Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a Gricko Sr mar 13, 2019 11:20 pm

čisto tako.... če bi vozili bencinarje kot se vozijo normalno, teh problemov ne bi bilo toliko.....
vsi samo šparate, se vozite v klanec z 1600 obrati :huh: pa kaj pričakujete???

šaltaj nižje, zvrti avto v višje obrate naj diha, tudi če ima dosti navora, konji pridejo kasneje.... in tudi bolj tekoča vožnja in manj zamorjen motor, manj obremenitev na motor in vse pogonske sklope!!

res je, avto bo pil več, se boste pa izognili dostim problemom!

enak primer je pri dizlih, ko se vozijo z 1500o/min..... saj se da, ker je navor, zato da si prišparal 2dl/100km, poleg pa si za nagrado dobil okvaro DPFja, EGRja, dvomasni vztrajnik je bil vesel-ker je bil nov........

vedno več ljudi vozi pod , veliko pod normalnimi obrati ( tudi avto ti "svetuje" da se voziš pod 2k rpm) zaradi varčevanja, ekologije, bla bla bla

rezultat so pa vozniki, ki sanjajo namesto da vozijo, pri 40kmh imajo že v 5i, avto pa jim cuka, crkuje, promet stoji......
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a pleomax Če mar 14, 2019 10:21 am

Zanimivo, ker mi smo pa težave s cukanjem rešili takoj, čim smo v Sloveniji nehali tankati 95 in začeli s tankanjem 100-ke. Od takrat avto niti enkrat več ni cuknil, tako da jaz sem 100%, da je nekaj tudi na našem gorivu...
 
marjans
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr mar 13, 2019 7:38 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a marjans Če mar 14, 2019 3:08 pm

Gricko je napisal/-a:čisto tako.... če bi vozili bencinarje kot se vozijo normalno, teh problemov ne bi bilo toliko.....
vsi samo šparate, se vozite v klanec z 1600 obrati :huh: pa kaj pričakujete???

šaltaj nižje, zvrti avto v višje obrate naj diha, tudi če ima dosti navora, konji pridejo kasneje.... in tudi bolj tekoča vožnja in manj zamorjen motor, manj obremenitev na motor in vse pogonske sklope!!

res je, avto bo pil več, se boste pa izognili dostim problemom!

enak primer je pri dizlih, ko se vozijo z 1500o/min..... saj se da, ker je navor, zato da si prišparal 2dl/100km, poleg pa si za nagrado dobil okvaro DPFja, EGRja, dvomasni vztrajnik je bil vesel-ker je bil nov........

vedno več ljudi vozi pod , veliko pod normalnimi obrati ( tudi avto ti "svetuje" da se voziš pod 2k rpm) zaradi varčevanja, ekologije, bla bla bla

rezultat so pa vozniki, ki sanjajo namesto da vozijo, pri 40kmh imajo že v 5i, avto pa jim cuka, crkuje, promet stoji......


Kot prvo: Žal mi je ampak si narobe razumel bistvo turbo motorjev in to je moč v vseh območjih vrtljajev, nižja poraba, bolj lagodna vožnja, manj onesnaževanja okolja in še bi lahko naštevali. Motor ne sme zacukati ko daš pri 1500 vrtljajih gas, enostavno ne sme. Ker če pa je tako kot ti praviš, potem naj proizvajalec v navodila napiše, da ima motor sicer 205 NM navora pri 1800 vrtljajih ampak tega območja vrtljajev ne smete uporabljati, ker boste uničili motor in naj začnejo ponovno izdelovati atmosferske motorje in bo stvar rešena - bom prvi kupec :D

Kot drugo: Na temo Peugeot 1.2 motor sem na nemških forumih prebral kar nekaj strani prispevkov (3. nov motor pri 25000 km itd., do tega da motorji cukajo tudi pri 2000, 2500 ali pri 1500 vrtljajih ko voznik potrebuje moč npr. pri prehitevanju, pred klancem in to vedno takrat ko se avto že nekaj časa pelje z enakomernimi vrtljaji in potem pri dodajanju plina cukanje....)

Kot tretje: Kako se normalno vozi bencinarja? Vozim jih že celo življenje, razen enega dizla, vsi bencinarji, suma sumarum sem nekje v bližini miljontega prevoženega kilometra :D

Lep dan
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a Gricko Če mar 14, 2019 10:23 pm

@marjans
1- nič nisem narobe razumel turbo bencinarjev, ti jih ( če ima max navor pri 1700 to še ne pomeni, da ga moraš stalno tam voziti)
navor sam je zelo obremenjujoč za vse sklope in max navor je sicer ok za voziti ( si lahko bolj len pri pretikanju), hkrati pa mašini ni ravno všeč ( sklopka, menjalnik, polosi, dvomasni vztrajnik....) vsi te sklopi morajo "pobrati" špice, ki jih dela mašina pri teh obratih.
ne govorim, da se v teh obratih ne sme voziti, je pa potrebno motor tudi kdaj zavrteti v obrate in ne stalno v nizkih obratih matrat!
in ja, matrati, ker pri nizkih obratih, kjer je navor in mejo, kjer se ta navor izgubi zaradi prenizkih obratov in premalo polnenja turbine je pri današnjih avtih zelo ozka, tam pa motor še bolj trpi..... seveda ker si len in avto "gre" vztrajaš v enaki prestavi in čakaš da potegne
seveda se ob taki vožnji nalaga vse živo v/na sesalni kolektor ( ker imaš oddušek notri peljan) , ventile...... blagodejno za motor

2- vsi današnji mlinčki imajo podobne težave, kolikor slišim je PSA še med boljšimi
današne mašine imajo toliko priteklin za večjo moč, boljši izkoristek, za ekologijo - posledično so bolj občutljive na vsako stvar, ki ni 100%

podobno je bilo z dizli, ko se je začelo notri dajati turbine in skupni vod...... pač porodne težave, tudi te mlinčki bodo postali bolj trpežni s časom

3- če si že blizu miljonu in me to sprašuješ, je pa žalostno
če imaš vsaj malo občutka in če si prevozil toliko km, potem bi že moral "slišati" mašino, kaj ji odgovarja in kaj ne, res pa je da so današnje mašine veliko bolj uglajene in tihe tudi takrat, ko jim obrati ne ugajajo. pa vseeno, avto voziti večino časa malo nad prostim tekom, ker je tam max navor, to ni to!! avto ima delovno območje še vedno do ~5krpm, torej se stalno voziš le v prvi tretjini delovnega območja. Res pa se tu špara na benzu.
Seveda pa proizvajalci pišejo vse živo pa to še ne pomeni da je res in marsikaj zamolčijo

vozi avto malo bolj dinamično, spusti ga kdaj tudi v višje obrate ( to ne pomeni, da ga voziš in držiš na 5k rpm, če pa "igla" kdaj vidi 3,5 krpm pa tudi ne bo slabo), še vedno bo bolj ekonomično kot atmosferc, res pa je, da bo malo več pil kot pri 1.8k rpm. Ti bo pa na dolgi rok bolj hvaležen in tvoji denarnici ( sicer malo več za benz, bo pa manj drugih problemov in okvar)
---------------
Drugače pa kakor hočeš, to je le dobronamerni nasvet. Sam nikoli nisem imel problemov z cukanjem ( pa sem si tudi 2 leti lastil bravota 1.4 z 150HP - torej mlinček), res pa je, da nisem najbolj ekonomičen voznik, sem pa nekje v povprečju če primerjam z kakim spritmonitorjem.

lp
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a void Če mar 14, 2019 10:27 pm

Jaz imam nekako občutek, da so se proizvajalci naučili iz svojih napak in z najnovejšimi generacijami direct injection bencinarjev naredili dobre izdelke. S tem cilam predvsem na 1.3 TCE in 1.5 TSI. No vsaj upam, da so.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: napaka na peugeot 308

Napisal/-a limas Če mar 14, 2019 10:37 pm

Mogoče malo mimo teme, ampak tojoti je uspelo izdelati zanesljiv turbo mlinček iz nule: 1.2T, mešanica Otojevega in Atkinsonovega cikla. Nobene napake ali cukanja, res pa je, da je 4-valjnik. Ima pa tojota še eno neuničljivo zadevo. Atmosferski bencinar 1.6 valvematic. Z novo serijo korole so ga še bolj izpopolnili, ampak že prejšnja serija je bila glede porabe in živahnosti odlična.
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov