Hm zakaj toliko govora in računanja, teža, upor itd. odgovor je preprost po klancu navzdol je poraba 0 oz. najmanjša kar je možna. Potem druge stvari, ko zavirate z motorjem ne zavirate z bremzami ter tudi ne premika nog... zato se ploščice ne obrabljajo. AC, klanci, teža, velikost ja vse upliva na to ampak, če poznaš neko cesto npr. na glavni cesti, če se vozite po nekem velikem klancu navzdol boste imeli npr. v 3 prestavi in npr. 2000 rpm motor bo lepo zaviral poraba bo 0 oz. najmanjša možna poraba. in to je vse!
Mislim, da malo preveč komplicirate v te zadeve tudi jaz ne gledam na porabo pa mi pije avto 12l/100 ampak, če je klanec dolg imam v primerni prestavi in se lepo peljem dol po klancu brez zaviranja... seveda prišparal neboš veliko na bencinu ampak na dalši čas se pa pozna na zavornih ploščican in na bencinu in to je vsa znanost.
Sedaj, če vozite po AC 100km/h in na vsake manjšem klancu zavirate z motorjem od 120 -> 100 km/h in potem komaj dodate gas je neumnost, če gledate na vsak cent pri bencinu je boljše, da si kupite 1.0 / 60 KM samo pol ne stokat ko boste prehitevali avto v škarje in naredili nesrečo
tak avto ste kupili taka poraba je na to bi že prej pomislili, ali lahko vzdržujem avto in ali sploh potrebujem tako močan avto. Sedaj, če se peljete po nekem zelo dolgem klancu pa lahko normalno prestavite v primerno prestavo in se lepo peljete dol brez zaviranja. Ampak še vedno se vozite normalno hitro po omejitva z klimo... ali boste sedaj šparali še z klimo kot nekateri pišejo "jaz imam klimo izklopljeno, da je poraba manjša" ma kaj boste sedaj gledli na vsak cent in se raje potili v avti kot prižgali klimo mislim nevem no ma kaj vam nje.
Jaz sem kupil tak avto takšna je poraba in to je to, če bi gledal na porabo bi kupil neko blajno 1.0 / 60 KM in kaj bi delal s takm avtom... Zaželel sem si tak avto 2.5 / 170 KM pogledal sem stran na kateri uporabniki pišejo koliko jim porabi nek avto tukaj lepo vidiš kaliko v resnici avto porabi in ne gledat tovarniške rezultate in no avto sem si zaželel kupil in to je to toliko porabi klimo imam vedno vključeno in porabo niti ne gledam tak avto toliko KM... toliko porabi to je to. Preveč fantaziraste.... in ja poraba v leru je velika! najboljše je, da se vozite 100 - 130 km/h z tempomatom tukaj je poraba zelo majhna, če že gledate na porabo, ker motor ne trpi... in, če tempomat zazna da je klanec navzdol bo malo zaviral in bo poraba lahko za 2l manjša on prejšnje porabe tak, da z tempomatom boste skoraj najboljše izkoristili zaviranje motorja zakaj ker vedno vam bo držal enako hitrost. Brez tempomata npr. da se vozit z 3-4 osebami v avtu z hitrostjo 120km/h se boste pogovarjali... in bo hitrost padla na 100 km/h in potem boste spet dodali gas (večja poraba) tempomat pa vedno drži enako hitrost in vedko kjer bo že majhen klanec bo motor takoj zaviral in, če je prej bila poraba 8l bo sedaj lahko 7l.
Hrub v avtu ja v nekateri avtih je zelo močan hrub saj imaš glasbo niti ne slišiš hm ne vedno se pelješ s punco, družino... in sedaj novi avti imajo tudi 4000+rpm pri 130km/h em vozil sem i30 in Mazda 3 - 1.6 / 105 in hrub je zelo močan in se niti nisem mogel pogovarjat z prijateljem sploh nevem zakaj delajo tako neumne avte pa vsaj kabino, da bi dobro izlirali ampak niti tega ne morejo. Potem se pa peljem z mojim avtom je prav tako bencinc in pri 130km/h imam točno 2500 rpm avta oz. motorja ne slišiš popolnoma nič!
In poraba po klancu na vzdol je 100% manjša kot v leru! Meni pokaže BC 0 ko motor zavira!