Stran 5 od 6

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe jan 04, 2019 4:25 pm
Napisal/-a void
Rešitev je dekarbonizacija, ki jo ponuja že kr en kup delavnic po Sloveniji.

Drugače je 1.2 puretech PSAjev motor eden od boljših motorjev te vrste in ga definitivno priporočam. Veliko boljši od TSIjev kaj se tiče zanesljivosti, nimajo resnih problemov in imajo zelo ugodno porabo. Navora pa itak na pretek, kot je značilno za te nove bencinarje.

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe jan 04, 2019 8:23 pm
Napisal/-a pskoda
Noben motor z direktim vbrizgom ni imun

Če gledaš čisto tako po domače. Večino oz če ne vsi proizvajalci dajo garancijo +100kkm in xy let se pravi, da vsak motor mora zdržat do 100kkm brez čiščenja

Ti aditivi so bolj ali manj stran vržen denar. Aditive dodajajo gorivu, zato ni potrebe po njih


Preveč se sekirate kaj bo.
Kupi avto delaj redne servise in vozi

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: So jan 05, 2019 6:39 pm
Napisal/-a For
Carmack je napisal/-a:Sam sem bil že odločen, da čez kakšno leto nabavim 308 SW 1.2 130, ampak bolj kot berem o teh problemih bolj me mineva (pa ne da bi bil Peugeot osamljen pri teh težavah)...


Ej ....116.000 km imam že in dela brez omemebe vrednih napak. Ampaaaaaak ....strogo sem zraven pri rednih servisih!
Ne morejo v tovarni narediti tako dobrega motorja, da ga šalabajzeri na pooblaščenih servisih ne bi zjebali. To si zapomni.

Za enkrat je moja izkušnja kar se tiče zanesljivosti svetlobna leta od izkušnje z Golfom IV. Tudi z Astro sem imel pri teh kilometrih kar nekaj težav pred leti, čeprav daleč od grozljivke z Golfom.

Sicer....zdaj že malo spušča čričke ... :?

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr feb 06, 2019 12:21 am
Napisal/-a pleomax
Danes sem prebral komentarje za nazaj in res ne razumem,ali nekateri ne berete sploh kar se napiše :roll: V avto se je natankalo 100--ko in je deloval avto čisto brez cukanja, zraven se je dodalo še za ziher 1x ta aditiv pa ne zato,ker bi ta motor drugače potreboval dodajanje aditiva. Na 100-ki v glavnem ne cukne niti enkrat, prej je občasno. Ni se to dogajalo pogosto, se pa je.
Ah glede čričkov...pri nas doma jih ima presenetljivo veliko vw, pa je stal....za 3x 308 alllure :lol: Pohvaliti pa moram 17 let staro opel astro, za katero se nič ne skrbi, pa kar nikjer čričkov...

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr feb 06, 2019 1:23 am
Napisal/-a For
Glede cukanja..
Zdaj se mi je že drugič zgodilo, da po tankanju na enem manjšem Petrolu, kakšnih 10 km kasneje motor kratek čas cuka. Ne grem več na Petrol majke mi. Že kar nekaj let sem se izogibal Petrolu...zadnjih par tankov pa sem šel spet probat...
V bistvu sem pri prvem tanku opazil občutno manjšo porabo, pa sem še naprej tankal. Očitno nekaj ne štima...najbrž kakšna svinjarija v bencinu...

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Po feb 11, 2019 10:30 am
Napisal/-a Petrol
For je napisal/-a:Glede cukanja..
Zdaj se mi je že drugič zgodilo, da po tankanju na enem manjšem Petrolu, kakšnih 10 km kasneje motor kratek čas cuka. Ne grem več na Petrol majke mi. Že kar nekaj let sem se izogibal Petrolu...zadnjih par tankov pa sem šel spet probat...
V bistvu sem pri prvem tanku opazil občutno manjšo porabo, pa sem še naprej tankal. Očitno nekaj ne štima...najbrž kakšna svinjarija v bencinu...


Spoštovani,

dejstva, ki ste jih navedli žal, ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "cukanje vozila" bolj konkretno komentirali. Svoja goriva, kot tudi goriva drugih ponudnikov na trgu zelo dobro poznamo, zato lahko takoj zavrnemo namige, da je temu kriva neustrezna kakovost Petrolovih goriv. Goriva so sicer lahko vzrok opisanim težavam, a še zdaleč ne edini saj je na vozilu še precej drugih dejavnikov, ki lahko to povzročajo.

Tudi, če je razlog res povezan z gorivom, je lahko vzrok za težave že v samem rezervoarju (produkti kontaminacije, ki se tam nahajajo še od enega, ali več predhodnih točenj). Vsako novo točenje namreč povzroča njihov dvig, kar pomeni povečano možnost, da vedno znova zaidejo v napajalni sistem. Za odpravo te motnje pa je treba najprej preveriti stanje na vozilu in odpraviti možne vzroke.

Pavšalne in tako poenostavljene ocene o kakovosti Petrolovih goriv kategorično zavračamo, saj so neutemeljene in nimajo realne osnove. Ne nazadnje z njimi dnevno oskrbimo več kot 200.000 kupcev, ki so z njimi zadovoljni in ne beležijo nikakršnih težav.

Z našim stališčem seveda ne izključujemo možnosti morebitne napake, ki bi izhajala tudi iz našega prodajnega mesta, zato smo pri tovrstnih pritožbah vedno pripravljeni sodelovati. A je pred tem treba najprej ugotoviti dejanska dejstva. Če je temu res krivo gorivo, je treba najprej locirati pravi vir zanje (rezervoar, prodajno mesto, predhodna točenja ipd.)

Lep pozdrav,
Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 1:59 am
Napisal/-a For
Aauuuuuuuu :shock: :shock:

:huh:

Tole sploh nisem videl “spoštovani” :mrgreen:
Ne morem verjet ...kakšen odziv na eno navadno mnenje običnega smrtnika. :huh:

Najboljši ste! Samo tako naprej. :roll:

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 7:11 am
Napisal/-a Firediver
Hja, več stroškov boš imel dokazovati slabo gorivo kot pa je vreden tisti rezervoar domnevno slabega goriva.
Tako, da je gorivo na bencinskih vedno najboljše kvalitete! Kdor me želi demantirati, naj si dela stroške z analizo in dokazovanjem, da npr. voda ni bila že prej v rezervarju ali da je avto slabo servisiran...

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 8:32 am
Napisal/-a pskoda
Za petrol je splošno znano, da imajo slab bencin

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 8:39 am
Napisal/-a Firediver
No zdej pa še to dokaži, da te ne bo kdo lovil za jezik!

A razumeš moj point?

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 8:46 am
Napisal/-a Gosic
Odgovor pa čisto tipičen za ta del balkana.
Hmm in potem ljudje pričakujete kaj? Izboljšanje kulture? Izboljšanje standardov? Petrol je en tistih, ki ima najmanj konkurence in ravno v tem je težava. Potem pa seveda kultura. Nobeno resno in odgovorno podjetje, ki si ne želi umazati imena ne bo podalo odgovor v smislu ''naše gorivo pa že ni zan'č, poba'', brez resne analize (da drugih stvari niti ne naštevam - že vprašanje kje je bilo gorivo točeno manjka). Ampak saj to je kar velik problem celotne države in ne le podjetja in to vidimo lahko na vsakem vogalu.

Najbolj mi je pa smešno to navajanje, koliko vozil dnevno Petrol oskrbi. Bravo! Lahko čestitam? Saj je konkurenca neverjetno velika in pri tem vi zagotovo nimate nič. Očitno je moto tega območja kjer živimo: količina oskrbljenih vozil dnevno = kakovost.

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 10:18 am
Napisal/-a ban
pskoda je napisal/-a:Za petrol je splošno znano, da imajo slab bencin

Kaj pa vem, uglavnem tankam na petrolu ker imam pumpo praktično pred vhodom, uglavnem 95 oktanca, občasno 100 oktanca, pa nisem še nikol mel težav. Ne s prejšnim niti ne s tem novim avtom

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 10:35 am
Napisal/-a ah82
Gosic je napisal/-a:Odgovor pa čisto tipičen za ta del balkana.
Hmm in potem ljudje pričakujete kaj? Izboljšanje kulture? Izboljšanje standardov? Petrol je en tistih, ki ima najmanj konkurence in ravno v tem je težava. Potem pa seveda kultura. Nobeno resno in odgovorno podjetje, ki si ne želi umazati imena ne bo podalo odgovor v smislu ''naše gorivo pa že ni zan'č, poba'', brez resne analize (da drugih stvari niti ne naštevam - že vprašanje kje je bilo gorivo točeno manjka). Ampak saj to je kar velik problem celotne države in ne le podjetja in to vidimo lahko na vsakem vogalu.

Najbolj mi je pa smešno to navajanje, koliko vozil dnevno Petrol oskrbi. Bravo! Lahko čestitam? Saj je konkurenca neverjetno velika in pri tem vi zagotovo nimate nič. Očitno je moto tega območja kjer živimo: količina oskrbljenih vozil dnevno = kakovost.


Čisto of the box, mogoče bi veljalo tudi boljšati tudi kulturo obtoževanja? Jaz tankam že 15 let na Petrolu in nimam nobene težave. Niti nikogar ne poznam. In če je takih mnogo tisoč pomoje pri Petrolu lahko vsaj razmišljajo v smeri, da je njihov benz ok. Al ne?

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 11:15 am
Napisal/-a Gosic
Imaš point, se strinjam!
Saj kot sem napisal, da je problem v sami kulturi obeh strani, podjetij in državljanov (kar je pa itak širše gledano eno in isto, saj so podjetja sestavljena iz državljanov). Sam tudi še nisem imel težav na Petrolu, razen tega, da sem opazil odstopanje v količi tankanja (imam motor s 13l tankom) v negativni smeri, torej tankal več.

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Pe feb 15, 2019 11:50 am
Napisal/-a kseb
Drugače pa slovenski (skoraj) monopolist in drugega odgovora itak ni za pričakovati.

Od odgovornega podjetja pričakujem, da tudi sami pri sebi preverijo ali navedbe držijo. Verjamem, da imajo pri Petrolu kup kontrol, vendar še vedno gre lahko kaj narobe, se zadeve okvarijo, polomijo, spusti kakšen rezervoar, vdre kje voda, jih kdo namerno sabotira..., možnosti, kolikor hočeš.

lp

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr mar 13, 2019 8:10 pm
Napisal/-a marjans
Pozdravljeni,

Žal vas moram seznanit, da je to velik problem modernih motorjev na bencinski pogon z direktnim vbrizgom, ni važno 3/4/6 cilindraš. Pojavlja se pri PSA 1.2 PURETECH, Opel 1.4 pogosto v ta novi astri, pri vw, mb-ju, BMW-ju, Podatke se lahko črpa na nemških forumih, če znaš nemško, glede PSA motorjev pa je veliko napisanega na francoskih forumih (prebral na nemškem, se je nekdo trudil s prevodom). To cukanje se imenuje LSPI (Low Speed Pre Ignition) in se pojavi v območju največjega navora, vzroki so različni, končni rezultat tega cukanja je uničen motor (zaradi tega cukanja se odkrhne izolator na vžigalni svečki ali kak drug del, ta delček pade med bat in cilinder in potem....) .

Tudi sam sem imel ta problem pri Opel Merivi 1.4. Turbo 120 (že od novega vozila), ki tudi ni bila imuna, a je bilo cukanje odpravljeno z novim oljem, ki vsebuje manj žvepla se mi zdi dexos 1 ver. 2. Meni je avto cuknil v četrti prestavi v breg pri nekje 1600-1700 vrtljaji in je moral vleči, se pravi je dvigoval navor, potem pa je cuknilo in je bil tak občutek kot bi za trenutek motor letel brez kompresije (takrat se aktivira senzor proti klenkanje) in sem moral prestaviti v tretjo.

Zakaj sem se podal v to raziskavo:
- nakup novega Peugeot Riferja za družinske potrebe z 1.2. pure tech motorjem

Rezultat raziskave:
- pri hiši bo dizel 100 ps.

Mogoče sem komu pomagal oz. odgovoril na kakšno vprašanje.

lp.
Marjan

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr mar 13, 2019 8:18 pm
Napisal/-a Cefizelj
To je znana napaka vseh ja, je o tem že enkrat joztom pisal nekje. Rešuje se z olji. Sem pa sam iz tega razloga tudi nabavil za ženo raje 308ko dizla, ker je s temi bencinskimi turbinci preveč vprašanj.

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr mar 13, 2019 8:40 pm
Napisal/-a ironmaiden
če si natančen, to ni napaka vseh........ :mrgreen:

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr mar 13, 2019 8:55 pm
Napisal/-a marjans
Tk je ta zadeva, zato sem se odločil za zlo ki ga poznam (1.5 HDI - znani problemi z FAP, AGR...) kot pa zlo, ki je še nepoznano. :D
Kolikor slišim in sem prebral HDI motorji spadajo med boljše in upam da je res tako oops.

lp.
M

Re: napaka na peugeot 308

Objavljeno: Sr mar 13, 2019 9:05 pm
Napisal/-a void
Res je, od začetka so vsi novi DI motorji imeli navadna olja in so ugotovili da cukanje je v veliki meri zaradi olja.
Recimo novi 1.3 TCE ima tudi čisto novo olje specifikacije RN17. Najverjetneje ista specifikacija kot GM Dexos2.