igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 9:50 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a primozek68 Po dec 29, 2014 11:54 pm

Matey_ je napisal/-a:A moderatorji dejansko res pustijo tale vrtec brez nadzora ?

LP
Matej


Se vsaj kej dogaja na forumu. Bol to,kot pa premlevat kje je boljša nafta.

Avtorju: Fiat Tipo je bil tkole na pamet ene 25. po vrsti s 16V tehniko,ne pa prvi.

Glede CR tehnologije, z njo si je Alfa prislužila naslov Kraljice-odstavnih pasov. Pri VW-jevih nonCR turbodieslih pa je skoraj največji strošek naročanje novih servisnih knjižic, ker pač nimaš kam vpisat 6,7 velikih servisov.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 12:11 am

Najbolj nezanesljivi so bili dizli tdi.Dize so crkovale ena za drugo.In pred par leti je tudi vw skopiral alfino tehnologijo.Zakaj le.Verjetno zato,ker comon rail slabši .Saj nisi resen.Alfin motor jtd je najboljpi dizel na svetu.Malo si preberi o tehniki.
Sicer tukaj je tema o starem tipotu in ne vem kaj se siliš s temi vw kantami.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 12:19 am

pskoda je napisal/-a:Tista drvarnca od vw je res zadnja ko bi šel kupit oz veliko boljši je bil bravo hgt še boljši od tipota

Ali je to a.com ali vw.com? Mene nič ne moti, da se govori čez vw ker res ni bil nič prida čeprav zdaj vozim tako rekoč njihov izdelek ;)

Na raznih vw forumih ne moreš sploh pisat,če nisi zagrižen za njihovo znamko,ker če bi vsakemu dovolili pisat bi bile same kritike.Na vseh drugih forumih lahko piše kdorkoli.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 9:50 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a primozek68 To dec 30, 2014 12:24 am

Sicer pa se nima smisla kregat z nekom,ki l.2015 vozi Fiat Tipo ?? in trdi,da je eden boljših avtov, ki pije 6 litrov,ima 200 konj in je kasneje tehnologijo prodal VW-ju in NASI. Je pa verjetno res,da znaš s takim avtom ceniti veliko stvari. Ena od teh so redki trenutki,ko avto dejansko dela. Uživaj v svojem časovnem stroju. Tschuss
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 12:29 am

primozek68 je napisal/-a:Sicer pa se nima smisla kregat z nekom,ki l.2015 vozi Fiat Tipo ?? in trdi,da je eden boljših avtov, ki pije 6 litrov,ima 200 konj in je kasneje tehnologijo prodal VW-ju in NASI. Je pa verjetno res,da znaš s takim avtom ceniti veliko stvari. Ena od teh so redki trenutki,ko avto dejansko dela. Uživaj v svojem časovnem stroju. Tschuss

Sinko jaz nimam tipota za edini avto.Imam ga poleg treh drugih in jaz osebno se vozim z bmw 530dA,in sem vesel,da sem se rešil tistega skropucala od pasata.Komaj sem kanto prodal.Tak,da tukaj se posmehuješ nekomu,ki ima tipota ,ti pa voziš vw.Ajde pejdi spat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7494
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a pskoda To dec 30, 2014 12:30 am

Jaz za takratne dizle ne vem kdo je kateremu kaj kopiral ker me sploh niso zanimal vem pa, da je imela alfa leta 1995 2.0 V6 TB motor z 200hp (vozil nepozabno 8) ) in tudi 16v tehnologijo so že uporabljali. Če se bi dalo v današnih časih kupit novo 2.0 v6 bi me prsti zelo srbeli :DDD
Zadnjič spremenil pskoda, dne To dec 30, 2014 12:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 12:35 am

pskoda je napisal/-a:Jaz za takratne dizle ne vem kdo je kateremu kaj kopiral ker me sploh ni zanimal dizel vem pa, da je imela alfa leta 1995 2.0 V6 motor z 200hp in tudi 16v tehnologijo so že uporabljali. Če se bi dalo v današnih časih kupit novo 2.0 v6 bi me prsti zelo srbeli :DDD

Alfa je zakon.Jaz imam eno 166 2.0 turbo v 6.Nisem še vozil bolj norega avta.V tretji ,če jo prtisneš se na asfaltu kolesa obračajo.
Samo tale mašina z 206ks nima 4 ventilske tehnike.Ni pa tako nedolžen motor.Je precej občutljiv na vzdrževanje in ni za nekoga z plitvim žepom.Najbolj zanesljivi so motorji 3.0 v6 24v brez turba.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7494
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a pskoda To dec 30, 2014 12:44 am

Ne ni 16v samo osebno se ne spomnim 166 2.0 v6 ker jaz sem vozil GTV mislim da pred letom 2000 z to mašinco in res nepozabno.
Golf z 2.0 je imel mislim da okrog 110 ali 120hp :lol:
Lp
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 12:54 am

pskoda je napisal/-a:Ne ni 16v samo osebno se ne spomnim 166 2.0 v6 ker jaz sem vozil GTV mislim da pred letom 2000 z to mašinco in res nepozabno.
Golf z 2.0 je imel mislim da okrog 110 ali 120hp :lol:

Ja točno tale motor iz gtv je bil v 166 tki.In tudi v 164 s to razliko,da je bil v gtv in 166 precej moderniziran z elektroniko.
Golf dvojka 2.0 je imel 8 ventilov in okrog 120 ks.Ja spomnim se tega.To je bila konkurenca 150 konjskemu tipu.Ne moremo primerjat golfa 6 gti z tipom.Poštena primerjava je avto isti letnik.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4155
Pridružen: Če jun 10, 2004 11:06 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a TrijoAdijo To dec 30, 2014 1:01 am

No ja, nekak težko rečemo da gre pri dizlih za alfino tehnologijo...Sicer je bil sistem razvit v sodelovanju z magneti-marelli in fiatom, ampak ker je italijanom zmanjkalo idej in financ, je bil sistem prodan švabskemu boschu, ki je sistem skompletiral do konca, v zameno pa je grupa fiat dobila cr sistem za AR 156 2.4 jtd.To je bilo mislimda leta 1997,v istem letu je isti sistem dobil še MB mislimda C klase. Kar pa se tiče zanesljivosti: Znani so primeri, ko so PD-ji crkovali, ampak so jih pod kulanco tudi menjali (mislim,da je bila meja max. 200kkm prevoženih). O tem lahko pri CR sistemu samo sanjaš. Če imaš srečo, potem CR sistem drkneš le 1x na 200kkm.... sistema PD pa nisi rabu drknt tut po prevoženih 300kkm.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 1:11 am

TrijoAdijo je napisal/-a:No ja, nekak težko rečemo da gre pri dizlih za alfino tehnologijo...Sicer je bil sistem razvit v sodelovanju z magneti-marelli in fiatom, ampak ker je italijanom zmanjkalo idej in financ, je bil sistem prodan švabskemu boschu, ki je sistem skompletiral do konca, v zameno pa je grupa fiat dobila cr sistem za AR 156 2.4 jtd.To je bilo mislimda leta 1997,v istem letu je isti sistem dobil še MB mislimda C klase. Kar pa se tiče zanesljivosti: Znani so primeri, ko so PD-ji crkovali, ampak so jih pod kulanco tudi menjali (mislim,da je bila meja max. 200kkm prevoženih). O tem lahko pri CR sistemu samo sanjaš. Če imaš srečo, potem CR sistem drkneš le 1x na 200kkm.... sistema PD pa nisi rabu drknt tut po prevoženih 300kkm.

Imel sem alfo 2,4 jtd z prevoženimi 370 tisoč kilometri,brez ene okvare na dizel motorju,imam tudi fiat stilo 1,9 jtd pri 200 tisoč kilometrih je motor še kot nov.Comon rail so razvili alfa romeo in mercedes v skupnem projektu.In ta comon rail imajo že skorajda vsi dizli.Pri bmw so ga začeli prakticirat okrog leta 99 .Bmw dizli pred tem so bili problematični.Tudi vw ima sedaj to tehnologijo.
Američani kupujejo te motorje od fiata za svoja vozila.
Aja pa na bmw imam comon rail in 240 tisoč pa niti slučajno ne misli crknit motor.
Zadnjič spremenil ajatola, dne To dec 30, 2014 1:15 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 9:50 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a primozek68 To dec 30, 2014 1:13 am

ajatola je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ne ni 16v samo osebno se ne spomnim 166 2.0 v6 ker jaz sem vozil GTV mislim da pred letom 2000 z to mašinco in res nepozabno.
Golf z 2.0 je imel mislim da okrog 110 ali 120hp :lol:

Ja točno tale motor iz gtv je bil v 166 tki.In tudi v 164 s to razliko,da je bil v gtv in 166 precej moderniziran z elektroniko.
Golf dvojka 2.0 je imel 8 ventilov in okrog 120 ks.Ja spomnim se tega.To je bila konkurenca 150 konjskemu tipu.Ne moremo primerjat golfa 6 gti z tipom.Poštena primerjava je avto isti letnik.


Samo popravek "strokovnjaku",če smem: golf II GTI, je 1.8 motor, tudi 16V, z 140 konji. Je bil pa tudi 16V G60 z 211 konji.

Sicer sem pa vozni park,podoben tvojemu,videl že nekje,sam se ne spomnim imena vasi... Nekaj na ž.. Željne al nekej tacga.

No,saj nima veze. Grüsse und küsse everybody.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 1:17 am

primozek68 je napisal/-a:
ajatola je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ne ni 16v samo osebno se ne spomnim 166 2.0 v6 ker jaz sem vozil GTV mislim da pred letom 2000 z to mašinco in res nepozabno.
Golf z 2.0 je imel mislim da okrog 110 ali 120hp :lol:

Ja točno tale motor iz gtv je bil v 166 tki.In tudi v 164 s to razliko,da je bil v gtv in 166 precej moderniziran z elektroniko.
Golf dvojka 2.0 je imel 8 ventilov in okrog 120 ks.Ja spomnim se tega.To je bila konkurenca 150 konjskemu tipu.Ne moremo primerjat golfa 6 gti z tipom.Poštena primerjava je avto isti letnik.


Samo popravek "strokovnjaku",če smem: golf II GTI, je 1.8 motor, tudi 16V, z 140 konji. Je bil pa tudi 16V G60 z 211 konji.

Sicer sem pa vozni park,podoben tvojemu,videl že nekje,sam se ne spomnim imena vasi... Nekaj na ž.. Željne al nekej tacga.

No,saj nima veze. Grüsse und küsse everybody.

Moj vozni park nisi videl zunaj,ker je vse v garažah.In seveda ni v vasi.Hehe
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3867
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a xxl To dec 30, 2014 1:23 am

Meni so na službenem passatu šle dve šobi pri 140000 km tako da..., :? ,CR je prevladal,tako,da nekaj že mora bit na tem sistemu boljše od PD.
Ajatola,glede tipota 2,0 in porabe,meni je tipo 1,6 63kw fergazer,letnik 93,pil cca 8,alfa 145 1,4TS cca 8,5-8,8,145 1,8TS 9-9,5,147 1,9jtd 116 6-6,3,Giulietta 1,4 MA 7-7,5,tako da,tvojih 7,5 bi pri meni bilo nekje pri 1,8TS.Za nekogar,ki vozi že 35 let (jaz 30),dokaj pobalinsko pišeš. ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Če jun 30, 2005 2:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a xsara To dec 30, 2014 8:10 am

ja to so bli cajti resnih avtomobilov, lastim si dva fiata iz tistega cajta tipota 1,4 ie let. 94, ter uno turbo 1,4 ie let. 93.........
mali stroški vzdrževanja, poceni deli, ne more se gti drvarnca z npr. unotom turbo primerjat, sem še vsazga gti-ja pojedu za malco, vključno s šestico z dsg 8) kje so pol še kakšni vti, gsi, vtec jetra ma to nikamor ne gre, edina, ki me je do sedaj peljala scat je bila petka turbo :D
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 8:22 am

xxl je napisal/-a:Meni so na službenem passatu šle dve šobi pri 140000 km tako da..., :? ,CR je prevladal,tako,da nekaj že mora bit na tem sistemu boljše od PD.
Ajatola,glede tipota 2,0 in porabe,meni je tipo 1,6 63kw fergazer,letnik 93,pil cca 8,alfa 145 1,4TS cca 8,5-8,8,145 1,8TS 9-9,5,147 1,9jtd 116 6-6,3,Giulietta 1,4 MA 7-7,5,tako da,tvojih 7,5 bi pri meni bilo nekje pri 1,8TS.Za nekogar,ki vozi že 35 let (jaz 30),dokaj pobalinsko pišeš. ;)

Jaz sem imel tudi tipota 1,4 in je trošil tam do 8,5 litra,tale 2.0 pije okrog 7,5 seveda mešane vožnje.Meril sem ga nekajkrat in vedno je prišel podoben rezultat.Alfa 2.0 turbo v6 je pa pri najboljši volji vedno od 9 litrov naprej.Največkrat 11 pa tam do 12,5.
Na mojem passatu je pri okrog 110 tisoč šla ena šoba.Ostal je na cesti.tik po izteku garancije.Cena obnovljene 800 eur,nova 1400, čez pol leta spet druga,spet vlečna služba in 800 eur.Potem čez leto dni so rekli zdaj menjamo na naše strošle.Ko so bile že zamenjane.Na 150 tisoč se je razpadla sklopka.
Drugač avto kot iz tovarne ohranjen in vse.Ampak vreča brez dna.Šest let starega sem prodal za 6000 in to komaj.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 8:36 am

xsara je napisal/-a:ja to so bli cajti resnih avtomobilov, lastim si dva fiata iz tistega cajta tipota 1,4 ie let. 94, ter uno turbo 1,4 ie let. 93.........
mali stroški vzdrževanja, poceni deli, ne more se gti drvarnca z npr. unotom turbo primerjat, sem še vsazga gti-ja pojedu za malco, vključno s šestico z dsg 8) kje so pol še kakšni vti, gsi, vtec jetra ma to nikamor ne gre, edina, ki me je do sedaj peljala scat je bila petka turbo :D

Uno turbo pa vem kako gre.To je res hiter avtek.Nisem ga imel srečo kupit nikoli.Ja v nepokvarljivosti je pri teh fiatih hakljc.Da se moreš 20 in več let vozit brez nekih večjih popravil,tega ne bi verjel,če ne bi probal.
Pred leti sem se tud jaz vozil z tem tipotom pa se spomnim iz avtoceste kako ni bilo nekaterim lastnikom raznih avtkov po 30 ali več tisoč eur jasno ,da je en tipo na levi in,da gre naprej kljub njihovemu trudu.In res zadeva lima na zic še pri 190.Žgau sem ga 200 v višnjegorski klanc.No sedaj ne bi,ker sem se zresnil.
V honde in podobno se ne zastopim.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 4:19 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a gepl83 To dec 30, 2014 9:19 am

Vse kar lahko komentiram je to, da me je že nekaj let nazaj takratni sodelavec peljal z 155 konjskim Tipotom. Meni se je zdelo, da avto vleče kot skira. Če lahko primerjam z VR6 golfom tretje generacije, katerega sem tudi sam vozil, je tisti tipo bistveno bolje šel. Vem pa to, da sodelavec ni imel take sreče z nepokvarljivostjo na svojem Tipotu. Je bil pa večkrat sam kriv kot pa avto. Na zadnje mu je pretopilo dva bata. Na koncu so ugotovili, da zato, ker ni imel pravega oljnega filtra in naj bi bil pretok olja premajhen. Je pa avto pri njem res nasankal.
GQ
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 5:51 pm

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 9:39 am

gepl83 je napisal/-a:Vse kar lahko komentiram je to, da me je že nekaj let nazaj takratni sodelavec peljal z 155 konjskim Tipotom. Meni se je zdelo, da avto vleče kot skira. Če lahko primerjam z VR6 golfom tretje generacije, katerega sem tudi sam vozil, je tisti tipo bistveno bolje šel. Vem pa to, da sodelavec ni imel take sreče z nepokvarljivostjo na svojem Tipotu. Je bil pa večkrat sam kriv kot pa avto. Na zadnje mu je pretopilo dva bata. Na koncu so ugotovili, da zato, ker ni imel pravega oljnega filtra in naj bi bil pretok olja premajhen. Je pa avto pri njem res nasankal.

To mu je crknil zarad izživljanja.Drugače sem pa jaz mojega žgal totalno ampak nič mu ni od tega.Vr 6 golf trojka je novejši avto in je primerljiv z bravo hgt.Čeprav je po dizajnu mal odzadaj.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4421
Pridružen: Po feb 19, 2007 4:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: fiat tipo sedicivalvole

Napisal/-a Ivan36 To dec 30, 2014 10:08 am

Tile FIAT & LANCIA 2.0 motorji so bili zakon ali 8v ali 16v pa sploh, TwinCam Ford ali VISS od Lancia. Imeli Themo 2.0ie 88kW letnik 88 je letela ku satan pa zelo miren tek je imel tisti motor, poraba od 8L pa do 14L na AC okoli 190kmh :mrgreen: Baje so letele preko 215kmh nikoli sprobal :(
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost