Stran 1 od 3
Slabo za motor?
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:07 pm
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
LP!
Sem v dilemi glede mišljenja o tej zadevi.
Ali res škodi motorju, če pri nizkih obratih(bencinski 1200-1500) v dokaj visoki prestavi(3.,4.,5.) pohodimo naenkrat gas do podna? Moje mnjeje je da to resnično škodi motorju in ga zapacuje, nekateri pa pač pravijo da je to za motor zelo dobro , saj je tadej zelo majhna poraba(dušilna loputa je na široko odprta in deluje motor gospodarno?)
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:13 pm
Napisal/-a adis
prvo me zanima kako avto gre in če sploh gre oz. potegne km ko ga pohodš v npr. 3 , 4 ali 5 pri 1200-1500obratih....lol
v glavnem škodi motorju zato pa ima motor obrate tudi do 8k, v glavnem moje mnenje je da se tega nebi smelo delati za nikakršno ceno niti za prihranek parih centov
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:20 pm
Napisal/-a imilet1
komot lahko tko peljes, saj bo poraba manjsa...
Priporocljivo pa ga je pol kdaj pa kdaj sterat po avtocesti, da ne rata prevec len...
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:24 pm
Napisal/-a esem
Ti bi torej pri bencinarju pri 1200 obratih v peti pohodil gas do kraja, po možnosti polno naložen in v klanec, avto bi torej delal na full throttle, šel (pospešil) pa ne bi nikamor? In poraba bi bila zelo majhna?
Naj nekdo to prestavi v Zabavni kotiček!
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:25 pm
Napisal/-a dj_em
haha .. gospodarno ja zdej sem se pa nasmeju
kot prvo če ga pohodš pr 1200 tist trenutek ko ga pohodš se ne zgodi nič.. razen poraba se poveča... 1000000000x več
preveč goriva ti skur sploh zato da avto nabije v obrate k bi ti rad.. jest ga ponavad pod 2000 nikol ne vozm ... mam recimo v 4 60 km/h in 2500 obr/min to je gospodarno razn če ga ne mislm tiščat nekam v hrib pol je to spet poguba za motor..
navedene podatke govorim za po ravni cesti kjer ubistvu samo vzdržujš tist tek ne pa premagovanje nekih vzponov....
če grem kam v klanc pa da mam 60 not se pelem v 3 pri 3100obr/min
tko motor laži vleče je pa seveda tut poraba večja... amapk ne tok kot če bi ga v 4 pelu.. kar bi tut šlo samo bi moral pedalko bol prtiskat in pa sama odzvinost pade v podn..
odvisno je pa seveda tut od same moči motorja
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:26 pm
Napisal/-a bass
To, da bo poraba manjša je pa še kako zmotno mišljenje.
To je mučenje avta, ne rečem po AC s konstantno hitrostjo, ampak pospeševanje s takih obratov je debilizem.
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:29 pm
Napisal/-a adis
bass je napisal/-a:To, da bo poraba manjša je pa še kako zmotno mišljenje.
To je mučenje avta, ne rečem po AC s konstantno hitrostjo, ampak pospeševanje s takih obratov je debilizem.
ne ampak KRETENIZEM

Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:30 pm
Napisal/-a dj_em
adis je napisal/-a:bass je napisal/-a:To, da bo poraba manjša je pa še kako zmotno mišljenje.
To je mučenje avta, ne rečem po AC s konstantno hitrostjo, ampak pospeševanje s takih obratov je debilizem.
ne ampak KRETENIZEM

haha
lol

Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:30 pm
Napisal/-a abbe
to ni dobr za avto.nemores ti avto(bencinarja) pa tut dizla ne vozt s tko nizkim obrati.to za leza je glavne gredi ni dobr.pa poj ka das gas pr takih obratih.
a mas spet ksno fazo tako k s takm uprasanjm uletavas?
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:33 pm
Napisal/-a IcEm4n
ah to, d je poraba tkrt manjša, je larifari. A če bi šov ti npr. s kolesom z 21 prestavo v klanec (niti ne tok mejhn), da bi bil mn zmatran kot če bi šel s 4. prestavo (sicer mal čudna primerjava, ampak vseeno dost podobno)?
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:35 pm
Napisal/-a abbe
IcEm4n je napisal/-a:ah to, d je poraba tkrt manjša, je larifari. A če bi šov ti npr. s kolesom z 21 prestavo v klanec (niti ne tok mejhn), da bi bil mn zmatran kot če bi šel s 4. prestavo (sicer mal čudna primerjava, ampak vseeno dost podobno)?
sploh ni tko cudna primerjava.pa se ce bos meu tok moci da bos u 21 prestavi pelau po klancu bos ketno raztegnu al pa pedal skriviu...
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:35 pm
Napisal/-a bass
Primerjava je logična in povsem na mestu.
Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:37 pm
Napisal/-a Spyker
adis je napisal/-a:prvo me zanima kako avto gre in če sploh gre oz. potegne km ko ga pohodš v npr. 3 , 4 ali 5 pri 1200-1500obratih....lol
Tretja prestava pri 1500 obratih in pohodit gas? Najprej se ne zgodi dost, nato gre pa vredu, tko da za to še nič ne rečem...kar je večja skrajnost se tud men zdi debilizem.
Najbolj ugodna poraba ni v najnižjem območju vrtljajev ampak takrat, ko so obrati na sorazmerno nizkem nivoju, obenem pa motor ne potrebuje posebnega napora, da ko pohodiš plin do daske, normalno pospeši. Je pa to zelo odvisno od motorja, predvsem od njegove osnovne zasnove

Torej dizel ali bencinar. Jest pri svojem 1.4 16V bencinarju (90 KM) pri ogretem motorju vozim večinoma med 1750 in 3500 obrati, ko pa je motor hladen ga ne dvignem nad 2500 obrati. Je pa pametno kdaj pa kdaj ga stišat tud skor do blokade

Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:46 pm
Napisal/-a dj_em
tut skor do blokade ni nikol dobr tiščat..
bol je če greš ti v najvišji prestavi po avtoceti pa gas v podn.. in kok gre gre držat tm pol kako minuto... pol pa naprej normalno.. po omejitvah

Objavljeno: Če avg 09, 2007 9:26 pm
Napisal/-a VET
Tud jaz sem včasih tako mislu
Vožnja bencincev pod 2k5 rpm s polnim gasom se kmalu pozna na odžganih ventilih in ropotajočih dročnikih. Optimalno delovno območje povprečnih bencincev je od 3 do 4k rpm. V tem območju je tud balansirana glavna gred.
Objavljeno: Če avg 09, 2007 10:28 pm
Napisal/-a tomzzi
Itak, da je slabo za motor če se ga vozi na zelo nizkih obratih. Večja obraba motorja in njegovih delov je jasna. Pravtako ni dobro spet motor tiščat v visoke obrate. To tudi ne vpliva ne vem kako ugodno na mašino. Je eden nad mano mensezdi v istem smislu napisal. Nikakor pa ni to način na katerem bi prišparal bencin. Prej obratno. Za moje pojme se bencinarji vozijo od 2500 in navzgor. Oziroma po občutku. Saj je pa ja že takoj začutit v katerem območju vrtljajev avto vleče normalno. Kar je pod 1800 je že skor matranje mašine za bencinarja.
Objavljeno: Če avg 09, 2007 10:59 pm
Napisal/-a phoebus
Hondaši se zelo dobro zavedajo nevarnosti za mašino ki jo povzroča vožnja pod nizkimi obrati

Objavljeno: Če avg 09, 2007 11:13 pm
Napisal/-a drigy
Kokr jst vem je najmanjša poraba, ko avto poganja že skoraj osnovni navor mašine. Recimo 50kmh v 5. Se pravi, skoraj brez gasa. To se pozna pri močnejših avtomobilih oz pri avtih z večjim navorom. Dodajanje gasa v tem primeru, da bi pospešil, pa nikakor ni vredu za mašino.
Objavljeno: Pe avg 10, 2007 12:27 am
Napisal/-a lisko
Ne vem al ste res tok "zaležani" vsi al ste res tok "napiflani" vsega? Mente se sam o obratih in pri kerih...... a brez obratomera pa ne bi znali vozit? Večina ( iz prebranega sodeč) po moje ne....... V petki nimam obratomera pa točno vem kje mu kaj paše pa kaj ne..... v Jeepu sicer je obratomer pa ga spet ne bi rabu ker spet točno vem kdaj mu kaj paše in kdaj ne........ Višja ko je prestava višji obrati pašejo motorju za pospeševanje in obratno...... torej u prvi mu ziher ne paše nad 5 tisoč obratov ker je že brezveze...... v peti pa mu ne paše pri tisoč obratov ker je spet brezveze....
Odvisno od hitrosti, od načina trenutne vožnje ( pospešvanje, zaviranje), od lastnosti cestišča ( sneg, led, navkreber, navzdol...)
Za moja oba točno vem kje in kdaj kermu paše..... za petko ne morm reč ker ne vem podatka ( ni obratomera) za Jeepa pa informativno da mu najbolj ustreza od 1800 pa do 3000 obratov...... kar je manj se očitno matra, kar je več ni več odzivnosti...... ko pa je u igri reduktor mu pa sploh ni pomebno pri kerih obratih je ,ker koplje tudi pod štangasom....
Objavljeno: Pe avg 10, 2007 12:38 am
Napisal/-a Pavel_P
tomzzi je napisal/-a:Itak, da je slabo za motor če se ga vozi na zelo nizkih obratih. Večja obraba motorja in njegovih delov je jasna.
......
Kar je pod 1800 je že skor matranje mašine za bencinarja.
Kaj pa kšni avti z avtomatskimi menjalniki, ki prestavijo v nekako najvišjo možno prestavo in imaš avto večinoma na 1500 ali manj... Zakaj je to slabo za motor in obrabo?
phoebus je napisal/-a:Hondaši se zelo dobro zavedajo nevarnosti za mašino ki jo povzroča vožnja pod nizkimi obrati

Sej bi kej nazaj rekel, sam maš v bistvu čisto prav

Če maš 100nm navora, je vožnja okoli 1500rpm še dosti hujša kot če bi imel kakega SDIja
