Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a srcnik Sr nov 24, 2010 4:16 pm

Se strinjam s Simonom, pa še ekstra pike zram, če je 4x4 ;)

Drugače me še pa vedno skrbi raztegnjenost TAM klase, po novem...
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a DevilJDM Sr nov 24, 2010 8:12 pm

fora je v tem da v prometni ne pisejo tocne teze avtomobilov.....se posebi pa se teza avtomobila razlikuje ze samo s tem kaksno opremo imas...servo, klima, airbagi, sway bari, ojacitve.....
to bi bilo smiselno samo v primeru da se daje avte na tehtnico in pa na dyno. O tem smo govorili na sestanku, in to za enkrat ne pride v psotev.

Lp
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a Symon Sr nov 24, 2010 9:06 pm

DevilJDM je napisal/-a:fora je v tem da v prometni ne pisejo tocne teze avtomobilov.....se posebi pa se teza avtomobila razlikuje ze samo s tem kaksno opremo imas...servo, klima, airbagi, sway bari, ojacitve.....

To je popolnoma res (Primera GT letnik 1997 baje tehta manj kot tono :lol: ) ampak kot, da je dandans težko pogledati na wikipedio, carfolio in dobiš okvirno oceno koliko tehta kak avto. Ko gre za opremo se lahko tolerira 50kg gor ali dol ampak še vedno dobiš okvirno klasifikacijo.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a DevilJDM Sr nov 24, 2010 11:04 pm

Symon je napisal/-a:
DevilJDM je napisal/-a:fora je v tem da v prometni ne pisejo tocne teze avtomobilov.....se posebi pa se teza avtomobila razlikuje ze samo s tem kaksno opremo imas...servo, klima, airbagi, sway bari, ojacitve.....

To je popolnoma res (Primera GT letnik 1997 baje tehta manj kot tono :lol: ) ampak kot, da je dandans težko pogledati na wikipedio, carfolio in dobiš okvirno oceno koliko tehta kak avto. Ko gre za opremo se lahko tolerira 50kg gor ali dol ampak še vedno dobiš okvirno klasifikacijo.

bi kar rekel 100kg, kar se pa recimo pri manjsih pozna, ker znese vec kot 10%.

Recimo primerjava honda civic 1.6 VTI in 1.5 LSI ( letnik 92 )

klima = cca. 15kg
sibedah = 40kg+
servo = manj kot 10kg
elektricna stekla = 10kg po tamalem
sway bar spredaj + zadaj
vecje celjusti + diski spredaj
zadaj ima namesto diskov bobne
spredaj brez strut bara
......

V prometnih pa pisejo teze od 900kg do 1200kg. realno je pa med 1000 in 1100 potem pa se od opreme odvisno :D



Ta oprema pa pri kaksnem cinqucentotu, swiftu, 106ki ali kaksnih takih manjsih avtih doprinese se vec ( procentualno gledano seveda :D )


Lp
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a LoCo Če nov 25, 2010 3:41 am

Mal ste preteral... Ker tle gledamo osnovno klasifikacijo je treba upoštevat "približno težo" se pravi da pri 150 konjskem FWD avtu ne igra neke posebne vloge 1100 kg al pa 990 če je to zaradi tega kateri model avta je... Ker v končni fazi če bo hotu kdo dirkat hardcore.. Bosta oba prišla na koncu na 990 (get it? ;) ) Bistvo je to da so avti dobro klasificirani med seboj in pa predvsem glede na potencial ki ga ponujajo ob tuningu...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a mloncar Če nov 25, 2010 7:57 am

Teža še ni takšen problem (a se ni nekaj govorilo, da bo naslednje leto vaga na RLju??), bolj problematično je ocenjevanje moči (to se bo delalo na lepe oči oz čez palec).
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a Symon Če nov 25, 2010 8:22 am

mloncar je napisal/-a:Teža še ni takšen problem (a se ni nekaj govorilo, da bo naslednje leto vaga na RLju??), bolj problematično je ocenjevanje moči (to se bo delalo na lepe oči oz čez palec).

Ja to se strinjam. Če en rižar namontira športni filter ni problem, kdor ima pa menjane odmične, spolira glavo, drugi bati itd itd... pa lahko samo zaupaš "poštenosti" tekmovalcev...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a drmocar Če nov 25, 2010 8:48 am

Če bi bili na sestanku bi vedeli da je opcija da bi naredili pred naslednjo sezono dyno day in avte tam tudi zvagali (prave vage ;) ). Tako bi na podlagi tega tudi lahko zračunali pravi PtoW ratio. Mislim pa da se preveč komplicira. To sezono smo videli kakšne čase so sposobni kateri avtomobili postavit. Na sestanku smo se še dogovorili glede točkovanja predelav in mislim da bo pravilnik še bolj špilal naslednjo sezono.
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a MRC Če nov 25, 2010 9:09 pm

Mam občutek da bo tale pravilnik hujši kot od FIA. :ue Zakaj je to potrebno?
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a X-Hair Če nov 25, 2010 9:32 pm

Zato, da je zabavno brat topice na tole temo. :mrgreen:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
StAn_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po sep 11, 2006 1:54 pm

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a StAn_ Če nov 25, 2010 9:49 pm

:D, res je kar zanimivo ja :D

Važno pa je, da bo večina še vedno tekmovala sama s sabo, ter poikušala samemu sebi potrditi in izboljšati svoj čas.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a mloncar Pe nov 26, 2010 7:38 am

drmocar je napisal/-a:Če bi bili na sestanku bi vedeli da je opcija da bi naredili pred naslednjo sezono dyno day in avte tam tudi zvagali (prave vage ;) ). Tako bi na podlagi tega tudi lahko zračunali pravi PtoW ratio. Mislim pa da se preveč komplicira. To sezono smo videli kakšne čase so sposobni kateri avtomobili postavit. Na sestanku smo se še dogovorili glede točkovanja predelav in mislim da bo pravilnik še bolj špilal naslednjo sezono.

To je ena od rešitev.. ..ampak pri turbo motorjih lahko brez problema znižaš ali povišaš tlak turbine, kar se na sami moči precej pozna.

Tudi sam sem mnenja, da se preveč komplicira. Neglede na pravilnik se naslednje leto sigurno vidimo na Racelandu...
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a naliM Pe nov 26, 2010 2:45 pm

Kaj naslednje leto, kdo bo šel pa na sneg? ;)
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack - Zaključek, sestanek, zahvala!

Napisal/-a srcnik Pe nov 26, 2010 5:24 pm

Sneg je vrglo :) ju3 TA 9?
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov