Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Raceland Time Attack #1 (23.4.2010)

Napisal/-a LoCo Po apr 05, 2010 8:06 pm

Poudarjam da se event začne ob 9H in ne ob 8H kot mi je tiskarski škrat napisal na originalni plakat !

GLEDALCI: Ko pridete na dirkališče kot gledalec vas prosim da greste parkirat LEVO na krog za driftanje.

Prav tako pa najavljamo da ima Time Attack #1 že tudi sponzorja in sicer RSR Motorsport! Nagrade bodo objavljene na eventu!

Slika

Pozdravljeni!

Pripravlja se naslednji Raceland, tokrat malce drugače. Organizator sem jaz, moja je tudi kontaktna številka zgoraj na plakatu.

Vse čase, ki se bodo izmerili se bo zapisalo na stran od Racelanda, ter na Racelandov FB profil, pravzaprav gre za serijo "tekmovanj" ki naj bi se ponavljala na približno en mesec, tekom letošnje "sezone".

Določiti pa je potrebno še pravila igre, za kar bi poprosil za mnenja forumašev in sicer sledeče:

Kako narediti/ločiti avte po tekmovalnih razredih? (moč,pogon,predelave,slick gume, serijske gume,se šteje toyo r888 kot serijska guma ali ne, ipd fedri, amoritzerji...)

Morda bi se razdelilo v vsaj 4 razrede? Do 200 KM in nad 200 KM, le te se pa loči še po dirkalnih in serijskih gumah.

Prosim da predloge pišejo tisti, ki nameravajo peljati na enem izmed sledečih eventov.

Naj se štarta še informativna lista prijav (istočasno prijave pošljite na mail: racelandta@gmail.com , notri pa navedite ime, priimek, tel številko, ter avto, namreč ker so prijave objavljene na več forumih hkrati, se bo upošteval vrstni red prispelih mailov za prijavljene voznike do št.25).

Prijavnina bo od 20-30€ odvisno od števila udeležencev.

Seznam prijavljenih bo updatan samo na avtomobilizem.com

Raceland Time Attack tudi na facebooku: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 643&ref=mf

PRAVILNIK

Stock Class:
1.) Kolesa
a) Pnevmatike morajo biti DOT road legal. Semi-slick DOT gume so repovedane (Toyo R888, Michelin Pilot Sport Cup...)
b) Velikost, širina in presek pnevmatike morajo ustrezati homologaciji vozila

2.) Podvozje
a) Dovoljene zniževalne vzmeti

3.) Moč avtomobila
a) Dovoljena optimizacija elektronike
b) Dovoljena zamenjava zračnega filtra (če je še vedno v serijskem airboxu)

4.) Varnost
a) Varnostni pasovi in airbagi(če so serijski) morajo biti nameščeni

Street Modified:
1.) Kolesa
a) Pnevmatike morajo biti DOT road legal.
b) Velikost gum je lahko največ 1" večja ali manjša od specifikacije v homologaciji
c) Širina pnevmatik ni definirana
d) Guma mora biti pod blatnikom

2.) Podvozje
a) Dovoljene zniževalne vzmeti
b) Dovoljena zamenjava, dodajanje ali odstranjevanje stabilizatorjev
c) Podvozje ne sme biti nastavljivo

3.) Moč avtomobila
a) Dovoljena optimizacija elektronike
b) Dovoljena zamenjava zračnega filtra
c) Dovoljena modifikacija izpuha
d) Dovoljena menjava sistema hlajenja (hladilnik vode, intercooler, itd.)
e) Kompresijsko razmerje mora ostati serijsok
f) Turbina (na turbo avtih) mora biti serijska

4.) Varnost
a) Varnostni pasovi in airbagi(če so serijski) morajo biti nameščeni

Unlimited:
1.) Kolesa
a) Dovoljene so vse pnevmatike
b) Guma mora biti pod blatnikom

2.) Podvozje
a) Dovoljeno je kakršnokoli podvozje

3.) Moč motorja
a) Dovoljene so kakršnekoli modifikacije motorja

4.) Varnost
a) Avtomobil mora biti opremlejn z varnostnim pasom
b) V avtomobilih z varnostno kletko je obvezna uporaba čelade

Tako, klase smo razdelili, rad pa bi še dodal nekaj pravil glede poteka dogodka.

- Ob nobenem času ne sme biti na stezi več kot 5 avtomobilov. Med postavljanjem časov se lahko ta številka tudi zniža.
- Na progi niste sami, glejte ogledala, umaknite se hitrejšim, drugače vas čaka zastava in prisilna pavza
- Ob izletu iz proge je potrebno za sabo pospraviti - kamne iz steze itd.

Poleg tega na racelandu velja pravilo na parkirišču in sicer, dvigalke je treba podložiti z desko oz. nečim trdim zato da se ne poznajo luknje v asfaltu. Prav tako je treba avte od katerih kaj pokaplja parkirati na podlagi (šotorsko krilo ali karkoli si boste že spomnili) da se ne pušča zmazkov po tleh.

Dodal pa bom še eno opozorilo vsem prijavljenim:
Če ste prijavljeni se tega držite. Vem da ste razvajeni da se vas pred dogodki pokliče in povpraša če res pridete. Tega ne bom počel. Če ste prijavljeni in se ne odjavite in vas na dogodku ne bo, potem na dogodke Raceland Time Attack ne boste več dobrodošli. Odjavite se preko E-Maila oz. klica/SMS-a na 040/621-115.

Še zaključna misel :)
Raceland Time Attack je dogodek za tiste ki bi se radi preizkusili proti štoparici. Ni profesionalna dirka, tako da razna prehitevanja ali podobni kaskaderski manevri še vedno niso del dogodka. Želimo si lep dan divjanja po progi. Sodniška žirija bomo šoferji sami in potrudili se bomo da bomo objektivni med seboj.

Na veliko varnih kilometrov!
lp, LoCo
Zadnjič spremenil LoCo, dne Če apr 22, 2010 1:24 pm, skupaj popravljeno 8 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po apr 05, 2010 8:06 pm

Seznam potrjenih prijav:

1. LoCo - Evo X
2. Nenad - Evo IX
3. Bistri - Impreza STi
4. Ircar - Impreza STi
5. Adis - Evo VIII
6. Beltirid - Impreza STi
7. Tortilc - Clio RS
8. Veloce - Alfa 166 3.0V6
9. Andrej - Mini Cooper S R53
10. RobertH - Alfa 2.0 TS 16V
11. Drmo - Peugeot 106 rallye
12. Drmo Jr. - Peugeot 205
13. Samo Babnik - Alfa 166 3.0
14. Cerar - Škoda Fabia RS
15. B3yb0 - Seicento Cup
16. Soru81 - BMW MQP
17. W|zz - Golf V
18. Matevž Rus - Impreza STi
19. Matej Gorišek - Impreza STi
20. Gregor Erman - Impreza STi
21. Rok Golob - Alfa 145 QV
22. Tomaž Smrekar - Alfa 156 1.9jtd
23. georg - Toyota MR2 1600T
24. Ozi - Clio RS
25. Andrej - Fiat Coupe 2.0T 16v
R1. x-hair - Golf II GTi (ne ve še če pride, dela na tem, zato je prijavljen tudi Andrej)

R2. Nace Biškup - Seat Leon
R3. Sokolcic - Megane 225 F1 Team
R4. Nalim - Audi S3
Zadnjič spremenil LoCo, dne Če apr 22, 2010 2:18 pm, skupaj popravljeno 18 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po apr 05, 2010 8:15 pm

isto nared kot je speed day na grobniku, vse v eno skupino pa mir...drugač bojo zmeri osebki ki bojo iskal luknje v pravilih pa pripombe...proga je zaprta tako da se da z majhnim avtom dober cajt vozit kot tudi z konji nabiti 4x4 bolidi.
the brand with the three stripes :)
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Po apr 05, 2010 8:21 pm

Definitivno je treba ločt serijske in predelane avte. Dobr primer pravilnika je pravilnik iz slovenskega prvenstva v avtoslalomu. Mislim da kakor koli obrneš na koncu pristaneš na takem pravilniku: http://www.ramsak.si/wp-content/uploads ... m-2006.pdf

Kar se tiče samega eventa je pa treba narest tako... najprej npr. 9-12h prosti trening, potem ima pa vsak na voljo 5-10 krogov, kjer sta max 2 na progi za postavt TOP time in ta čas na koncu šteje.
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ Po apr 05, 2010 8:24 pm

Lep pozdrav

Se strinjam z Croma, da je izdelava kategorij zelo težka in bo zelo težko naresti "fer" za vse.

Drugače imam pa vprašanje...če se da zraven it samo za gledat, ker je nekako z 100KM avtom tam brez veze gužvo delat... :D oz. gleda in kakšno dobro sliko narest in mogoče kakšen film posnet. Ali bi koga to motilo ?

Lp Miha
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po apr 05, 2010 8:25 pm

Uf tole je dobra ideja.Jst bi bil kr za,da svojemu typeR-u malo konje prepiham
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Po apr 05, 2010 8:36 pm

Klase bojo definitivno, ne more se serijski avto pelat proti nekomu na prefukanemu podvozju in slickam.

Bomo naredil klase, nič bat.




@BraaZ

Gledalci so dobrodošli BP.
555
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po apr 05, 2010 8:57 pm

Brezveze mutite s klasami.
Pa delitve avtov so nepotrebne, saj je razlika med najhitrejšimi in najpočasnejšimi v najslabšem primeru 10sek, kar pa pomeni da se komot odpelje 3 - 5 hitrih krogov, preden hitri dohiti počasnega.

Pač merite čase in to je to. Po klasah bo vedno kreg...
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po apr 05, 2010 9:04 pm

alanq4 je napisal/-a:Brezveze mutite s klasami.
Pa delitve avtov so nepotrebne, saj je razlika med najhitrejšimi in najpočasnejšimi v najslabšem primeru 10sek, kar pa pomeni da se komot odpelje 3 - 5 hitrih krogov, preden hitri dohiti počasnega.

Pač merite čase in to je to. Po klasah bo vedno kreg...


Mišljena je bila razvrstitev časov po klasah. Bomo mal bolj natančno definirali vse skupaj ko bomo določili kako se bodo delile klase.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Veloce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To jan 13, 2004 6:05 pm

Napisal/-a Veloce Po apr 05, 2010 9:06 pm

1. LoCo - Evo X
2. Nenad - Evo IX
3. Bistri - Impreza STi
4. Ircar - Impreza STi
5. Jure - Impreza STi
6. Boy_36 - Evo X
7. Adis - Evo VIII
8. Beltirid - Impreza STi
9. Tortilc - Clio RS
10. Veloce - Alfa 166 3.0 v6
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
Alfa 75 1.8 ie Turbo America 88
Alfa 75 1.8 ie Turbo America 89
Alfa 166 3.0 V6 24v sportronic
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po apr 05, 2010 9:07 pm

Veloce je napisal/-a:1. LoCo - Evo X
2. Nenad - Evo IX
3. Bistri - Impreza STi
4. Ircar - Impreza STi
5. Jure - Impreza STi
6. Boy_36 - Evo X
7. Adis - Evo VIII
8. Beltirid - Impreza STi
9. Tortilc - Clio RS
10. Veloce - Alfa 166 3.0 v6


Opravicujem. Sem prebral tudi na mailu. Odlično, bom popravil prijave. Prosim da ne postate seznama da bo en in edini seznam v 2. postu kjer so prijave.

LP
Zadnjič spremenil LoCo, dne Po apr 05, 2010 9:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Po apr 05, 2010 9:17 pm

Pridemo pogledat z ljudskim vozilom :)
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
Veloce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To jan 13, 2004 6:05 pm

Napisal/-a Veloce Po apr 05, 2010 10:02 pm

1. LoCo - Evo X
2. Nenad - Evo IX
3. Bistri - Impreza STi
4. Ircar - Impreza STi
5. Jure - Impreza STi
6. Boy_36 - Evo X
7. Adis - Evo VIII
8. Beltirid - Impreza STi
9. Tortilc - Clio RS
10. Veloce - Alfa 166 3.0 v6
11. RobertH - GTV 2.0 TS 16V
12. Samo Babnik - Alfa 166 3.0
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
Alfa 75 1.8 ie Turbo America 88
Alfa 75 1.8 ie Turbo America 89
Alfa 166 3.0 V6 24v sportronic
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po apr 05, 2010 11:58 pm

jaz nevem ali bom imel avto takrat ze pobarvan.
sedaj me zanima ce se prijavim in avto nebo dokoncan ali lahko pridem z drugim avtom?

edit: jst sm se kr prijavil, ce nebo avto pristiman pridem z zelo podobnim avtom
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To apr 06, 2010 12:21 am

Sam neki.. Sej v vsakem primeru bo zmagovalec tisti z najhitrejšim časom, ne? Torej je vseeno kdaj in s kom kdo pelje, ker v vsakem primeru zmaga tisti, ki ima boljši čas, kar pa je neodvisno od tega s kom si na progi. Ne more en počasen rečt da ni fer da je s hitrejšim tekmoval, ker bi v vsakem primeru mel nižji čas, tudi če hitrejšega ne bi bilo.
Razen pač, kar se tiče teh prehitevanj in to, sam tle nimajo smisla delitve tipa predelan/nepredelan avto, ker je lahko nepredelan dost hitrejši od predelanega in ravno zaradi tega nastaja gneča potem na progi..

Anyway, preveč kompliciram glede na to da sploh nisem tolk v tem.
So kakšne omejitve kdo se lahko prijavi? Me mika da bi se, problem je samo da nisem lih profi voznik in nimam posebnih izkušenj, konkurenca (glede na seznam) zgleda pa dost huda :)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To apr 06, 2010 12:35 am

Mogoče ste malo narobe razumeli tole...

Time attack pomeni bitka s časom in samo s časom. Avte se bo opremilo s transponderji ki se jih uporablja za merjenje časov na gokartih. Na pisti bo naenkrat maksimalno 5 ljudi - na začetku, ko se bo postavljalo čase pa rajši 4 ali celo 3, to bomo še sproti videli.

Ne bo nobenih prehitevanj, dirkanja med sabo itd. Time Attack eventi bodo mišljeni kot trening za izboljšanje svoje vožnje in ugotavljanje limitov avtomobila, ne kot dirka nož na nož. Edini način za dejansko ugotavljanje ali si peljal boljše ali slabše z drugačno linijo, kasnejšim zaviranjem itd pa je to da imaš natančne čase vsakič ko voziš.

Vabljeni ste pa vsi. Če se smatrate za slabše oz. počasnejše voznike od ostalih in vidite da ste počasnejši tudi na progi se navadite gledat ogledala in se umaknite ko pride hitrejši za vami. Noben vam ne bo na haubo šel scat (mogoče ircar) če boste peljal krog 10 sekund počasnej kt ostali.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To apr 06, 2010 12:47 am

a mamo 'fotografi' vstop na dirkališče - na travnate površine? :D
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To apr 06, 2010 12:48 am

No saj jaz sem razumel tako, da ne bo prehitevanj in tega, ravno zato se mi zdi tisto ločevanje avtov na predelane in nepredelane mogoče malo nepraktično, ker bosta serijska evo/sti/... najbrš hitrejša od enega avta s 150 konji, ki ima lahko čip al pa druge fedre in pade med predelane avta. S tem se torej ne reši dosti, ker bojo še vedno hitri in počasni avti hkrati na progi. No, neki boste že pogruntal, sej ni panike.
Lahko tudi vsak naredi 2, 3 začetne kroge, pa se vidi koliko ma čas in grejo skupaj gor tisti, ki imajo najbolj podobne čase, tako da ne bi bilo nobenih oviranj.

No, bom jaz poslal mail s prijavo..
lp
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To apr 06, 2010 12:54 am

Ločevanje je samo za končne rezultate in objave na racelande domači strani.

HaMzO je napisal/-a:a mamo 'fotografi' vstop na dirkališče - na travnate površine? :D


Lahko. Če te kdo povozi pa sam odgovarjaš.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To apr 06, 2010 1:08 am

LoCo je napisal/-a:Ločevanje je samo za končne rezultate in objave na racelande domači strani.

Aja, ok. Ker zgoraj je bilo govora o ločevanju za na progo, pa sem potem spregledal, da si napisal "Mišljena je bila razvrstitev časov po klasah."

Mislim, da se ni treba preveč s tem obremenjevat, mogoče mal tko okvirno. Vsi časi bojo napisani, vsak bo videl svojega, vsak bo lahko svoj čas primerjal s katerimkoli drugim, če bo želel. Sj kul :)

lp
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov