Stran 1 od 1

Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 3:45 pm
Napisal/-a David92
Pozdravljeni,

Na tem forumu sem tudi odprl temo glede mojega problema, ki sem ga imel z avtomobilom P308. Ko sem ga odpeljal na servis da odpravijo navedene napake, sem placal znesek 400€, vendar ugotovil da napake niso bile odpravljene.

Sedaj bi rad odstopil od pogodbe, torej da mi povrnejo stroske in jaz njim material. Mi lahko kak poznavalec zakonov pomaga pri nastali stiski?
Namrec ne morem si privosciti zaradi sluzbe, da bi avto peljal vsak teden na servis, da poskusijo ugotoviti pravi vzrok napak. Ze sedaj sem placal ogromno denarja, ki pa ni popravilo omenjenih napak.

Koliko sem sam prebiral zakone, lahko uveljavljam tukaj problem kot Stvarno napako.

Stvarna napaka po OZ:
stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;


Stvar kot taka (verjetno) deluje, vendar za mojo rabo (posebno rabo) za katero sem jaz kupil to stvar ni pravilna oz. ne odpravi napak. Zato bi rekel, da imam nekaj moznosti se sklievati na ta clen iz zakona.


Nadalje sem bral o zakonu o vracilu blaga.

14 dni za odstop od nakupne pogodbe za blago

Za vse pogodbe, sklenjene v EU od 13. junija 2014 dalje, velja, da imate v 14 dneh od datuma nakupa pravico do odstopa od spletne nakupne pogodbe in vseh drugih vrst nakupa, ki niso nakup v trgovini (npr. nakup doma pri prodajnem zastopniku, po telefonu ali po pošti).

Obdobje za premislek poteče v 14 dneh po dnevu prejema blaga. Pri tem velja, da če rok za premislek poteče na nedeloven dan, se ta podaljša do naslednjega delovnega dne.


Torej jaz ta material nisem kupil v trgovini in tudi nisem imel moznosti imeti fizicno stik z njim, da bi zadevo na kaksenkoli nacin preveril. Zato menim da bi se lahko skliceval tudi na ta clen zakona.


To je kar sem jaz uspel razbrat..se pa priporocam se za kak nasvet / pomoc ?
Cilj je, da bi odstopil od pogodbe in ne menjaval dele znova in znova.

LP

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 4:16 pm
Napisal/-a tr00per
preveč "v oblakih" govoriš. Kaj je mišljeno pod "stvar kot taka deluje, ampak za moje specifične probleme pač ne"? Ker tukaj potem hitro lahk pride do tega, da bo servis rekel, da avto/izdelek ni bil uporabljen v skladu s svojim namenom in je to to.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 5:59 pm
Napisal/-a David92
Trooper: se opravičujem za nejasnost. S tem sem hotel povedati, da naprimer senzor ki so mi ga zamenjali verjetno deluje, pač dela za to kar je njegov namen (npr meri pravilno temperaturo), ampak to ni bil vzrok napake. Avto zaradi se vedno ne prizge s prve ob hladnem vžigu.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 7:38 pm
Napisal/-a čare
Če napake niso odpravljene in ti za to še plačaš ne vem kaj naj ti rečem.Na njih je da avto zrihtajo na tebi pa da plačaš tisto,kar je bilo potrebno zamenjati.Tisto kar so oni menjali da so probavali ni tvoj problem.Skrajni cajt je da znoriš in zahtevaš še nadomestni avto.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 7:43 pm
Napisal/-a David92
Prosil bom nadomestno vozilo v primeru ce bo avto moral pri njih ostati. Ker resnicno potrebujem prevoz za sluzbo. Upam, da bom lahko dobi zastonj, ker zadnjic so mi rekli da me pride 28€ na dan sposoja testnega avtomobila.

LP

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 10:11 pm
Napisal/-a abbe
David92 je napisal/-a:Prosil bom nadomestno vozilo v primeru ce bo avto moral pri njih ostati. Ker resnicno potrebujem prevoz za sluzbo. Upam, da bom lahko dobi zastonj, ker zadnjic so mi rekli da me pride 28€ na dan sposoja testnega avtomobila.

LP


ti se pa pustis nategnt...

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Če mar 12, 2015 10:20 pm
Napisal/-a David92
abbe je napisal/-a:
David92 je napisal/-a:Prosil bom nadomestno vozilo v primeru ce bo avto moral pri njih ostati. Ker resnicno potrebujem prevoz za sluzbo. Upam, da bom lahko dobi zastonj, ker zadnjic so mi rekli da me pride 28€ na dan sposoja testnega avtomobila.

LP


ti se pa pustis nategnt...


Saj sem najbolj nad sabo razočaran, to priznam. Sam živim in nimam koga za vprašat za nasvet oz. ne poznam nobenega z izkušnjami ki bi mi lahko pri takih zadevah pomagal. Trudim se koliko se pac lahko da se sam kaj naucim, zanasam se na vaso pomoc precej. Poleg tega pa ob studiju delam, (ker drugace pac ne zmorem financno preživeti) tako da imam vcasih res naporno in ne morem vsega pregledat kaj mi pripada oz. uradni ljudje na servisih mi ocitno ne zelijo pomagat v dobro. Je pa to moj prvi avto, tako da tu tudi nimam izkusenj s prejsnimi. Mogoče se preveč zanašam na vas na forumu, ampak zaenkrat mi je to edini vir informacij, na katere se lahko sklicujem.

Če imate mogoče kakšne članke ali knjige o takih zadevah se z veseljem priporocam. Ampak enostavno po spletu lahko zaenkrat edino brskam in nic konkretno ne najdem za avto-servis. Trenutno se učim iz napak.

PS: Sem sel skozi račun še enkrat in sem opazil da pise "Morebitne reklamacije upštevamo v roku 8 dni ob preložitvi tega računa." Ali mi to kaj pomaga pri vsem skupaj? Ali pa je to zgolj če kateri material ne bi pravilno deloval. Škoda res da ne najdem nobenih zakonov prav za to spisanih (za avtomobilske servise / popravila). Namreč meni se zdi logično, da bi lahko vrnil material ter zahteval povračilo stroškov - ampak to v ZVPot in OZ piše le da je možno če je najdena stvarna napaka. Ampak kot sem rekel, s senzorjem ni nič narobe, ker on verjetno pravilno meri temperaturo, ampak to ni popravilo hladnega vžiga avtomobila.

LP

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Pe mar 13, 2015 8:15 am
Napisal/-a abbe
včasih je bil na forumu uorabnik domen90 ki je bil precej naštudiran ta pravne zadeve.
pošlji mu zasebno sporočilo in če je še aktiven ti bo znal on najbolj poagat...

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Pe mar 13, 2015 12:20 pm
Napisal/-a hippo
David92 je napisal/-a:Koliko sem sam prebiral zakone, lahko uveljavljam tukaj problem kot Stvarno napako.

Stvarna napaka po OZ:
stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;


Stvar kot taka (verjetno) deluje, vendar za mojo rabo (posebno rabo) za katero sem jaz kupil to stvar ni pravilna oz. ne odpravi napak. Zato bi rekel, da imam nekaj moznosti se sklievati na ta clen iz zakona.


Ne bo šlo. To se večinoma uporablja za recimo čevlje, ko dobiš rjave usnjene čevlje, pa rata recimo po 1 mesecu levi bolj svetle barve kot desni. Pa še takrat se zavarujejo tako, da napišejo da je narejen iz naravnega materiala in da je možno razbarvanje oz. različni ton barve.

Če gremo nazaj v avto industrijo: če senzor dela potem dela, tu ni nobene stvarne napake. Razen če bi se kabel razbarval iz črne v belo barvo, bi sicer bila stvarna napaka, ampak ne vpiva na delovanje senzorja in bi ga na servisu pobarval nazaj v črno barvo. :)

David92 je napisal/-a:
Nadalje sem bral o zakonu o vracilu blaga.

14 dni za odstop od nakupne pogodbe za blago

Za vse pogodbe, sklenjene v EU od 13. junija 2014 dalje, velja, da imate v 14 dneh od datuma nakupa pravico do odstopa od spletne nakupne pogodbe in vseh drugih vrst nakupa, ki niso nakup v trgovini (npr. nakup doma pri prodajnem zastopniku, po telefonu ali po pošti).

Obdobje za premislek poteče v 14 dneh po dnevu prejema blaga. Pri tem velja, da če rok za premislek poteče na nedeloven dan, se ta podaljša do naslednjega delovnega dne.


Torej jaz ta material nisem kupil v trgovini in tudi nisem imel moznosti imeti fizicno stik z njim, da bi zadevo na kaksenkoli nacin preveril. Zato menim da bi se lahko skliceval tudi na ta clen zakona.


Ne bo šlo. Deli so že vgrajeni, tako da vračilo ni mogoče. Vrača se lahko samo nevgrajen del, zapakiran v original embalažo.

David92 je napisal/-a:To je kar sem jaz uspel razbrat..se pa priporocam se za kak nasvet / pomoc ?
Cilj je, da bi odstopil od pogodbe in ne menjaval dele znova in znova.
LP


Kar rabiš je to, da se dogovoriš s servisom, da ugotovijo kaj je narobe, ne pa da menjajo dele komad po komad in ugotavljajo kaj je narobe z metodo poskusov in napak. To je najslabša metoda in seveda najdražja.

Tako da je vse odvisno od tvojih pogajalskih sposobnosti.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Pe mar 13, 2015 12:40 pm
Napisal/-a David92
Mi lahko potem prosim svetujete kako se naj naprej tega lotim?
Saj sem jasno povedal, da naj popravijo hladen vzig na avtomobilu. Jaz nisem mehanik in nevem ali bo ta senzor popravil zadevo ali pa je ne bo..ali se po zakonu pricakuje da smo vsi mehaniki in vsi moramo poznati napake na avtomobilih ter kako jih popravit? Potem ga ne bi peljal na servis, ampak sam popravil.

Torej oni so mi zamenjali ta senzor ker so trdili da je to vzrok za problem hladnega vziga. Sedaj to ni pomagalo, kajti ne prizge s prve se vedno. Nimam nobene pravice na zastonj servis, da ugotovijo in popravijo to kar je narobe? Jaz sem placal ure mehanika + senzor, kar naj bi zadevo popravilo, a je ni. Smiselno je, da mi zdaj oni zastonj popravijo kaj je res narobe, ker ni bila moja napaka, nisem jaz trdil: "dajte vi ta senzor zamenjat, to je zagotovo krivo", temvec oni so to meni rekli. Ker nisem avtomehanik, pac zaupam avtomehaniku na pooblascenem servisu in placam racun (kljuce tak prej nisem smel dobiti preden sem placal..da bi stestiral avto).

LP,
David

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: So mar 14, 2015 11:48 pm
Napisal/-a darkside
Ti ne more nič vračati kot je omenil hippo.
Edina možnost je, da zapelješ na servis in rečeš naj problm rešijo in ne da poskušajo in ti plačuješ za nekaj kar ni vzrok oz. kar deluje.

lahko pa poskusiš na drugem servisu.Zapelješ se kak kilometer dlje do drugega serviserja.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Ne mar 15, 2015 12:04 am
Napisal/-a hippo
Tako kot je darkside omenil, edina varianta je da naj popravijo to kar je narobe. Če ne vejo kaj je narobe boš moral zamenjati servis in na drugem servisu eksplicitno povedati ali pa celo zahtevati pismeno, da ne boš plačeval za dele, ki se izkažejo za dobre. Če hočejo to delat naj pač delajo na svojo odgvornost in stroške, ti boš plačal samo za tisti del, ki je pokvarjen. To je edina rešitev.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: Sr mar 18, 2015 8:40 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
hippo je napisal/-a:Tako kot je darkside omenil, edina varianta je da naj popravijo to kar je narobe. Če ne vejo kaj je narobe boš moral zamenjati servis in na drugem servisu eksplicitno povedati ali pa celo zahtevati pismeno, da ne boš plačeval za dele, ki se izkažejo za dobre. Če hočejo to delat naj pač delajo na svojo odgvornost in stroške, ti boš plačal samo za tisti del, ki je pokvarjen. To je edina rešitev.


In kaj bojo pizde pokvarjene naredile? Izstavile mu bojo račun za vse dele, ki so jih zamenjali z izgovorom, da je bilo vse to hin. Pob potrebuje žolčni izpad na servisu. Preverjeno pomaga. Ne pa neke pravnike in ostale pičkaste prijeme.

Re: Vracilo blaga

Objavljeno: To mar 31, 2015 4:03 pm
Napisal/-a GranDuke_JK
Najprej kontaktiraj servis, da ti pač niso popravili in si plačal nekaj kar nisi zahteval. Povej naj ti vrnejo celotno kupnino, ali pa popravijo tako da bo delalo in ti prištejejo/povrnejo razliko v ceni. Ko ti bojo začeli jokat takoj povej da se nimaš namena ukvarjati z njimi ampak naj ti rešijo v tvoje dobro ali pa naj se naprej ubadajo s tržnim Inšpektoratom RS.

Pokličeš vodoinštalaterja da ti odmaši odtok v kuhnji, ta ti pa babo obdela in ti moraš še zmeraj prat solato v kopalnici?

Druge opcije itak nimaš.

V našem bananastanu je pač tako in brez groženj se ne premaknejo. Sicer s servisi še nisem rabil igrati na to karto, telefoni, pralni stroji, računalniki je pa druga zgodba. Škoda ker Hofer ne šraufa avtov :)