Stran 1 od 2
Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 11:10 am
Napisal/-a Sale
PEUGEOT 205 T16 Group B Rally Car
AUDI SPORT QUATTRO S1 Group B Rally Car
FORD RS 200 Group B Rally Car
LANCIA O37 Evo 2 Group B Rally Car
Če ima še kdo kakšne slike naj jih da gor - v tej rubriki namreč ne velja "omejitev" slik

.
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 12:09 pm
Napisal/-a pro2c
za tistega audija sem slisal da je imel brutalno dosti konjev in da so zaradi prevec nesrec potem dali omejitev konjev na vse avte...
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 12:38 pm
Napisal/-a damjand
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\tommy2.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\renault5.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\renault_5_turbo.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\ren.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\R_5_Turbo.jpg
F:\\Moji dokumenti\\DAMJAN\\Ren\\02.jpg
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 3:23 pm
Napisal/-a dobek
sale: roverja si pozabil... (slike tud jaz nimam, oz. ne najdem nikjer)
ta mala j***a me je najbolj sokirala, ko sem zvedel, da so njegov motor malenost predelali in vsadili v jaguarja xj220
bom pa probal popoldan poiskat...
PS
skoda, da so avti bili prevec v zraku in ne na cesti, pa da je bilo toliko smrtnih zrtev, da so razred leta 84 ali 85 prepovedali...
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 3:26 pm
Napisal/-a kobreti
Meni se zdi ,da so to lancio prepovedali delat,ko je en zbil gledalce pa ,ko se je oni finec ubil!
Popravite me ,če ni prav!
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 6:49 pm
Napisal/-a din
Lancia ima se eno hujso zverino z 500+ KM S4 in v tej se je ubil Toivonen na Corsici, kar je dokoncno prekinilo tekmovanje Gr.B, se prej pa je med gledalce na tekmi Wine rally na Portugalskem zgrmel Ford RS200
Dobra stran group B
http://www.stormloader.com/groupb/lancia.html in
http://autozine.kyul.net/strange_car/strange_60.htm
S4
motor
ce se kdo znajde
Rover
http://www.stormloader.com/groupb/photos/austin.jpg
ocitno so ga stezka drzali na progi

[Sporočilo uredil/a din na dan 13.02.2003 ob 17:37 GMT]
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 6:51 pm
Napisal/-a dobek
na Corsici sta dve uri mrtva lezala v prepadu...
Re: Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 6:55 pm
Napisal/-a dobek
din pravi:
Rover
ocitno so ga stezka drzali na progi

ne samo roverja...ce se spomnis kakih posnetkov, bos vedel kajs em mislil s tem, da so avti bili vec v zraku kot na cesti
o tehnicnem razvoju takratnega obdobja pa toliko, da bo audi v TTju uporabil enak princip menjalnika, kot ga je imel ur-quattro (S1)
Re: Grupa B legende - slike
Objavljeno: Sr feb 12, 2003 9:10 pm
Napisal/-a Sale
Vem, da sem še marsikaterega pozabil. Te sem dal gor samo tako za "vzorec", za obujanje spominov

. Bom ob priliki dal gor še kakšne podrobnejše podatke o teh avtih.
Objavljeno: Ne mar 02, 2003 9:04 pm
Napisal/-a Skot_Racing
AHhh,končno še kak človk ki ima rad legende. To je bil rally. Ne pa zdej,ko se s 'samo' 300 konjev furajo okol. Včas pa 600 konjev in po kolovozih. To pa je blo!
Slik se mi neda limat,ampak nej pa povem da jih mam na računalniku okol 200,pa še okol 20 filmčkov iz tistih cajtov.
Objavljeno: Če mar 06, 2003 10:10 pm
Napisal/-a monster_d
A ni audi quattro imel cez 600KM!!!
Je bila enkrat neka reportaza na dsf!!
Pa je se za danasnje cajte prava bomba.

Objavljeno: Po mar 24, 2003 12:00 am
Napisal/-a Byrkus
B grupa... 'morilske čebelice', brutalne in nenormalne zadeve. Ravno prav sem star, da se še spominjam posnetkov iz otroštva, kako je tisti Ford RS200 v levem ovinku prekomerno zdrsnil, in nato švignil desno skozi dve ali tri vrste gledalcev...
Če je tukaj kakšen strokovnjak za rally - kateri avto je pravzaprav začel s trendom, ki je prerasel v grubo B? Lancia stratos? Renault 5 turbo? Kateri tretji, morda? Ker, skoraj ne morem verjet, da je minilo relativno malo let med dirkanjem v Saabu 96 in pozneje v Lancii stratos in še pozneje Rally 037.
Ampak, nekaj meje pa na teh vozilih vedno fasciniralo - zmogljivosti oz. tehnični podatki homologiranih cestnih vozil. Peugeot 205 T16, na primer. Manj kot 1800 ccm, in nad 300 KM??! Dva sedeža, centralni motor, cevna šasija, karoserija iz kevlarja... Vsak dandanašnji Impreza WRX ali kaj podobnega se skrije pred tem. Ali Lancia delta S4, edini avto doslej, ki je imel polnjenje preko kompresorja
in turbine...
Na nek način mi je kar žal, da takih zadev več ni. Ampak, ko se spomnim leta 1986... Portugalska, Korzika, Essen... Preveč hudih nesreč je bilo...
Objavljeno: Po mar 24, 2003 7:50 am
Napisal/-a din
Kolikor je meni poznano, bi naj Lancia Stratos, bil prvi avto delan ekstra samo za rally.
Objavljeno: Po mar 24, 2003 8:24 am
Napisal/-a Mr-B
Objavljeno: Ne mar 30, 2003 10:27 pm
Napisal/-a OOwOp
Peugeot 205 T16 Evolution 2: Neprimerljivo

Pravi
239 modelov Evolution 1, cca. 300hp.
8 modelov Evolution 2
1775 ccm
430 hp
910 kg.
1 hp vleče samo 2,11 kg
Pospešek: 3,3 sek do 100 km/h
Garrett turbo compressor ista firma kot v 206 WRC.
Če se kdo zanima za nakup Evo. 2. Ima človek v San Remu enega od 8ih.
za cca 15.000.- eur.
Primerjava:
'01 BMW 523 z 170 hp
1 hp vleče 12,35 kg
Peugeot 205 GTI 1.9 z 130 hp
1hp vleče 5,84 kg
Slika. Hm... najbol da zgodovino preverte na
www.peugeot.com
Objavljeno: Pe apr 04, 2003 10:57 pm
Napisal/-a Byrkus
Izvedel sem za Audijev prototip, ki nikdar ni doživel duha tekmovanja. Audi quattro s sredinskim motorjem...
Podatkov sicer nimam... ampak domnevno je imel isti, ali pa še boljši motor kot Audi Quattro Sport. Kar pomeni, da gre za zelo brutalno zadevo. Če bi B grupa trajala še eno sezono dalje...
Objavljeno: So apr 05, 2003 4:57 am
Napisal/-a din
Mogoče pa je tudi ta Audi mišljen za novo grupo S, ki pa je kasneje niso uvedli zaradi nesreč v gruoi B. Lancia je v bistvu že imela avto pripravljen za grupo S
več na strani
http://freespace.virgin.net/shalco.com/lancia_gp_s.htm
BDW saj vem malo čudna ura

:P
Objavljeno: So apr 05, 2003 8:36 am
Napisal/-a kdk
4 zyl. 1800 ccm - 600KM - Impresivno.
Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:27 pm
Napisal/-a Voith
ja Lancia ECV je cista brutalcica, ce pomisls da je bla moznost da jo se za 40% lazjo nardijo, woow
drgac pa audi qattro za grupo B je imel tud cez 1000 konjev, baje je bla slaba lastnost tega avta to, da je, ko si pohodil gas sel samo se naravnost.
mal so pretiraval v rivalstvu, zato jih je pa tok pocrkal. ce nebi blo tazga duha tekmovalnosti bi bil se vedno v igri tok brutall rally
un pezojcek, z sredinskim motorjem t13 al kva je ze je mel pa tud najmocnejso inkarnacijo cez 1000hp.
kva bi dau za eno tako roadlegal specialko z ene 1000hp
najbplj zanimiv se mi zdi, da te masine sploh niso tok bencina konzumirale, kokr ga danes.
in se to, lancia je z sistemom 2 turbin + 2kompresorjev + 2intercoolerjev + triflux glavo motorja dosegla to, da graf moci in navora poteka po isti crti. tega do zdej ni naredu se noben.
tko da se mi zdi da avto tehnika sam nazaduje v zadnjih 10-15 letih.
zdj je povdarek na elektroniki, ki pa ma to bedno lastnost da crkuje, in pol nimas ciz nobene moznosti improvizacije, ker je napaka pac tm nek v mikronskem svetu.
se oblikovanje avtov zadn cajt se mi ne zdi lih nevemkok uredu.
verjetn sm pac sam se en old time fanatik, sam vem da bi meu stokrat rajs eno hudo mehanicno umetnino kot je naprimer lancia s4 ali ECV kot pa neko na pol hibridno chip driven skrpucalo, ki prizge rdeco lucko in te z tem obvesti da je treba avtovleko poklicat

Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:37 pm
Napisal/-a Sportivo
Zadnji toivonenov postanek.
Tik pred nesrečo.
Ostanek po nesreči.
Zaradi te nesreče je bila ukinjena grupa b, mislim da konec sezone 1986. Ustvarjena je bila grupa A, v kateri je bila omejitev ta, da mora biti specialka narejena iz serijskega avtomobila, kasneje pride pravilo, da je max moč lahko 300km.