igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 Sr jun 30, 2010 6:25 pm

Mall offtopic: klima recimo porabi pol litra goriva na uro. Ker pri mestni vožnji v eni uri narediš bistveno manj km, kot na AC, je vpliv klime na porabo pri počasni vožnji bistveno večji.
Iz tega tudi sledi, da se s klimo splača čim hitreje peljat, ker hitreje prideš na cilj in je tako manj časa prižgana. Če ignoriramo s hitrostjo eksponentno naraščajači zračni upor seveda... :)
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar Po jul 05, 2010 4:02 pm

Pri recimo Mazdi 2 75KM, ko se pelješ po klancu dol je čutit kot, da bi retarder prižgal... Pri Bravi 105KM se praktično ne čuti, pri Delti HF 193KM se pa spet čuti dokaj močno...
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po jul 05, 2010 7:51 pm

včeraj v hrib, 5 v avtu in sem jo izklopil pri 100 - ne bi rekel, da se je kaj poznalo (tudi potem ko sem jo vklopil). res minimalno trzne, ko zalaufa kompresor. clio 1.4 16v
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3786
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 05, 2010 8:01 pm

Ja, v mestu se splača čimprej prit na cilj, samo po mestu tudi ponavadi nimaš neke izbire kolko hitro boš vozil, paja, če te dobijo na kak radar je kriza.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jul 05, 2010 8:01 pm

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:včeraj v hrib, 5 v avtu in sem jo izklopil pri 100 - ne bi rekel, da se je kaj poznalo (tudi potem ko sem jo vklopil). res minimalno trzne, ko zalaufa kompresor. clio 1.4 16v
Zanimivo...pri našem cliu z enakim motorjem se tako pozna kot da bi jih pol pomrlo...pri pospeševanju seveda.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jul 05, 2010 9:21 pm

Povprecni avti imajo manj moci in manjse zahtev po hlajenju.
Po domace povedano, ne rabijo odvajat toliko toplote. Mocnejsi avti imajo se dodaten locen hladilnik olja, intercooler, ce imajo turbo motor, kar vse zahteva vecji pretok zraka spredaj.

pinjas je napisal/-a:meni je pa vedno bilo čudno to da je hladini sistem pri avtih zelo zaprt spredaj. Športni avtomobili imajo velike rešetke za azjem zraka, normalni civilni avti pa nimajo skoraj nič tako d ane vem kako se uspe hladilnik hladit saj ej zelo malo izpostavljen direktnemu zraku. Kaj pa če s enamontira debelejši in večji hladilnik?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black To jul 06, 2010 5:26 pm

Pri 156-ki 1.8 T.S. z 145KM se je na moči poznalo ogromno. Pri BMW ju z 3.0 dizlom pa tudi pod razno ne čutim da bi bil kej švohejši.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Sr jul 07, 2010 8:36 am

ja sej to je pa že en tudi povedal da se mu pri dizlu skorj nič ne pozna, pri bencinarju pa kar malo. Pa opazil sem tudi da je razlika v ročni in avtomatski klimacki napravi. Pri sedaj ze bivšemu passatu (1.8t) kateri je imel avtomatsko se je poznalo zelo zelo malo, pri mojemu pa kot sem ze umenil pa zelo veliko. Je pa tudi definitivno razlika o starosti avtomobila in pa veliko je razlike med znamkami
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr jul 07, 2010 9:32 am

Megane coupe 1.6 16v 79kW.... Pri speljevanju z klimo se ogrooomno pozna...

Megane 1.9 dci 88kw , pa sploh ne opazim razlike....
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Sr jul 07, 2010 10:31 am

jaz osebno ne opzaim nobene razlike ob uporabi klime, pa vozim clioja 1.6 16V, ki ima za povrh še avtomatski menjalnik. klima je 90% časa naštimana na AUTO.

ko pač treba prehitevati ali kaj, se pač stisne pedal do konca, pa je :D
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Ne jul 11, 2010 10:15 am

Sošolcu dela avto samo po treh cilindrih in ko izklopi klimo se čuti kako avto poskoči.
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Ne jul 11, 2010 8:06 pm

gofra je napisal/-a:Sam ne bom nikdar pozabil Punta Mk II s 60 konji, ki je bil totalna nepremicnina z vklopljenim kompresorjem (no, ob izklopu, roko na srce, bistveno drugace ni bilo :D)....
LpF


Se podpišem pod tole. Meni je tudi ta avto ravno zaradi tega ostal v spominu. Motor je za moje pojme katastrofalen, popolnoma rahitičen kar se navora tiče. Potem pa prižgeš še klimo in rabiš milijon enih obratov, da se v manjši klanček na semaforju spelješ z mesta.
Ma ej ne vem ... Če bi jst mel tak avto, bi ga zdele polet vedno v prvi kar do blokade nateral do 50, pa potem vozil lepo naprej s to brzino :lol:
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Ne jul 11, 2010 8:38 pm

ManIAK je napisal/-a:Megane coupe 1.6 16v 79kW.... Pri speljevanju z klimo se ogrooomno pozna...

enako pri Meganu Break...isti motor
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jul 11, 2010 8:44 pm

pr men se tut pozna mam obcutek da gre avto bol ko je klima przgana.mogoce dobi vec goriva ko przges klimo pa bol gre.zato je tutu poraba vecja :lol: :lol:
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Ne jul 11, 2010 8:47 pm

Volvo S40 1.8 - Se nič ne pozna
Volvo S60 D5 - Se nič ne pozna

Me prav zanima, kakšen občutek je to :D
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po jul 12, 2010 12:18 am

ker je ze tema o tej klimi.. bi vas prašal nekaj:
zadnjič se vozim pri liki po AC in mi kaže da je zunaj 34°C. ali se sploh splača vklapljat na aUTO ali samo dam kroženje zraka z vklopljeno klimo? se mi je zdelo, da se manj hladi ko ni bilo vklopljeno kroženje zraka..
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jul 12, 2010 7:02 pm

V primeru notranjega kroženja ohlaja že malenkost ohlajen notranji zrak, v primeru zunanjega pa vroč zunanji zrak.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Po avg 02, 2010 8:21 pm

pri kangoo 1.9 dci 80konjev se klima ne pozna nič,
pri kiji sephiji 1.5 90 konjev je razlika pri približno 3500obratov avto kr cukne ,ne zelo ampak čist tolk da se začuti, in pri speljevanju mu kr odvzame moč
pri fiat bravo 1.6 105 konjev pa je razlika več kot očitna sploh v nizkih obratih
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm
Kraj: Novo mesto, Slovenija

Napisal/-a pugi405 Po avg 02, 2010 11:06 pm

2.0 HDI... ne opazim razlike...
Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To avg 03, 2010 6:12 am

Bugatti veyron, ne opazim nikakršne razlike.
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov