Asprex je napisal/-a:Reakcijski čas je reakcija voznika od takrat ko se prižge zelena luč in ko on dejansko spelje pri zeleni luči.
V bistvu od takrat ko se prižge zelena luč, do takrat ko voznik oz. ko se sprednji kolesi avta ki se nahajata rollout-u zapustita rollout, kar pomeni da se avto premakne toliko naprej, da ni več sprednjih koles med senzorjema L in D. Kolk vem sta senzorja ponavadi na 50mm višine "naj me kdo popravi".
Se pa lahko ti začneš premikat že preden se prižge zelena luč, ampak kolesa ne smejo prej zapustiti mesta, da bi se senzorja zaznala preden se prižge zelena luč.
Upam da razumete.
Mogoče še... ti si na poziciji in sprožiš senzorje ko prvič prekineš povezavo senzorjev L in D s sprednjimi kolesi "spredaj" na 50mm višine - pol pa si v rolloutu za dolžino oz. premer kolesa na teh 50mm višine, torej maš tistih npr. 30cm fora (večji premer koles - maš več cm), čas pa se začne štet tako kot sem zgoraj napisal, ko si z zadnjim delom sprednjih koles mimo
LP