Stran 1 od 1

Zelo zelo kratek ''let'' za A340-600...

Objavljeno: Če nov 20, 2008 7:13 pm
Napisal/-a chevy
Morda ste že zasledili tole po mail-u, internetu...vglavnem preberite si. Slike priložene na koncu.


Čisto nov A340-600, najdaljše letalo na svetu, je stal v hangarju v Toulusu v Franciji in čakal na prevzem. Letalo ni imelo niti ene ure letenja.

Prevzemne teste naj bi v imenu kupca Etihad Airways izvedla ekipa ADAT, Abu Dhabi Aircraft Technologies.

Letalo so odpeljali iz hangarja na preizkusni poligon. Tam so vse motorje pognali s polno močjo, da bi preizkusili zavore.

Alarmi v kabini so pričeli tuliti, saj so motorji delali s polno močjo, letalo pa ni bilo pripravljeno za vzlet (predkrilca, zakrilca in podobno).

Enemu od ekipe ADAT je to pričelo presedati, zato je izvlekel varovalko senzorja za bližino terena (Ground Proximity Sensor), da bi utišal alarm.

Na ta način je želel prisiliti letalo, da bi mislilo, da je v zraku. To mu je tudi uspelo. Računalniki so v trenutku sprostili zavore, kar je katapultiralo letalo naprej.

Sprostitev zavor, ko je letalo v zraku, je eden od varnostnih mehanizmov, ki preprečuje, da bi piloti pristajali z blokiranimi kolesi, o čemer pa ekipa arabcev na krovu ni imela pojma.

Nobeden od ekipe arabcev se ni spomnil, da bi zmanjšal moč motorjev. Letalo vredno 180 milijonov je treščilo v varnostno ograjo - totalka.

Od devetih ljudi na krovu so jih pet odpeljali v bolnico.

Celo zgodbo so prikrili, da ne bi žalili čustva arabcev. Po enem letu so po internetu pričele krožiti slike. Zid proti letalu 1:0.

Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Če nov 20, 2008 8:15 pm
Napisal/-a myster
Slika

hehe.junaki...jst sam rečem: read the instructions.

Objavljeno: Če nov 20, 2008 8:58 pm
Napisal/-a lumpii
myster je napisal/-a:Slika

hehe.junaki...jst sam rečem: read the instructions.


Ameri še lepše povejo :RTFM






Kaj pomeni????





Read the fucking manual.



:lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 7:54 pm
Napisal/-a splash
drgač je tole že dolgo zunaj. tele slike so bile na airlinersih 3 dni po nesreči...

ni pa tukaj da kar gfas odvzameš pa neha. tole se je precej katapultiralo in nimaš kaj več popravljat ko narediš tako napako...

je pa fora v tem da je bil avion že skeširan in pol airbus ni hotel dat denarja nazaj ker so ga sami uničli. ne vem kaj je potem to blo s tem dnarjem, samo po moje se etihad niti ni tko sekiral za vse skupaj...