Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Če maj 05, 2011 6:40 pm

GodOfAll je napisal/-a:Vi se s čist drugačnimi stvarmi ukvarjate kot jaz. Pri meni je zadeva taka: v slabem letu sem kar precej vložil v imprezo... precej izboljšal performance, kar se tiče časov na RL pa vse skupaj prinese kvečjemu dobro sekundo. Vse kar je več prinesejo gume. Lanski slicksi so kapituliral po parih krogih prvega eventa. Če bi hotel letos res kaj narest v smislu dobrega časa in ne samo hodt na RL vozakat je edina logična
varianta ganc nove slicks gume, tukaj pa že govorimo o cca 1200 eur stroška, ki bo služil zgolj in sam za postavljanje časa.

Javite se tisti, ki ste realno za 1s izboljšali čas na istih gumah - pa da niste imeli pred izboljšavo zanič časa zato ker ste vi zanič vozili.

Tkole je blo do sedaj :
2s z krajsim menjalnikom
2s prehos iz serijskih gum na SS gume



0.5s bom sigurno pridobil z skoljka zicem, pasovi in pa krajso volansko letvijo.
kok se bo pa pridobilo s slajkami in pa z tunanjem motorja pa bo treba pocakat na TA #4, ce mi bo ratal pridt.



Lp
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a dgrejtest Pe maj 06, 2011 8:00 am

[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a wuky Pe maj 06, 2011 8:09 am

Prehitu si me :) sm ga hotu js gor dat =P
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Pe maj 06, 2011 11:31 am

jay je napisal/-a:še edino tekmovanje znate pri nas sprejebat. človek vas ne razume.

Obožujem kratke poste :D... Daj povej kaj več o tem. Kdo in s čim stoji za tem dejanjem, da ga spametujemo?



Symon je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Pa si peljal tudi 197 (ki je klasirana enako kot 200)?

Ne. oops Si ti peljal 200 CUP? In 182/172?

200 CUP še nisem peljal, pač kar slišim "baba-čula-baba-rekla". Recimo eden izmed primerov (ki po mojem občutku približno ve kaj govori), in je preizkusil 197 CUP in 200 CUP je Ozi (preberi si v eni izmed prejšnjih tem o TA). Drugače meni je 197 popoln in ne rabi sprememb ;).

182 tudi nisem peljal, sem pa vozil 172 in se mi zdi še najboljši kompromis med Williamsom in Clio 3 RS. Prav tako se mi trenutno zdi Clio 2 RS (za mene renojevca) najbolj smiseln in tunabilen avto za kak track car (zato te prcam, če bi zamenjala :D). Res 172/182 kot serijski ni ravno nek biser na nobenem področju in je Clio 3 RS CUP seveda že kot "allround-er" boljši avto in po mojem mnenju (vsaj renojev) eden izmed prvih serijskih cestnih dirkalnikov.

Symon je napisal/-a:Hmm, koliko vozijo serijski Megani in Focusi RS na navadnih gumah sploh? oops

To je težko oceniti, ker ne vemo koliko tukaj vpliva voznik. AM je peljal z Meganom 3 CUP 57.35xs. Hrvat je recimo z R26 (Megane 2 RS) v bolj slabih pogojih peljal 57.621s (tukaj mora biti še rezerve) ali pa recimo Aleen je z 3 CUP v dobrih pogojih peljal zelo soliden čas 56.935s (pa po mojem mora imeti tudi še nekaj rezerve). Ampak vseeno se te rezerve na navadnih cestnih gumah nekje ustavijo.


Symon je napisal/-a:Turbo AWD avti in RWD (nad določenim PTW razmerjem) pa potem pašejo v TAM. Pa imamo dve "osnovni" klasi, obenem konkretno predelani FWD avti (trenutno Goku, Drmota, vsi imajo pač še rezerve, da lahko prilezejo tudi v TAU) padejo v TAM, najbolj predelani avti (+slick gume) pa se pač štejejo pod TAU.

OK, če gledaš tako imaš dve osnovni (serijski) klasi, ampak potem bi rabil še (vsaj) dve predelani klasi za te osnovno klasificirane, ker trenutni predelani avtomobili v TAM in serijski v TAM (trenutno) ne grejo skupaj.
Symon je napisal/-a:Potem je samo še vprašanje kako urediti z gumami, da se ne bi kdo pritoževal v TAM klasi, da bi vozil na čisto navadnih cestnih gumah, konkurenca pa na slickih in s časom pod 53 sekund. V TAS seveda ostanejo serijske gume, TW nad 140. V TAM klasi semi slick ne prištejejo nobenih točk, slick pa, ker zaradi njih lahko voziš bistveno bolje in lahko padeš v TAU. Pomoje bi to šlo skozi.

V prejšnjem stavku (zgoraj) si napisal, da bi najbolj predelani avti + slick bili TAU, v tem stavku pa omenjaš TAM konkurenco s slick in časom 53s. Kako si potem mislil z gumami, v TAM za švohnejše predelane bi slick bil dovoljen ali ne?

Malo ugibanja in teorije T-AWDji (osnovno predelani) z čisto navadnimi (dobrimi) gumami (brez SS) verjetno ne pridejo pod 55s, z SS pa verjetno pridejo na dobrih 54s. "Hothatchi" brez ali pa z osnovnimi predelavami na navadnih gumah peljejo recimo malo pod oz. okoli 57s. Na slick brez predelav pridejo nekje pod 56s (mogoče bi to uspelo tudi z manjšimi predelavami in SS). Z manjšimi predelavami (predvsem na podvozju) in slick pride na nekje 55s (torej kot T-AWD na navadnih gumah). Načeloma pa se jih z kakšnimi dodatnimi predelavami mora spraviti na dobrih 54s (torej na T-AWD SS čase). Kar je nižje se je treba dokaj lotiti FWDjev.

BTW LoCo: Omenjal si EVOta na navadnih gumah s časom 53.4s (kolikor sem te začudeno razumel), to si verjetno imel v mislih SS gume in čas 54.4?

Symon je napisal/-a:PS: a bi LoCo odprl novo temo kjer se bo pisalo SAMO različne poglede in ideje za pravilnik? Potem pa itak do naslednjega sestanka vsak pogleda samo tisto temo, si izpiše ideje in se potem v živo dogovori kako in kaj. ;)

A se ni to delalo v temi o tistem sestanku?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Pe maj 06, 2011 12:31 pm

Schkorc je napisal/-a:
jay je napisal/-a:še edino tekmovanje znate pri nas sprejebat. človek vas ne razume.

Obožujem kratke poste :D... Daj povej kaj več o tem. Kdo in s čim stoji za tem dejanjem, da ga spametujemo?

Lol ja ta je dobra. Nihče ne probati zjebati dirkanja. Vse kar si želimo nekateri je to, da se sistem malo spremeni na tak način, da si bodo ljudje bolj konkurenčni. Problem se bo pojavil, če bodo nekateri imeli namensko predelane avtomobile in vedno na stopničkah, nekateri bodo pa večno nekje 5-10 ali više. Saj nič ne rečem Raceland je luštna proga ampak marsikdo se jo bo naveličal prej kot do 10. dirke in, če bo ob tem še vedel, da nima šans, da kam prileze se bo naveličal. In ker je takšnih hitro lahko kar nekaj je vedno manj ljudi na TA in rezultat je propad še ene zelo dobro zastavljene ideje.

Schkorc je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:Hmm, koliko vozijo serijski Megani in Focusi RS na navadnih gumah sploh? oops

To je težko oceniti, ker ne vemo koliko tukaj vpliva voznik. AM je peljal z Meganom 3 CUP 57.35xs. Hrvat je recimo z R26 (Megane 2 RS) v bolj slabih pogojih peljal 57.621s (tukaj mora biti še rezerve) ali pa recimo Aleen je z 3 CUP v dobrih pogojih peljal zelo soliden čas 56.935s (pa po mojem mora imeti tudi še nekaj rezerve). Ampak vseeno se te rezerve na navadnih cestnih gumah nekje ustavijo.

No torej bi skoraj šlo, da se zmeče vse FWDje na serijskih gumah skupaj. Edino, kar se rabi še definirati so gume, ker Clio RS na R1R bi mogoče peljal blizu turbo FWDjem, turbo FWD je pa vprašanje koliko bi vozil, da ne bi na kakšnih gumah z TW 140 bil predaleč od konkurence. Omejitev gume do 205 širine za TAS se potem skensla ker imajo vsi t-fedširše gume serijsko.

Schkorc je napisal/-a:OK, če gledaš tako imaš dve osnovni (serijski) klasi, ampak potem bi rabil še (vsaj) dve predelani klasi za te osnovno klasificirane, ker trenutni predelani avtomobili v TAM in serijski v TAM (trenutno) ne grejo skupaj.
V prejšnjem stavku (zgoraj) si napisal, da bi najbolj predelani avti + slick bili TAU, v tem stavku pa omenjaš TAM konkurenco s slick in časom 53s. Kako si potem mislil z gumami, v TAM za švohnejše predelane bi slick bil dovoljen ali ne?

Dve osnovni klasi kjer je osnovna več ali manj rezervirana za serijske hot hatche, TAM za serijske ali zmerno predelane T-AWD ali močnejše RWD (>BMW 325, M3, 350Z in podobni) ter malo bolj predelane avte iz TAS. Ker slicksi itak dodajo nekaj točk to pomeni, da bi nekdo z T-FWD vozil na slickih v TAM ker:

Schkorc je napisal/-a:Malo ugibanja in teorije T-AWDji (osnovno predelani) z čisto navadnimi (dobrimi) gumami (brez SS) verjetno ne pridejo pod 55s, z SS pa verjetno pridejo na dobrih 54s. "Hothatchi" brez ali pa z osnovnimi predelavami na navadnih gumah peljejo recimo malo pod oz. okoli 57s. Na slick brez predelav pridejo nekje pod 56s (mogoče bi to uspelo tudi z manjšimi predelavami in SS). Z manjšimi predelavami (predvsem na podvozju) in slick pride na nekje 55s (torej kot T-AWD na navadnih gumah). Načeloma pa se jih z kakšnimi dodatnimi predelavami mora spraviti na dobrih 54s (torej na T-AWD SS čase). Kar je nižje se je treba dokaj lotiti FWDjev.
LP, Primož

Točno to teorijo imam v mislih. Hothach s predelanim podvozjem, na slickih (moč do neke mere pomaga ampak čudeža pri FWD z 500 konji ni pričakovati pomoje) bi vozil 54 sekund kot nek dober AWD turbo z nekaj predelavami na serijskih gumah. Vkolikor daš na turbo AWD, še slicke pa si že blizu TAU že zaradi točkovanja. Če se ne motim je bil en letošnji preblisk, da so slicki premalo točkovani in če se jim poveča točke do te mere, da T-AWD z nekaj predelavami pade v TAU to pomeni, da ne bo ogrožal hot hatchev. Obenem pa bi znali biti predelani hot hatchi na slickih ravno prav konkurenčni t-awdjem na navadnih ali semi slick gumah. Max tune je pa seveda za v TAU, kjer je potem pomoje manjši problem, da je notri čisto vse in bi bil t-awd folk primoran voziti ali na max semi slick (da ostane v TAM in je konkurenčen) ali pa če ima slicke in ful predelav, da je konkurenčen v TAU. Seveda je to le moja teorija in razmišljanje po vsej tej debati. Ampak, če se s takšnimi predelavami pravilnika (torej malo popravljena osnovna klasifikacija, malo več točk za slick gume ter določene predelave in manj za nekatere nepomembne) zgodi, da si bodo avti veliko bolj konkurenčni ne bo takšnih razlik v časih med razredi ter bodo ljudje raje hodili ker bodo vedeli, da bo napeto. Torej časi TAS (tudi po tvoji teoriji) 57 sekund, TAM 54-55 sekund in TAU uni nizki časi pod 52 sekund.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Rifasiemp Pe maj 06, 2011 1:03 pm

Symon je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:
jay je napisal/-a:še edino tekmovanje znate pri nas sprejebat. človek vas ne razume.

Obožujem kratke poste :D... Daj povej kaj več o tem. Kdo in s čim stoji za tem dejanjem, da ga spametujemo?

Lol ja ta je dobra. Nihče ne probati zjebati dirkanja. Vse kar si želimo nekateri je to, da se sistem malo spremeni na tak način, da si bodo ljudje bolj konkurenčni. Problem se bo pojavil, če bodo nekateri imeli namensko predelane avtomobile in vedno na stopničkah, nekateri bodo pa večno nekje 5-10 ali više. Saj nič ne rečem Raceland je luštna proga ampak marsikdo se jo bo naveličal prej kot do 10. dirke in, če bo ob tem še vedel, da nima šans, da kam prileze se bo naveličal. In ker je takšnih hitro lahko kar nekaj je vedno manj ljudi na TA in rezultat je propad še ene zelo dobro zastavljene ideje.

Schkorc je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:Hmm, koliko vozijo serijski Megani in Focusi RS na navadnih gumah sploh? oops

To je težko oceniti, ker ne vemo koliko tukaj vpliva voznik. AM je peljal z Meganom 3 CUP 57.35xs. Hrvat je recimo z R26 (Megane 2 RS) v bolj slabih pogojih peljal 57.621s (tukaj mora biti še rezerve) ali pa recimo Aleen je z 3 CUP v dobrih pogojih peljal zelo soliden čas 56.935s (pa po mojem mora imeti tudi še nekaj rezerve). Ampak vseeno se te rezerve na navadnih cestnih gumah nekje ustavijo.

No torej bi skoraj šlo, da se zmeče vse FWDje na serijskih gumah skupaj. Edino, kar se rabi še definirati so gume, ker Clio RS na R1R bi mogoče peljal blizu turbo FWDjem, turbo FWD je pa vprašanje koliko bi vozil, da ne bi na kakšnih gumah z TW 140 bil predaleč od konkurence. Omejitev gume do 205 širine za TAS se potem skensla ker imajo vsi t-fedširše gume serijsko.

Schkorc je napisal/-a:OK, če gledaš tako imaš dve osnovni (serijski) klasi, ampak potem bi rabil še (vsaj) dve predelani klasi za te osnovno klasificirane, ker trenutni predelani avtomobili v TAM in serijski v TAM (trenutno) ne grejo skupaj.
V prejšnjem stavku (zgoraj) si napisal, da bi najbolj predelani avti + slick bili TAU, v tem stavku pa omenjaš TAM konkurenco s slick in časom 53s. Kako si potem mislil z gumami, v TAM za švohnejše predelane bi slick bil dovoljen ali ne?

Dve osnovni klasi kjer je osnovna več ali manj rezervirana za serijske hot hatche, TAM za serijske ali zmerno predelane T-AWD ali močnejše RWD (>BMW 325, M3, 350Z in podobni) ter malo bolj predelane avte iz TAS. Ker slicksi itak dodajo nekaj točk to pomeni, da bi nekdo z T-FWD vozil na slickih v TAM ker:

Schkorc je napisal/-a:Malo ugibanja in teorije T-AWDji (osnovno predelani) z čisto navadnimi (dobrimi) gumami (brez SS) verjetno ne pridejo pod 55s, z SS pa verjetno pridejo na dobrih 54s. "Hothatchi" brez ali pa z osnovnimi predelavami na navadnih gumah peljejo recimo malo pod oz. okoli 57s. Na slick brez predelav pridejo nekje pod 56s (mogoče bi to uspelo tudi z manjšimi predelavami in SS). Z manjšimi predelavami (predvsem na podvozju) in slick pride na nekje 55s (torej kot T-AWD na navadnih gumah). Načeloma pa se jih z kakšnimi dodatnimi predelavami mora spraviti na dobrih 54s (torej na T-AWD SS čase). Kar je nižje se je treba dokaj lotiti FWDjev.
LP, Primož

Točno to teorijo imam v mislih. Hothach s predelanim podvozjem, na slickih (moč do neke mere pomaga ampak čudeža pri FWD z 500 konji ni pričakovati pomoje) bi vozil 54 sekund kot nek dober AWD turbo z nekaj predelavami na serijskih gumah. Vkolikor daš na turbo AWD, še slicke pa si že blizu TAU že zaradi točkovanja. Če se ne motim je bil en letošnji preblisk, da so slicki premalo točkovani in če se jim poveča točke do te mere, da T-AWD z nekaj predelavami pade v TAU to pomeni, da ne bo ogrožal hot hatchev. Obenem pa bi znali biti predelani hot hatchi na slickih ravno prav konkurenčni t-awdjem na navadnih ali semi slick gumah. Max tune je pa seveda za v TAU, kjer je potem pomoje manjši problem, da je notri čisto vse in bi bil t-awd folk primoran voziti ali na max semi slick (da ostane v TAM in je konkurenčen) ali pa če ima slicke in ful predelav, da je konkurenčen v TAU. Seveda je to le moja teorija in razmišljanje po vsej tej debati. Ampak, če se s takšnimi predelavami pravilnika (torej malo popravljena osnovna klasifikacija, malo več točk za slick gume ter določene predelave in manj za nekatere nepomembne) zgodi, da si bodo avti veliko bolj konkurenčni ne bo takšnih razlik v časih med razredi ter bodo ljudje raje hodili ker bodo vedeli, da bo napeto. Torej časi TAS (tudi po tvoji teoriji) 57 sekund, TAM 54-55 sekund in TAU uni nizki časi pod 52 sekund.


Brez zamere sam to kar ti hočeš nardit (ti dam čisto prav) je pravilnik, ki bi bil pošten... vse lepo in prav ampak to ne gre... vedno je nekdo ki nastrada oz je hendikepiran... S tem kar ti predlagas samo bz se komplicirajo stvari... potem bo nekdo priso na trackday pa sloh ne bo vedo kok pa kaj :) kar pa mislim da ni namen tega vsega skupaj... pravilnik mora ostat čimbolj enostaven... še tako so težave ker vsi ne vejo kako in kaj ;) Ne more bit pravičen za vse... ;)

Lp, Nejc!
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a MRC Pe maj 06, 2011 8:22 pm

Ni mi jasno zakaj tolk kompliciranja z pravilnikom. Namesto, da tuhtate kako bi mel vsak svojo klaso
rajši naredite kaj, da si izboljšate čase.
A ni namen trackdayev da se navoziš za lastne užitke si mal zboljšuješ cajt in se maš fajn?

Najboljš, da vpeljete še AŠ in njihove funkcionarje pa bo vsega konec tako kot slalomov.
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Rifasiemp So maj 07, 2011 1:26 am

MRC je napisal/-a:Ni mi jasno zakaj tolk kompliciranja z pravilnikom. Namesto, da tuhtate kako bi mel vsak svojo klaso
rajši naredite kaj, da si izboljšate čase.
A ni namen trackdayev da se navoziš za lastne užitke si mal zboljšuješ cajt in se maš fajn?

Najboljš, da vpeljete še AŠ in njihove funkcionarje pa bo vsega konec tako kot slalomov.


Točno tako :) pri slalomih se je isto žačelo kot tu... "konec" pa vsi poznamo ;) pravilnik je tak kot je... paše al ne paše :) vozi se pa .... za razliko od slalomov ;)
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo So maj 07, 2011 9:46 am

Schkorc je napisal/-a:BTW LoCo: Omenjal si EVOta na navadnih gumah s časom 53.4s (kolikor sem te začudeno razumel), to si verjetno imel v mislih SS gume in čas 54.4?


Omenjal sem Evota na cestnih gumah in čas 53,9. Moja bivša 9ka (dobrih 400hp, stabilizatorji, vzmeti) in pa cestne gume.



Vsem ostalim pa: Moj trud je trenutno usmerjen v simplificiranju pravilnika, ne pa obratno. Prejšnji teden se je tudi pri nas oglasil Schkorc in smo imeli kar dobro konstruktivno debato (kadar nismo odplavali zakaj je ventilar boljši od r27...). Če imate konstruktivne predloge - na plan z njimi, ampak v temu topicu sta poleg Schkorca(2x zaporedoma pravilno napisal?!?!) mogoče še dva, ki razumeta kaj pomeni argumentirati predlog z objektivnim dejstvom, ostali pa si delate svoje klase.

Če ne postam v topic, še ne pomeni da me ni tukaj, zbiram ideje, kalkuliram možnosti, ko bom pa odprl nov topic ga bom pa odprl z namenom optimizacije pravil, pričakovano naslednji teden, tam na sredini enkrat...

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc To maj 10, 2011 3:09 pm

Prvo naj napišem, nekaj kar se tiče kompliciranja s pravilnikom. Morate ločiti pravilnik in zbiranje predlogov za pravilnik. Tisti, ki berete takšne in drugačne predloge za pravilnik in ne veste o čem je govora in kaj se želi narediti, vam vsekakor zgleda preveč zakomplicirano vse skupaj. Ampak saj ni mišljeno, da se potrebujete obremenjevati s temi "kompliciranimi" stvarmi, če se ne želite. Tukaj pač imamo možnost narediti "svoje" (oziroma dobro) tekmovanje, zato javno debatiranje o pravilniku, ki bi bil "večini" všeč, lahko pa se naredi pravilnik za štirimi stenami. Ko bo enkrat stvar predebatirana in bodo predlogi urejeni, bo to napisano v jasnem pravilniku. Že sedaj je pravilnik v bistvu jasen (napram tem zbiranjem predlogov :D), pa čeprav je kompliciran :)...

LoCo je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:BTW LoCo: Omenjal si EVOta na navadnih gumah s časom 53.4s (kolikor sem te začudeno razumel), to si verjetno imel v mislih SS gume in čas 54.4?

Omenjal sem Evota na cestnih gumah in čas 53,9. Moja bivša 9ka (dobrih 400hp, stabilizatorji, vzmeti) in pa cestne gume.

Damn that's (too)fast :shock:... Pa sigurno nisi izpustil kakšno podrobnost? Res niso bile semi DOT gume? Ali pa mogoče Domen za volanom ali kaj podobnega?


Symon je napisal/-a:No torej bi skoraj šlo, da se zmeče vse FWDje na serijskih gumah skupaj.

Ali pa v bistvu skoraj ne bi šlo :). Čase, ki sem jih lepil za Megane so s stock avtomobili (230-250KM) in ne čipanimi z 300+KM (kar se ne točkuje). Poleg tega morajo imeti že ti vozniki precej rezerve (glede na to, da niso redni RL obiskovalci). Mislim da časi precej pod 57s ne bi bili nič čudnega, to bo s stock NA verjetno težko (beri nemogoče) ulovljivo.

Symon je napisal/-a:Edino, kar se rabi še definirati so gume, ker Clio RS na R1R bi mogoče peljal blizu turbo FWDjem, turbo FWD je pa vprašanje koliko bi vozil, da ne bi na kakšnih gumah z TW 140 bil predaleč od konkurence.

Ne razumem, kaj bi potem kdo vozil? Vsi v stock navadne gume po želji, ali navadne gume TW140 za NA in TW250+ za T-FWD, ali kaj :)?

Symon je napisal/-a:Dve osnovni klasi kjer je osnovna več ali manj rezervirana za serijske hot hatche, TAM za serijske ali zmerno predelane T-AWD ali močnejše RWD (>BMW 325, M3, 350Z in podobni) ter malo bolj predelane avte iz TAS. Ker slicksi itak dodajo nekaj točk to pomeni, da bi nekdo z T-FWD vozil na slickih v TAM

A ni to tako kot je sedaj? Kakšna bi bila sprememba? Prvo sem mislil, da hočeš povedati, da bi imel v mislih dve osnovni klasi, obe na navadnih gumah, pa si potem napisal, da bi T-FWD na slick vozil TAM, tako da sem se zgubil.

Symon je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Malo ugibanja in teorije T-AWDji (osnovno predelani) z čisto navadnimi (dobrimi) gumami (brez SS) verjetno ne pridejo pod 55s, z SS pa verjetno pridejo na dobrih 54s. "Hothatchi" brez ali pa z osnovnimi predelavami na navadnih gumah peljejo recimo malo pod oz. okoli 57s. Na slick brez predelav pridejo nekje pod 56s (mogoče bi to uspelo tudi z manjšimi predelavami in SS). Z manjšimi predelavami (predvsem na podvozju) in slick pride na nekje 55s (torej kot T-AWD na navadnih gumah). Načeloma pa se jih z kakšnimi dodatnimi predelavami mora spraviti na dobrih 54s (torej na T-AWD SS čase). Kar je nižje se je treba dokaj lotiti FWDjev.
LP, Primož

Točno to teorijo imam v mislih. Hothach s predelanim podvozjem, na slickih (moč do neke mere pomaga ampak čudeža pri FWD z 500 konji ni pričakovati pomoje) bi vozil 54 sekund kot nek dober AWD turbo z nekaj predelavami na serijskih gumah.

NA-hothach s predelanim podvozjem in slick težko pride na 54s, je potrebno še kaj več (verjetno si se zatipkal). Vozil bi okoli 55s (toliko vozijo recimo Impreze na cestnih gumah).

Symon je napisal/-a:Vkolikor daš na turbo AWD, še slicke pa si že blizu TAU že zaradi točkovanja. Če se ne motim je bil en letošnji preblisk, da so slicki premalo točkovani in če se jim poveča točke do te mere, da T-AWD z nekaj predelavami pade v TAU to pomeni, da ne bo ogrožal hot hatchev. Obenem pa bi znali biti predelani hot hatchi na slickih ravno prav konkurenčni t-awdjem na navadnih ali semi slick gumah. Max tune je pa seveda za v TAU, kjer je potem pomoje manjši problem, da je notri čisto vse in bi bil t-awd folk primoran voziti ali na max semi slick (da ostane v TAM in je konkurenčen) ali pa če ima slicke in ful predelav, da je konkurenčen v TAU. Seveda je to le moja teorija in razmišljanje po vsej tej debati. Ampak, če se s takšnimi predelavami pravilnika (torej malo popravljena osnovna klasifikacija, malo več točk za slick gume ter določene predelave in manj za nekatere nepomembne) zgodi, da si bodo avti veliko bolj konkurenčni ne bo takšnih razlik v časih med razredi ter bodo ljudje raje hodili ker bodo vedeli, da bo napeto. Torej časi TAS (tudi po tvoji teoriji) 57 sekund, TAM 54-55 sekund in TAU uni nizki časi pod 52 sekund.

To je potem praktično lanski pravilnik? Ali bi bila kakšna sprememba? Kaj si mislil s tistim stavkom, ki sem ga odebelil? Kaj pomeni predelan hothatch? Letos je predelan hothatch P106 od Drmota, Civic od Gokuja ipd. s časi praktično pod 53s, lani so bili (kao) "predelani" moja GTT, Gregov 16V, Saxoja ipd. s časi malo pod 55s.
Vprašanje kaj bi se zgodilo (če bi sploh bilo izvedljivo), če bi poskusili narediti rahlo hitrejši lanski TAM. Torej res T-AWD na SS in NA-FWD ne-preveč-predelan :) na slick.
Ampak za letos je problem, ker sploh ne vem, če imamo takšne avte (rahlo predelane), mogoče Saxoja. Tisti, ki so se začeli delati po letošnjem pravilniku so narejeni v bistvu na "MAX" za TAM po trenutnem pravilniku. Če se bi sedaj na "sredi sezone" pravilnik spremenil v toliko, da bi ti avtomobili padli v TAU potem je težava v tem, da imajo ti sedaj na voljo izdelavo čisto drugačnega avtomobila. Ne fer je v toliko, da so se sedaj delali avtomobili z nekimi "omejitvami", zdaj bi jih morali pa spreminjati.

Rifasiemp je napisal/-a:Brez zamere sam to kar ti hočeš nardit (ti dam čisto prav) je pravilnik, ki bi bil pošten... vse lepo in prav ampak to ne gre... vedno je nekdo ki nastrada oz je hendikepiran... S tem kar ti predlagas samo bz se komplicirajo stvari... potem bo nekdo priso na trackday pa sloh ne bo vedo kok pa kaj :) kar pa mislim da ni namen tega vsega skupaj... pravilnik mora ostat čimbolj enostaven... še tako so težave ker vsi ne vejo kako in kaj ;) Ne more bit pravičen za vse... ;)

MRC je napisal/-a:Ni mi jasno zakaj tolk kompliciranja z pravilnikom. Namesto, da tuhtate kako bi mel vsak svojo klaso
rajši naredite kaj, da si izboljšate čase.
A ni namen trackdayev da se navoziš za lastne užitke si mal zboljšuješ cajt in se maš fajn?

Najboljš, da vpeljete še AŠ in njihove funkcionarje pa bo vsega konec tako kot slalomov.

Rifasiemp je napisal/-a:Točno tako :) pri slalomih se je isto žačelo kot tu... "konec" pa vsi poznamo ;) pravilnik je tak kot je... paše al ne paše :) vozi se pa .... za razliko od slalomov ;)

To se verjetno vsak zaveda, da za vse ne more biti OK. Vseeno pa verjetno mora biti nekako pošteno. Drugače je itak vseeno, če ne bi bilo nobenega razreda, pač generalna uvrstitev (tako kot je na Grobniku). Res bi bilo dobro, če bi bilo enostavno in čim manj komplicirano, čeprav neke delitve bi pa morale biti.

Ampak oba (kot še precej ostalih) pozabljata, da TimeAttack sploh ni Trackday (niti nikoli ni bil). Edina stvar je ta, da je organiziran na Racelandu, kjer se večinoma odvijajo Trackdayi. Jaz recimo vidim (za predstavo) tekmovanje TA že bolj kot neke vrste "avto slalom" tekmovanje (pač dirko).

Ravno zato pa obstaja nek pravilnik. Če ga ne bi bilo in bi to bil Trackday, potem bi bilo recimo 60 tekmovalcev in v rezultatih 60 doseženih mest (generalna uvrstitev). Ti tekmovalci bi prišli prvič, drugič, mogoče še tretjič potem, ko bi s časom in uvrstitvijo stagnirali pa bi se naveličali. Kje da bi se tekmovanj udeleževali sedaj že drugo sezono. Kaj bi lahko naredili (tisti, ki dosežejo optimum), da bi se izboljšali? Vsi ne bodo kupili STI/EVO in/ali do maksimuma (in še dlje) predelali avtomobilov, da bodo konkurirali in jim ne bo dolgčas.
Če bodo zastavljeni neki smiselni razredi potem bo to spodbujalo udeležbo voznikov na večih TAjih (izboljšanje voznikov in večanje stalnih voznikov), spodbujalo razvoj/predelave avtomobilov,...


BTW Ko že omenjata slalom... Kaj se je pri slalomu začelo kot tu? In kak je "konec" slalomov (ki ga še ni)? Pri slalomu sam pravilnik (in debate okoli njega) nikoli ni bil problematičen ali celo kriv za stanje kakršno je trenutno. Edini trenutni problem je v organizatorjih, KATERIH NI. Tudi vidva sta že "neštetokrat" sestankovala in smo imeli vedno dobre ideje, ampak kaj ko jih potem nismo realizirali. AŠ gor ali dol (pa če hoče še levo in desno) s tem nima nič (če bi imel tudi TimeAttacka in podobnih zadev ne bi bilo). Tukaj smo krivi organizatorji sami, pač nas je premalo in imamo premalo sredstev (ali pa se ne znamo igrati v tem "pokvarjenem" svetu :?). Pri slalomih smo kvečjemu zakomplicirali s samo "obsežnostjo" organizacije, ki je dosti bolj zapletena kot pri TA, kar pa ni poceni. Tukaj je TA v prednosti, simpl da bolj že skoraj ne more biti (še slalomi pred našim časom so bili kompleksnejši od TimeAttacka) in nekako se celo finančno izide. Saj pa smo imeli idejo o low-budget slalomih, katerih si potem nihče ni upal delati...

(Ne mislim samo vaju, ampak pišem v splošnem za vse) Jaz sem še vedno za, spravimo se še enkrat skupaj in naredimo še kak slalom. Ali pa bodimo toliko face in pojdimo vsi pomagati vsaj Korošcem izpeljati tist njihov slalom. Lahko gremo tudi na Raceland delati event po svojem pravilniku... Kje se bo ustavilo?
Kaj če/ko bo LoCo enkrat rekel: "Imam dovolj, naj se še en drug s tem ukvarja, bom še jst malo vozil", bomo pa spet čakali, da se nekdo drug (ne mi) kaj spomni? Saj pa imajo isti problem tudi v ostalem "resnem" motošportu. "Starešine", ki so včasih organizirale Rallye, GHD, KHD,... so se počasi umaknile (ali pa se še umikajo) in so "prepustili" delo podmladku. Podmladek pa čaka in samo jamra, da ni dirk :roll:...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
matej_m
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če avg 11, 2005 9:06 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a matej_m To maj 10, 2011 3:29 pm

Schkorcov roman v barvah :shock: =I
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc To maj 10, 2011 3:35 pm

matej_m je napisal/-a:Schkorcov roman v barvah :shock: =I

LOL :lol: ... To je zato, da ne bi vsakega čisto takoj zabolela glava, ko bi se zgubil med "črnilom" (pa da se vidi, da v bistvu sploh ne napišem tako veliko =P :D)....

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon To maj 10, 2011 4:02 pm

Za stock NA je seveda nelovljiv čas (čeprav bi se mogoče našla kakšna ITR z norim šoferjem) zato imamo točkovanje, da se do neke mere predela avomobil. Jasno bo vedno problem ker nekaterih avtomobilov ne moreš predelati da bi bili konkurenčni in bi ostali v TAS ampak to pač tako je bilo in bo.

V stock samo navadne gume do TW140, v TAM pač semi slick oziroma slick, če zaradi točk ne preskočiš v TAU. S tem, da bi bilo potrebno naštudirati koliko točk dati za slick (ter večino avtomobilov, ki hodijo na TA), da nek t-fwd iz tas s slicki pač pade v TAM in ima še nekaj rezerve ter bi obenem hujši avtomobili (t-awd) s slicki padli v TAU. Semi slick (TW pod 140, dot legal guma) bi še vedno bil rezerviran za TAM in doda nekaj točk. Nič novega v bistvu razen ponovno preštudirati osnovno klasifikacijo ter koliko točk je vredna SS guma. Edino širino ne bi omejeval ker imajo vsi t-fwd pač več kot 205.

Sicer pa mislim, da je problem v tem, da imajo nekateri praktično serijske avtomobile, drugi so pa že predelali avto za ta pravilnik (kar sicer podpiram!). Tako lahko samo špekuliramo koliko bi kak drug predelan avto (hothatch) vozil in, če jih lahko ujame ali ne.

Ti tekmovalci bi prišli prvič, drugič, mogoče še tretjič potem, ko bi s časom in uvrstitvijo stagnirali pa bi se naveličali. Kje da bi se tekmovanj udeleževali sedaj že drugo sezono. Kaj bi lahko naredili (tisti, ki dosežejo optimum), da bi se izboljšali? Vsi ne bodo kupili STI/EVO in/ali do maksimuma (in še dlje) predelali avtomobilov, da bodo konkurirali in jim ne bo dolgčas.
Če bodo zastavljeni neki smiselni razredi potem bo to spodbujalo udeležbo voznikov na večih TAjih (izboljšanje voznikov in večanje stalnih voznikov), spodbujalo razvoj/predelave avtomobilov,...

Evo to mislim! Problem se lahko pojavi ker določeni sicer hitri avtomobili ne bodo mogli uloviti predelane "specialke za TA" (torej avtomobile, ki so pač predelani in sodijo v določn razred in tam konstantno zmagujejo) zaradi česar se bodo naveličali, na TA bo hodilo vedno manj folka in na koncu se bo LoCo navličal delati minus in delati veselje drugim. Mislim, da si tega ne želimo. Sploh ker je RL dosti specifično dirkališče in ni toliko fora v konjih kot gumah in agilnosti avtomobila in ko bi dosegli neko točko, ko stagnirajo se bi naveličali. Zato mislim, da bi mogli še malo dodelati nekatere ideje, da bi bili avti (še) malo bolj konkurenčni. Zdaj kako, je pa doooolga debata. :lol: Problem je ker res lahko samo špekuliramo koliko bi kak avto optimalno vozil z določenimi gumami in osnovnimi predelavami, da zmečemo določene avte skupaj. Saj si tudi sam rekel, da je problem že tu, da (naprimer) Megane RS pač ne more biti v TAS, v TAM pa zaenkrat nima za burek in zelo verjetno bi težko lovil Gokuja ali Drmota brez ogromno €€€, če sploh.

In ja, TA je za marsikoga entry-level-low-budget tekmovanje kjer se lahko zdirkaš, pravila pa so (vsaj meni) dovolj enostavna. Dokler bo tako smo lahko samo srečni, da imamo vsaj kaj v Sloveniji.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike To maj 10, 2011 4:56 pm

Najboljš da si sposodimo Stig-a pa da najprej on vsak avto zapelje po progi potem pa se na podlagi časov klasificira avto v klase :lol: :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a mito155 Sr maj 11, 2011 12:40 pm

V bistvu ne morem verjeti kako ste lahko tako zakomplicirani. Ko so Loco in co. delali pravilnik nekaj časa nazaj, močno dvomim da so hoteli favorizirati posamezne dirkače in njihove avtomobile. Dejstvo je, da omenjena proga leži nekaterim avtomobiom bolje kot drugim, druga stran smartassov pa je, da si ne znajo priznati, da je sosed boljši. In pa seveda zaradi večnega favoriziranja svoje najljubše znamke prav tako ne zastopijo da neka drvarnica na progi dela boljše rezultate. In pa dokler ne bomo imel x prog kot je raceland, da bi TA potekali na x različnih progah, bo defenitivno nekdo non stop v prednosti. Zaradi avtomobila.

locotu predlagam da dvigne za najbolj glasne 10€ štartnino, ostalim pa za 2€ in z omenjenim denarjem vsakemu doda še en pokal za jokice, kateri gredo očitno lahko spati samo z pokalom. Podeli naj mu pa ga model z belo čelado, da bo ego končno popolnoma zadovoljen.

lp
 
Uporabniški avatar
uroš sojer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po avg 10, 2009 8:15 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a uroš sojer Sr maj 11, 2011 12:49 pm

:clapclap .Sam pazi zdej na :/:o:/ .
ne mi z dizlom baba
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LinuxFuter Sr maj 11, 2011 1:00 pm

ali pa če LoCo ukine prvenstvo, pokale, klase, pa vsi vozijo/vozimo v istem razredu pa se gleda le najhitrejši čas in ne bo več noben nesrečen da ni dobil pokala zaradi enega ubogega fwd cliota :lol:
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a TurboMan Sr maj 11, 2011 7:16 pm

Time Attack UnOfficial Soundtrack =P

http://www.youtube.com/watch?v=Ju5b172v9eg
 
Uporabniški avatar
uroš sojer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po avg 10, 2009 8:15 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a uroš sojer Sr maj 11, 2011 7:21 pm

:lol: Ko te Loco dobi,se nate usede in tebe več ni(v najboljšem primeru boš samo tenko piskal).
ne mi z dizlom baba
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov