Stran 1 od 2

Renault 5 campus Turbo 24V

Objavljeno: Sr dec 08, 2004 11:52 pm
Napisal/-a Slide
Zanima me če je možno vgradit turbino na mojo petko, ali je možen kaki extreme package, pa ECU bi tud nadgradil če se da...vsaj na kakšen stage 2...
Pa a ma kdo kake rezervne ventile, ker bi rad dal gor nalepko 24v, pa jih morm neki v prtljažniku pol sabo vozit, k jih nimam v mašini dost :?:
Sm še kej pozabu...aja petka ma bol mal konju, kok pa dobm ven s turbino, a bi jo lahko skombiniru s kompresorjem...a je to tak ko je za štrihat kompresor???

Sori...enostavno sm mogu to nardit :oops:

LO(L)CKED al pa prestavte v tovarno znanja, kot primer kako ne bit hlod na forumu...
SEARCH SEARCH SEARCH

Pa brez zamere prosim :oops:

Objavljeno: Sr dec 08, 2004 11:57 pm
Napisal/-a TITan
Sklopko pa filter si pozabu da bi dal rally :lol:

Objavljeno: Če dec 09, 2004 12:01 am
Napisal/-a fiat gt
Slide...brez zamere usak cisto vsak dan eden sprasuje ce je mozno dat gor turbino.....tukej je pretlklo enih postov....zato pozabi.....ker je predrago.....raje pol nov avto ;) poslusaj strica :P

Objavljeno: Če dec 09, 2004 12:11 am
Napisal/-a Slide
Kaj res...sori...bi mogu mal pobrskat...športni filter sem pa sam naredu, lonček od jogurta sem odrezu, pa notr skret papir natlaču in ovil z alu folijo...hudo zgleda...avto mi pa še kr mori...a je možno da zato k sm dal tagrob skret papir...

Objavljeno: Če dec 09, 2004 12:15 am
Napisal/-a TITan
Slide je napisal/-a:Kaj res...sori...bi mogu mal pobrskat...športni filter sem pa sam naredu, lonček od jogurta sem odrezu, pa notr skret papir natlaču in ovil z alu folijo...hudo zgleda...avto mi pa še kr mori...a je možno da zato k sm dal tagrob skret papir...


Če maš 3 plastenga odvi eno plast srtan. Upam da ga nisi pozabu namazat z olivnim (gre bolš kot sončničnim) oljem?

Objavljeno: Če dec 09, 2004 12:28 am
Napisal/-a Slide
TITan je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Kaj res...sori...bi mogu mal pobrskat...športni filter sem pa sam naredu, lonček od jogurta sem odrezu, pa notr skret papir natlaču in ovil z alu folijo...hudo zgleda...avto mi pa še kr mori...a je možno da zato k sm dal tagrob skret papir...


Če maš 3 plastenga odvi eno plast srtan. Upam da ga nisi pozabu namazat z olivnim (gre bolš kot sončničnim) oljem?


Kajpak...uporabil sem celo ekstra deviško olje...

Objavljeno: Če dec 09, 2004 12:57 am
Napisal/-a RegY
nebom niti prestavljal, ker je preveč smeha :rofl

ej stari, samo si ziher glede skret papirja? jaz bi raje dal gor kako brisačo, ko se je mama noter brisala, bo menda dovolj mastna :lol:

Objavljeno: Če dec 09, 2004 1:40 am
Napisal/-a TITan
Par osnov tuninga (sponzor safkol):
Vsi vemo da je teža največji nasprotnik tunerjev. Zato se je treba znebiti čimvečje odvečne teže. Začnemo z izbacavanjem nepomembnih stvari kot so sedeži, tepihi, rezervna... Ampak če hočemo biti res hitri se moramo lotiti problema malo bolj ekstremno. 1 amortizer na avtu z fedrom tehta krepkih 15 kg. To je čisto odvečna teža za tiste ki hočemo jet hitro (amortizerji in vzmeti so samo za komfort na razpokani cesti). Amortizerje je seveda potrebno nadomestiti. Jaz priporočam aluminijasto cev fi. 50 ki se jo pričvrsti (popneti se dobro obnesejo) na premo. Ko smo že pri premi se znebimo še prečnega stabilizatorja (ki samo pomaga da mevžam ni slabo v avtu zaradi nagibanja). Se vaš avtek ševedno ne more kosati z lokalnimi đeki z GTI/GSI/VTIji? Potrebno se je lotiti zadeve še bolj ekstremno! Vemo da 1kg ki se vrti pomeni okoli 50kg normalne teže. Najtežji del pogonskega sklopa so pa polosi. Teh se lotimo s pilo in šmirgelnom (lahko tudi z multiuporabnimi strojčki, stružnico...). Ostane nam samo še znebitev stvari kot so prtlažnik, šipe, vrata, strehe... Za prave dirkače nepomembne stvari!

Naslednje se lotimo motorja. Vsi vemo da bolj agresivno pobrušene odmične gredi dodajo konje, samo nam cena ponavadi prepove poseg po njih. Problema se žespet lotimo ročno s pilo za brušenje izpušnega dela in tekočim (čigumi) železom za dodajanje na sesalni del. Vsi vemo da je več zraka=več konjem, zato se lotimo brušenja in poliranja kanalov v glavi in sesalnega kolektorja (lahko se dele da ven iz avta, samo je dosti da se dobro posesa vse po končanem delu). Pri motorju tudi velja da je lažje bolje, zato navrtamo bate, glavno gred, odmične gredi, jermene... vglavnem vse kar se da. Znano je da klima pobira energijo (kar je za nas slabo), zato jo poberemo ven vred z alternatorjem in vodno pumpo (sej ne rabimo ekektrike in gretja za dirkanje). Poznamo tudi kot dejstvo da večja kompresija pomeni več moči, zato se spravimo glavo in blok ročno brusiti s 40 šmirgelno. Izpuh je eden najdoprinosnejših delov tuninga in kot vemo VEČ ZVOKA = VEČ MOČI! Zato se s žago ali fleksarco lotimo izpuha pri koncu kolektorja (ni nam treba pretiravati in zato kolektor ostane). Pri modernih avtih je pomembna elektronika za krmiljenje vbrizga oziroma čip, ki se ga normalno menja, lahko pa probate skupaj zvezati vse pine na tisi črni stvarci notri in probati. Nesmemo pa pozabiti na vse pomemben ŠPORTNI FILTER. Eote ki jih lahko kupimo v naših trgovinah z dodatno opremo sicer dodajo tistih 30km , samo se dajo še dodatno izbolšati. Eden način je da navrtamo v njih luknje fi 20, drugi je pa da dobimo iz med mrež cel filtrirni del ven. Še bolša in cenejša alternativa šp. filtru je ti. ZIS® (Zok Intake sistem).

Kot vemo moč ni nič, če se jo ne more prenesti na tla. Zato bomo rabili kako rally sklopko, ki so pa nažalost za večino od nas predrage. Samo po dolgi študiji slikc teh sklopk sem videl da imajo samo 4 krake, namesto zapolnen krog.... Ko s žago odžagamo odvečne dele sedanje sklopke jo premažemo z tekočo gumo, da bo bolši oprijem pri hudih štartih. Seveda je treba še vso novopridobleno moč spraviti iz avta na tla s pomočjo gum. Vemo da imajo dirkalni avtomobili ti. slik gume ki z večjo površino omogočajo bolši oprijem. Ker so take gume drage se lotimo naših nalitih zimskih gum (ki so mehkejše kot letne za še dodaten oprijem) s tračnim brusilnikom (pametno si je zarisati črto do kod se brusi, da bo na koncu kolo še vedno okroglo).

Sedaj smo pripravleni da se spopademo z našo 1.2 mašino z raznimi 1.8t, 2.0 16v, VR6 avtomobili in smo lahko sigurni da bomo zmagali!

Naslednič: Color, light and sticker tuning. Kako pridobiti tiste vse pomembnih par km z dobrim izgledom!

Sponzor ptispevka:
Slika

Objavljeno: Če dec 09, 2004 1:52 am
Napisal/-a SeekK
hm kaj pa ce nimas nalitih gum :oops: a so nenalite tud vredu? al mors prou nalite kupt? :(

Objavljeno: Če dec 09, 2004 1:58 am
Napisal/-a TITan
Če maš doma nenalite je uredu, sam če pa rabš nove kupovat pa po ceni raj nalite (oziroma obnovlene so še bolš).

Objavljeno: Če dec 09, 2004 5:19 am
Napisal/-a lisko
Dobro je LOL ste vsi skupi..... upam sam da ostane na nivoju pa da ne bo preveč pametnjakovičev :D

Objavljeno: Če dec 09, 2004 8:14 am
Napisal/-a Mrcina
:bow :bow :bow

Tako sem se jaz lotil mojega.... In sedaj, po celi zimi prečepeni v garaži in ženi ki se je ločila od mene (ter posledično ni več moja žena) me sosedov golf GTI še vedno prehiti... Nalepk za na tank je pa na lokalnem petrolu zmanjkalo, meni manjka pa samo še tistih 15konjev... Mi jo lahko kdo pošlje na mail da si jo sprintam in prilepim (jutri.je.drag.press)? Vse v načelu naredi si sam...













:EE :EE :EE :rofl :rofl

Objavljeno: Če dec 09, 2004 9:38 am
Napisal/-a mloncar
če že govorimo kako se znebiti žeto avtomobila.. ..kdo pa še v današnjih dneh nuca havbo, pa vrate in ptlažnk?? če si taprau racer, jih sigurn ne nucaš! pa še športn filter bo več lufta dobu :D

drugač pa baje, vsaka nalepka prnese konja ali dva! tista na pokrovčku od tanka pa najmanj 5!

Objavljeno: Če dec 09, 2004 9:57 am
Napisal/-a Pugi
lisko je napisal/-a:Dobro je LOL ste vsi skupi..... upam sam da ostane na nivoju pa da ne bo preveč pametnjakovičev :D


Raj nam nič napisal, ker ne vem kok maš mejo.

Ker falus mi je sponzorja sunu, js mam explozivno pogodobo!!!

Objavljeno: Če dec 09, 2004 10:19 am
Napisal/-a dobek
raje se samo v stalying spusti...
z ene honde type-R samo R ukradi, pa bos mel krampusa, ne campusa :P

Objavljeno: Če dec 09, 2004 10:26 am
Napisal/-a killah bee
zanimivo kako dobiti konje, bom probal pa vam jutri poročam, pa pol se pazte polimane 19-ke, jest bom kr selotejp gor nametu, sej a mislte da tud selotejp kej konjev prnese :roll:

sem bral na eni ful hudi tunig strani da ja :twisted:

Objavljeno: Če dec 09, 2004 10:44 am
Napisal/-a dobek
killah bee je napisal/-a:... jest bom kr selotejp gor nametu, sej a mislte da tud selotejp kej konjev prnese :roll:

sem bral na eni ful hudi tunig strani da ja :twisted:


neeeeeeeeeeeeee...

srebrni lepilni trak mora bit ;)

Objavljeno: Če dec 09, 2004 3:59 pm
Napisal/-a TITan
Za tiste ki nimate denarja za racing karbon napopko za na tank si jo kr sami narišete z alkoholcem!

P.S. Okroglja nalepka na 4 oglatem tanku in obratno je bolje kot 4 oglata na 4 oglatem tanku...

Objavljeno: Če dec 09, 2004 4:04 pm
Napisal/-a Slicker
pa čim ožje gume, da je čimmanj trenja. jz mam za prodat od frčaka (95/75/14 - pa da nau kdo mislu da so to mere ene čudne ženske :P). da pridobimo še več teže, djmo volan stran, k ma sigurn kašno kilo, pa rajš alu balnco od bicikla gor. seveda treba sprednjo havbo stran vzet, da je bolši air intake, hladilnik zamenjat s skrinjo, vetrobransko šipo dol, k ma usaj 20kil, pa gor sončne špegle k majo sam ene 20 gramov!! potem pa še use sedeže ven (sj lahko klečite v avtu). zadi nalimat nalepke V6 GTI T DI, pa še nalepko na tank, pa ma avto bogijh 300 kil pa kar 300 konjev :DDD :noro in pol ni vrag, da ne prehitite enga soseda z vti-jem, gsi-jem al pa gti-jem. z realizacijo mojega nasveta in titanovega nasveta ste lahko svetovni prvaki v dragu.

p.s.: se opravičujem, če je kdo sam sebe v tem postu najdu. nism govoru za nobenga in nobenga ne obtožujem ničesar.