Stran 1 od 2
Zavorne ploščice
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 8:48 pm
Napisal/-a Mean Machine
Sem mel prve ploščice fuč (so ble čist zažgane - mi je mehanik reku da preveč bremzam????????), pa sm jih dans na servisu menu.
Sem vprašu če bi dal športne gor, pa je reku da ne bi blo ful učinka glede na to da so navadni diski gor (niso niti hlajeni), pa še pol k bi ble ploščice trše, bi mi ful hitrejš disk pobiralo.
Kaj bi pol moral pa še športne diske gor dat???????
Kok je zdej v tem resnice, da bi mi športne ploščice disk pobirale????
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 9:04 pm
Napisal/-a Mož čokate postave z brki
Pri športnih zavorah gre predvsem za obstojnost diskov in ploščic proti visokim temperaturam, kar opažam, da je pri tebi problem. Ta obstojnost je pri enem tipu zavor usklajena pri disku in ploščicah, tako da bi se jaz odločil za menjavo obeh. Vendar pa to le v primeru, da bi zaviral zelo pogosto, ker so športne zavore prilagojene visokim temperaturam tudi glede obrabe, kar pomeni, da se neogrete bolj izrabljajo in ne dosegajo pravega učinka. Žal pa ne vem konkretnih podatkov za določene tipe bremz. Raznim kombinacijam diskov in ploščic pa ne bi preveč zaupal.
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 9:14 pm
Napisal/-a Mean Machine
Pred tremi leti sem menjal komplet diske in ploščice- vse od Lucas-a, zdej so pa spet iste ploščice šle gor, tako da je komplet enako od istga proizvajalca
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 9:40 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Emm .. diski pocasi grejo .. sploh pa ce so boljse ploscice gor .. jaz imam gor brembo diske pa ferodo plosice.
Objavljeno: So jan 31, 2004 1:54 am
Napisal/-a RedBaron
Glede športnih ploščic in obrabe diska, ne vem!!
Je pa res vprašanje če je smiselno, ker športne so delane za visoke temperature in ko so hladne ne primejo optimalno. Pa še cvilijo rade (bojda).
Jaz sem na polota ( hlajeni diski) dal ATE (tudi diske), pa sem zadovoljen, prime dobro, mogoče hladne malenkost slabše kot ogrete.
Prej so bile gor PAGID ploščice (original), pa so tudi ble dobre. Prijele so zelo enakomerno, praktično ni bilo razlike med vročimi in hladnimi!! Sem na AC bremzal od 140 do nule, pa so celotno bremzanje držale enakomerno, brez popuščanja!
ATE-ja še nisem tako testiral, ampak kot sem že rekel, če so čisto hladne, primejo za odtenek slabše kot ogrete!
Pri tebi bi se verjetno poznalo, če bi dal hlajene diske gor, sam bi moral menjat tudi čeljusti.
Pomoje je najboljša varianta, da nabaviš navadne navrtane diske, pa ene solidne ploščice.
PS. Lucas-ove ploščice menda rade popuščajo ko so vroče.
Objavljeno: So jan 31, 2004 11:13 am
Napisal/-a Skull23
Obstajajo kaka kombinacija diski + ploščice ki bi boljše bremzali hladni?
Objavljeno: So jan 31, 2004 11:36 am
Napisal/-a iKst
Fast road ploščice, oziroma take športne ploščice za na cesto tudi hladne primejo dovolj dobro, so pa velik bolj odporne na temperaturo in s tem na fading. Nima veze kakšne diske maš gor, če boš dal športne ploščice jih boš težje zažgal, kot če bi mel na istih diskih navadne. Seveda pa ne škodi če so diski hlajeni, ampak to je že dost dražja zadeva, morš zamenjat čeljusti, diske in verjetno še cevi.
Serijske zavore lahko precej izboljšaš za malo denarja. Kupiš športne ploščice in dobro dot 4 ali dot 5.1 zavorno olje daš not (ma višjo temp. vrelišča). Seveda se bo pa vse skup bolj obrabljalo, logično, sej bo tudi učinek dost večji.
Objavljeno: So jan 31, 2004 4:37 pm
Napisal/-a Mean Machine
Ma gdo mogoče izkušnje s kakšnim modelom špornih diskov (pa da ni prisilno hlajen) če se to sploh dobi- ker nebi glih vse komplet menu.
Objavljeno: So jan 31, 2004 4:53 pm
Napisal/-a HMX
Tarox G88 + Pagid
Ko so hladne, je treba bit malo bolj odločen, ko se pa segrejejo, pol pa

Objavljeno: So jan 31, 2004 5:09 pm
Napisal/-a Symon
Hmmm... A kdo ve za kakšne športne bremze (navrtane/narezane) in ploščice, ki niso hlajeni. Povrhu vsega na tri šraufe. Ker drugače bom mogu običajne kupit, ki so drugače čist pocen (diski+ ploščice =12k SIT), samo pomoje bi se hitr obrabili (pri moji vožnji). Al se običajne ne obrabljajo tako zelo hitro?
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 10:51 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Sicer sem pisal o svojih diskih pa teh zadeva ze nekje drugje ampak naj spet.
Kaj se pregreva pri bremzanju in pride do tako zvanega "fading-a" oz bremze kar na enkrat ne primejo vec dobro.
Normalni disk (recimo hladjeni ker jih ima skoraj vsak danasnji avto) so gladki .. in se dokaj hitro pregrejejo (mocna zaviranja - avtocesta) in ne drzi vec tolk dobr.
Potem so tukaj se zavorne ploscice ki se se sticna podloga zazge in je nekaj vedno ostane med diskom in ploscico. Torej spet ne drzi tko kot je treba.
Potem pa je tukaj se zavorno olje. Sicer ne vem kolk od vas ve kaj o tem .. ampak recimo to olje se fenomenalno mesa z vodo glede na to da je bazirano na alkoholu.
Oke ko ti bremzas se posledicno grejejo tudi celjusti (.. doh ..) seveda pa z tem tudi olje. No ja .. ce pride poleg mehurcek .. se takoj upari in je to voda .. oke pa se to velikrat zgodi pa olje ni vec to kar bi bilo lahko (V navodilih pise da je treba zavorno tekocino obnovit ali zamenjat vsake dve leti) ergo zavorno olje ne zdrzi vec svoje predvidene temperature in z vecjo temepraturo zgublja viskoznost.
Pol pa uzames ene narezane diske pa sportne plosice. Zareze na disku sproti cistijo zazgano plast in pa se ponavadi so narejeni da vzdrzijo veliko vecje temperature.
Sportne ploscice so delane iz boljsih materjalov kateri so bolj obstojni pod dolocenimi pritiski in temepraturami. Kar pa se tice hlajenja zavor obstaja vodno hlajenje (WRC avti) ki hladi celjusti in zavorno olje. Samo to je pa za nase avte cist nepotrebno
Sam imam gor Brembo Max narezane diske in pa Ferodo ploscice. Dokler se ne ogrjejo zavore je bolj tko tko .. potem pa ko se ogreje grabi ko pes! Specificno se to zelo fajn pozna na avtocesti ko zaviras iz 140 dol. Bolj ko je vroce bolj grabijo.
Kar se tice zavornega olja .. notri dat enega ki prenese cim vecje temeprature. Konec koncev .. ATE Blue stane samo 2000 ali manj (odvisno od trgovine)
Ce boste sami menjaval zavorno olje .. pazte da boste sprali vse kar je slo mimo ker je tako olje zelo agresivno .. spira se ga pa kar z vodo
LP, Klemen
Objavljeno: To feb 03, 2004 4:28 pm
Napisal/-a lucky
Jas sem imel isti problem kot ti, menjal sem diske in ploščice in zavore so se mi full segrevale tako, da so bili diski že plavi, držalo pa nič. Nato sem iste diske dal nasekat ( brembo max hlajeni) in dal gor ferodo ploščice (navadne), zdaj bremza tako kot redko kateri avto, pa še pregret se ne morejo oz. meni še ni ratalo pa sem se kar ornk trudu da bi jih.
