@croma: Kdo se bo bunil

?...
LoCo je napisal/-a:Se pravi se vsi strinjajo z novo klaso. Super

...
Seveda se vsi (ali pa večina) strinja z novo klaso, če so si jo pa tako dolgo želeli

... Tudi meni se zdi dodatna "nova" klasa super

, ampak s pravili za to "novo" klaso se pa (spet) ne strinjam najbolj

.
Ta "nova" klasa bo praktično lanski TAM (načeloma super odlično), pogoji bodo zelo podobni lanskim (govorim predvsem za FWDje, ker za AWDje ne vem koliko se je letos spremenilo). Še celo osnovne predelave so enako ali pa zelo podobno točkovane kot lani (podvozje je enako, filter tudi, izpuh niti ne,...). Tudi "zbiranje" dovoljenih točk je podobno. Lani je bilo: TAM = osnovnih 60 točk TAS razreda + dodatnih 60 TAM razreda (skupaj 120 točk). Od teh 120 točk se jih je največ "porabilo" za gume, ki so veljale 55 točk (
gume so bile praktično cel razred). Torej na grobo rečeno bo letos tako kot lani (pač 5 točk bo manj na voljo), torej bo to "nova" stara klasa . Torej tisti, ki so lani bili narejeni do konca TAM se bodo letos morali malo znajti in oklestiti tistih vsaj 5 točk oziroma malo več (če jih bodo sploh lahko). Načeloma super. No, vseeno tukaj pride tisti moj ampak...
Že lani sem trobil, da točkovanje (posplošeno pravilnik) ni toliko zgrešeno kot pa je bila osnovna klasifikacija. S tem točkovanjem se je precej časa ukvarjalo precej ljudi, s samo osnovno klasifikacijo pa se je ukvarjalo zelo malo ljudi zelo malo časa.
Kam ciljam? Še vedno tja kot že nekaj časa

. Če pogledamo osnovne predelave, ki jih ima praktično vsak: predelani amortizerji = 10 točk, vzmeti = 4 točke, vsaj na starejših avtih še izpuh = 4 (NA) oz. 10 (T),in kakšen zračni filter = 3 in če je možnost še vijake za naklon = 3 točke. Skupaj torej hitro
čez 20 točk, ki jih ima precej avtomobilov. Ja in? Odvisno kako se vzame, ampak avtomobili, ki so osnovno klasificirani kot TAS**** bodo v tem primeru precej hendikepirani. No avtomobili klasificirani še višje bodo še bolj, ali če se drugače bolje sliši, avtomobili klasificirani kot recimo TAS** bodo imeli še precej rezerve in bodo v precejšnji premoči. V praksi (že n-tič uporabljen) primer: Civic TypeR s
samo podvozjem in izpuhom bo z 58 točkami za las v novi klasi, neka Honda VTI pa bo imela na voljo še za 20 točk več predelav (recimo dobro predelan motor za 15 točk, ali kakšen dober menjalnik, ki ne potrebuje močnejšega motorja za 15 točk, pa še nam ostane nekaj točk za naklon ali kaj podobnega). Če sta ta avtomobila kot serijska dokaj podobna, bo po z 20 točkami razlike pri predelavah zgodba čisto drugačna.
Ne navijam za nobeno stran, ampak ali naj bodo vsi (
dokaj podobni) dokaj enako hendikepirani ali pa vsi "enako" predelani. Če smo do sedaj predelovali točkovanje bi lahko sedaj mogoče kakšno rekli še na klasifikacijo (BTW Astra GTC je recimo še vedno TAS*

). Lansko sezono še mogoče ni bilo toliko problematično, ampak letos, ko so se tiste "naprednejše" predelave "pocenile" pa so te zvezdice še bolj problematične. Recimo razlika med dvema
enakima avtoma in
samo različno "opremo" (recimo Clio RS) lahko znese eno zvezdico oz. 10 točk, medtem ko je skoraj toliko (15 točk) vredna konkretna predelava motorja ali konkretno predelan menjalnik

.
V osnovi se mi zdi tale novi (oz stari

) razred dober in res potreben, ampak rabi še malce (res čisto malo) pozornosti

. Zna pa zadeva lepo "špilati"..
LP, Primož.