WRC555 je napisal/-a:gofra je napisal/-a:WRC555 je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:dejan19 je napisal/-a:gofra je napisal/-a:Xhair, jaz to prav vidim - tut enkrat ni blo treba pipat rocice menjalnika?
Ja to tud jst opazam.
Tut Nenad v Evo9 vozi cel krog v drugi...
Cist normalno na tako zaprti progi. Me zanima kdo salta v tretjo za dve desetinke.
Erm
Jaz ti lahko povem, da sem imel precej dela z menjalnikom Druga prileze do nekih 70 km/h, pa ze to je vse prej kot smiselno pocetje, ker je od 5500 dalje eno samo dretje in bolj malo haska. Dobrih 100 je pri meni ze 4ta.
Sploh tiste kratke vmesne ravninice so cel zajeb, ko je za drugo prevec, v tretji pa niti do konkretnega spool-a ne utegne prit
LpF
Ocitno imas zelo kratka prestavna razmerja, ce gre druga samo 70.S temi malcki pa vec kot 85-90 na ciljni ravnini itak ne dosezes.
Sicer pa, tak motor bi moral vlect od 5500 naprej, vse do blokade.
Ja, razmerja so res hudicevo kratka (predvsem prve tri).
Kar pa se vrtenja motorja tice - s to turbino nikdar. Ta motor se sicer zvrti tudi do 6500 in najbrz dlje (kje je blokada sploh vem ne) ampak je vrtenje prek 5000 popoln nesmisel, ker turbina tam ne opravlja nobenega dela vec (mapirano, da boost pade pod pol bara). Plus, jst imam 2>3 padca samo za kakih 600, 700 RPM...
Glede hitrosti ti ne znam rect, ker na stevec ne gledam - bom prihodnjic snemal eno furo.
LpF