Klobasa je napisal/-a:Meni je zanimivo kako jim vsaka alfa crkne xD
Za 8C so pa rekli da se pelje zanič, nikamor ne gre ker ne sme konkurirati Ferrariju, pa še slabo je sestavljena. V bistvu je to avto za v vitrino.
So mi uničili sanje...
Saj jim pa niso vse crkovale
, Alfa 166 3.2 jim ni, Alfa 147 GTA 3.7 Autodelta je opravila precej dober krog po stezi,... potem so imeli še navadno Alfo 147 GTA 3.2 - tej je nekaj vibriral volan
, Mito pa Brera pa kolko vem tudi nista ckrnila. Mislim, da so enkrat imeli še GTV-ja v primerjalnem testu z raznoraznimi coupe-ji. Tiste stare Alfe ki so se pojavljale pa itak nimajo smisla.
Meni ljubše:
166 -
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4GTV -
http://www.youtube.com/watch?v=04OYFu8MDhkAlfa SZ (staro
) -
http://www.youtube.com/watch?v=gwQCmywcIaI147 GTA (slaba montaža zvoka
) -
http://www.youtube.com/watch?v=N0P54S8ESysDrži torej, da ima Jeremy rad Alfe, sploh Alfin V6 za katerega trdi, daje eden najbolših motorjev kadarkoli narejenih - mu dam prav
Med drugim si je lastil nekoč Alfo GTV6.
8C - avto se spet ne pelje tako slabo kot so to prikazali pri Top Gearu, ampak če so želeli potrditi hipotezo "Cas = Art" je avto moral biti smisel sam sebi oz. ni smel imeti funkcije (kot trdijo v testu), in kot tak so avto tudi (do neke mere namerno) prikazali. Drži pa da 8C Coupe ne spada med avte z najbolje nastavljenim podvozjem (nabija čez luknje in se prekomerno nagiba v ovinkih) - namreč od objave, da bo avto šel v serijsko produkcijo in prihoda na trg so imeli italjančki zelo malo časa in so na hitro spacali zadevo skupaj, in niso do konca zoptimizirali podvozja, manjka precej fines oz. "fine tuninga". In to je bilo omenjeno (sicer ne tako ostro kot pri Top Gearu) tudi v kakšnem drugem testu.
A to so bojda poštimali do prihoda Alfe 8C Spider, ki je namesto klasičnih zavor (365 mm + 6 batne Brembo čeljusti) dobila še večje in keramične diske s pripadajočimi novimi čeljustmi, a baje so precej bolje nastavili tudi podvozje, zato se Spider (proti vsej logiki) pelje bolje kot Coupe. Sicer pa Novitec ponuja "gewinde" za 8C in se zadeva zrihta kot treba (tako, da kar kupi ko boš izpolnil sanje
). V kratkem se pa pričakuje tudi kakšna nadgradnja s strani Autodelte.
Kvaliteta izdelave in natančnost pa pri 8C nikakor ne šepata tako, kot so to hoteli pri Top Gearu prikazati zaradi napisa na zadku avta - saj ima avto sploh interier precej nadstandarden (ni to Porsche, a je daleč od slabega); tale test je bolj merodajen glede tega -
http://www.youtube.com/watch?v=z7roOvZkUvEPri Alfi se rado zgodi da imajo dokaj dobro osnovo, ki pa je ne izkoristijo - tak primer sta bili recimo Alfi 147 GTA in 156 GTA. Šele ko ju je v roke dobila Autodelta in dodala samozaporni diferencial in športnejše podvozje je avto postal precej hitrejši in boljši po ovinkih, ob predelavi na 3.7 pa tudi zelo hiter -
http://fliiby.com/file/377182/mi4nq54n4l.html Dandanes bi pa rekel, da je slika obratna, iz slabše osnove naredijo precej dober avto (Mito, Giulietta). Pač nikoli niso perfektne.
Jaz osebno sicer ne maram teh zadnjih dveh Alf, ker ne dajeta niti primerljivega občutka Alfam iz obdobja ko so imeli GTV, 156, 147, 166,... In osebno se je zame zaključilo vse ko so nehali izdelovati slavni V6 motor. Da bi pa poznal starejše, torej RWD Alfe pa sem premlad.
peroRS je napisal/-a:Klobasa je napisal/-a:...
Katera Alfa jim je pa crknila?
Z izjemo Alfinega V6 motorja v avtu, ki ga imaš v avatarju
V njegovem Avatarju ni alfin V6, ampak je v tejle Lancii 2.5 V6 iz Ferrari Dina. Je pa v Top Gearu bil Stratos KitCar (HF3000 ali kako se mu že reče) z Alfinim V6 iz Alfe 164, ampak kolko vem so crknile bremze in odletel je brisalec.