dejan19 je napisal/-a:gofra je napisal/-a:Xhair, jaz to prav vidim - tut enkrat ni blo treba pipat rocice menjalnika?
Ja to tud jst opazam.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
WRC555 je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:dejan19 je napisal/-a:gofra je napisal/-a:Xhair, jaz to prav vidim - tut enkrat ni blo treba pipat rocice menjalnika?
Ja to tud jst opazam.
Tut Nenad v Evo9 vozi cel krog v drugi...
Cist normalno na tako zaprti progi. Me zanima kdo salta v tretjo za dve desetinke.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
GodOfAll je napisal/-a:WRC555 je napisal/-a:Seveda, na turisticni voznji.
E, moj ti..., 'tastara' impreza GT ima drugo tam do 110 in lahko pelješ vse v drugi, STI-jke imajo pa 6 prestav, druga ne gre niti do 100 in če nočeš (na 4 mestih) ornk blokadirat, pač pretakneš v 3.
gofra je napisal/-a:WRC555 je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:dejan19 je napisal/-a:gofra je napisal/-a:Xhair, jaz to prav vidim - tut enkrat ni blo treba pipat rocice menjalnika?
Ja to tud jst opazam.
Tut Nenad v Evo9 vozi cel krog v drugi...
Cist normalno na tako zaprti progi. Me zanima kdo salta v tretjo za dve desetinke.
Erm
Jaz ti lahko povem, da sem imel precej dela z menjalnikom Druga prileze do nekih 70 km/h, pa ze to je vse prej kot smiselno pocetje, ker je od 5500 dalje eno samo dretje in bolj malo haska. Dobrih 100 je pri meni ze 4ta.
Sploh tiste kratke vmesne ravninice so cel zajeb, ko je za drugo prevec, v tretji pa niti do konkretnega spool-a ne utegne prit
LpF
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov