Stran 1 od 2
0-100 km/h v 2,1 s
Objavljeno: To feb 24, 2009 3:39 pm
Napisal/-a MyWay!
Objavljeno: To feb 24, 2009 4:00 pm
Napisal/-a dinamic00
Zanimovo ja ... bolj kot pa gre pa crkuje tut

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 12:20 pm
Napisal/-a Blinder
Sam teh 2,1 sekund je do 97 kmh. In so jih dosegli na tisti lepljivi podlagi od drag-stripa.
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:43 pm
Napisal/-a ule
Podobni pospeški kot pri avtomobilih nekdanje grupe B v rally-u.
Objavljeno: Pe feb 27, 2009 12:06 am
Napisal/-a Blinder
lenivec je napisal/-a:ja in? kaj bi s tem rad povedal da pod takimi pogoji pa 2.1 pač ni problem al kaj?
Hocem povedat, da v normalnih pogojih, kot se meri pospesek 0-100, bi rabil več.
Sploh pa je malo verjetno, da bo avto pospesil do 100 v krajsem casu kot zaviral. Pri zaviranju vsa 4 kolesa grabijo...
Objavljeno: So feb 28, 2009 12:58 am
Napisal/-a R 26
če se je merlo pospešk na drag-stripu (kr kol pač je tu) se ne upošteva zračni upor, tako da do 100 km/h potrebuje malce več.
Objavljeno: So feb 28, 2009 1:11 am
Napisal/-a el_diablo
večina tle(99.3 %) si ne more predstavljat niti kaj je 5s do 100,kaj šele 2-3 s. tok da zverinca more hudo v zic prpopat.

Objavljeno: So feb 28, 2009 1:13 am
Napisal/-a el_diablo
Blinder je napisal/-a:Sam teh 2,1 sekund je do 97 kmh. In so jih dosegli na tisti lepljivi podlagi od drag-stripa.
kaj ma to veze?
dejstvo je da je avto v najidealneših pogojih v tem cajtu zmožen do tolk stegnt,in to je to.

Objavljeno: So feb 28, 2009 12:25 pm
Napisal/-a Pero
R 26 je napisal/-a:če se je merlo pospešk na drag-stripu (kr kol pač je tu) se ne upošteva zračni upor, tako da do 100 km/h potrebuje malce več.

Objavljeno: So feb 28, 2009 8:05 pm
Napisal/-a Blinder
el_diablo je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Sam teh 2,1 sekund je do 97 kmh. In so jih dosegli na tisti lepljivi podlagi od drag-stripa.
kaj ma to veze?
dejstvo je da je avto v najidealneših pogojih v tem cajtu zmožen do tolk stegnt,in to je to.

To je kot da bi jaz rekel, da moj avto doseze 100 kmh v 2,8 sekund. Tolko bi porabil, če ga vrzem v prsti pad v vakumu. Tisti "katalogni" pospesek 0-100 kmh se naredi na normalnem asfaltu.
Tisti top fuel drag avti pa pospesijo na 400 metrov s povprecnim pospeskom 3g

noro
A mi zna kdo razlozit, kaka je tista podlaga na drag stripu, pa kako je mozno, da se na njej naredi več ko 1g pospeska brez downforcea?
Objavljeno: So feb 28, 2009 8:23 pm
Napisal/-a Prokarjon
Ne morem se zadržat...
...zelo brezupel poizkus (vsaj tako izgleda) naredit "superšportnika"... da jim drsi sklopka... pa to je med osnovnimi stvarmi pri takih konjih (ali katerih koli)...
3 mio.... japajade... za kaj... ševroletov motor z sklopko (narejeno za 700 konjev) in dvema turbinama (ki skupaj ne koštata z vsemi priapadjočimi kosi 100.000€)... smeh... kaj več je teško rečt za ameriški "ponos"....
PS: tista o zračenem uporu je pa res bosa... če se nisi zatipkal si napisal zelo veliko bedarijo, čeprav vem da hočeš povedati da pač ostali avtomobili niso testirani na dragrace podlagi in to je res...
Objavljeno: So feb 28, 2009 8:26 pm
Napisal/-a Prokarjon
Blinder je napisal/-a:A mi zna kdo razlozit, kaka je tista podlaga na drag stripu, pa kako je mozno, da se na njej naredi več ko 1g pospeska brez downforcea?
Brez zamere ampak še ena zelo bosa... brez downforca??? downforce kvečjem le omejuje pospeške... to je tuje ime za potiska avta k tlem... in ta kontra-razmerno poslabšuje pospešek in končno hitrost... na sam pospešek oz. oprijem gum naravnost pač nima dobrega vpliva.... prej slabega
Objavljeno: Ne mar 01, 2009 9:16 am
Napisal/-a Pero
Blinder je napisal/-a:Hocem povedat, da v normalnih pogojih, kot se meri pospesek 0-100, bi rabil več.
Sploh pa je malo verjetno, da bo avto pospesil do 100 v krajsem casu kot zaviral. Pri zaviranju vsa 4 kolesa grabijo...
Proizvajalci vedno merijo pospešek v najboljših možnih pogojih

Misliš da merijo v dežju in snegu?
Zakaj nebi mogel bolje pospeševati od zaviranja? Pri navadnih avtih je morda to res, pri superšportnih pa ni. Pri zaviranju se teža prenese na sprednja (ožja) kolesa, pri pospeševanju pa na zadnja (širša) in s tem se še dodatno popravi oprijem + več ko je moči, bolj gre naprej

sam si tudi omenil dragsterje ki imajo še več moči in še boljši pospešek.
Blinder je napisal/-a:el_diablo je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Sam teh 2,1 sekund je do 97 kmh. In so jih dosegli na tisti lepljivi podlagi od drag-stripa.
kaj ma to veze?
dejstvo je da je avto v najidealneših pogojih v tem cajtu zmožen do tolk stegnt,in to je to.

To je kot da bi jaz rekel, da moj avto doseze 100 kmh v 2,8 sekund. Tolko bi porabil, če ga vrzem v prsti pad v vakumu. Tisti "katalogni" pospesek 0-100 kmh se naredi na normalnem asfaltu.
Tisti top fuel drag avti pa pospesijo na 400 metrov s povprecnim pospeskom 3g

noro
A mi zna kdo razlozit, kaka je tista podlaga na drag stripu, pa kako je mozno, da se na njej naredi več ko 1g pospeska brez downforcea?
Tista podlaga je asfalt podoben navadnemu asfaltu.... samo malo bolj primeren za oprijem.
Downforce pri speljevanju nima vpliva, bolj vpliva težišče, moč, vzmetenje...
Sicer je pa Ulitma narejena bolj kot dirkalni avto, ostali superšportniki so pa nekaj vmes med športnimi in dirkalnimi avti. Torej z dovolj moči lahko naredi marsikaj.
Objavljeno: Ne mar 01, 2009 5:07 pm
Napisal/-a Blinder
Prokarjon je napisal/-a:Brez zamere ampak še ena zelo bosa... brez downforca??? downforce kvečjem le omejuje pospeške... to je tuje ime za potiska avta k tlem... in ta kontra-razmerno poslabšuje pospešek in končno hitrost... na sam pospešek oz. oprijem gum naravnost pač nima dobrega vpliva.... prej slabega
Downforce je potisk aerodinamike na avto... Formule 1 imajo(velja za bivše 3.0) največji pospešek pri cca 160 km/h, zaradi downforce-ja. POmaga downforce, pomaga, sam kot je napisal nekdo pred mano, pri tako nizkih hitrostih ima minimalen vpliv.
[quote:"pero"]
Proizvajalci vedno merijo pospešek v najboljših možnih pogojih Exclamation Misliš da merijo v dežju in snegu?
[/quote]
Mnja najboljsi pogoji.... to ze, ampak brez pretiravanja. Če bi ga dali na kaki drag strip bi blo ze goljufanje. Ali po klancu navzdol.
Objavljeno: Ne mar 01, 2009 5:54 pm
Napisal/-a Prokarjon
@Blinder:
Enostavno ne drži kar govoriš... downforce pospeškom škoduje... enostavno zato ker pri nizki hitrosti niti približno ne daje tistega potiska k tlom da bi avto imel boljši grip (če že je njegov kasnejši negativni efekt vplivnejši) medtem ko pri večjih hitrostih avto navadno nima več take moči da bi vrtel v prazno,...zatorej samo ustavlja avto ker povzroča nepotrebno trenje.
glavna vloga downforce-a (ne downforce-ta) je v ovinkih in pri zaviranju
Objavljeno: Ne mar 01, 2009 8:24 pm
Napisal/-a Blinder
Prokarjon je napisal/-a:@Blinder:
Enostavno ne drži kar govoriš... downforce pospeškom škoduje... enostavno zato ker pri nizki hitrosti niti približno ne daje tistega potiska k tlom da bi avto imel boljši grip (če že je njegov kasnejši negativni efekt vplivnejši) medtem ko pri večjih hitrostih avto navadno nima več take moči da bi vrtel v prazno,...zatorej samo ustavlja avto ker povzroča nepotrebno trenje.
glavna vloga downforce-a (ne downforce-ta) je v ovinkih in pri zaviranju
NEnenene ti se motis
Formula 1 3.0 so imele po 900 konjev in 600 kg. Je kar dosti gripa potrebovala, da je spravla na tla vso moč. Downforce ji je pomagal pri pospesevanju, kot sem rekel, pri cca 160 km/h so imele teleformule najvecji pospesek. Pri nizki hitrosti je res, da ne daje nekega potiska. Normalen avto res nima neke potrebe po downforce-ju, ker ni dovolj mocen. Formula 1, dragsterji pa tale corvetta z 1600 konji pa ji downforce pomaga ane.
Downforce povzroča vecji kotalni upor, ker je večja teza na kolesih. Spojlerji pa oblika za downforce pa proizvaja večji zračni upor. Mislim pa če sam pravis, da downforce pomaga pri zaviranju, pol bi moralo bit tut tebi logično, d apomaga tudi pri pospeševanju. vecji grip...
Objavljeno: Po mar 02, 2009 11:13 am
Napisal/-a Prokarjon
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds
0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds
0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds
*F1 2006
Logika da ima največji pospešek relativno na začetku, ker vsak dodatni kilometer doda tudi dodatno breme za premagovati (zračni upor)----> torej downforce samo še poslabša pospešek (več kot pripomore!, ne trdim pa da nima nobenega vpliva)
Pri bremzanju pa gre za kontra pojav kjer začneš pri recimor 200kmh in že imaš velik downforce, ki ga potrebuješ za čim večji oprijem za zaviranje do 0kmh. Zato je sorazmerno dober učinek (hitreje kot greš bolj ti pomaga), saj pri zaviranju hočeš čimvečji upor (padalo bi bilo najbolše za največji pojemek) medtem ko pri pospeševanju bi ti pomagal le pri relativno nizki hitrosti a ravno tam nima skoraj nobene vloge zaradi premajhne hitrosti. Torej pri pospeševanju pa ravno hitreje kot greš manj ga rabiš in tudi čedalje bolj omejuje pospešek... torej je njegov učinek kontra sorazmeren.
Objavljeno: Po mar 02, 2009 8:44 pm
Napisal/-a Blinder
Prokarjon je napisal/-a:0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds
Sem pogledal na netu, pa sem nasel razlicne podatke, na wikipediji pise tole kar si kpiral sem.

noro.
Objavljeno: Po mar 02, 2009 11:19 pm
Napisal/-a myster
ja pa bi se kr strinju. dirkalnik še tono nima, konje pa 800 ali več. vem da je blo govora da so dirkalniki meli več kot 1000 konjev, potem pa je FIA prepovedala tubine in omejila število valjev.
hočem povedat da dirkalnik ma zlo majhen upor in je čist možn da ma do 100 slabi 2 sekundi.
http://www.youtube.com/watch?v=oahaNKEGfvc