Stran 1 od 3
BAR-Honda prebila "zvočni zid"
Objavljeno: Po nov 07, 2005 9:22 pm
Napisal/-a RedBull™
Testni dirkač BAR-Honde Alan van der Merwe je na slanem jezeru v Kaliforniji prebil "zvočni zid" F1. Južnoafričan je na slovitem dirkalnem poligonu, kjer že desetletja z različnimi dirkalniki postavljajo hitrostne rekorde, dosegel neverjetnih 415 km/h.
Nov mejnik je postal neuradni svetovni hitrostni rekord v formuli 1. Zadnja testiranja BAR-Honde so le del velikega projekta: angleško-japonska ekipa je namreč tokrat le otipavala teren, na katerega se namerava vrniti maja ali junija 2006, ko naj bi skušala postaviti tudi uradni svetovni rekord.
Tehnični šef BAR-Honde Gary Savage je po avanturi izjavil, da je dirkalnik na specifični slani podlagi deloval perfektno. To naj bi dokazovalo, da gre njihov razvoj pri aerodinamiki v pravo smer.
http://www.bonneville400.com/flash/default.aspx
Objavljeno: Po nov 07, 2005 9:43 pm
Napisal/-a Drey #24
Humm.. dei ti to mal objasn kako loh pr 415 prebiješ zvočni zdi?

Objavljeno: Po nov 07, 2005 9:49 pm
Napisal/-a stealth
zvočni zid v narekovajih

Verjetno je mislu da nobena formula še ni šla 415kmh :P
Objavljeno: Po nov 07, 2005 9:51 pm
Napisal/-a Pennywis3
Sej zato pa je v narekovajih. ccc
Objavljeno: Po nov 07, 2005 9:52 pm
Napisal/-a Drey #24
ok.... kr neki

Objavljeno: To nov 08, 2005 11:11 am
Napisal/-a matcho
Zvočni zid je mislil kao 400 km/h (zato je tudi v narekovajih), ker tak cilj so si tudi zadali pri Hondi, popeljati formulo prek 400 km/h in to jim je tudi ratalo.
Vsaka čast!
Objavljeno: Ne nov 13, 2005 5:33 pm
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Objavljeno: Ne nov 13, 2005 5:35 pm
Napisal/-a .:BoMbAsTiC:.
Objavljeno: Ne nov 13, 2005 5:43 pm
Napisal/-a perko84
dans si napisal že ene 9 objav pa tud ene pametne nism dobil od tebe.
Mal poglej kok so hitrosti pri prebitju zvočnega zidu, al pa v šoli mal bol posluš.
višina 0m--->1225km/h
11000-20000m---->1062km/h
29000m--->1083km/h
najbrž še to ne veš zakaj se hitrosti razlikujejo ane

Objavljeno: Po nov 14, 2005 2:17 pm
Napisal/-a 5cho
dans si napisal že ene 9 objav pa tud ene pametne nism dobil od tebe.
Mal poglej kok so hitrosti pri prebitju zvočnega zidu, al pa v šoli mal bol posluš.
višina 0m--->1225km/h
11000-20000m---->1062km/h
29000m--->1083km/h
najbrž še to ne veš zakaj se hitrosti razlikujejo ane

podpis[/quote]
Objavljeno: Po nov 14, 2005 2:48 pm
Napisal/-a perko84
drugač pa glede tega ˝zvočnega zidu˝. Sj še zdaleč ne mislim da je to mal ampak se mi je vseen zdel da bi mogl jit več. a ni blo nekje rečen da gre kao bugatti 420km/h, torej se meni zdi da je formula kot ˝najhitrejši avto˝ še zmeraj počasnej al kako

Sicer pa

Objavljeno: Po nov 14, 2005 3:32 pm
Napisal/-a juhica
ha, kdo bo naslednji???? verjetno bo bombasticen naslov:
Ferrari hitrejsi od "svetlobe"...
naprej pa: Testni dirkač Ferrarija je na slanem jezeru v Kaliforniji presegel svetlobno hitrost F1...
Objavljeno: Po nov 14, 2005 3:32 pm
Napisal/-a GEISTERFAHRER
perko84 je napisal/-a:drugač pa glede tega ˝zvočnega zidu˝. Sj še zdaleč ne mislim da je to mal ampak se mi je vseen zdel da bi mogl jit več. a ni blo nekje rečen da gre kao bugatti 420km/h, torej se meni zdi da je formula kot ˝najhitrejši avto˝ še zmeraj počasnej al kako

Sicer pa

F1 avtomobili niso ravno za vzor aerodinamiki !
Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:02 pm
Napisal/-a perko84
GEISTERFAHRER je napisal/-a:perko84 je napisal/-a:drugač pa glede tega ˝zvočnega zidu˝. Sj še zdaleč ne mislim da je to mal ampak se mi je vseen zdel da bi mogl jit več. a ni blo nekje rečen da gre kao bugatti 420km/h, torej se meni zdi da je formula kot ˝najhitrejši avto˝ še zmeraj počasnej al kako

Sicer pa

F1 avtomobili niso ravno za vzor aerodinamiki !
v čem pa so pol vzor. a naj nebi bla f1 tehnologija naj naj naj...

v čem je pol fora

Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:42 pm
Napisal/-a Misak
Razkrita kolesa, ogromne luknje za zajem zraka, ostre linije, nezakljucen zadnji del, vsa zakrilca ... Vse stvari, ki pripomorejo k boljsemu downforcu zal pa niso ravno hvalezne za manjsi zracni upor.
Da malo popravim GEISTERFAHRERja - so vzor aerodinamike, vendar ne pri manjsem kolicnikiu zracnega upora. Veyron 16.4 (o tem avtu gre govora right?) pa je po drugi strani ves neki zaobljen, s kapljicasto obliko... Super za koncno hitrsot, vendar je down force tok mansi. Primer: po nekih podatkih (se ne spomnim vira

ops: ) F! doseze pri 160-190 km/h (odvisno od nastavitev) ldovolj downforce-a, da se vozi po stropu, kar Veyron, razni ferrariji itd dosegajo "sele" pri hitrostih nad 250 km/h. Zato pa gre lahko formula v ovinek 100 km/h + kjer jst s svojim spuscenim avtekom, hudimi gumami itd itd, ne zmorem vec kot 50 km/h.
Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:44 pm
Napisal/-a Drey #24
GEISTERFAHRER je napisal/-a:perko84 je napisal/-a:drugač pa glede tega ˝zvočnega zidu˝. Sj še zdaleč ne mislim da je to mal ampak se mi je vseen zdel da bi mogl jit več. a ni blo nekje rečen da gre kao bugatti 420km/h, torej se meni zdi da je formula kot ˝najhitrejši avto˝ še zmeraj počasnej al kako

Sicer pa

F1 avtomobili niso ravno za vzor aerodinamiki !
LOL sei zato se pa pol drži kr plimana ceste pr 350 na uro, medtem k bi nevem yugo še bl se držu ceste pr taki brzini
pa ble bi formule še bl.... če bi pravilnik kei več dopustu

Objavljeno: To nov 29, 2005 10:46 am
Napisal/-a drigy
Pa poglej si she razliko v mochi in prostornini motorja pri Veyronu in F1.
Pa she zaradi pravilnika je F1 mochno okrnjena.
Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:02 am
Napisal/-a eclipse_R
ok, sam tole lohk rečem: bwahahahahahaahahahahahahahahhahahahahahahahahaha... hahahahahahahhaahahahahahaha (ha^123)... ... hahahahahhaa..
ok, zdj pa dost..
se opravičujem za offtopic sam si res nism mogu pomagat..
lp
Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:20 am
Napisal/-a metallic
[offtopic] za tole bi ga na uglednejših forumih banal za skos...

[/offtopic]
Objavljeno: Po dec 26, 2005 12:23 am
Napisal/-a Damjan19
sej niste prvi,ko se čudijo nad temi izjavami...jz sm se že en mesec nazaj, v popolnoma drugih temah
