Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a noj Pe sep 15, 2017 7:48 pm

Ker je ravno o gorivo. Jaz sem pa svojega 1.8tdci-ja (kkda) tankal na firmino nafto, ki je bila ob vsakem polnjenju cisterne (1x tedensko) testirana zaradi težav kakovosti v preteklosti. In nato enkrat naša tanka na petrolu (šentrupert), ker je bil pač prazen in ji po parih km na ac avto ugasne. Razlog zabit naftni filter, ki je imel prevoženih cca.10 tisoč km. Menjal sem ga namreč vsak servis. Bilo je poleti. Ko sem ga vzel ven, pa poln alg in neke svinjarije. Drugače je bil vedno ob menjavi praktično kot nov. Nikoli več nisem tankal na petrolu in nikoli več se ni zadeva ponovila. Drugače pa so bile pri meni injektorji čiščeni pri 410 tisoč(preventivno), pumpa je bila 430 tisoč še tudi prva, ravno tako turbina. Da mi ne bo kdo solil, da avto ni bil servisiran tko kot se zagre ;)
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a pskoda Pe sep 15, 2017 8:01 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ko je že glih spet govora o gorivu, bom primaknil še svojih 5 centov:


Forda,dizla, občutljivega na nafto, tankam večinoma na Petrolu (kdaj pa kdaj tudi na OMV-ju) in nimam nobenih težav povezanih z gorivom. Nekateri,ki takajo nafto izključno na OMV-ju, pa imajo probleme.Ampak še to ne zaradi goriva,ampak le in samo zaradi šlampastega servisiranja. Pri 290.000km sem prvič servisiral injektorje. Od teh 290.000km sem jaz s tem avtom nabrisal 220.000km. Od tega vsaj 210.000km na petrolovi nafti. Injektorji pa imajo po podatkih proizvajalca (ne Ford-a ampak Delphi-ja) življensko dobo 250.000km. Visokotlačna pumpa pa je še...originalna. Hecn,al kako?
Sem tudi motorist, tankam pa kjer se mi zazdi. Pred časom mi je na eni od OMV črpalk bencinkelner že od vrat kričal, da naj v motor nalijem njihovo 100-ko,ker je nevemkulk boljša od 95-ke in se pri motorjih to fajn pozna. Sem si rekel, ajd, pa da vidimo. Sem vlil OMV-jevo 100-ko poln tank in pazi to: Nobene razlike! Razen v ceni,seveda. Poraba enaka kot na Petrolovi ali OMV-jevi 95-ki in 100-ki, med vožnjo nobenih razlik, ma ama baš ništa. Aja, pa motor ni star frgazeraš,ampak ima elektronski vbrizg + katalizatorje.
Ko končam moto sezono, čist vedno nafilam tanke od motorjev do vrha in jih tako pustim do začetka naslednje sezone. Pa še zraven imam 15L bencina v kantah za rezervo. Sezono končam nekje sredi oktobra, začnem jo nekje sredi marca. Dostikrat od kakšnih serviserjev motorjev slišim, kak enga, pa drugega,pa tretjega mantra motor in to zaradi tega ker ima lansko gorivo v tanku. Ma ja, bla bla bla....To je sam izgovor,glup seveda, od serviserjev, ki znajo samo olje in svečke menjat. Jaz pa skurim ves lanski bencin v tankih + 15L bencina lanske rezerve brez težav.

Tko da,dekleta in fantje, ni vse v gorivu. Dostikrat je kriva šlampasta izvedba mašine, šlampastega servisiranja in še bolj šlampastega odziva matične fabrike na kakšne posodobitve ECU-jev.


:clapclap
Lp
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a For Pe sep 15, 2017 10:24 pm

leon_dobnik je napisal/-a:@damian72: za Peugeota je v Sloveniji en sam dostojen servis, sem spraševal po več kanalih in vedno se je pojavilo isto ime - Rodex pri Domžalah. Cene imajo za odtenek višje kot drugje, vendar pa je odnos in vse ostalo na visokem nivoju. Ko sva z ženo imela 208ko, sva ga na vse servise vozila tja. Je pa res malo smešno, da si 7x peljal avto na isti servis (: ... Sam recimo sem iz štajerske, pa oba Megana, ki jih imamo sedaj, vozim na servis na dolensko - cca 140 km stran.

Pretiravate s tem Rodexom.
Pri meni so pogoreli že pri prvem obisku in potem telefonskem klicu ko sem se hotel naročiti na servis. "če prinesem svoje olje ne dajo garancije" :shock: uuuuu jebote! :huh: :bonk :clapclap :clapclap :clapclap :huh: Pred tem in potem vsaj šest drugih pooblaščenih servisov ne komplicirajo glede tega.
Pa še račun ne znajo napisat. Naročim da preverijo komplet vozilo ...enepar zadev tudi ugotovijo in popravijo.
Na koncu pa na računu ena postavka "delo" in znesek :roll:
Ko sem mu rekel da to ni v redu, je potem nekaj na roke šaral po računu. :roll:
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2354
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a DePalmo So sep 16, 2017 9:12 am

Jaz imam z njimi dobre izkušnje, pa imam star avto. Vedno si bili prijazni in ustrežljivi, ni bilo nobenega zmrdovanja ker imam star avto in tudi vedno se je dalo dobit popust in do avta so se obnašali kot je treba, kar pa ne morem rečt za par drugih servisov (sedaj dveh bivših), kjer so mi tudi namerno naredili škodo, da so si "zagarantirali" posel za naprej.

In ker je bilo govora o gorivu, sem pred časom delal primerjavo OMV proti Petrolu. Imel sem 1.6 HDi 110 KM in sem pridno beležil porabo in prevožene kilometre, relacije sem imel bolj ali manj iste. Končni epilog je bil da sem z Petrol nafto naredil več kilometrov kot z OMV, po občutku je bilo pa ravno obratno. Kakšne posebne razlike med obnašanjem motorja pa nisem opazil. Sedaj imam bencinarja in če je sila, točim na Petrolu drugače raje na OMV, sploh pa ker je prva črpalka na poti.

Izpisek iz poraba.com:
Poraba Diesel pri družbi OMV: 6,55 l/100km (št. zapisov: 25 )
Poraba Diesel pri družbi Petrol: 6,39 l/100km (št. zapisov: 11 )
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a motom Po sep 18, 2017 5:59 am

Mogoce razlika ker ga na omv vec dobis? Kaj pa BC pravi?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a TrijoAdijo Po sep 18, 2017 7:14 am

noj je napisal/-a:Ker je ravno o gorivo. Jaz sem pa svojega 1.8tdci-ja (kkda) tankal na firmino nafto, ki je bila ob vsakem polnjenju cisterne (1x tedensko) testirana zaradi težav kakovosti v preteklosti. In nato enkrat naša tanka na petrolu (šentrupert), ker je bil pač prazen in ji po parih km na ac avto ugasne. Razlog zabit naftni filter, ki je imel prevoženih cca.10 tisoč km. Menjal sem ga namreč vsak servis. Bilo je poleti. Ko sem ga vzel ven, pa poln alg in neke svinjarije. Drugače je bil vedno ob menjavi praktično kot nov. Nikoli več nisem tankal na petrolu in nikoli več se ni zadeva ponovila. Drugače pa so bile pri meni injektorji čiščeni pri 410 tisoč(preventivno), pumpa je bila 430 tisoč še tudi prva, ravno tako turbina. Da mi ne bo kdo solil, da avto ni bil servisiran tko kot se zagre ;)



To se rado zgodi,če tanka redno ne sprazneš do konca, ampak samo dolivaš. Takrat se vsa svinjarija,ki jo natočiš iz raznoraznih cistern, usede na dno, ko pa je tank enkrat prazen in ga nafilaš do vrha,se pa vsa svinjarija dvigne,in zabije naftni filter. Takih primerov je bilo ogromno v preteklosti,pa še se dogaja. Seveda je potem kriv petrol...BTW: Siemens ni tulk problematičen kot Delphi, o tem si lahko prebereš na vseh možnih fordovih forumih. Mislim,da je za siemens injektorje življenska doba nekje 400.000km - 450.000km. Na mojem sem moral menjat O-ringe na dovodu / odvodu nafte iz tanka. Je blo treba tank dol vzet in ker je bil že dol, sem ga še odprl in pričakoval čuda od svinjarije. Na moje začudenje ni bilo v tanku nobenih smeti,vode niti opiljkov. Sej sem že pisal, kuk km sem naredu na Petrolov nafto,ne? :) Amm..pa še to: Ko je OMV kao the best of the best, Petrol pa kao šit od šita...Tudi v tujini imajo čudne sorte nafte in z njo povezane težave...celo v VB, ne samo pri nas na balkanu oz. še nižje. Pa poleti sem v Senju na poti domov v motor vlil 95-ko na Ini. Dokler tega tanka nisem skuru in tankal pri nas je lepo fino pokalo na rore, ko sem šaltal na gor in dodajal gas in ko sem pa se pod breg spuščal brez gasa je vsake toliko vrezalo na rore. Pa so rori original.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a Petrol To sep 19, 2017 8:07 am

esem je napisal/-a:@Petrol
Mene pa zanima, kako preverjate gorivo. Na črpalkah pobirate površinske vzorce in torej verjetno ne z dna rezervoarja na črpalki, ,kjer se nabira voda in umazanija? Od kje pumpa vleče gorivo gor?


Spoštovani,

v Petrolu goriva preverjamo na vseh najpomembnejših točkah nabavne in prodajne verige. Kakovost goriv se preverja na več načinov, pri vseh pa je pomemben način vzorčenja. Če gre za večje rezervoarje, podzemne ali nadzemne, se ti vzorčijo po predpisanem mednarodnem standardu (vzorec se odvzame potezno po višini ali pa se vzorči po nivojih - dno, sredina, vrh). Na prodajnih mestih se vzorci jemljejo tudi neposredno iz točilnega mesta torej preko pipe za točenje. Ta vzorec prestavlja gorivo kakršnega dobi tudi kupec ob točenju.

Na prodajnih mestih se gorivo praviloma nahaja v 50 kubičnih metrov velikih podzemnih rezervoarjih. Ti se, kot rečeno vzorčijo po pravilih, ki jih določa standarda.

Gorivo se iz rezervoarja seveda črpa od spodaj (sicer črpanje sploh ne bi bilo možno). Dejstvo je, da se v vsakem tako velikem rezervoarju sčasoma lahko nabere tudi določena količina usedlin (goriva so naftnega izvora in se prav tako starajo, nekaj usedlin pa je tudi posledica manipulacijskih postopkov). Prav zaradi tega rezervoarji sesalnega koša nikoli nimajo na dnu, ampak dvignjene vsaj 15 cm od dna. Da morebitne nečistoče ne bi dosegle višine sesalnega mesta (odvzema) se rezervoarji redno preverjajo in čistijo. Stanje v rezervoarju se s pomočjo tehničnih pripomočkov (sonde) lahko preverja ves čas obratovanja prodajnega mesta - preko nadzornega računalnika. Skladno s predpisano periodiko, po potrebi pa tudi pogosteje, se rezervoarji občasno izpraznijo v celoti ter ustrezno očistijo.

Vsi navedeni ukrepi so preverjeni in preračunani tako, da kupcu na prodajnem mestu vedno zagotavljamo le gorivo neoporečne kakovosti.

Naj dodamo še podatek, da se goriva na prodajnih mestih preverjajo tudi s strani državnih inštitucij (državni monitoring). V ta namen pooblaščena neodvisna kontrolna ustanova naključno vzorči goriva na prodajnih mestih in izvaja kontrolo vseh predpisanih parametrov. To seveda velja tako za Petrolova kot tudi druga prodajna mesta goriv v Sloveniji.

V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete preko sistema Povej Petrolu.

Silvan Simčič,
Trajnostni razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a xxl To sep 19, 2017 10:07 am

Ne vem, ampak, tankam že 40 let dizel in bencin na različnih črpalkah in različnih avtih, in nikoli nisem opazil kakršnekoli težave zaradi tega. Sreča?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a Firediver To sep 19, 2017 11:06 am

Mislim, da je velika vloga pri tem:
- pogosto tankanje "za 10€" po dlje časa prižgani rezervi
- tankanje na manj frekventnih pumpah (vplih temp sprememb, kondenzacija)
- zastarela oprema na pumpah (stari podzemni rezervoarji)
- velik pretok goriva na pištoli (dvigne usedline nv rezervoarju avtomobila)
- neservisiran avto, predvsem filter goriva, usedline v rezervoarju, ceveh in šobah
....

Problem je samo nedvoumno dokazati kaj je narobe.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a noj To sep 19, 2017 3:36 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
noj je napisal/-a:Ker je ravno o gorivo. Jaz sem pa svojega 1.8tdci-ja (kkda) tankal na firmino nafto, ki je bila ob vsakem polnjenju cisterne (1x tedensko) testirana zaradi težav kakovosti v preteklosti. In nato enkrat naša tanka na petrolu (šentrupert), ker je bil pač prazen in ji po parih km na ac avto ugasne. Razlog zabit naftni filter, ki je imel prevoženih cca.10 tisoč km. Menjal sem ga namreč vsak servis. Bilo je poleti. Ko sem ga vzel ven, pa poln alg in neke svinjarije. Drugače je bil vedno ob menjavi praktično kot nov. Nikoli več nisem tankal na petrolu in nikoli več se ni zadeva ponovila. Drugače pa so bile pri meni injektorji čiščeni pri 410 tisoč(preventivno), pumpa je bila 430 tisoč še tudi prva, ravno tako turbina. Da mi ne bo kdo solil, da avto ni bil servisiran tko kot se zagre ;)



To se rado zgodi,če tanka redno ne sprazneš do konca, ampak samo dolivaš. Takrat se vsa svinjarija,ki jo natočiš iz raznoraznih cistern, usede na dno, ko pa je tank enkrat prazen in ga nafilaš do vrha,se pa vsa svinjarija dvigne,in zabije naftni filter. Takih primerov je bilo ogromno v preteklosti,pa še se dogaja. Seveda je potem kriv petrol...BTW: Siemens ni tulk problematičen kot Delphi, o tem si lahko prebereš na vseh možnih fordovih forumih. Mislim,da je za siemens injektorje življenska doba nekje 400.000km - 450.000km. Na mojem sem moral menjat O-ringe na dovodu / odvodu nafte iz tanka. Je blo treba tank dol vzet in ker je bil že dol, sem ga še odprl in pričakoval čuda od svinjarije. Na moje začudenje ni bilo v tanku nobenih smeti,vode niti opiljkov. Sej sem že pisal, kuk km sem naredu na Petrolov nafto,ne? :) Amm..pa še to: Ko je OMV kao the best of the best, Petrol pa kao šit od šita...Tudi v tujini imajo čudne sorte nafte in z njo povezane težave...celo v VB, ne samo pri nas na balkanu oz. še nižje. Pa poleti sem v Senju na poti domov v motor vlil 95-ko na Ini. Dokler tega tanka nisem skuru in tankal pri nas je lepo fino pokalo na rore, ko sem šaltal na gor in dodajal gas in ko sem pa se pod breg spuščal brez gasa je vsake toliko vrezalo na rore. Pa so rori original.


Kaj to pomeni spraznit tank do konca? Jaz grem vedno tankat, ko se prižge lučka, nikoli ne čakam da ostanem brez goriva. Pa vedno polnega, že tko sem vsak teden na črpalki.
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a TrijoAdijo Sr sep 20, 2017 6:17 am

No,ne čist do konca. Do rezerve spraznt,pa polnega filat. Do zdej sem imel take izkušnje: Folk je spraznu tank do polovice,pa dofilal. Pa nevemkulkrat tako. A zakaj? Zato,ker so si v glave zatepli,da je dobro imeti vedno poln tank,da slučajno ne bi kje ostal. Tko,za ziher. Potem pa enkrat spraznu tank do rezerve,nafilal do vrha in evo,sranje....Avto v safe mode, na armaturi novoletna jelka, prve diagnoze raznoraznih mehanikov,ki znajo samo olje menjat so bile,da so dize in vse možne pumpe v avtu fuč. V filtru pa sranja za popizdit,seveda so bili potem krivi vsi naftarji,kar jih je na svetu... :roll:
Jaz sem z gorivom imel samo enkrat celo štalo, pa še to na OMV, ko sem dobil v tank nekakšno sranje, nafta je bila motna in bela ko mleko. Seveda, i****, sem vrgu račun,še preden se je sranje začelo. Takrat je to porcijo fasal stari bullet proof dizl, z navadno bosch pumpo. Epilog: 45l "nafte" je šlo v "smeti", čiščenje rezervoarja, vseh cevi, menjava filtra, čiščenje pumpe in injektorjev. K sreči me je tak "servis" koštal takratnih 10.000 sit - brez goriva,pa en vikend sem bil brez avta.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a pleomax Ne dec 23, 2018 9:05 am

No, moram se oglasit. Je naša 308-ka z 1.2 THP imela enak problem, da je motor cuknil občasno. Na servisu smo vprašali, kaj je to narobe. Takoj je vprašal kaj tankamo. Smo rekli da 95, ker piše, da je to tudi dovolj in smo dobili za odgovor, da ni šans, da v kakšni avstriji ja, pri nas pa sigurno ne, saj naj bi tesirali goriva in se je pokazalo, da je resnici 95 bencin,nekje 93 oktanski, 100 pa 98...Potem smo dobili en aditiv in pa navodili, da se tank izprazni in potem natanka do polnega 100-ko. Jaz sem sicer dvomil v rešitev, ampak dejansko avtomobil ni niti enkrat samkrat cuknil od junija, sploj zadnje 3 mesece se ga vozi več kot prej, tako da mi ostajaml na 100-ki. Se mi zdi res nefer, da imamo očitno res slabši bencin, plačujemo pa več kot drugi za boljšega...
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a For Ne dec 23, 2018 11:04 am

Zadnjič so mi ponujali ta aditiv, nisem se odločil.

Moj ima že skoraj 120.000 km. Nekja časa sem tankal 100ko in v v parih letih je eneparkrat cuknil takrat ko sem ga pritisnil. Zdaj sem že dolgo časa na 95 in vedno na OMV.
Potem grem enkrat za hec na en majhen Petrol, in kar me je presenetil je bila občutno manjša poraba. Potem grem še drugič ...in po kakšnih 10 km mi na avtocesti pod tempomatom kakšnih 10 s začne cukat (brez pospeševanja)
Izgledalo je tako kot, da se bo glihkar ustavil. Ampak ni...

Ta aditiv so mi priporočali ker sem omenil veliko porabo olja pri drugem avtu (208 1.2 VTI) in so rekli da bi bilo fajn še v tega THP dati.

Stotko sem prenehal uporabljat zaradi tujine. Zdi se mi blesavo, da ga tukaj uporabljam in ko grem na kakšno putovanje ga ne najdem. :roll:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a pskoda Ne dec 23, 2018 12:07 pm

Kdor mora vlivat razne aditive je to posledica slabe kvalitete motorja šparanje na materijalih nekaj na hitro skup zmetano sploh pri teh kilometrih.
Lp
 
Uporabniški avatar
lin
Novinec
 
Prispevkov: 424
Pridružen: Sr maj 02, 2018 5:35 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a lin Ne dec 23, 2018 12:11 pm

Pred leti mi je prodajalec na Petrolovi črpalki, s katerim sem se dobro poznal povedal, da včasih dobijo staro nafto iz zalog , ki je bistveno slabše kvalitete in potem prihaja pri nekaterih vozilih lahko do problemov, seveda tega niti slučajno ne sme nihče povedati v javnost, zato tudi jaz ne bom navedel podatkov o črpalki kjer je delal, zatrdil pa mi je tudi , da z bencinom pa teh problemov ni, takrat sem imel dizla in sem ga po tem tankal samo še preko meje, nikoli več pri petrolu in tudi nikoli nisem imel nekih problemov, to je bilo pred več kot 8leti , kako je sedaj pa ne vem, nimam več dizla, tankam pa bencinarja večinoma pri Petrolu in to 95 ok do sedaj brez problemov. Mislim, da gorivo še posebno bencin ne bi smel biti problem sploh , če je tovarniško določeno gorivo, spomnil sem se , da je moja hčerka imela tudi pred leti probleme cukanja pri cliu in so ji na servisu tudi rekli naj tanka 100oktanca , toda ni bilo nič bolje , šele potem , ko sem sam šel na servis in tam naredil besedno štalo (avto je bil v garanciji), so se gospodje na servisu le premaknili in naredili ponovno reprogramiranje , avto od takrat ni imel nobenih problemov več.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a pleomax Po dec 24, 2018 11:47 pm

Aditiv se je dal samo preventivno, drugače se ga nikoli ne dodaja. Ne vem, kje si prebral sicer, da je potrebno zdaj dodajati aditiv, da ne cuka. Drugače naš zaenkrat še ni cuknil od takrat, ko smo menjali bencin. Saj v tujini imajo načeloma tudi vsaj 98 bencin, če se ne motim? Odvisno tudi kje ja.meni požre 208-ka olja četrtino na 15.000km. Enako je s porabo olja na 1.9tdi.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a pskoda To dec 25, 2018 7:22 am

1.9tdi je star motor in ima za sabo kar nekaj kilometrov. Večino olja, ki ga manjka je v intercoolerju in ceveh.
Se lepo vidi ko vzameš cev dol in je mastna noter
Lp
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a Gricko Sr dec 26, 2018 1:01 pm

pskoda je napisal/-a:Kdor mora vlivat razne aditive je to posledica slabe kvalitete motorja šparanje na materijalih nekaj na hitro skup zmetano sploh pri teh kilometrih.

neglede na to, da se velikokrat ne strinjava, je zgornji post popolnoma točen!!!

jeb..ote aditivi pri novem motorju...... enkrat še nisem vliv aditiva v noben motor, pa vse še deluje....še na 17 let starem 1.9 JTDju....sicer je tek res malo bolj robusten ( šobe oddelale svoje), ampak to je to, kresne v prvo, vleče ok, olja se ne doliva nič, špara pa se ga tudi ne!!

če je motor dobro narejen, potem dela, če je slabo, pa se doliva aditive v imenu slabega bencina, kratkih voženj.....

PS: vsi" novejši" avti ( novejši pomeni novejši od zastave 101 :D.... dejansko ko je prišel vbrizg goriva ) imajo senzor za prezgodnji vžig ( govorimo seveda o bencinarjih), kar pomeni, da če je bencin slabši in bi se pojavilo "klenkanje" avto spremeni predvžig in do klenkanja ne pride, se pa pozna na moči in odzivnosti!!
torej se aditiv rabi za??
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a void Sr dec 26, 2018 2:01 pm

V večini primerov cukanja pri novih direct injection turbo bencinarjih je problem z carbon buildup-om. Motorji znajo bit že 100k na sediščih ventilov totalno zabiti in ventili več ne "dihtajo", ker se ne zapirajo do konca.

Če se pa dogaja to na čist novih avtomobilih, je pa to čist nekj drugega in je ponavadi problem nekje drugje. Deloma je cukanje pri moderni bencinarjih tudi zarad več oljnih hlapov, ki so fenomen ki se je pojavil z downsizingom, je enkrat že joztom razlagal o tem. Pravtako so tudi bolj občutljivi na bencin, ker so tlaki vbrizganja večji.

Se pravi, bottom line je -> vsi direct injection bencinarji so dovzetni do cukanja zaradi takšnih in drgačnih razlogov.

https://www.youtube.com/watch?v=xrLNDgrIw3U
 
Carmack
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Sr jul 06, 2011 8:31 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a Carmack Pe jan 04, 2019 10:28 am

@void:

in kakšna je preventiva? Ko sem brskal po tujih forumih, nekateri zagovarjajo uporabo Subarujevega pripravka Subaru Upper Engine Cleaner SA459 pri vsaki menjavi olja, kar naj bi, ob redni uporabi, rešilo problem. Pa ga res, ima kdo tukaj kakšne izkušnje? Je kdo uporabil endoskop in pobližje pogledal nabiranje ogljika, pri kolikšni kilometrini se problem začne pojavljati? Ker druga opcija ni več tako enostavna in (relativno) poceni, t.j. demontaža ventilov in peskanje z orehovimi lupinami...

Sam sem bil že odločen, da čez kakšno leto nabavim 308 SW 1.2 130, ampak bolj kot berem o teh problemih bolj me mineva (pa ne da bi bil Peugeot osamljen pri teh težavah)...
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov