Stran 1 od 6

Raceland nov serisjki rekorder

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:12 pm
Napisal/-a jakaracman

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:18 pm
Napisal/-a danatory
Upam, da bodo še standardnega RSa zapeljal, da vidmo kako se izkaže.

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:22 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Jah meni zmaga na progi za gokarte ne pomeni nič... :idea:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:27 pm
Napisal/-a kolesar
JEREMIJA79 je napisal/-a:Jah meni zmaga na progi za gokarte ne pomeni nič... :idea:

ker ni zmagu VW :twisted:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:30 pm
Napisal/-a mihaing
Brez veze. Avto je popolnoma dodelan in prilagojen za dirkat (od pnevmatik dalje).

Da bi EVO, M3 ali katerega koli ki ga omenjajo da jih je kao megane prehitel, vsaj polovico toliko dodelali potem bi bil rezultat:

"POPUŠIL"

Kako lahko take dirkalnike primerjajo z dejanskimi serisjkimi uporabnimi vozili.

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:33 pm
Napisal/-a Technologic
To je relativno. Drugače bi lahko mogoče kater drug človek peljal drugače itd. veliko je od voznika odvisno pa tolk dejavnikov je da joj. Pa še nekateri avti imajo zimske gume lol :shock:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:33 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
kolesar je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Jah meni zmaga na progi za gokarte ne pomeni nič... :idea:

ker ni zmagu VW :twisted:


Kje pa je tu bil omenjen VW ali je to samo moj avatar,ki te je zmotil... :idea:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:44 pm
Napisal/-a FLINK
Nikoli ne bo nobenemu prav?
In kako eni pisete, da ni mogoce niti slucajno primerjat? Da je EVO in bmw M3 cisto navaden serijski avtomobil? nwm kaj vam ni jansno res...! serijska sta ze mogoce-kot je tale megan v doloceni seriji....ampak sta narejena z namenom, da se gre na progo, da se tera in ni narejen samo za navadne dejavnike.
res svasta...

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:49 pm
Napisal/-a mihaing
FLINK je napisal/-a:Nikoli ne bo nobenemu prav?
In kako eni pisete, da ni mogoce niti slucajno primerjat? Da je EVO in bmw M3 cisto navaden serijski avtomobil? nwm kaj vam ni jansno res...! serijska sta ze mogoce-kot je tale megan v doloceni seriji....ampak sta narejena z namenom, da se gre na progo, da se tera in ni narejen samo za navadne dejavnike.
res svasta...


Kaj tebi dogaja FLINK.

Kaj je tebi pri tem Meganu normalnega. Dva športna sedeža in rešetke brez pritljažnika?

Ne moreš primerjati avto ki je narejen za dirkališče in civilno vozilo. Kaj ti še ni jasno?

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:51 pm
Napisal/-a danatory
Sej še izolacije nima. To ni avto za vsak dan. M3 al pa EVO pa sta.

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:57 pm
Napisal/-a snikerson
spet bo sama kregarija :jao:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 9:59 pm
Napisal/-a rhino
Bodimo malo objektivno no.M3 in EVO res nista namenjena čisto normalni vožnji,ampak sta med drugim tudi za vsak dan.Ampak R26.R je pa popolnoma neuporaben za normalno uporabo.Avto je narejen samo za progo.Za vsak dan je preglasen,predtrd,...
Pa tudi,Megane je na semi slick gumah,a ne?To pa pomeni kar veliko.
Ne rečem,da ni dober (za svojih 230 konjičev da kar veliko),ampak nataknimo na enga Focusa ST semi slick gume,dajmu mu karbonsko havbo,roll cage,zadnje sedeže vun,vse tapicirunge vun,air bag samo pri vozniku,pa še kakšna dieta bi se našla...Mislim da bi se kar približali temu Meganu.Sedaj pa vse našteto še nardimo (ali pa tudi ne) na novem Focusu RS pa ga poženimo po racelandu :twisted:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 10:23 pm
Napisal/-a FLINK
mihaing je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:Nikoli ne bo nobenemu prav?
In kako eni pisete, da ni mogoce niti slucajno primerjat? Da je EVO in bmw M3 cisto navaden serijski avtomobil? nwm kaj vam ni jansno res...! serijska sta ze mogoce-kot je tale megan v doloceni seriji....ampak sta narejena z namenom, da se gre na progo, da se tera in ni narejen samo za navadne dejavnike.
res svasta...


Kaj tebi dogaja FLINK.

Kaj je tebi pri tem Meganu normalnega. Dva športna sedeža in rešetke brez pritljažnika?

Ne moreš primerjati avto ki je narejen za dirkališče in civilno vozilo. Kaj ti še ni jasno?


Megane ima se vedno serijsko masino, elektroniko, diff,....veliko je istega kot pri meganu rs. Res pa je, da je izpopolnjen in za na pisto.
To pa se ne pomeni, da M3 ni narejen za na pisto-kot tudi EVO-ne govort, da sta to normalna serijska avtomobila za vsak dan....
Lp

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 10:29 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
FLINK je napisal/-a: To pa se ne pomeni, da M3 ni narejen za na pisto


Ne vem točno v katerem svetu živiš ti,ampak jaz jih precej več vidim na cesti kot na dirkališču... :idea:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 10:32 pm
Napisal/-a mega_ne
V videu na koncu lepo reče da se rekorderju nikoli ne gleda v zobe, ane :twisted:

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 10:54 pm
Napisal/-a FLINK
JEREMIJA79 je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a: To pa se ne pomeni, da M3 ni narejen za na pisto


Ne vem točno v katerem svetu živiš ti,ampak jaz jih precej več vidim na cesti kot na dirkališču... :idea:


Mogoce, ker te ni veliko na dirkaliscu. Hotel sem povedat, da ne mores ravno rect, da je M3 "navaden serijski avto" in prav tako EVO. Oba sta ekstremni izvedenki, narejeni predvsem na podlagi testiranj na dirkaliscih, imata veliko elektronike temu primerne, brutalne masine, podvozje, .....se bi lahko nastevali.
Ne zanikam dejstva, da je tale izvedenka megana narejena samo za na pisto. Se vedno pa je to megane, masina, elektronika,230km.....ima pa tudi veliko izpopolnitev.
Dost o tem iz moje strani.
Se vedno je megane na prvem mestu, zaenkrat so le oni naredili tak avto. Ce bi ga pa se kdo drug, bi mogoce on prevzel mesto. zaenkrat ga pa ni, zato je razpravljanje " ce bi vw, ford to naredu" brezveze.
Lp

Objavljeno: Pe apr 24, 2009 11:51 pm
Napisal/-a _KL3_
Piz.da ste mudeli, to je serijski avto, in primerjajo serijske avtomobile, pač je reno naredu avto s katerim so hotl dokazat da še vedno lahko vn dajo neki k je najbolš, saj tkt k vn pride...

To da so eni značkarji je pa itaq jasn k beli dan, pač če ni vw pol ni avto, tud francoz je lahko bolši od njega, na vašo žalost, pa še dost je znamk k so u konkurenci z vw pa so nekateri bolši, ma pa usaka znamka saj en model k je neki posebnga, pa nej bo zato k je lep, hitr, kvalitetn, ker se dobr prodaja al pa pač neki petintridesetga.Pa zapomnte si že enkrat, če vozš avto nemškega porekla še ne pomen da je use ostalo zanč, ker je še delč od tega, tud ''švabi'' so zgubil tisto kvaliteto k so jo učasih mel. in pol k kšna znamka vrže vn neki kar prekosi nemce je takoj eno tono izgovorov zakaj...zato ker ni avta kater bi biu najbolši, ker usakmu neki druzga pomen več kukr enmu (pač enmu je važn da se avto drži pa leti pa tud če ma zarad tega dva zica pa kletko notr, drugmu spet več pomen da lahko s tem istim k se gon po pisti pele še dva froca pa ženo na morje, tret bi rd pa še drva prevažu s tem isitim avtom).

l.p. KL3

Objavljeno: So apr 25, 2009 12:28 am
Napisal/-a nebivedu
Hmm, tole so časi ko so vozili po pisti malo boljši vozniki
wuky je napisal/-a:1 stran nazaj...
Časi so sami z pirelli, navadnih je blo škoda.

wuky je napisal/-a:Drgač pa časi od danes ( Najbolši krog v vsakem setu )
Slika


Torej tale megan je vozil
1. Renault Megane RS R26 R 55,34

Objavljeno: So apr 25, 2009 8:37 am
Napisal/-a Skull23
zakaj ni nikjer v prispevku omenjen čas?

Objavljeno: So apr 25, 2009 8:51 am
Napisal/-a alanq4
Vsa čast meganu za čas, res je tudi da je to serijski avto (no bolj maloserijski) ampak je kar preveč oskubljen za normalno uporabo.
Komaj čakam MITO GTA na racelandu (seveda če bojo italjani se mal zmigal)
Drugače pa se strinjam da bi marsikateri hot hatch takole oskubljen se peljal podobno kot megane.