igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

GOLF 2 postaja starodobnik.

Napisal/-a moj-avto Če mar 28, 2013 5:45 pm

VIR:http://www.volan.si/novosti/novice/1944-volkswagen-golf-ii/

Čeprav so Nemci ob razvoju druge golfove generacije poskrbeli za popolnoma novo konstrukcijo, ki je prinesla tudi nekoliko večje karoserijske mere, daljšo medosno razdaljo in posledično več prostora v notranjosti potniške kabine, lahko v primeru oblike druge generacije modela golf govorimo samo o oblikovalski evoluciji prvotne italijanske ideje, ki je prvotnemu golfu zagotovila odlično naklado (izdelanih približno 6,72-milijona primerkov).

Predstavniki vseh ostalih generacij niso bili nikoli tako uspešni kot prvotni italijansko oblikovani original (golf II: 6,4-milijona izdelanih primerkov, golf III: 4,96-milijona izdelanih primerkov, golf IV: 4,92-milijona izdelanih primerkov, golf V: 3,2-milijona izdelanih primerkov, golf VI: 2,85-milijona izdelanih primerkov…), svoj delež pri tem 'neuspehu' pa je prispevala tudi čedalje krajša življenjska doba. Prvotni model so izdelovali skoraj 10 let, podobno je bilo tudi s predstavniki druge generacije, danes pri Volkswagnu menjajo modelne generacije že na 4 leta…

Golf druge generacije (dolžina (modelno leto 1987/88): 3985 mm, širina: 1680 mm, višina: 1405 mm, medosna razdalja: 2475 mm, masa avtomobila: od 845 (1.3, 55 KM) do 1245 kg (1.8 4WD country, 98 KM, modelno leto 1990/91)), ki smo ga po zaslugi sarajevskih montažnih trakov zelo dobro poznali tudi v naši nekdanji skupni državi, je za nemško znamko pomemben iz več razlogov. To je prvi volkswagen, ki je nastajal po zaslugi avtomatiziranih procesov proizvodnje, poleg tega je golf II premogel tudi novost v obliki pocinkane karoserije. To je tudi prvi serijski golf, ki je prejel sistem ABS, katalizator izpušnih plinov ter stalni štirikolesni pogon (Syncro), ki se je v golfu pojavil leta 1986. Leta 1989 smo dobili prvega 'supergolfa' (GTi G60/G60 rally), ki so ga Nemci opremili z mehanskim kompresorjem, ki mu je lahko zagotovil 160 KM iz 1,8-litra delovne prostornine. Ker je imel takšen prisilno polnjeni in bencinsko gnani golf malenkost višjo maso (1080 kg) kot današnji polo 1.2 s 60 KM (1067 kg), so bile temu primerne tudi vozne zmogljivost (0-100 km/h: 8,3 sekunde, največja hitrost: 216 km/h). Podobne zmogljivosti ima danes tudi veliko bolj aerodinamičen, vendar tudi precej težji golf VII 1.4 TSI (masa avtomobila: 1346 kilogramov, 160 KM, 0-100 km/h: 8 sekund, največja hitrost 220 km/h).

Leta 1990 se je pojavil legendarni golf country, 'visoko nasajena' 5-vratna kombilimuzina s stalnim štirikolesnim pogonom, ki so ga Nemci razvili že leta 1986 v sodelovanju s tedanjo korporacijo Steyr-Daimler-Puch. Ta spiritualni predhodnik današnje Volkswagnove družine 'cross' modelov se je pojavil rahlo prezgodaj, ker smo se v tistih časih na njegov račun dobro nasmejali, temu primerne pa so tudi proizvodne številke. Za nakup tega 'urbanega SUV' avtomobila se je takrat odločilo samo približno 7.700 kupcev s 'posebnim okusom', zato so ga Nemci po samo enem letu serijske proizvodnje hitro poslali v tovarniški muzej, kjer mu še danes pripada vloga najbolj zgrešenega modela, ki mu je na začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja večina kupcev obrnila hrbet. V današnjih, rahlo zmedenih časih bi bil ta 'športni' ter 'dinamični' golf country s 'kupejevsko' strešno linijo in 'kupejevskim zadkom' nedvomno uspešnica.
Avto, moj partner!
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov