Omega je napisal/-a:Lep pozdrav !
Vidim, da sem vzbudil malo zanimanja
... ja, s tole mojo zadevo je pa takole : najprej zakaj nenavadni 5,2 ... to je v bistvu Corvettin "big block 5,7" , baje je bil surov uvožen iz ZDA in povrtan na manjšo kubaturo kot naj bi bil , torej malenkost čez 5,2 l ... dodana sta predelana turbopolnilnika , ki sta bila standardna oprema 3,6 litrskega V6 Lotusa ...drugače pa Omega z V8 motorjem niti ni nekaj tako zelo nenavadnega - GM je leta '99 namenil zanjo že znani Corvettin 5,7 in leto kasneje prvič predstavil najmočnejši model Omege B ... vendar serijska proizvodnja ni nikoli zares stekla , ostalo je le pri nekaj prototipih .... podvozje je (baje, po besedah prejšnjega lastnika) unikatno, izdelano v majhni delavnici v predmestju Manchestra , razširjeno ( koloteki so 22 cm širši kot pri klasičnem lotusu) .... avto kot takšen je res unikat . Izdelati so imeli namen 2 vendar je ostalo le pri enem . Zadevo je našel moj znanec in mi povedal zanj . Pa sem se malo pozanimal, stopil v kontakt z lastnikom in sva se dogovorila .... po nekaj tednih urejanja papirologije in po težkem slovesu od težko prigaranih tisočakov , je končno pristal v moji garaži ...
avto je kovinsko rdeče barve , a je bil slabo pobarvan , pa tudi nekaj let mirovanja in nabiranja prahu (pri prejšnjem lastniku) je naredilo svoje ... v glavnem , zdaj je razstavljen in čaka, da si bom vzel čas zanj .
Razmišljam o odstranitvi turbin, a še ne vem zagotovo kaj bom naredil .... vam nalimam kakšne slike, ko bom pri volji za fotografiranje , sicer pa trenutno tako ni veliko za videt .
Moram pa nekaj priznat ( da se boste lahko smejali ) : predlani se je vštric na križišču, ko sem čakal zeleno, ustavil mulček s Civic-om .... mali pogleda , se nasmeji in začne gnat japončka v "iberture" ... seveda mu "odgovorim" , hehehehehe ... ampak , ko se prižge zelena , pritisne do konca jaz pa tudi .... on se odpelje , jaz pa obstanem na mestu ... prva, druga .......... in šele potem se začnejo tisti dve toni premikat ... vam povem, sam sebi sem se smejal ....
Je pa čez dobrih 100m minil smeh mulca v japončku .... heheehehhe... in vsak nadaljni komentar je menda odveč ...
Daedalus je napisal/-a:Omega je napisal/-a:Lep pozdrav !
Vidim, da sem vzbudil malo zanimanja
... ja, s tole mojo zadevo je pa takole : najprej zakaj nenavadni 5,2 ... to je v bistvu Corvettin "big block 5,7" , baje je bil surov uvožen iz ZDA in povrtan na manjšo kubaturo kot naj bi bil , torej malenkost čez 5,2 l ... dodana sta predelana turbopolnilnika , ki sta bila standardna oprema 3,6 litrskega V6 Lotusa ...drugače pa Omega z V8 motorjem niti ni nekaj tako zelo nenavadnega - GM je leta '99 namenil zanjo že znani Corvettin 5,7 in leto kasneje prvič predstavil najmočnejši model Omege B ... vendar serijska proizvodnja ni nikoli zares stekla , ostalo je le pri nekaj prototipih .... podvozje je (baje, po besedah prejšnjega lastnika) unikatno, izdelano v majhni delavnici v predmestju Manchestra , razširjeno ( koloteki so 22 cm širši kot pri klasičnem lotusu) .... avto kot takšen je res unikat . Izdelati so imeli namen 2 vendar je ostalo le pri enem . Zadevo je našel moj znanec in mi povedal zanj . Pa sem se malo pozanimal, stopil v kontakt z lastnikom in sva se dogovorila .... po nekaj tednih urejanja papirologije in po težkem slovesu od težko prigaranih tisočakov , je končno pristal v moji garaži ...
avto je kovinsko rdeče barve , a je bil slabo pobarvan , pa tudi nekaj let mirovanja in nabiranja prahu (pri prejšnjem lastniku) je naredilo svoje ... v glavnem , zdaj je razstavljen in čaka, da si bom vzel čas zanj .
Razmišljam o odstranitvi turbin, a še ne vem zagotovo kaj bom naredil .... vam nalimam kakšne slike, ko bom pri volji za fotografiranje , sicer pa trenutno tako ni veliko za videt .
Moram pa nekaj priznat ( da se boste lahko smejali ) : predlani se je vštric na križišču, ko sem čakal zeleno, ustavil mulček s Civic-om .... mali pogleda , se nasmeji in začne gnat japončka v "iberture" ... seveda mu "odgovorim" , hehehehehe ... ampak , ko se prižge zelena , pritisne do konca jaz pa tudi .... on se odpelje , jaz pa obstanem na mestu ... prva, druga .......... in šele potem se začnejo tisti dve toni premikat ... vam povem, sam sebi sem se smejal ....
Je pa čez dobrih 100m minil smeh mulca v japončku .... heheehehhe... in vsak nadaljni komentar je menda odveč ...
Kako lahko povrtaš na manjšo kubaturo in zakaj bi turbine odstranjeval?!
Omega je napisal/-a:Lep pozdrav !
Vidim, da sem vzbudil malo zanimanja
... ja, s tole mojo zadevo je pa takole : najprej zakaj nenavadni 5,2 ... to je v bistvu Corvettin "big block 5,7" , baje je bil surov uvožen iz ZDA in povrtan na manjšo kubaturo kot naj bi bil , torej malenkost čez 5,2 l ... dodana sta predelana turbopolnilnika , ki sta bila standardna oprema 3,6 litrskega V6 Lotusa ...drugače pa Omega z V8 motorjem niti ni nekaj tako zelo nenavadnega - GM je leta '99 namenil zanjo že znani Corvettin 5,7 in leto kasneje prvič predstavil najmočnejši model Omege B ... vendar serijska proizvodnja ni nikoli zares stekla , ostalo je le pri nekaj prototipih .... podvozje je (baje, po besedah prejšnjega lastnika) unikatno, izdelano v majhni delavnici v predmestju Manchestra , razširjeno ( koloteki so 22 cm širši kot pri klasičnem lotusu) .... avto kot takšen je res unikat . Izdelati so imeli namen 2 vendar je ostalo le pri enem . Zadevo je našel moj znanec in mi povedal zanj . Pa sem se malo pozanimal, stopil v kontakt z lastnikom in sva se dogovorila .... po nekaj tednih urejanja papirologije in po težkem slovesu od težko prigaranih tisočakov , je končno pristal v moji garaži ...
avto je kovinsko rdeče barve , a je bil slabo pobarvan , pa tudi nekaj let mirovanja in nabiranja prahu (pri prejšnjem lastniku) je naredilo svoje ... v glavnem , zdaj je razstavljen in čaka, da si bom vzel čas zanj .
Razmišljam o odstranitvi turbin, a še ne vem zagotovo kaj bom naredil .... vam nalimam kakšne slike, ko bom pri volji za fotografiranje , sicer pa trenutno tako ni veliko za videt .
Moram pa nekaj priznat ( da se boste lahko smejali ) : predlani se je vštric na križišču, ko sem čakal zeleno, ustavil mulček s Civic-om .... mali pogleda , se nasmeji in začne gnat japončka v "iberture" ... seveda mu "odgovorim" , hehehehehe ... ampak , ko se prižge zelena , pritisne do konca jaz pa tudi .... on se odpelje , jaz pa obstanem na mestu ... prva, druga .......... in šele potem se začnejo tisti dve toni premikat ... vam povem, sam sebi sem se smejal ....
Je pa čez dobrih 100m minil smeh mulca v japončku .... heheehehhe... in vsak nadaljni komentar je menda odveč ...
Omega je napisal/-a:Samo v odgovor tistim, ki ne razumejo kako je lahko kubatura bloka manjša od prvotno predvidene : organizirajte si kakšno strokovno ekskurzijo v eno izmed livarn in si oglejte surov blok motorja ... pa ne pozabite natančnih merilnih instrumento, da si boste lahko izračunali kubaturo surovca . Rezultat bo pa povedal koliko je možnega razpona ... enostavno, kajne ? Vse je v matematiki ...
Aja, formulo za izračun volumna valja najdete v kakšnem učbeniku za OŠ ali pa v logaritemskih tablicah
Slike bodo tudi prišle ko bo čas ... Sicer me pa kaj malo skrbi kaj verjamete in kaj ne , dejstvo je, da je zadeva pri meni v garaži in da je popolnoma resnična in otipljiva .
In še en odgovor na vprašanje, kateri V8 je imel oz ima 5200ccm ... to je Fordov V8, zasnovan že pred ll. svet. vojno , ki se je s konstantnimi spremembami obdržal vse do sredine 90-ih ... natančna kubatura znaša 5255ccm.
Zadovoljni ? Najbrž ne, ampak mene to kaj malo skrbi
Omega je napisal/-a:Samo v odgovor tistim, ki ne razumejo kako je lahko kubatura bloka manjša od prvotno predvidene : organizirajte si kakšno strokovno ekskurzijo v eno izmed livarn in si oglejte surov blok motorja ... pa ne pozabite natančnih merilnih instrumento, da si boste lahko izračunali kubaturo surovca . Rezultat bo pa povedal koliko je možnega razpona ... enostavno, kajne ? Vse je v matematiki ...
Aja, formulo za izračun volumna valja najdete v kakšnem učbeniku za OŠ ali pa v logaritemskih tablicah
Slike bodo tudi prišle ko bo čas ... Sicer me pa kaj malo skrbi kaj verjamete in kaj ne , dejstvo je, da je zadeva pri meni v garaži in da je popolnoma resnična in otipljiva .
In še en odgovor na vprašanje, kateri V8 je imel oz ima 5200ccm ... to je Fordov V8, zasnovan že pred ll. svet. vojno , ki se je s konstantnimi spremembami obdržal vse do sredine 90-ih ... natančna kubatura znaša 5255ccm.
Zadovoljni ? Najbrž ne, ampak mene to kaj malo skrbi
avto kot takšen je res unikat . Izdelati so imeli namen 2 vendar je ostalo le pri enem . Zadevo je našel moj znanec in mi povedal zanj .
splash je napisal/-a:Za vikend vozu rolls royce ghost 2013. Dober avto vendar
me je razocaral software ki je enak kot v 2,5x cenejsi
sedmici bmwju
splash je napisal/-a:Za vikend vozu rolls royce ghost 2013. Dober avto vendar
me je razocaral software ki je enak kot v 2,5x cenejsi
sedmici bmwju
ddean1 je napisal/-a:Hehe, po moje ''nabrišem'' vse
T - 84. cca 1200 HP (odvisno od goriva ki ga natočiš)
Vtisi - pospeški tako-tako (oz. sploh nimaš enega pravega občutka zaradi hrupa in tresljajev) , končna brzina - mizerna 80-100 (jo nisem dosegel)
Občutki - neprecenljivi
Bat_zajla je napisal/-a:splash je napisal/-a:Za vikend vozu rolls royce ghost 2013. Dober avto vendar
me je razocaral software ki je enak kot v 2,5x cenejsi
sedmici bmwju
Pa sej idrive naj bi bil najbolši na tržišču. Mogoče misliš da bi dizajn lahko spremenili?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov