Prvo naj napišem, nekaj kar se tiče kompliciranja s pravilnikom. Morate ločiti pravilnik in zbiranje predlogov za pravilnik. Tisti, ki berete takšne in drugačne predloge za pravilnik in ne veste o čem je govora in kaj se želi narediti, vam vsekakor zgleda preveč zakomplicirano vse skupaj. Ampak saj ni mišljeno, da se potrebujete obremenjevati s temi "kompliciranimi" stvarmi, če se ne želite. Tukaj pač imamo možnost narediti "svoje" (oziroma dobro) tekmovanje, zato javno debatiranje o pravilniku, ki bi bil "večini" všeč, lahko pa se naredi pravilnik za štirimi stenami. Ko bo enkrat stvar predebatirana in bodo predlogi urejeni, bo to napisano v jasnem pravilniku. Že sedaj je pravilnik v bistvu jasen (napram tem zbiranjem predlogov ), pa čeprav je kompliciran ...LoCo je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:BTW LoCo: Omenjal si EVOta na navadnih gumah s časom 53.4s (kolikor sem te začudeno razumel), to si verjetno imel v mislih SS gume in čas 54.4?
Omenjal sem Evota na cestnih gumah in čas 53,9. Moja bivša 9ka (dobrih 400hp, stabilizatorji, vzmeti) in pa cestne gume.
Damn that's (too)fast
... Pa sigurno nisi izpustil kakšno podrobnost? Res niso bile semi DOT gume? Ali pa mogoče Domen za volanom ali kaj podobnega?
Symon je napisal/-a:No torej bi skoraj šlo, da se zmeče vse FWDje na serijskih gumah skupaj.
Ali pa v bistvu skoraj ne bi šlo
. Čase, ki sem jih lepil za Megane so s stock avtomobili (230-250KM) in ne čipanimi z 300+KM (kar se ne točkuje). Poleg tega morajo imeti že ti vozniki precej rezerve (glede na to, da niso redni RL obiskovalci). Mislim da časi precej pod 57s ne bi bili nič čudnega, to bo s stock NA verjetno težko (beri nemogoče) ulovljivo.
Symon je napisal/-a:Edino, kar se rabi še definirati so gume, ker Clio RS na R1R bi mogoče peljal blizu turbo FWDjem, turbo FWD je pa vprašanje koliko bi vozil, da ne bi na kakšnih gumah z TW 140 bil predaleč od konkurence.
Ne razumem, kaj bi potem kdo vozil? Vsi v stock navadne gume po želji, ali navadne gume TW140 za NA in TW250+ za T-FWD, ali kaj
?
Symon je napisal/-a:Dve osnovni klasi kjer je osnovna več ali manj rezervirana za serijske hot hatche, TAM za serijske ali zmerno predelane T-AWD ali močnejše RWD (>BMW 325, M3, 350Z in podobni) ter malo bolj predelane avte iz TAS. Ker slicksi itak dodajo nekaj točk to pomeni, da bi nekdo z T-FWD vozil na slickih v TAM
A ni to tako kot je sedaj? Kakšna bi bila sprememba? Prvo sem mislil, da hočeš povedati, da bi imel v mislih dve osnovni klasi, obe na navadnih gumah, pa si potem napisal, da bi T-FWD na slick vozil TAM, tako da sem se zgubil.
Symon je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:Malo ugibanja in teorije T-AWDji (osnovno predelani) z čisto navadnimi (dobrimi) gumami (brez SS) verjetno ne pridejo pod 55s, z SS pa verjetno pridejo na dobrih 54s. "Hothatchi" brez ali pa z osnovnimi predelavami na navadnih gumah peljejo recimo malo pod oz. okoli 57s. Na slick brez predelav pridejo nekje pod 56s (mogoče bi to uspelo tudi z manjšimi predelavami in SS). Z manjšimi predelavami (predvsem na podvozju) in slick pride na nekje 55s (torej kot T-AWD na navadnih gumah). Načeloma pa se jih z kakšnimi dodatnimi predelavami mora spraviti na dobrih 54s (torej na T-AWD SS čase). Kar je nižje se je treba dokaj lotiti FWDjev.
LP, Primož
Točno to teorijo imam v mislih. Hothach s predelanim podvozjem, na slickih (moč do neke mere pomaga ampak čudeža pri FWD z 500 konji ni pričakovati pomoje) bi vozil 54 sekund kot nek dober AWD turbo z nekaj predelavami na serijskih gumah.
NA-hothach s predelanim podvozjem in slick težko pride na 54s, je potrebno še kaj več (verjetno si se zatipkal). Vozil bi okoli 55s (toliko vozijo recimo Impreze na cestnih gumah).
Symon je napisal/-a:Vkolikor daš na turbo AWD, še slicke pa si že blizu TAU že zaradi točkovanja. Če se ne motim je bil en letošnji preblisk, da so slicki premalo točkovani in če se jim poveča točke do te mere, da T-AWD z nekaj predelavami pade v TAU to pomeni, da ne bo ogrožal hot hatchev. Obenem pa bi znali biti predelani hot hatchi na slickih ravno prav konkurenčni t-awdjem na navadnih ali semi slick gumah. Max tune je pa seveda za v TAU, kjer je potem pomoje manjši problem, da je notri čisto vse in bi bil t-awd folk primoran voziti ali na max semi slick (da ostane v TAM in je konkurenčen) ali pa če ima slicke in ful predelav, da je konkurenčen v TAU. Seveda je to le moja teorija in razmišljanje po vsej tej debati. Ampak, če se s takšnimi predelavami pravilnika (torej malo popravljena osnovna klasifikacija, malo več točk za slick gume ter določene predelave in manj za nekatere nepomembne) zgodi, da si bodo avti veliko bolj konkurenčni ne bo takšnih razlik v časih med razredi ter bodo ljudje raje hodili ker bodo vedeli, da bo napeto. Torej časi TAS (tudi po tvoji teoriji) 57 sekund, TAM 54-55 sekund in TAU uni nizki časi pod 52 sekund.
To je potem praktično lanski pravilnik? Ali bi bila kakšna sprememba? Kaj si mislil s tistim stavkom, ki sem ga odebelil? Kaj pomeni predelan hothatch? Letos je predelan hothatch P106 od
Drmota, Civic od
Gokuja ipd. s časi praktično pod 53s, lani so bili (kao) "predelani" moja GTT, Gregov 16V, Saxoja ipd. s časi malo pod 55s.
Vprašanje kaj bi se zgodilo (če bi sploh bilo izvedljivo), če bi poskusili narediti
rahlo hitrejši lanski TAM. Torej res T-AWD na SS in NA-FWD ne-preveč-predelan
na slick.
Ampak za letos je problem, ker sploh ne vem, če imamo takšne avte (rahlo predelane), mogoče Saxoja. Tisti, ki so se začeli delati po letošnjem pravilniku so narejeni v bistvu na "MAX" za TAM po trenutnem pravilniku. Če se bi sedaj na "sredi sezone" pravilnik spremenil v toliko, da bi ti avtomobili padli v TAU potem je težava v tem, da imajo ti sedaj na voljo izdelavo čisto drugačnega avtomobila. Ne fer je v toliko, da so se sedaj delali avtomobili z nekimi "omejitvami", zdaj bi jih morali pa spreminjati.
MRC je napisal/-a:Ni mi jasno zakaj tolk kompliciranja z pravilnikom. Namesto, da tuhtate kako bi mel vsak svojo klaso
rajši naredite kaj, da si izboljšate čase.
A ni namen trackdayev da se navoziš za lastne užitke si mal zboljšuješ cajt in se maš fajn?
Najboljš, da vpeljete še AŠ in njihove funkcionarje pa bo vsega konec tako kot slalomov.
Rifasiemp je napisal/-a:Točno tako
pri slalomih se je isto žačelo kot tu... "konec" pa vsi poznamo
pravilnik je tak kot je... paše al ne paše
vozi se pa .... za razliko od slalomov
To se verjetno vsak zaveda, da za vse ne more biti OK. Vseeno pa verjetno mora biti nekako pošteno. Drugače je itak vseeno, če ne bi bilo nobenega razreda, pač generalna uvrstitev (tako kot je na Grobniku). Res bi bilo dobro, če bi bilo enostavno in čim manj komplicirano, čeprav neke delitve bi pa morale biti.
Ampak oba (kot še precej ostalih) pozabljata, da TimeAttack sploh ni Trackday (niti nikoli ni bil). Edina stvar je ta, da je organiziran na Racelandu, kjer se večinoma odvijajo Trackdayi. Jaz recimo vidim (za predstavo)
tekmovanje TA že bolj kot neke vrste "avto slalom" tekmovanje (pač dirko).
Ravno zato pa obstaja nek pravilnik. Če ga ne bi bilo in bi to bil Trackday, potem bi bilo recimo 60 tekmovalcev in v rezultatih 60 doseženih mest (generalna uvrstitev). Ti tekmovalci bi prišli prvič, drugič, mogoče še tretjič potem, ko bi s časom in uvrstitvijo stagnirali pa bi se naveličali. Kje da bi se tekmovanj udeleževali sedaj že drugo sezono. Kaj bi lahko naredili (tisti, ki dosežejo optimum), da bi se izboljšali? Vsi ne bodo kupili STI/EVO in/ali do maksimuma (in še dlje) predelali avtomobilov, da bodo konkurirali in jim ne bo dolgčas.
Če bodo zastavljeni neki smiselni razredi potem bo to spodbujalo udeležbo voznikov na večih TAjih (izboljšanje voznikov in večanje stalnih voznikov), spodbujalo razvoj/predelave avtomobilov,...BTW Ko že omenjata slalom... Kaj se je pri slalomu začelo kot tu? In kak je "konec" slalomov (ki ga še ni)? Pri slalomu sam pravilnik (in debate okoli njega) nikoli ni bil problematičen ali celo kriv za stanje kakršno je trenutno. Edini trenutni problem je v organizatorjih, KATERIH NI. Tudi vidva sta že "neštetokrat" sestankovala in smo imeli vedno dobre ideje, ampak kaj ko jih potem nismo realizirali. AŠ gor ali dol (pa če hoče še levo in desno) s tem nima nič (če bi imel tudi TimeAttacka in podobnih zadev ne bi bilo). Tukaj smo krivi organizatorji sami, pač nas je premalo in imamo premalo sredstev (ali pa se ne znamo igrati v tem "pokvarjenem" svetu
). Pri slalomih smo kvečjemu zakomplicirali s samo "obsežnostjo" organizacije, ki je dosti bolj zapletena kot pri TA, kar pa ni poceni. Tukaj je TA v prednosti, simpl da bolj že skoraj ne more biti (še slalomi pred našim časom so bili kompleksnejši od TimeAttacka) in nekako se celo finančno izide. Saj pa smo imeli idejo o low-budget slalomih, katerih si potem nihče ni upal delati...
(
Ne mislim samo vaju, ampak pišem v splošnem za vse) Jaz sem še vedno za, spravimo se še enkrat skupaj in naredimo še kak slalom. Ali pa bodimo toliko face in pojdimo vsi pomagati vsaj Korošcem izpeljati tist njihov slalom. Lahko gremo tudi na Raceland delati event po svojem pravilniku... Kje se bo ustavilo?
Kaj če/ko bo
LoCo enkrat rekel:
"Imam dovolj, naj se še en drug s tem ukvarja, bom še jst malo vozil", bomo pa spet čakali, da se nekdo drug (ne mi) kaj spomni? Saj pa imajo isti problem tudi v ostalem "resnem" motošportu. "Starešine", ki so včasih organizirale Rallye, GHD, KHD,... so se počasi umaknile (ali pa se še umikajo) in so "prepustili" delo podmladku. Podmladek pa čaka in samo jamra, da ni dirk
...
LP, Primož