Stran 1 od 1

402m in reakcijski čas?

Objavljeno: Pe jan 04, 2008 3:32 pm
Napisal/-a sharp
Na tej strani http://www.student.ru.nl/p.oonincx/psaperformance.htm so meritve Peugeot-ov na 402m.Zanima me ali je 1/4 mile time na tisti strani ,čas brez reakcije ali z reakcijo? Kaj je sploh smisel reakcije pri dragu?
Hvala

Objavljeno: Pe jan 04, 2008 5:30 pm
Napisal/-a ven0m
Reakcijski čas je kdaj se prižge zelena luč in avto zapusti štartno črto. Vsaj pomoje, naj me kdo popravi, če se motim.

Objavljeno: Pe jan 04, 2008 6:41 pm
Napisal/-a Asprex
Reakcijski čas je reakcija voznika od takrat ko se prižge zelena luč in ko on dejansko spelje pri zeleni luči.

Objavljeno: So mar 08, 2008 12:39 pm
Napisal/-a Dejan_S2
Asprex je napisal/-a:Reakcijski čas je reakcija voznika od takrat ko se prižge zelena luč in ko on dejansko spelje pri zeleni luči.


V bistvu od takrat ko se prižge zelena luč, do takrat ko voznik oz. ko se sprednji kolesi avta ki se nahajata rollout-u zapustita rollout, kar pomeni da se avto premakne toliko naprej, da ni več sprednjih koles med senzorjema L in D. Kolk vem sta senzorja ponavadi na 50mm višine "naj me kdo popravi".

Se pa lahko ti začneš premikat že preden se prižge zelena luč, ampak kolesa ne smejo prej zapustiti mesta, da bi se senzorja zaznala preden se prižge zelena luč.

Upam da razumete. :lol:

Mogoče še... ti si na poziciji in sprožiš senzorje ko prvič prekineš povezavo senzorjev L in D s sprednjimi kolesi "spredaj" na 50mm višine - pol pa si v rolloutu za dolžino oz. premer kolesa na teh 50mm višine, torej maš tistih npr. 30cm fora (večji premer koles - maš več cm), čas pa se začne štet tako kot sem zgoraj napisal, ko si z zadnjim delom sprednjih koles mimo ;)

LP

Objavljeno: So mar 08, 2008 2:41 pm
Napisal/-a vilijem
A zato imajo ti drag avteki tak grda prednja kolesa :)