Stran 1 od 1

Sorazmerje med časom vožnje ter porabo

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 8:17 am
Napisal/-a bostek
Zanima me kakšen način vožnje bi moral uporabit, da dosežeš čim manjšo porabo ter do cilja prideš najhitreje... zanima me za recimo motor 1.3 DTJ, 75 KM v eni nagradni igri...

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 8:52 am
Napisal/-a _furby_
a to je kaka nagradna igra, kot je tista z novim polotom? :D

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 9:06 am
Napisal/-a bostek
Tukaj se gre da čim hitreje prevoziš neko progo z najmanjšo porabo...

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 11:33 am
Napisal/-a IcEm4n
To verjetno misliš na Žurnalovo nagradno igro Varčen voznik?

To bi tud mene zanimalo (sm se prjavu) :D

Re: Sorazmerje med časom vožnje ter porabo

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 2:39 pm
Napisal/-a Energetik81
bostek je napisal/-a:Zanima me kakšen način vožnje bi moral uporabit, da dosežeš čim manjšo porabo ter do cilja prideš najhitreje... zanima me za recimo motor 1.3 DTJ, 75 KM v eni nagradni igri...

1. voziti moraš čimbolj enakomerno (brez bremzanj in pospeševanj)
2. voziti moraš čimbolj po ravnem (brez klancev)
3. voziti moraš pri optimalni hitrosti posameznega vozila pri optimalnih obratih. Za omenjeno mašino bi rekel da je optimum nekje pri 70-80km/h v peti prestavi.
4. ugasni luči/klimo/ventilacijo, odstrani vso odvečno težo in nabij gume na max dovoljen pritisk.

Obstajajo tudi bolj hardcore in radikalni načini vožnje - pulzirajoča vožnja. Voziš recimo med 60 in 90 km/h in to tako, da od 60-90 zmerno do močno pospešiš, pri 90 ugasneš mašino, daš v ler in počakaš da se hitrost spet zmanjša do 60km/h. Potem spet vžgeš in pospešiš. Tako motor dela pri optimalnih obratih ali pa sploh ne dela. Na ta način se dosegajo minimalne porabe - seveda pa tak način vožnje ni dopusten in varen v normalnem prometu. Prav tako ne ugasnjene luči in preveč napumpane gume. Za tekmo v min porabi pa bi bilo OK. :D

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 2:46 pm
Napisal/-a IcEm4n
no, tole je res že mal preveč hardcore :lol: :lol:

Drugače pa več ali manj drži to, kar si napisu - čim manj pospeševanja in bremzanja, mal predvidevat stanje semaforjev itd itd...

Re: Sorazmerje med časom vožnje ter porabo

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 4:10 pm
Napisal/-a el_diablo
Energetik81 je napisal/-a: pri 90 ugasneš mašino, daš v ler in počakaš da se hitrost spet zmanjša do 60km/h. Potem spet vžgeš in pospešiš. Tako motor dela pri optimalnih obratih ali pa sploh ne dela.


verjetno ne veš,da ko pri avtu gas spustiš,da je poraba 0 ,pa tut ča ma motor 5000 obratov ;)

Re: Sorazmerje med časom vožnje ter porabo

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 4:14 pm
Napisal/-a MatejW
el_diablo je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a: pri 90 ugasneš mašino, daš v ler in počakaš da se hitrost spet zmanjša do 60km/h. Potem spet vžgeš in pospešiš. Tako motor dela pri optimalnih obratih ali pa sploh ne dela.


verjetno ne veš,da ko pri avtu gas spustiš,da je poraba 0 ,pa tut ča ma motor 5000 obratov ;)

glih mislo napisat, da pustis da masina bremza, ne pa da das v ler...

Re: Sorazmerje med časom vožnje ter porabo

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 10:07 pm
Napisal/-a Energetik81
el_diablo je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a: pri 90 ugasneš mašino, daš v ler in počakaš da se hitrost spet zmanjša do 60km/h. Potem spet vžgeš in pospešiš. Tako motor dela pri optimalnih obratih ali pa sploh ne dela.


verjetno ne veš,da ko pri avtu gas spustiš,da je poraba 0 ,pa tut ča ma motor 5000 obratov ;)

Ja vem da je poraba 0, ampak takrat mašina bremza, ker pretvarja kinetično energijo v toplotno. Ti pa nočeš da bremza, ampak hočeš čim dalj priti. Zato je energijsko bolj učinkovito, če takrat mašino ugasneš. Pa nisem se jaz to zmislil, ampak tako delajo nekateri ekstremisti, ki tekmujejo v min porabi (preberite malo ameriške forume). Je pa tudi fizikalno to jasno.