Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
tilen406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če jul 23, 2015 10:37 am

Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a tilen406 Če jul 23, 2015 10:43 am

Pozdravljeni.

Rad bi z vami delil svojo zgodbo o mojem štirikolesniku. Upam da bo komu prišla prav, ko se bo odločal za nakup.

Slika

Torej, Aprila 2014 sem pri podjetju SBA d.o.o. v Grosuplju kupil štirikolesnik znamke Linhai 600 EFI. Za nakup sem se odločil predvsem za to, da bom lažje pospravljal svojo gozdno parcelo, katera je bila ravno takrat deležna velike škode zaradi žleda. Štirikolesnik sem imel namen uporabljati bolj ali manj za prevoz do parcele skupaj z orodjem ki ga za potrebujem za pospravljanje (motorna žaga, sekira, čelada,…) in pa seveda tudi za zabavo ob prostem času.

Pred nakupom sem veliko časa porabil za oglede, testiranja in odločanja kateri model naj zberem. Pregledal sem veliko forumov (tudi forume z drugih držav), testiral veliko modelov in se na koncu odločil za model Linhai 600 EFI. Po posvetovanju z nekaj uporabniki sem se odločil za nakup pri podjetju SBA d.o.o. v Grosuplju in to predvsem zaradi kratke razdalje do trgovine in servisa (živim namreč samo par kilometrov stran in želel sem imeti čim manj sitnosti s prevozom štirikolesnika do servisne lokacije ob opravljanju rednih servisov ali ob primeru kakršne-koli okvare).

Vse super in fino. G. Andrej Slak (prodajalec in direktor podjetja SBA d.o.o.) mi je pripravil super ponudbo. Še isti dan sem nakazal celoten znesek na TRR podjetja in v roku enega meseca sem prejel povsem nov štirikolesnik znamke Linhai 600 EFI s kovčkom, vitlom in vlečno kljuko. Kot se spodobi za ta tip štirikolesnika, sem še isti dan uredil tudi zavarovanje in namestil povsem nove tablice na moj novi štirikolesnik.

Štirikolesnik je bil tako pripravljen in legalen za uporabo a kaj ko sem že v istem tednu ugotovil naslednje pomanjkljivosti:
• Trdota zavorne ročice (na začetku zelo mehka, ob večkratnem stisku vedno bolj trda. Po nekaj prevoženih metrov se zgodba ponovi) posledica je nepravilen in nehomogen učinek zaviranja, včasih je ta učinek tudi zelo zmanjšan, pri čemer je s tem ogrožena tudi moja varnost v cestnem prometu.
• Očitna zračnost v končnikih / rokah
• Neenakomerno delovanje in ugašanje motorja (ob prostem teku, med vožnjo, tudi ko je motor segret)
• Indikator za gorivo ne kaže realnega nivoja (to izgleda nekako tako, da tudi če je tank goriva poln, indikator kaže samo 2 črtici od petih)
• Puščanje olja (štirikolesnik imam parkiran v garaži. Vsaka kapljica se na ploščicah zelo dobro vidi, a kaj ko so bile včasih na tleh kar majhne lužice olja…)

Ker sem za štirikolesnik plačal veliko denarja – 5000eur, kar si malo ljudi danes v Sloveniji težko privarčuje, sem o tem nemudoma obvestil g. Slak Andreja ki mi je zagotovil da bo napake odpravil ob prvem rednem servisu v okviru garancijskega popravila. Prvi redni servis je pri tem tipu štirikolesnika namreč planiran že po 200 prevoženih kilometrih.
9.6.2014 sem tako pripeljal štirikolesnik na servis in ga prevzel že po nekaj dnevih (12.6.2014). Že po nekaj prevoženih kilometrih pa sem ponovno z razočaranjem ugotovil da so naslednje napake še vedno prisotne:
• Trdota zavorne ročice – enako kot prej
• Očitna zračnost v končnikih / rokah – enako kot prej
• Neenakomerno delovanje in ugašanje motorja – enako kot prej
• Indikator za gorivo – enako kot prej
• Puščanje olja – enako kot prej
In dodatno še
• Cviljenje zavor
• Desni žaromet sveti višje kot levi (razlika ponoči zelo očitna)
• Maska ni pritrjena

Tudi tokrat sem o tem obvestil g. Slak Andreja (1.9.2014) ki mi je ponovno zagotovil da bo te napake odpravil ob naslednjem servisnem intervalu. Naslednji, drugi servis je po protokolu proizvajalca planiran po 700 prevoženih kilometrih.
Tako sem 10.10.2014 ponovno pripeljal svoj štirikolesnik na redni servis z zahtevo za popravilo teh napak v garancijskem obdobju.

