Stran 1 od 3

Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 9:53 am
Napisal/-a sonic
Te dni vozimo nadomestno vozilo in sicer VW Tiguan 2.0 TDI BlueMotion, ki ima tudi sistem Start&Stop.

Prvič vozim avto s tem sistemom. Pred tem sem mislil, da mi Start&Stop ne bo preveč všeč.
Sedaj ni dvoma - zadeva je totalen crap in ena hujših neumnosti zadnjih let v avtomobilizmu. Še dobro da lahko čez par dni ta šit vrnem in dobimo spet nazaj našega Tourana.

Zdaj me pa (bolj iz firbca in za naprej) zanima, ali se da to kako izklopiti za stalno?
Sicer imaš en gumbek, da lahko izklopiš Start&Stop, ampak to moraš narediti vsakič znova ko vžgeš avto, default stanje je Start&Stop vklopljen. Totalno nadležno. Vsekakor nikoli ne bi kupil avta, pri katerem se tega hudiča ne da izklopiti za stalno.

Kakšne so izkušnje drugih s tem, se to da izklopiti?

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 10:08 am
Napisal/-a BBoss
Sicer ne vem kako se tole izklopi za stalno ampak sigurno je kakšen trik saj pri vagu se da marsikaj nastavit.

Se pa strinjam, da vsaj pri dizlih tole ni najboljša pogruntavščina saj več ali manj vedno nadležno strese, ko zažene motor in ti počas tole kr dojadi. Se pa bolj splača vprašat v kakšnih pogojih dejansko ta sistem dejansko prinaša prihranek.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 10:12 am
Napisal/-a maniaxxx
Uradno se ga ne sme trajno izklopit,ker potem avto ne dosega homologirane porabe in kot tak ni tehnično ustrezen. Skratka bullshit :mrgreen:

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 10:23 am
Napisal/-a LeQuack
Še ena pogruntavščina da zajebavajo evropske kupce.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 10:55 am
Napisal/-a lada2103
Očitno je pri chevroletu ta zadeva bolje narejena, meni je prav všeč. Ni nobenega nadležnega stresanja ob zagonu. Stvar deluje bp.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 10:56 am
Napisal/-a sonic
maniaxxx je napisal/-a:Uradno se ga ne sme trajno izklopit

No nič hudega, saj me ne zanima uradno, temveč praktično/konkretno :D

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 11:16 am
Napisal/-a maniaxxx
sonic je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Uradno se ga ne sme trajno izklopit

No nič hudega, saj me ne zanima uradno, temveč praktično/konkretno :D


To pa ne vem, verjetno se da na kakmu servisu kaj okol tega nardit če te že tok moti, nisem pa še mel avta s tem, tako da ne vem koliko je moteče v vsakodnevni vožnji

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 12:26 pm
Napisal/-a pohecfan
Sam vozim passata 2013 ima tipko vendar ni potrebe za izklop saj avto sploh ne trese ob vklopu nevem kakšen avto si vozil :huh: .
Vrjetno tega nebi bilo če se nebi varčevalo na nafti kaj misliš..... =P

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 12:44 pm
Napisal/-a cruiser1
@sonic
No, sem bil prepričan, da se samo meni zdi ta stvar totalna blesarija. Do nedavnega sem med službenimi vozili imel na voljo tudi vw transporter, ki je bilo edino s tem start&stop sistemom zato sem se ga v glavnem izogibal. Res zoprna reč.
Me pa zanima koliko na koncu lastnik res prihrani zaradi tega sistema. Pomojem ni nobene resne računice.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 1:05 pm
Napisal/-a MBtouran
V novi octaviji katero sem testiral je sistem super funkcioniral

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 1:18 pm
Napisal/-a BBoss
pohecfan je napisal/-a:Sam vozim passata 2013 ima tipko vendar ni potrebe za izklop saj avto sploh ne trese ob vklopu nevem kakšen avto si vozil :huh: .
Vrjetno tega nebi bilo če se nebi varčevalo na nafti kaj misliš..... =P


Sem poskusil kar nekaj vozil s tem sistemom in pri vseh se zazna zagon motorja - pri bencinarjih manj, pri dieslih pa malo več. Ni hudo, da bi iz kože skakal je pa rahlo moteče - sej verjetno bi se navadil ampak mi je vseeno moteče, ko sistem, že desetič v par 100m ugasne in zažene motor (pač kolona pred križiščem). Kolk to vpliva na zdržljivost tehnike se bo sicer šele izkazalo, sam sem pa prepričan, da prav blagodejno sigurno ne in v omenjenih razmerah mislim, da kaj dosti varčevalno tudi ne.

Po moje rešitev ni v tem sistemu ampak je v sistemu, ki bo znal shranjevati odvečno energijo v zmogljiv kondenzator iz katerega bi nato pri ustavljenem avtu manjši elektromotor črpal energijo za vrtenje glavnega motorja na notranje izgorevanje brez, da bi takrat ta porabljal gorivo. Za zmanjšanje upora bi še takrat sistem odprl vse ventile dokler ne bi bilo ponovno potrebe po vožnji in bi se nadaljeval normalni režim delovanja. Nobenga tresenja, nobenih zagonov, nobenih težav z drugimi porabniki (klima, črpalke, ipd) saj bi kljub temu, da se gorivo ne bi porabljalo, sistem deloval kot, če bi motor normalno deloval.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 1:26 pm
Napisal/-a LeQuack
Zakaj bi izumljal toplo vodo če so na voljo električna vozila.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 2:05 pm
Napisal/-a pskoda
Dokler ne daš v ler in spustiš sklopko avto ne bo ugasnil tako da ne vem kako vi to vozite

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 2:06 pm
Napisal/-a J.McLane
Nekateri ste res smešni ker pogrešate ropot ob čakanju na semaforju :lol:

BBos, če bi že imel tak el. motor ki je sposoben na tak način vrteti motor, se pojavi logično vprašanje: Zakaj bi hotel kuriti el. energijo samo zato, da bi obračal gred motorja? Če imaš že tako zmogljiv el. motor bi bil zagon tako mehak, da večina sploh nebi vedela zanj.

Kako deluje klasični zaganjač? Obrne motor s čim manj moči in energije (doseže 400 rpm?), to je glavni problem nekaterih start&stop sistemov. Zakaj to pravim, ker vozim hibrida in vklapljanje in izklapljanje motorja je komaj zaznavno, ker se to dela s konkretnim el. motorjem, ki zasuče motor z (na pamet) 1.000 vrtljaji preden ta res prevzame pogon.

Torej če je S&S v določenem avtu res moteč to ni generalno problem S&S ampak zelo gnile izvedbe S&S sistema.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 2:18 pm
Napisal/-a LeQuack
Ni pa zanemariti dejstva, da zvok iz motorja ustvarjajo tudi eksplozije pri vžigu goriva, tega dela ne moreš simulirati tudi če bi se motor vrtel in razlika bi še vedno bila slišna.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 2:43 pm
Napisal/-a J.McLane
A ti slišiš razliko ko motor zavira (npr. po klancu navzdol) brez kapljice goriva in ko potem dodaš gas in se spet vrši "eksplozija"?

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 2:46 pm
Napisal/-a knt
A ima kdo podatek, če zaradi S&S sistema bolj pogosto crkujejo zaganjači in akumulatorji?
Če ti akumulator crkne po 2 letih namesto 4, je verjetno šel prihranek v franže...
Se je že kdo pozabaval z izračunom prihranka na avtomobilu s S&S?

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 2:56 pm
Napisal/-a ban
knt je napisal/-a:A ima kdo podatek, če zaradi S&S sistema bolj pogosto crkujejo zaganjači in akumulatorji?
Če ti akumulator crkne po 2 letih namesto 4, je verjetno šel prihranek v franže...
Se je že kdo pozabaval z izračunom prihranka na avtomobilu s S&S?

Plus to, da ti akumulatorji niso čisto navadni oz enaki takim, ki nimajo S&S.

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 4:28 pm
Napisal/-a .com
štarter je čisto poseben, pravtako akumulator...

ampak VSEENO mislim, da je to BEDARIJA

pskoda je napisal/-a:Dokler ne daš v ler in spustiš sklopko avto ne bo ugasnil tako da ne vem kako vi to vozite


kako pa ti voziš, da ne daš pri čakanju na zeleno luč dol nogo z sklopke in menjalnik v ler? :huh:

Re: Izklop sistema Start&Stop

Objavljeno: To dec 03, 2013 5:24 pm
Napisal/-a tristan01
.com je napisal/-a:štarter je čisto poseben, pravtako akumulator...

ampak VSEENO mislim, da je to BEDARIJA

pskoda je napisal/-a:Dokler ne daš v ler in spustiš sklopko avto ne bo ugasnil tako da ne vem kako vi to vozite


kako pa ti voziš, da ne daš pri čakanju na zeleno luč dol nogo z sklopke in menjalnik v ler? :huh:


Mehaniki ga imajo verjetno radi, saj se ležaj sklopke sesuje še preden lamelo obrabi do točke ko bi jo moral zamenjati. Če na vseh semaforjih sediš na sklopki pač nekaj mora crkniti.

Drugače pa pri S&S so vse obremenjene komponente (zaganjač, zobnik vztrajnika, akumolator, morda še kak drugi kos) prilagojene večkratni uporabi. Bolj zabavno bo s temi sistemi ko bodo taki avtomobili stari 10 ali več let. Pri kakšnih zmatranih jajcih je že brez tega problem, da zaganjač ne deluje kot bi moral... Kaj bo šele pri S&S kjer so vse komponente vsaj 10X bolj obremenjene.

LP Tristan01