Edina pomankljivost je ta, da moram zdaj ploščice menjat na cca 8 mesecev zneslo pa mi jih je uničit (zrabit) že v 4 mesecih. pa na dve leti menjavat diske.
Objavljeno: To feb 03, 2004 11:01 pm
Napisal/-a Nu-NRG
lucky je napisal/-a:Edina pomankljivost je ta, da moram zdaj ploščice menjat na cca 8 mesecev zneslo pa mi jih je uničit (zrabit) že v 4 mesecih. pa na dve leti menjavat diske.
Ja to pa je downside .. ploscice zelo hitro pobere .. edn od mojih rezultatov je bil tole
http://users.volja.net/tomcat/ploscica1.jpg
http://users.volja.net/tomcat/ploscica2.jpg
http://users.volja.net/tomcat/ploscica3.jpg
http://users.volja.net/tomcat/ploscica4.jpg
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 1:15 am
Napisal/-a glavca1
fantje da vam zaupam moje izkušnje kupite diske ate in jih dajte narezat če so narezani se veliko bolj hladijo in ne žgejo ploščic ploščice pa bosch in tudi olje bosch zavorni učinek bo fenomenalen to tak grabi da ne moreš verjet!!!!!!!!!!!! sem predelaval golf 2 sem mu dal narezat diske in narebrat bobne not pa bosch ploščice in čeljusti ko si pohodo bremzo je avto obstal kot bi ga zalepo na cesto!
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 1:23 am
Napisal/-a glavca1
tvoje ploščlce so nula ! meni so diski popokali odtrgalo mi je cca 2cm×3 cm diska sicer so res bili debeli le 4-5 mm ampak si lahko predstavljaš da stisneš bremzo 140-150 km/h pa samo zruži in te začne nosit?????in to tik pred cestninsko postajo!!!! nove ploščice mi je zdrobilo hvala bogu da sem vseeno ustavil pred postajo
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:20 am
Napisal/-a Mož čokate postave z brki
Ej, glavca, kako lahko človeku uspe priti v situacijo, ko more bremzat na ful s 150 km/h pred cestninsko postajo, ki jo v večini primerov vidiš na en kilometer? Obstajajo tudi table.
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:41 am
Napisal/-a super98
glavca1 je napisal/-a:tvoje ploščlce so nula ! meni so diski popokali odtrgalo mi je cca 2cm×3 cm diska sicer so res bili debeli le 4-5 mm ampak si lahko predstavljaš da stisneš bremzo 140-150 km/h pa samo zruži in te začne nosit?????in to tik pred cestninsko postajo!!!! nove ploščice mi je zdrobilo hvala bogu da sem vseeno ustavil pred postajo
Čudn da so ti popokal če si jih kr neki rezu pa pilu! Kup narezane ne se pa kr tko igrat z bremzam!
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:02 am
Napisal/-a maky
super98 je napisal/-a:glavca1 je napisal/-a:tvoje ploščlce so nula ! meni so diski popokali odtrgalo mi je cca 2cm×3 cm diska sicer so res bili debeli le 4-5 mm ampak si lahko predstavljaš da stisneš bremzo 140-150 km/h pa samo zruži in te začne nosit?????in to tik pred cestninsko postajo!!!! nove ploščice mi je zdrobilo hvala bogu da sem vseeno ustavil pred postajo
Čudn da so ti popokal če si jih kr neki rezu pa pilu! Kup narezane ne se pa kr tko igrat z bremzam!
ne ne to je šparpaket tuning...
fora je ko so narezani par jurjov dražji... in mnogo boljši
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:32 am
Napisal/-a Vinetou
Mimogrede,
kako sam lahko ugotovis/ves kdaj so zavorne ploscice dosti znucane?
Ne mi rect, da ko ne delajo bremze vec, ker pol je ze cist kriticno in ocitno...
Lp.
Vine
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:37 am
Napisal/-a bsmuk31
Sej nekej pleha je pa se ostal