Tudi tokrat moje razočaranje ni bilo nič manjše, kajti spet sem ugotovil da večine od prijavljenih napak ni bilo odpravljenih. Dodatno pa sem ugotovil še:
• Pogon 4WD se po nekaj metrih samodejno prestavi na 2WD in motor začne piskati (napaka)
• Voda v prednjih žarometih
Od vseh prej naštetih napakah, so mi na servisu popravili samo končnike, ki so jih po dolgotrajnem telefonskem prerekanju z g. Slakom, poslali v podjetje Vargalant d.o.o. na obnovo. Menil sem namreč da v kolikor je napaka prisotna že ob samem nakupu, jo je prodajalec dolžan odpraviti in obravnavati kot reklamacijo!

6.1.2015 sem se nato odločil napisati pritožbo, ki sem jo preko elektronske pošte poslal podjetju SBA d.o.o. Ker sem za odgovor prejel samo posredovan odgovor generalnega uvoznika za Linhai (Blizu Zahoda d.o.o.), da naj ponovno pripeljem svoj štirikolesnik na servis, sem se odločil napisati tokrat uradno pritožbo prodajalcu (SBA d.o.o.). Glavno sporočilo pritožbe je bilo da v kolikor prodajalec oz. uradni serviser ni zmožen popraviti napake v garancijskem obdobju, mora stranki zagotoviti nov produkt enake vrednosti ali povrniti stroške nakupa.

Tokrat pa je bil odgovor drugačen. Prejel sem žaljiv SMS na svoj mobilni telefon od direktorja podjetja Blizu Zahoda d.o.o. g. Kovačič Alana. Kaj točno mi je napisal lahko vidite na pripeti sliki.

Slika

Kaj si mislim o tem, bom raje zadržal zase. Še vedno pa mi ne gre v glavo, kako si generalni uvoznik vozil dovoli označiti stranko za mentalno nezrelo osebo?? Sicer pa, dosti o tem. Presodite sami… Na ta SMS do danes še nisem odgovoril in tudi ne nameravam…

Po nekaj dnevih sem kot to določa zakonik tudi prejel uraden odgovor s podjetja SBA d.o.o. kjer je bilo glavno sporočilo to, da naj svoj štirikolesnik ponovno pripeljem na servis, kjer bodo pregledali in ponovno poskušali odpraviti napake.
V upanju ponovne ugodne rešitve, sem nato 13.3.2015 ponovno odpeljal štirikolesnik na servis. Prevzel pa sem ga 3.4.2015.

Po posvetu ki sem ga preko telefona opravil z Zavodom za varstvo potrošnikov Slovenije, pa sem se nato odločil pristopiti k tej zadevi malo drugače. Ponovno sem poslal uradno pritožbo na podjetje SBA d.o.o., le da sem se tokrat skliceval na časovno določen rok garancijskega popravila 45dni, katerega je prodajalec oz. serviser dolžan spoštovati! Na kratko: če čas popravila preseže 45dni, mora prodajalec oz. serviser produkt zamenjati z novim enakim. Ta rok začne teči, ko stranka obvesti prodajalca. Če se napaka ponovi, se časi popravil seštevajo.


Časovna analiza mojih servisov:
Prvi servis:
• Datum obvestila: ne vem - prodajalca sem obvestil preko telefona
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: 9.6.2014 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 12.6.2014 (datum označen na servisnem listu)
SKUPAJ: 3 dni

Drugi servis:
• Datum obvestila: 1.9.2014 (e-pošta g. Slak Andreju)
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: neznan (datum manjka na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 10.10.2014 (datum označen na servisnem listu)
SKUPAJ: 39 dni

Tretji servis:
• Datum obvestila: 6.1.2015 (e-pošta g. Slak Andreju)
• Datum ko sem prejel povabilo na servis: 18.2.2015 (e-pošta prejeta od g. Slak Andreja  posredovana e-pošta g. Kovačič Alana)
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: 13.3.2015 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 3.4.2015 (e-pošta prejeta od g. Slak Andreja da je štirikolesnik popravljen)
SKUPAJ: 43 + 21 = 64 dni

Četrti servis: (zamenjava žarometov skupaj z že obstoječimi napakami)
• Datum obvestila: 13.3.2015 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum kjer me je g. Andrej Slak obvestil da je garancija za žaromete potrjena in da čaka rezervne dele: 14.4.2015 (e-pošta)
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: 25.5.2015 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 27.5.2015 (e-pošta prejeta od g. Slak Andreja da je štirikolesnik popravljen)
SKUPAJ: 75 dni

Moja zahteva ki sem jo navedel tokrat (po tistem SMS-u) pa je bila samo še vračilo ali menjava za nov, enakovreden produkt. Enostavno po prejetju takšnega sporočila, žal nisem več pripravljen na sklepanje kompromisov! Pika.

In kot pričakovano v odgovoru na mojo pritožbo ponovno prejmem negativen odgovor, kjer mi kot obrazložitev navedejo: »vozilo ni bilo na servisu dlje kot 45dni« ter da je moja zahteva za menjavo vozila nepredmetna.
Ob vsem tem se sprašujem zakaj pri nas v Sloveniji obstajajo določeni zakoni, če se jih potem prodajalci oz. serviserji ne držijo? Nasploh pa se mi ne zdi pravično da je ob nakupu določenega produkta promocija in odnos do strank na vrhuncu, ko pa se kaj zalomi in to v času garancije, pa prejmem SMS kjer me označijo za mentalno nezrelo osebo!?

Svojo zgodbo nadaljujem še z dejstvom, da vsakokrat ko sem prejel štirikolesnik s servisa, o tem kaj je bilo popravljeno ali zamenjano, nisem dobil nobenega potrdila. Po navedbah g. Slak Andreja je bilo na mojem štirikolesniku zamenjano veliko delov, a potrdila ki to dokazuje nisem nikoli prejel!

Trenutni status štirikolesnika:
Kar se tiče trenutnega stanja mojega štirikolesnika je zadeva sledeča. Imam štirikolesnik znamke Linhai 600 EFI s prevoženimi cca. 1350 kilometri in naslednjimi napakami:
• Trdota zavorne ročice – ŠE VEDNO PRISOTNO
• Neenakomerno delovanje in ugašanje motorja – ŠE VEDNO PRISOTNO
• Indikator za gorivo – ŠE VEDNO NEZANESLJIV
• Cviljenje zavor - ŠE VEDNO PRISOTNO, ampak sem se navadil…
• Desni žaromet sveti višje kot levi – PO MENJAVI NA ZADNJEM SERVISU STANJE ŠE SLABŠE KOT JE BILO PREJ!
• Maska ni pritrjena - ŠE VEDNO PRISOTNO, ampak sem se navadil…
• IN ŠE DODATNO: po vsaki vožnji se zaslonček ne prižge več. To zgleda nekako takole: grem na vožnjo (par kilometrov) , ugasnem motor, želim ponovno prižgat, zaslon brez odziva. Ko štirikolesnik pustim cca 1 uro pri miru, zadeva začne spet normalno delovati. Spodaj na sliki je jasno prikazan ključ v različnih pozicijah, kjer bi normalno zaslonček moral delovati.

Slika

Naj omenim tudi to:
Ob nakupu je v oglasu pisalo na strani avto.net pisalo da naj bi imel moj štirikolesnik tudi avtomatsko zaporo diferenciala. Spodaj prilagam sliko oglasa 610 verzije, ki ga je g. Alan Kovačič takoj po moji poslani pritožbi odstranil. Zadevo podkrepi tudi dejstvo da v priloženih navodilih ki sem jih prejel ob nakupu piše, da ima moj štirikolesnik tipko za zaporo diferenciala. Res presenetljivo. Do danes te tipke in ali funkcije še nisem našel…

Slika


ZAKLJUČEK:
Resnično se mi ne zdi pošteno, da sem za omenjen štirikolesnik zapravil 5000eur, ter da je tudi po toliko prerekanjih in popravilih še vedno v neuporabnem stanju. S to objavo bi rad opozoril na vse potencialne kupce, da naj bodo previdni pri nakupu takšnih stvari. Jaz sem zapravil ogromno denarja za nakup štirikolesnika ki mi sedaj kot kup nesreče stoji v garaži in čaka na razplet dogodkov…

Moj glavni namen z objavljanjem te zgodbe je opozoriti na slabo kvaliteto teh štirikolesnikov, ter opozoriti na nekorekten in neprofesionalen odnos prodajalca.

V KOLIKOR BI TO VEDEL PREJ, SE ZAGOTOVO NE BI ODLOČIL ZA NAKUP ŠTIRIKOLESNIKA PRI PODJETJU SBA d.o.o. ALI V KATERI KOLI DRUGI POOBLAŠČENI TRGOVINI, KATERI GENERALNI UVOZNIK JE PODJETJE BLIZU ZAHODA d.o.o.!

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Tilen18
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po nov 08, 2004 2:09 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a Tilen18 Če jul 23, 2015 11:32 am

uf katastrofa od prodajalca, da se tako blamira

objavi še na kak drug forum, recimo forum.bmwslo.com/
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a =swen= Če jul 23, 2015 11:47 am

Zelo lepo spisan prispevek. :)
Želim ti veliko sreče pri reševanju tega problema, ne pozabi javiti kako se bo zadeva razpletla.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a INFINITI Če jul 23, 2015 3:09 pm

Kakšen sms :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
honeybee
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Če jun 04, 2015 9:38 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a honeybee Če jul 23, 2015 4:19 pm

O podjetju Blizu zahoda sem že marsikje prebral kaj slabega. Kar pokliči ga in se bosta o pravnih zadevah pogovorila. Seveda tudi o tem, da te je užalil predvidevam?

Bi pa jaz kupil štirikolesnika (če že) samo pri WBC (atv.si).

Zgodbo lahko daš tudi na stirikolesniki.si forum v kolikor še ni.

lp
darkside
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a primozek68 Če jul 23, 2015 6:26 pm

Kupil si Kitajca. Vse povedano? Počakaj še, da ti razpade.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a Slicker Če jul 23, 2015 7:03 pm

nima veze. kitajc gor ali dol, ce po pol leta zacne razpadati, ok je kitajc. da pa ze nov ne dela kot mora pa ni opravičila da je to zato ker je kitajc. 2 kolega imata isto Linhaia in oba sta zadovoljna z njima.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a lancia hf Če jul 23, 2015 8:44 pm

primozek68 je napisal/-a:Kupil si Kitajca. Vse povedano? Počakaj še, da ti razpade.


Tudi jaz sem istega mnenja, ker za 5 jurčkov še rabljenega 4x4 dobrega težko dobiš.
Je pa res, da vsaj v roku garancije bi morali vse te hibe popravit in ne, da ga kar takole ignorirajo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a primozek68 Če jul 23, 2015 9:13 pm

Ga ne morejo popravit. Naročijo nove dele in dobijo isti škart, kot je že gor. Od začetka so še vztrajali pri popravilih, ko pa so videli, da je vse bob ob steno, so se naveličali. Sčasoma je stranka obupala in zadeva je pristala za kakšnim starim skednjem.

Kdor pa trdi, da je z Linhaiem zadovoljen, je popoln amater.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a čare Če jul 23, 2015 9:49 pm

Zdaj pa Primožka spet spljuvajte da je k****n in ne vem kaj že vse je bil ampak tukaj ima tako yebeno prav,da bolj ne more met.Ne rečem da je vse kitajsko zanič ampak nekaj NO NAME nikakor ne more bit dobro.NE MORE BIT!!! In da za to plačaš še 5 jurjev??? Za 5 jurjev dobiš rabljen traktor stoj in glej oz. rabljen ATV ki ima poznano ime.Pe teli servisi na 200 pa potem na 700 km...Se pravi če se odločiš s tem sekretom malo več vozit ga lahko vsak teden voziš na redni servis???Ne ga srat no.Prijavi zadevo in naj ti vrnejo kupnino.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 19, 2015 3:33 pm

Že samo ime Linhai ti vse pove...Pri takih kitajskih sranjih je prva stvar, ki se naredi, ko ga kupiš novega, je da greš v merkur, bauhaus,...ipd in kupiš dve vrečke šraufov in matic, ter jih zamenjaš. Ko to narediš imaš solidno kitajsko sranje..Pobje, če že kupujete taka in drugačna vozila od poševnookih, potem kupujte japonsko....
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Tgbtomi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr mar 28, 2018 5:22 pm

Re: Štirikolesnik - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Napisal/-a Tgbtomi Sr mar 28, 2018 6:05 pm

Zbrisano zaradi očitne samoreklame (SBA), uporabnik pa banan
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov