira oz. zagori ipd. Vprašanje je tudi od kod ga bomo pridobivali. Teoretično bi bilo seveda najbolj elegantno, če bi ga pridobivali kar iz vode s pomočjo sončne energije, a verjetno ga bomo v začetnih letih večino pridelali iz metana (CH4), ki ga je na oziroma v zemlji še relativno veliko.

LP, Jernej
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a odprti clio Sr jan 08, 2014 9:47 am

jernej_b je napisal/-a:...

Glede vpliva izpustov na zdravje ljudi: nisem zdravnik in si ne bi drznil razlagati kako se zaradi saj ali dušikovih oksidov razvije ta ali ona bolezen. Skliceval sem se na uradno sporočilo Mednarodne agencije za raziskavo raka v okviru svetovne zdravstvene organizacije, za katero verjamem, da vendarle premore tudi koga, ki se spozna na te zadeve in ki je posebej izpostavila kancerogenost delcev. Če koga zanima več o tem, mu z veseljem pošljem.

...

S čim zaviramo? Ne vem na kaj tukaj merite. Morda na azbest, ki ga v zavornih oblogah ni že kakih 15 let? Sicer pa, kot veste skušamo pri hibridih zavirati regenerativno, če je le mogoče.

LP, Jernej


Kakorkoli že, žal sem daleč preveč zašel iz konteksta teme. Zgolj bi rad začetni opazki na izrabo pojma dodal še misel, da so naša vozila bolj mali potrošniki. Nikakor nezanemarljivi, a ne tako izraziti v globalnem pogledu. Za ožja mestna središča tega ne bom trdil.

Bolj me zanima, če ima tudi Toyota v "mislih" zaporedne hibride? Nikakor se ne omejujte pri odgovoru, ker me zanima, kaj je botrovalo izbiri vzporedne tehnologije.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b Sr jan 08, 2014 1:17 pm

~toMmy~ je napisal/-a:A Prius plug in nima možnosti ogrevanja/hlajenja med tem ko se polni? Če se prav spomnim, se je to omenjalo pri novem plug in Golfu, kar se mi zdi res odlična zadeva, če imaš avto že itak priklopljen v elektriko.

Če damo ekologijo (oz. okoljevarstvo =P ) na stran, a je sploh kakšna konkretna prednost npr. Aurisa TS Hybrid-a v primerjavi z dizelsko konkurenco za podoben denar?


Kolikor vem se Priusi s toploto bencinskega motorja, električni predgrelec pa se je, vsaj pri drugi generaciji, dal dobiti kot dodatna oprema. Glede hlajenja: vsi Priusi imajo dovolj velike baterije za ohladitev vozila brez zagona bencinskega motorja. Pri nekaterih paketih opreme lahko klimatsko napravo vključite kar daljinsko (gumb na ključu vozila).

Prednost hibridnega Aurisa pred dizelsko konkurenco: manjša poraba v mestni vožnji, brezstopenjski avtomatski menjalnik, popolna tihota v počasni vožnji.

LP Jernej
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b Sr jan 08, 2014 1:20 pm

muzgan je napisal/-a:Ali izdelujejo tudi bencinsko pnevmatske hibride?


Serijsko še ne. Verjetno je še najbliže PSA, ki je že izdelala prototip in namerava po letu 2016 prodajati tako imenovane zračne hibride (Hybrid Air), ki bodo zavirali s pnevmatsko črpalko, ki bo v poseben rezervoar tlačila zrak, ob speljevanju pa bo stisnjeni zrak preko pnevmatskega motorja pomagal poganjati avtomobil. Tudi tukaj je možno izdelati priključno verzijo, s tem da bi avto polnili kar s kompresorjem (morda kar s tistim za polnjenje pnevmatik na bencinski črpalki :) ).

Sistem je podoben kot pri otroških igračah - avtomobilih na vzmet, le da namesto vzmeti stiskamo zrak.

LP Jernej
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b Sr jan 08, 2014 6:06 pm

odprti clio je napisal/-a:
Bolj me zanima, če ima tudi Toyota v "mislih" zaporedne hibride? Nikakor se ne omejujte pri odgovoru, ker me zanima, kaj je botrovalo izbiri vzporedne tehnologije.


Toyotin hibridni sistem ni le vzporedni, temveč je kombinacija vzporednega in zaporednega. Med drugim lahko deluje tudi zaporedno: bencinski motor poganja motor-generator 1 (MG1), ki tedaj opravlja funkcijo generatorja in elektriko pošilja motor-generatorju 2 (MG2). Ta tedaj opravlja funkcijo motorja in poganja kolesa (MG2 je fiksno vezan na kolesa). Tudi kadar avto spelje samo na elektriko, deluje kot zaporedni hibrid, saj bencinski motor tedaj stoji. Pri vzporednem hibridu pa je motor-generator fiksno povezan z glavno motorno gredjo, tako da se ne more vrteti, ne da bi pri tem zavrtel tudi bencinski oz. dizelski motor.

Toyota je že daljnega leta 1997 izdelovala mali avtobus Coaster, ki je bil zaporedni hibrid (toplotni = bencinski ali dizelski motor – žal ne vem kateri- je poganjal izključno le generator). Po mestnem središču je avtobus vozil le v električnem načinu, zunaj mesta oz. ko se je baterija spraznila, pa se je spet zagnal toplotni motor, ki je vselej deloval v najbolj učinkovitem območju vrtljajev.

Zaporedni hibrid se načeloma odlično izkaže, ko govorimo o emisijah in porabi, a ko želimo močno pospešiti ali speljati v klanec mu zmanjka moči, saj lahko kolesa žene le elektromotor. Pri vzporednem hibridu pa lahko bencinski in električni motor hkrati neposredno, mehansko poganjata kolesa – tako da lahko njuni moči kar seštejemo (seveda je moč elektromotorja omejena z zmogljivostjo baterije).

Toyotin hibridni sistem v primeru, ko potrebujemo največjo moč na kolesih deluje takole:

- bencinski motor preko planetnega gonila poganja kolesa in MG 1

- MG 1 generira elektriko in jo pošilja MG2

- MG 2 močno žene kolesa (elektriko dobiva hkrati od MG1 IN iz hibridne baterije) – glej slike ob začetku te forumske teme!

Gre torej za sistem, ki združuje prednosti zaporednega in vzporednega hibrida.


LP Jernej
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 09, 2014 12:27 am

J.McLane je napisal/-a:Če bi vsak delovni dan naredil samo 3 km bi bila poraba ogromna, ampak to bi letno pomenilo zgolj 700 km pri recimo 10 l/100 km, če ostalih 20.000 narediš normalno s 5 l/100 km je to potem 5,2 l/100 km. Če ne narediš toliko km, zakaj sploh dizel, zakaj sploh avto :lol:

Če ti ni avtomatski menjalnik potem ne boš videl neke prednosti, tudi cenovno potem ne bo več tako konkurenčen, če hočeš športnost imaš verjetno rad kontrolo nad prestavami (DSG to omogoča), ampak športnost z 1.6 TDI :? ?
Če voziš tekoče hitro (brez dirkaških zaviranj pospeševanj) je pa meni osebno super, prehitevanja tudi, samo zahodiš v poden in te Octavia 1.6 TDI nikole ne ujame. Enostavno se razvadiš s preprostostjo dnevne vožnje od A do B, postane ti tako dolgčas, da se potem igraš igrico najnižje porabe :lol:

Testna vožnja, pa predsodke pusti doma.


Ma saj bolj kot razmišljam, nima smisla, enostavno je premalo start/stop vožnje, so ali tako kratke vožnje, da je poraba podobna kot pri dizlu ali pa takšne, da je dizel v prednosti. Drugače cenovno je pa zelo zanimiva alternativa za nekoga, ki ima več mestne vožnje. Daleč najbolj idealen bi bil plug in hybrid z možnostjo ogrevanja kabine, ampak je takoj za dodat še kakšnih 10 tisočakov.

Naredi pa ta avto poleg teh 700km še dobrih 20k zraven, ja. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Silencer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So nov 07, 2009 11:53 am

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a Silencer Pe mar 28, 2014 6:14 pm

Lahko kdo zapiše nekaj namigov oziroma nasvetov, kako voziti hibrida, da se čim bolj izkorišča baterijo. Na primer ali je pametno na hitro zavirati, ali je bolje počasneje - se morda na kak način hitreje napolni baterija? Pa še zanima me, kaj pomenijo oznake na avtomatskem menjalniku, sem si zamislil prav - P (za parkiranje), R (vzratna vožnja), N (ler?), D (vožnja), B (ročna?)? Če imam prav, kaj je sploh razlika med P in B?
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a J.McLane So mar 29, 2014 9:43 pm

Za najbolj varčno vožnjo je tako kot z vsemi ostalimi vozili treba voziti čim bolj tekoče s čim manj zaviranji. Baterija je tu zato ker v realnem prometu to ni mogoče in nekaj energije, tako lahko dobiš nazaj (regeneracija), ampak treba se je zavedati, da so z vsako pretvorbo energije izgube. Tudi vožnja na elektriko sama po sebi ni kar vedno boljša od bencinskega motorja, ravno zato je nastavljen prag kjer se vključi bencinski motor že pri dokaj nizki moči. Jaz se na elektriko vozim res samo takrat ko je minimalna potreba po moči, drugače raje pospešim z bencinskim motorjem in potem spet lahko hitrost vzdržujem z elektriko.

Veliko glede delovanja in učinkovite vožnje je razloženo tu, ni pa nujno 100% vse res kar piše:
http://techno-fandom.org/~hobbit/cars/HSI/

Kar se oznak tiče si falil samo B, ki ni ročna ampak močnejše zaviranje z motorjem (+regeneracija) za kakšne gorske spuste. Glede na ostale avtomatike pa je prednost tudi to, da ti po ugašanju avta ni nikoli treba prestavljati v P, ker se to se zgodi avtomatsko.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b To apr 01, 2014 4:39 pm

Vse, kar je napisal g. McLane drži. Dodal bi le, da imajo Prius tretje generacije in vsi mlajši hibridi hibridni indikator, ki vozniku pokaže, koliko lahko še pritisne na plin, preden se bo zagnal bencinski motor (sredinska linija v eko območju) in koliko lahko pritisne na zavoro, da bo še v območju regeneracije.

Vsekakor priporočamo tekočo vožnjo, nikakor sunkovito. Pospešujemo lahko odločno, vendar po možnosti še v eko območju, malo presežemo želeno potovalno hitrost in nato nežno popuščamo pedal plina, do ravni, ko se ohranja želena potovalna hitrost (ali vključimo tempomat). Tudi sicer veljajo vsa siceršnja pravila varčne vožnje (zaprta okna, zadosten tlak v pnevmatikah, brez odvečne prtljage, predvidevanje zaviranja…)

LP J
 
Vodokotlič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr feb 29, 2012 3:31 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a Vodokotlič Pe avg 29, 2014 2:01 pm

Je res da Toyotini hybridi (tisti, ki niso plug-in), ko je še hladen prižge motor, dokler se le ta ne segreje, ter šele takrat začne delovati hybrid v celoti? Koliko časa potrebuje, da se segreje. Torej za nekoga, ki ima veliko mestne vožnje je bolj primeren plug-in?
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a J.McLane Pe avg 29, 2014 2:20 pm

Ko prižgeš avto imaš nekih 5s časa da pritisneš tipko EV, drugače gre bencinski motor v ogrevalni cikel. Dolžina tega cikla je odvisna od temperature in se tipično zaključi ko hladilna tekočina doseže 40°, v praksi pri 20° to pomeni ca. 1 minuto. V hudem mrazu še posebej če s klimatsko napravo zahtevaš gretje bo ta cikel jasno veliko daljši.

S tipko EV, se da ta ogrevalni cikel zakasniti, ampak dokler avto ni ogret je hitrostna omejitev kjer se zažene motor 33 kmh in pa seveda moraš imeti nekaj energije v bateriji

Ne enači mestno vožnjo s kratkimi vožnjami, kratke vožnje so smrt za porabo, tako je pri vseh motorjih z notranjem izgorevanjem. In tudi če si izračunaš če imaš dnevno samo 5 km boš letno naredil tako malo km, da je nakup iz finančnih razlogov čisto nesmiseln. Seveda je pa druga stvar ekologija in bi bil plug-in iz tega vidika seveda dobra izbira.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
jernej_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To okt 01, 2013 12:34 pm

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a jernej_b Po sep 01, 2014 6:15 am

Odgovor Vodokotlič:

Res je, da se pri »običajnem« hibridu bencinski motor zažene takoj, če je le-ta hladen, razen če takoj (že pred zagonom) vklopimo način EV. To je priporočljivo npr. če imamo skupinsko garažo in bi jo želeli zapustiti brez hrupa in vonjav.

Hibridni sistem sicer deluje ves čas, saj lahko na primer tudi, kadar je bencinski motor še hladen, le-temu pri pogonu pomaga elektromotor. Takšna pomoč zmanjša porabo goriva in podaljša življenjsko dobo bencinskemu motorju. Sicer pa se bencinski motor pri hibridu segreje precej hitreje kot pri običajnem bencinskem motorju (da ne govorimo o dizlih).

Za mestno vožnjo sta primerna tako običajen kot priključni hibrid. Odločitev za priključni hibrid je smiselna, kadar imamo možnost vsakodnevnega priklopa avtomobila in prevozimo večino svojih dnevnih voženj znotraj električnega dosega vozila (v primeru Priusa PHV je to 25 km).

Lep dan,
Jernej
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 771
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: VSE O HIBRIDNI TEHNIKI - gost JERNEJ BOLKA

Napisal/-a Bucko99 Sr avg 05, 2015 12:37 pm

1. Je že kaj informacij o hibridnem sistemu Prius IV, ali se še uspešno skrivajo ? :)
2. Je v planu kakšen ''upgrade kit'' za nas obstoječe uporabnike hibridov ? ( npr. zmoglivejša baterija )

Hvala,
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov