Stran 1 od 1

JCB Dieselmax - čez 500 km/h

Objavljeno: Po avg 21, 2006 6:28 am
Napisal/-a esem
Ta avto prihodnosti ima spredaj in zadaj dizel motor (vsak 750 KM, glej podatke o avtu v angl. j.). V četrtek in petek so na slanem jezeru Bonneville (Utah) dosegli nov rekord za dizle - čez 500 km/h (v obe smeri v roku 24 ur)!
Dosti več v angl. in na tem linku:

http://www.jcbdieselmax.com/html/images.php

ter nekaj filmčkov na tem linku:

http://www.jcbdieselmax.com/html/news.php


Technical Specification

Engine
Two JCB444 common rail injection diesel, bored and stroked to 5000 cc, dry sumped and inclined at 10 degrees. Twin compound turbochargers with twin compound intercoolers. Ice tank cooling (capacity 180 litres
Power 750 bhp (560 KW) at 3800 rpm
Torque 1105 lb.ft (1500 Nm) at 2000 rpm
Fuel tank Capacity 9 litres
Transmission
Forward transmission and final drive connected to forward engine; rear transmission and final drive unit connected to rear engine. Six-speed barrel-shift transmissions driven through torsional dampers and oil-immersed multi-plate clutches.
Steering
Rack and pinion, to front wheels
Brakes
Split circuit; unique design carbon rotors and twin stators.Exhaust brakes for front and rear engines, manually operated twin parachutes.
Suspension
Independent all round via twin wishbones, coil springs and hydraulic dampers
Chassis
Hybrid square steel tube spaceframe with bonded carbon composite panels
Body
Aerodynamically designed - cdA <0.15m2; carbon composite materials
Wheels and Tyres
23 x 15, Goodyear

Dimensions
Length 9091mm
Width 1145mm
Height 979mm (to top of canopy, at run speed) 1337mm (to top of fin)
Front track 800mm
Rear Track 600mm
Wheel Base 5878mm
Weight 2700kg including fuel, oil, ice and water coolant and driver


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Za zagrete bencin/nafta polemičarje. Ste prebrali, koliko drži rezervoar nafte (za pospešit do 500+ km/h)?

------- 9 LITROV -------

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 7:07 pm
Napisal/-a esem
Nove novice

Vmes je JCB Dieselmax že popravil svoj lasten rekord na okoli 330 milj/h (pri prvem je imel šibkejše motorje za trening?), včeraj pa je vozil že 350 milj na uro - okoli 560 km/h. Voznik pravi, da je še precej rezerv, da avto vleče kot vlak in da sploh še niso dali v šesto prestavo (?!!?!). En od ciljev doseganja teh rekordov je tudi pospeševanje preboja dizlov na ameriški trg.

nekaj več

http://www.autoblog.com/2006/08/25/jcb- ... t-350-mph/

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 7:24 pm
Napisal/-a dunker
Tole je pa res avtu podobno, ja. :lol:

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 7:49 pm
Napisal/-a esem
mašine ima podobne kot Audi R10 (dizel . Le Mans) in Peugeot 908 RC (dizel - bodoči Le Mans)

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 10:06 pm
Napisal/-a phoebus
ratatata ratatata
V šesto še niso dali ker tako počasi pospešuje da je zmanjkal ravnine za šesto :twisted:

Šala, šala :P

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 10:15 pm
Napisal/-a esem
phoebus je napisal/-a:ratatata ratatata
V šesto še niso dali ker tako počasi pospešuje da je zmanjkal ravnine za šesto :twisted:

Šala, šala :P

al pa je zmanjkalo nafte :D

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 11:40 pm
Napisal/-a esem
.

Nekaj več o avtu

Glavno razvojno delo (morda vse?) je opravila firma Ricardo iz Anglije - največja neodvisna tehnološka firma v avtomobilski industriji. Že v tridesetih so razvili direktno vbrizgavanje za letalske motorje .
Sodelujejo pri večini ekip F1 s softverjem za motorje itd, sodelujejo s Fordom (Gronholm - menj.), z Mitsubishijem v svet. rali prvenstvu (EVO-menjalniki itd - tudi za ostale v grupi 1600), "Pariz-Dakar" seriji, zmagovalni Audiji (Le Mans itd) imajo njihove menjalnike (postavljene prečno?), ojačali so Porshe GT 3 in še in še.

Ta motor je v osnovi 120 konjski dizel za delovne stroje (JCB444), ki ni bil zelo spremenjen (glava in blok ista, samo olajšana). Ima dve turbini (podobno kot nov HDI 170+ in PSA/BMW motor). ki polnita do 6 barov, bati so iz aluminija, oljni pretok skozi motor je 6X večji, ima tudi filter za delce.
Poraba avta je pol manjša kot pri F1, čeprav ima avto 2x moč in 4x+ težo. Sicer je pa energetska učinkovitost motorjev in zmanjšanje ekološke škodljivosti njihov glavni cilj raziskav.

več o motorju in naprej o Ricardu na tem linku:

http://www.ricardo.com/media/pressrelea ... px?page=47

.

Objavljeno: So avg 26, 2006 5:47 am
Napisal/-a 5ka
hud dizelček ni kej

Objavljeno: So avg 26, 2006 7:25 am
Napisal/-a Mate
6 barov polnijo turbine :shock:

Če se sname kašna cev, bo tornado na tistem jezeru :lol:

Drugače pa zelo zanimiv dosežek :tomidelej:

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 8:01 pm
Napisal/-a 5ka
a ni bil narjen tud en hud golf tdi za relly??? nism zihr ampak mensezdi da sem nek brav o njem':oops:'

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 1:52 pm
Napisal/-a tiček
hmmm....mašina pa pol hehe eno tako bi si mogo ubavit:P hehe :evil: :evil: :evil: :idea: :idea: :idea: :o :o :evil: :evil: :evil: :-P :-P

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 2:10 pm
Napisal/-a Blinder
I dajajo vanj led ker nima odprtin za hlajenje?

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 8:25 pm
Napisal/-a esem
Dieselmax je bil seveda nagrajen
Press Release
RICARDO CONGRATULATES JCB ON DIESELMAX AWARD

Release date: 13 March 2007

The Royal Automobile Club today announced that it has awarded the prestigious Dewar Trophy to JCB. The award was made for the team led by JCB in the development of the JCB DIESELMAX vehicle which successfully challenged for the international land speed record for diesel vehicles in August 2006. As partner on the development of the JCB444-LSR engines which powered the JCB DIESELMAX into the record books with a speed of 350.092 mph, Ricardo is proud to have been a part of this team and congratulates JCB on its award

The Dewar Trophy is awarded for outstanding British technical achievement in the automotive world. The Royal Automobile Club has presented the trophy on just 38 previous occasions since 1906 when the achievements have met the stringent standards required by the Dewar Trophy Committee. Previous winners include Rolls-Royce, Dunlop, Lucas and Jaguar. Ricardo was itself awarded the Trophy in 2002 for its work on the i-MoGen diesel hybrid demonstrator and again in 2005 for its work on the development of the advanced 7-speed Dual Clutch Transmission of the Bugatti Veyron.
...

Objavljeno: Sr apr 25, 2007 9:19 am
Napisal/-a HRIBERNIK24
hudi so te dizlni ker bo prvi prebil zvočni zid čez koliko časa bo tojavascript:emoticon(':?:')
Question

Objavljeno: Sr apr 25, 2007 11:59 am
Napisal/-a esem
To ni tako, kot pri rekordnem (ki je prebil zvočni zid), ki so mu pač dali raketni (ali letalski) motor. Pri dizlu gre pogon prek koles in zelo velika teža bo še nekaj časa onemogočala izjemne hitrosti, ker enostavno kolesa ne zdržijo (hkrati) teže in moči/hitrosti.

Objavljeno: To jun 05, 2007 11:18 am
Napisal/-a HRIBERNIK24
pa saj praji komu
in pa kdaj bo to poznam pa delovanje dizlnov in bencinarjev kr dobr lp