Stran 1 od 2
idealni obrati
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:40 pm
Napisal/-a avtomobil
Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
Re: idealni obrati
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:44 pm
Napisal/-a kolesar
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
pomoje takrat ko se najmanj muči, ko deluje najbolj mirno, tiho
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:46 pm
Napisal/-a esem
Si ti aboniran na odpiranje butastih tem?
Za kakšen stil vožnje, relacija/mesto, željena poraba, avto, motor, ohranjenost, olje, svečke, naloženost itd itd te zanimajo idealni obrati?
Re: idealni obrati
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:48 pm
Napisal/-a im nobody
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
takrat ko ma največ navora
Re: idealni obrati
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:58 pm
Napisal/-a esem
im nobody je napisal/-a:avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
takrat ko ma največ navora
Torej bi ti po avtocesti z nekaterimi bencinarji pri 130 vozil v četrti (s Hondo morda celo v tretji?) :P
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:03 pm
Napisal/-a Energetik81
Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.
Lp
Re: idealni obrati
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:05 pm
Napisal/-a MANDZO
esem je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
takrat ko ma največ navora
Torej bi ti po avtocesti z nekaterimi bencinarji pri 130 vozil v četrti (s Hondo morda celo v tretji?) :P
s hondo v drugi

hahaha
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:33 pm
Napisal/-a esem
Energetik81 je napisal/-a:Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.
Lp
To v boldu je sploh prva pametna v temi.
Sprašuje pa za čim manjšo obrabo motorja in to verjetno ni pri 1800 obratih (povprečen bencinar). Stalna vožnja na spodnji meji obratov ne bo koristila življ. veku motorja.
So pa različni deli motorja itd z različnimi obrati različno obremenjeni - eni bolj pri 2000, drugi bolj pri 4000, tako da tudi hipotetičen primer vožnje pri stalnih obratih (povprečno najmanjše obrabe) ni dober, občasno je treba menjat obrate.
Kot sem rekel - spet butasto postavljeno vprašanje.
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:48 pm
Napisal/-a adis
off:jaz bi dal tole temo v "nima veze z avtomobilizmom"

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:55 pm
Napisal/-a kixs
Odvisno koliko navora in moci potrebujes.
Po ravnini bencinar med 2000 in 2500 obrati. Diesel cca 500 obratov manj.
lp
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:57 pm
Napisal/-a esem
adis je napisal/-a:off:jaz bi dal tole temo v "nima veze z avtomobilizmom"

oz v "zabavni kotiček"
Univerzalen in najkrajši odgovor avtorju teme -
Dosti gasa = višji obrati; malo gasa = nižji obrati!
Se sliši smešno, a vsebuje najpomembnejše za manjšo obrabo - to je, da ne matraš preveč motorja s pospeševanjem pri nižjih obratih in da ga ne turiraš brez potrebe (kot delajo nekatere stare mame. ko prestavljajo jajčka 2>3 pri 50 ali 60).
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 4:08 pm
Napisal/-a adis
esem je napisal/-a:
oz v "zabavni kotiček"
Univerzalen in najkrajši odgovor avtorju teme - Dosti gasa = višji obrati; malo gasa = nižji obrati!
Se sliši smešno, a vsebuje najpomembnejše za manjšo obrabo - to je, da ne matraš preveč motorja s pospeševanjem pri nižjih obratih in da ga ne turiraš brez potrebe (kot delajo nekatere stare mame. ko prestavljajo jajčka 2>3 pri 50 ali 60).
x2
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 7:38 pm
Napisal/-a lisko
Energetik81 je napisal/-a:Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.
Lp
S čim se eni obremnjujejo....... kak pa naj jaz potem vozim ko imam največji navor pri 2200 obratih? potem pa krivulja navora pada...... pri 4000 obratih pa ga skoraj več ni ( jeep)
Petka pa sploh nima obratomera..... kak naj te tisto skropucalo sploh vozim?:D
Mislim da bo tole res romalo v zabavni kotiček...... vsi ki odpirate take teme.... pa sploh vsi ki se s tem ubadate..... dajte mi reč nekaj. Kak bi vozli avto ki nima obratomera?
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 7:47 pm
Napisal/-a monster_d
Eni so se prav razvadili s totimi obratometri ja
Ucas smo use po obcutkih vozli pa je blo zmerom ok. Sej scasoma pogruntas kje motor deluje najbolj optimalno in kje je poraba najugodnejsa.
Re: idealni obrati
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 9:14 pm
Napisal/-a Bucko99
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
Kaj se motor med vožnjo uničuje??
Če je tako, potem je najbolje da se voziš z avtobusom, oz. čim manj s'' Avto,moj partner!!!!!!!! ''

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 9:35 pm
Napisal/-a el_diablo
kera glupa vprašanja.
sej valda slišiš kaj mu najbl paše,če pa nimaš občutka si raje kupi kolo(oz. še na vseh drugih forumih vprašaj za mnenje

)
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 9:47 pm
Napisal/-a BBoss
Čakam samo še na temo "kako hitro voziti v rikverc, da ne bom po nepotrebnem povečeval ozonske luknje" pa smo kompleni in lahko zapremo avtomobilizem.com, ker potem vemo vse.

Objavljeno: So feb 16, 2008 10:12 am
Napisal/-a Drocky
lisko je napisal/-a:..... dajte mi reč nekaj. Kak bi vozli avto ki nima obratomera?
Gas do daske pa ko ne vleče več šaltaš
Zdej pa mi je jasno zakaj se vedno hitrej vozim s slabšim avtom brez obratomera, ko pa s kakim ko ga ma
Drugače pa glih včeri sem se pelal za enim tdijem(sej vbistvu je važno sam to, da je bil novejši td motor) in nikjer ni šlo več ko 60, po mojem obratomerju do 2k obratov v 5. prestavi, pol pa se mu je naenkrat zgleda avto segrel al kaj in se je pelal ko nor, ker men se je pa prej mešal za njim in sem se mu začel na rit lepit ker ga nisem mogo prehitet. Js nevem al vi res mislite da so motorji od avtov pa turbine iz putra al kaj?? Si kupte pa tak avto, ko ga lahko vzdržujete ne pa da se dela gužva po cesti

Objavljeno: So feb 16, 2008 10:47 am
Napisal/-a Ivan36
To dogaja 1.9 TDi jem vedno ko spelujejo ne gre nikamor pol pa znori vem kako je sem vzil tistega s 130KM za po mestu ni in pika.
Drgače pa glede obratov men vedno laufa okol 2900 do 3300 1.8i benz

pač je tak optimiran hehe do 4000 pa pride ko gre čez 170kmh

ima pa skalo do 6500 pol pa rdeče polje huu

Objavljeno: So feb 16, 2008 12:10 pm
Napisal/-a Blinder
BBoss je napisal/-a:Čakam samo še na temo "kako hitro voziti v rikverc, da ne bom po nepotrebnem povečeval ozonske luknje" pa smo kompleni in lahko zapremo avtomobilizem.com, ker potem vemo vse.

Kaksne obremenitve pa prenese prenos za v rikverc?
