Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 26, 2010 10:34 am

Tukaj je problem, ker je tolko različnih avtov in zato se ne bo dalo naredit pravilnik, da bi odločal voznik in ne avto. Karkoli narediš ne bo pravično za ene oz kakoroli se obrneš imaš rit zadaj
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T Po jul 26, 2010 11:20 am

Se pač da mal taktizerat :D
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Napisal/-a eXtreme69 Po jul 26, 2010 11:24 am

W|zz je napisal/-a:Če bi šli na to, pol bi blo še najbolj power-to-weight ratio.

kubatura je mal tko.. 2.0 motor ma lah 130 konjev al pa 310. Je treba pol spet delit turbo in NA.
Sami kilovati tut ne pomenijo veliko, ker bo en b3ybo s 100 konjih miljon hitrejši od golfa s 100 konji :)

Če gledamo pa razmerje moč-teža, pa pridejo skupaj avti, ki so si še najbolj enaki. Oziroma so lažji avti malenkost v prednosti. Potem bi pa 4x4 dodal par teh klasifikacijskih točk, pa (semi) slick gume, ker bi bli te avti pač v prednosti..

Sicer pa bv odkrivat toplo vodo, pravilnik je narejen, ostalo se bo pa itak čez zimo rihtalo oz. naj bi bil še nek sestank za vse udeležence pa to.. :)


Problem tuki je - kako boš stehtal avto?
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jul 26, 2010 11:48 am

eXtreme69 je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Če bi šli na to, pol bi blo še najbolj power-to-weight ratio.

kubatura je mal tko.. 2.0 motor ma lah 130 konjev al pa 310. Je treba pol spet delit turbo in NA.
Sami kilovati tut ne pomenijo veliko, ker bo en b3ybo s 100 konjih miljon hitrejši od golfa s 100 konji :)

Če gledamo pa razmerje moč-teža, pa pridejo skupaj avti, ki so si še najbolj enaki. Oziroma so lažji avti malenkost v prednosti. Potem bi pa 4x4 dodal par teh klasifikacijskih točk, pa (semi) slick gume, ker bi bli te avti pač v prednosti..

Sicer pa bv odkrivat toplo vodo, pravilnik je narejen, ostalo se bo pa itak čez zimo rihtalo oz. naj bi bil še nek sestank za vse udeležence pa to.. :)


Problem tuki je - kako boš stehtal avto?

Gledaš pač po prometni..
Unih par kil od rezervne gume pa orodja da lahko vsak vn.. Pol so še kšni sedeži recimo.. Ostalo je pa pol bolj zakompliciran.. Čim bo nekdo resno šel lajšat avto, bo mel kar mal več dela, in to bi bla potem nagrada za takega recimo, ker bi imel tle prednost pred drugimi. Itak kšno konkretno razliko v kilah se že težko naredi.. :)
DevilJDM je napisal/-a:tak pravilnik bi pa res zakompliciral vse....ne mores it na power-weight ratio. lih v tem je bla zmeri fora da si naredis avto cimlazji da si bolj konkurencen mocnejsim avtom oz. boljsi enakovrednim avtom.

Ja sej, če imaš ti šibkejši avto in če ga olajšaš za X kil, zato da bi se na progi približal močnejšim avtom, potem se jim tut v power to weight ratio približaš. Taki potem pridejo skupaj.
Recimo ena impreza/lancer ma slabih 300 konjev. En Beybo al pa Drmo mata pa pod 100 konjev. Ampak na progi sta glede na konje presenetljivo hitra..
Po kilovatih je tle ful razlike, se prav glede na ta kriterij niti slučajno ne morejo bit skupaj na progi.
Glede na kubikažo tudi ne. (sploh ker se ponavad turbo motorje še s kšnim faktorjem pomnoži, zato da se da primerjat z NA motorji, tako da je razlika potem še večja)
power to weight ratio je pa bolj podoben kot pa če bi samo motor gledali.
Je pa manjši avto mal v prednosti, ker je lažji, lancer/impreza pa ker je 4x4..
Sicer pa men osebno je vseeno, tako da se izključujem iz debate, itak kot si rekel.. važno da vozimo pa se štopamo, pa da se mamo fajn :)
 
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po okt 31, 2005 3:27 pm

Napisal/-a Little_tortilia_boy Po jul 26, 2010 11:51 am

W|zz je napisal/-a:En Beybo al pa Drmo mata pa pod 100 konjev.


:D ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jul 26, 2010 12:01 pm

Hm.. Sem se slučajno kej zmotil? Ker nisem siguren.. :) Peugeot mislim da jih ma 85, ne?
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Po jul 26, 2010 12:34 pm

Ko bi jst le znal kdaj vse napisati v enem stavku :? :roll: oops :lol:.

Če bi radi tekmovanje kjer odloča voznik, potem naj organizator priskrbi en avto, pa gremo vsi z istim avtom vozit :lol:, ali pa se naredi pokalno tekmovanje enakih avtomobilov (na Seicento CUP, Clio CUP ipd. način)... mislim da to ni nikomur v interesu.

Glede pravilnika mislim, da smo že v eni temi debatirali. Glede na to, da bi TA naj bilo tekmovanje ne bi bilo slabo imeti dober pravilnik, če bi bil TA "samo" trackday, ga pa ne potrebujemo.
Trenutni pravilnik sicer ni zelo slab, ampak je malo "zmeden".

Kot prvo je zgrešeno poimenovanje razredov, ker kot je že omenjeno je čudno videti popolnoma serijski avto v drugem razredu (imenovan Street Modified- "cestno predelan") ali pa celo že napol v tretjem razredu (Unlimited-Race)?!?

Kot drugo na ta način nikoli ne pridejo avtomobili "pošteno" skupaj. Sedaj recimo vozi v istem razredu predelan avtomobil proti serijskemu, no ja OK, čeprav kot omenjeno zgleda čudno.
Po drugi strani vozi v istem razredu recimo serijska Fiat Panda in serijski Fiat Coupe Turbo, ta dva avta se ne bosta nikoli dohitela. Tudi s predelavami, če bi oba predelali in prilezli do tretjega razreda, ne bi prišla skupaj, kaj šele da bi s Pando konkuriral predelani STI ali EVO (pustimo kakšne nehumane predelave).

Delati razrede po konjih ali razmerju teža/moč je nemogoče.... čeprav glede na pokroviteljstvo RSR, bodo mogoče prihodnjič na RL tudi merilni valji in si bomo vsi pred odhodom na progo izmerili moč avtov, v bližini je pa tudi nek odpad (za odhod tja obvezna jeklena platišča :D), kjer nam bodo z veseljem stehtali vozila :lol: :lol: :lol: .

Če že želite dodatno deliti razrede (kar je verjetno edini način narediti tekmovanje zanimivo tudi za "hoby racerje" oz. njihove daily avtomobile) je verjetno edini dokaj izvedljiv način delitev po kubaturi (seveda s FIA faktorjem za turbo motorje). Kot enkrat že omenjeno tudi za "naš" avtoslalom pravilnik nismo izumljali tople vode in smo se orientirali po ostalih FIA pravilnikih (po kubikih).

BTW Ko so se ravno gume omenjale. Ste prepričani, da "dirkalne" gume vedno prinesejo dodatne sekunde? Meni so zadnjič na serijskem podvozju prinesle SS gume manj kot pol sekunde.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Napisal/-a DevilJDM Po jul 26, 2010 12:47 pm

@wizz : drmo ma 140hp.

@schorc : na TA 4, kjer so bile temperature nenormalne se je SS guma zelo zelo dobro odrezale proti stock gumi....men so stock gume drzale lih 1krog max 2 pa se to zjutraj...popoldne je blo pa tko al tko brezveze :D


Lp
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Napisal/-a urosch Po jul 26, 2010 1:34 pm

W|zz je napisal/-a:Hm.. Sem se slučajno kej zmotil? Ker nisem siguren.. :) Peugeot mislim da jih ma 85, ne?


DrmoJr
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po jul 26, 2010 1:44 pm

ce hoce biti pravicno mora biti po kubaturi...

zakaj...

zato ker en kavni mlincek z vsemi predelavami nikoli ne bo kos nekemu recimo v6 motorju... v temu je problem.

pri turbo motorjih se pa itak kubatura mnozi x nevem kok....to bo bol Schkorc vedu :D

in tudi ce se nemotim imajo velika vecina tekmovanj po kubaturi deljeno. Potem pa iz svoje klase vsak stisne kokr lahko.... mislim da je to najbol simpel zadevo z najmn komplikaci.

Nemores delat po moci avta ker kot je ze nekdo napisal ista moc motorja pri dveh razlicnih avtih je to cisto nekaj drugega.

drugace meni je se zmeraj vseeno tudi ce sem v klasi z imprecami, vazn, da se mamo dobr in, da sam sebe treniram oz nabiram iskusnje.
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Po jul 26, 2010 2:12 pm

@DevilJDM: Za tisto mojo primerjavo navadnih in SS gum sem vzel ravno TA#4 ;). Ampak kot omenjeno na čisto serijskem podvozju. Res so navadne gume precej cvilile in drsele, ampak časi so bili začuda zelo podobni kot z SS (po občutku je bila sicer druga zgodba).

_B3yBo_ je napisal/-a:...
pri turbo motorjih se pa itak kubatura mnozi x nevem kok....to bo bol Schkorc vedu :D
...

Pri turbo motorjih se uporablja faktor množenja 1,7 za bencinske in 1,5 za diesel motorje. Torej moja 5ka z 1.4T (bencin) motorjem na primer pride na cca. 2380ccm.
In potem se vam zdi fer, da bi jst vozil v višjem razredu kot recimo 1.8/2.0 Clio?!? :lol: HEC

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po jul 26, 2010 2:26 pm

Nikol ne bo pravično za vse, je preveč faktorjev in se samo zakomplicira.

Dejte furat zase pa bo najbolje, sami pa dobro veste kdo vam je konkurenčen in kdo ne (sej se večina poznamo, pa tudi na TA se da vse pogovorit en z drugim)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jul 26, 2010 2:47 pm

DevilJDM je napisal/-a:@wizz : drmo ma 140hp.

urosch je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Hm.. Sem se slučajno kej zmotil? Ker nisem siguren.. :) Peugeot mislim da jih ma 85, ne?


DrmoJr

Ok, se opravičujem, sem mal pomešal. Skratka mel sem v mislih modrega peugota za katerega mi je bilo rečeno da ma 85 konjev :)
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Po jul 26, 2010 3:03 pm

W|zz je napisal/-a:Recimo ena impreza/lancer ma slabih 300 konjev.

Kar se dosedanjih udeležencev TA kliče je samo na nivoju impreza/lancer razpon med 230 in 400 konjev. Kako jih češ 'pravilno' uvrstit v klase? Mislm da je LoCo na pravi poti... edino kar se mene tiče bi takoj ukinu možnost dirkanja z vsemi gumami ki nimajo oznake DOT.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jul 26, 2010 3:31 pm

GodOfAll je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Recimo ena impreza/lancer ma slabih 300 konjev.

Kar se dosedanjih udeležencev TA kliče je samo na nivoju impreza/lancer razpon med 230 in 400 konjev. Kako jih češ 'pravilno' uvrstit v klase? Mislm da je LoCo na pravi poti... edino kar se mene tiče bi takoj ukinu možnost dirkanja z vsemi gumami ki nimajo oznake DOT.

Jah to pa že sedaj deluje na principu poštenosti in pač vsak pove katere predelave ima. Na podlagi tega se potem določi v katero klaso kdo sodi. Isto je s konji.

Tole z gumami sem pa proti. Do sedaj je bilo dovoljeno, tako da sem si jaz nabavil gume in feltne posebi za raceland. In vsekakor nisem edini z ne dot gumami, tko da imo bi bilo kar dost interesa, da to ostane tako kot je..
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po jul 26, 2010 3:35 pm

najvecja bedarija bi bila, da se ukinijo take gume.

kot prvo nisem neumen da grem z 145/70 gumami gor, kot drugo mi je skoda cestnih gum za na progo. pa se ogrozu bi sebe in ostale okoli sebe

za na progo imam stampe oz od sedaj bojo kar slajke, ki mi jih ni skoda.
Slika
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Po jul 26, 2010 4:01 pm

Mja evo in kaj zdej, bom mogu pa še jst po ene slajke, ker drgač mi moj čas na navadnih proti ostalim s slajkami ne bo nč povedu. Pa sm ravno mislu dat denar v humanitarne namene.
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T Po jul 26, 2010 4:03 pm

No tud jest sm sam zarad racelanda kupu R888 in mi ni žal, res se pozna da je guma narejena za pisto.......pa še po zdajšnem pravilniku se mi lih lepo izide še da sm v prvi klasi in tako sem lahko konkurenčen s 130. konji :D
Lp bojc T
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jul 26, 2010 4:48 pm

Kaj konkurenčen.. itak si bil prvi :D
Aha,zanimivo.. 130hp pa r888. Lahko plz še poveš kolk kil ma avto pa če imaš serijsko podvozje al je kej drugega? :)
lp
 
Uporabniški avatar
bojc T
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Sr nov 02, 2005 4:32 pm

Napisal/-a bojc T Po jul 26, 2010 5:07 pm

Avto, kokr sm gledal specifikacije po internetu ima 900 Kg, imam pa amortizerje in fedre od KONIja, mašina in ostalo je pa čist original, tud športnega filtra nimam, ko sem jo obnavljal je bil namen avto čim bolj original nardit...
Lp bojc T
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov