Stran 1 od 1
Ko lahko gre kaj narobe...
Objavljeno: Če nov 18, 2004 9:16 am
Napisal/-a Rjuhar
Objavljeno: Če nov 18, 2004 9:35 am
Napisal/-a HORSE
Grdo...
Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:58 am
Napisal/-a andrej777
fak.

Res niso meli sreče.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:07 am
Napisal/-a nebivedu
Ta tip od vlečne službe je sam kriv in jst bi mu škodo zaračunal - oziroma trgal od plače. Sej ima tačke da ko koga dviga jih da ven in še zadnjo ploščo lahko nazaj spusti in jo dvigne, da je na zadnjem delu večja teža in ima tovornjaček manj nagiba in manj možnosti, da ga prevrne. Pri nas imajo to pajki, ki morajo te tačke dat ven, ker jih bi isto prevrnilo, če dvigujejo kak težji avto.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:29 am
Napisal/-a Slide
O sej je mel tačke dol...se vidi na prvi sliki, če dobr pogledaš

Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:37 am
Napisal/-a Rjuhar
Vidi se tudi tukaj:
samo po moje niso racunali, da je bil avto se dobro tono tezji, ko so ga iz vode potegnili...
Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:38 am
Napisal/-a nebivedu
Ja ampak samo 30cm - mogu bi jo dat vsaj 1 meter ven - sej sam veš, da je avto povhn vode lahko tut 1X težji od praznega avta. Če ima prtljažnik prostornine 250 litrov je tam not lahko tudi 250kg (liter vode = 1kg), pol pa še v kabini, pa avspuh - to je sigurno vsaj 500kg, če ne več.
Tak tovornjaček ima 3500kg al pa še manj - avto je pa težak 1 tono, pa še najmanj 500kg vode je v njem torej 1500kg - pa še ročica(če mal o momentu ponovimo) je dost dolga, da je tovornjaček zavrtelo z lahkoto. Tut na zadnji sliki če bi tist tovornjak z dvigalom ne imel teh nogic tok ven, bi ga z lahkoto obrnilo.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 12:08 pm
Napisal/-a zazo
Objavljeno: Če nov 18, 2004 12:38 pm
Napisal/-a Rjuhar
Zazo, ce bolje pogledas, so tacke bocno ven potegnjene, potem pa se raztegnjene za slabe pol metra (v primerjavi z visino kolesa). Predajam ti napako nazaj.

Objavljeno: Če nov 18, 2004 12:48 pm
Napisal/-a Tomaz40
Moje skromno mnenje pa je, da je bil cel kup okoliščin.
Prvič: Avto je težji za tono ali več. Računajte da se napijejo sedeži, vsa tapicerija, pa še avto je bil še v vodi tko da ni odtekla.
Drugič: Na slikah se vidi, da je bil tam kjer je kamionček stal, klanec gor. Torej je že kamion visel.
tretjič: Oči me matrajo tko da tut prbližno nisem videl a je imel tačke dol al ne. Ampak primerjaj tačke, ki grejo en meter od kamiona pa tačke kakršne ima Volvo.
pa bogve kaj vse še opazil nisem.
@nebivedu: Kakšno škodo?

Avto je samo za na odpad. Ko je enkrat v stiku z morsko vodo tko rusta da lohk gledaš.
Znanec je spuščal čoln v vodo. zategnil ročno in pustil v leru. Problem. Pod zadnjimi kolesi so bile alge. Avto je šel v morje ampak je bila mašina še na suhem in notranjost še čisto suha. No rjavel mu je tolk, da ga je v soboto zvečer pobrusil in pobarval, v nedeljo peljal na sejem in v nedeljo zvečer je bil spet zarustan.
Tko da tuki ni nobene dodatne škode.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:28 pm
Napisal/-a nebivedu
tomaz40 je napisal/-a:Moje skromno mnenje pa je, da je bil cel kup okoliščin.
Prvič: Avto je težji za tono ali več. Računajte da se napijejo sedeži, vsa tapicerija, pa še avto je bil še v vodi tko da ni odtekla.
Drugič: Na slikah se vidi, da je bil tam kjer je kamionček stal, klanec gor. Torej je že kamion visel.
tretjič: Oči me matrajo tko da tut prbližno nisem videl a je imel tačke dol al ne. Ampak primerjaj tačke, ki grejo en meter od kamiona pa tačke kakršne ima Volvo.
pa bogve kaj vse še opazil nisem.
@nebivedu: Kakšno škodo?

Avto je samo za na odpad. Ko je enkrat v stiku z morsko vodo tko rusta da lohk gledaš.
Znanec je spuščal čoln v vodo. zategnil ročno in pustil v leru. Problem. Pod zadnjimi kolesi so bile alge. Avto je šel v morje ampak je bila mašina še na suhem in notranjost še čisto suha. No rjavel mu je tolk, da ga je v soboto zvečer pobrusil in pobarval, v nedeljo peljal na sejem in v nedeljo zvečer je bil spet zarustan.
Tko da tuki ni nobene dodatne škode.
Hmm "Škodo" - kako da ni škode, sej se je tovornjak zvrnil v vodo - se pravi storjena je škoda.
No da ti tok rusta avto so krivi še drugi dejavniki(tudi nekvaliteten pleh), saj sem se sam dostkrat z mojim avtom vozil po zalivu soline na Krku - tist k je bil tam že dobr ve kak tam zgleda. Pa avto sploh ne gnije dosti - mal ga je bilo potrebno sprat, pa mal zaščitit - je pa tisto, kar je bilo prej gnilo vsaj stran padlo - se ni blo treba matrat s pucanjem.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:35 pm
Napisal/-a lublancan
drgač bi mogu parkirat tovornjak pa se ne bi prevrnu
ker na stran ga ni problem prevrnt
če ga pa naprej al pa nazaj rabš pa kr dost moči
un volvo je pa itq oversize, ker niso hotl ponovit napake
Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:36 pm
Napisal/-a Slide
Pomoje tačk ne bi mogel bol ven dat kot jih je dal, že zarad tega, ker potem morda sploh ne bi dosegu avta...
Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:47 pm
Napisal/-a lublancan
tovornjak bi parkiru z nosom naprej, ga podkajlu, zadi naložu še en auto, potegnu unga iz vode, ga odložu na suhem, dau unga dol s tovornjaka in naložu druzga
glede na slike je med kabino in dvigalom dost placa, doseg je dost velk, pa popustu ni ni dvigal ampak auto, torej bi mogl zdržat
Objavljeno: Če nov 18, 2004 2:09 pm
Napisal/-a Tomaz40
@nebivedu: Mal sva se narobe razumela. Jest sm mislu, da če bi bil ti lastnik avta, bi zaračunal kamionarju za škodo, ki je nastala ko je kamion padel na avto.
Glede rjavenja. Bil je golf 2, kakšen pleh majo pa roko na srce nimam pojma.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 2:14 pm
Napisal/-a nebivedu
tomaz40 je napisal/-a:@nebivedu: Mal sva se narobe razumela. Jest sm mislu, da če bi bil ti lastnik avta, bi zaračunal kamionarju za škodo, ki je nastala ko je kamion padel na avto.
Glede rjavenja. Bil je golf 2, kakšen pleh majo pa roko na srce nimam pojma.
He he zdej razumem. Jst sm mislu če bi bil lastnik kamiona delavc bi mi pa tole naredu.
Čudno golfi 2 imajo kr dost trden pleh, res pa da ni pocinkan - barva bi pa tut mogla zdržat - razen, če ni bilo dno čisto nič zavarovano - jst imam ponavadi cel podn preštrihan z dinitrolom pa z starim oljem(takoj ko ga namažem s starim oljem grem na kak makadam, da se prah gor prime) in je avto kr dobr izoliran.