tristan01 je napisal/-a:Res verjameš, da je zadeva v velikosti dveh pločevin piva sposobna ogreti motor??? Da ne omenjam smešno tankih kablov za elektriko in ameriškega izumitelja ki vozi dizla.
Tale zadeva mi ne deluje prepričljivo. Misli, da kaj več kot ohranjati toploto motorja tale zadeva ni sposobna - drugo vprašanje pa je kakšen akumolator potrebuješ, da taka zadeva deluje. Verjetno bi se jutra začela s pošteno telovadbo - porivanje da vžgeš motor.
LP Tristan01
Meni deluje zelo prepričljivo, ker sem prebral že kar nekaj mnenj o njej in jo množično uporabljajo čez lužo.
Torej, prišteka se na zunanji vir, je plug&play, kakšne dve uri montaže, voda kroži, ogreje se pa baje kar lepo. Recimo pravijo, da se pri blagem minusu v dveh, treh urah voda po števčku segreje do kakšnih 60-70 stopinj, ko zalaufajo sicer zna nekoliko past, ampak še vedno je več kot 50 stopinj. V vsakem primeru pa omenjajo zelo miren in "lahkoten" zagon motorja pri zimskih temperaturah. Gre pa za 750 oz. 1000W grelec.
Saj (vsaj meni) ni bistvo, da maš motor že na delovni temperaturi, v kabini 20 stopinj in gume tople!
Zadeva mi je všeč iz vidika "mučenja" motorja, tudi če je ogret na recimo 20 stopinj, je to bistveno bolje kot npr. -5.